Note fondée sur 703 évaluations vérifiées

4,2 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2024
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 avr. 2024
handicapp room facilities were horrible, inadequate for a truly handicapped elderly peson
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 avr. 2024
We were only disappointed at check in! Arriving @ 2 to check in, we waited until 3:30 and our rooms were still not ready!! We had to leave for an appt. We had to leave for. We were hoping to get cleaned up after our 8 hr drive before our appt!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know of your experience. We strive to have rooms ready upon arrival and apologise that it did not work out in this case. Please contact in the future if we can assist you in any way.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mars 2024
2 sur 5
par un voyageur vérifié de Germantown

Publié le 27 mars 2024
The hotel is immediately adjacent to I-81 and the window in the room is a pop out type for cleaning and wasn’t and wouldn’t secure. It sounded like the window was open with trucks driving by just meters from the room. We moved to a different room, closer to I-81, that did not meet our room requirements and although the traffic was loud there too, the window would close properly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Amy, AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize that the road noise was an issue during your stay. The hotel is going to have some updates this year to help reduce the highway noise. Thank you for your patience as we navigate through the process.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your stay wasn't great. Please let us know if there is anything we can do in the future to help you.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 16 mars 2024
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Amy, AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. We look forward to your return.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Amy, AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We look forward to your return to Bristol.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Amy Hurd, AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.