Col. Alameda Calle Princ. Juan Pablo II, Tegucigalpa, Francisco Morazan
Avis
8,4
Très bien
Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 477 avis sur 888." "
10 – Excellent
477
Note de 8 – Bien, d’après 229 avis sur 888." "
8 – Bien
229
Note de 6 – Acceptable, d’après 97 avis sur 888." "
6 – Acceptable
97
Note de 4 – Médiocre, d’après 47 avis sur 888." "
4 – Médiocre
47
Note de 2 – Terrible, d’après 38 avis sur 888." "
2 – Terrible
38
9,0/10
Propreté
8,6/10
Service et personnel
8,6/10
Commodités
8,4/10
État et installations de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Jerome
21 mai 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hôtel.
Très bon hôtel, confortable, propre, personnel serviable, bon prix, rien à redire.
Jerome
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Gustavo Maldonado - Director of Rooms Division a répondu le 22 mai 2019
Dear Jerome,
Thank you for your recent stay with us. It was a pleasure to have you with us and we hope to have you back with us soon again in the near future.
Kindest regards,
Gustavo Maldonado - Director of Rooms Division
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2011
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
6/10 – Acceptable
Armando, San Pedro Sula
24 mai 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Armando
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
HUGO
Voyage de couple
20 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
HUGO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 21 mai 2024
Sr Hugo, en primera instancia deseamos agradecer su preferencia de hospedaje con nosotros, nos complace saber que disfruto su estadía, esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente.
10/10 – Excellent
Valeria
20 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Valeria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 – Médiocre
Elena Del Carmen
15 mai 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
The reason why I rated 2 stars is because we left our AirPods on the night stand after checking out and we called to notify this and they said they were not there and they never showed up.
Elena Del Carmen
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 16 mai 2024
Dear Elena Del Carmen,Thank you for your recent stay with us. We apologize that our response in regards to items that you may have left behind. We have tried to contact you in regards to assisting in helping to locate the item via the Find My feature. Our top priority is assuring your satisfaction and well follow up with you in this matter.Kindest regards,
10/10 – Excellent
Shajena
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was a great and affordable stay for our family. We loved that there was a pool, continental breakfast, and great dining options nearby. We would definitely stay here again!
Shajena
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Juan Espinosa | General Manager a répondu le 16 mai 2024
Dear Shajena,Thank your for taking the time to leave such a great review. It was a pleasure to host your stay and were glad to know that you enjoy every service and amenity. We hope to see you soon again.
6/10 – Acceptable
Evelin, Miami
Voyage en groupe
6 mai 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
No comentario
Evelin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Juan Espinosa general manager a répondu le 10 mai 2024
Srita Evelin gracias por haberse hospedado con nosotros, hemos notado que su puntuación no fue la mejor, nos gustaría saber más de su experiencia, quedamos atentos.
6/10 – Acceptable
Julio
3 mai 2024
Muchas moscas en el comedor
Julio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 10 mai 2024
Se Julio, gracias por haberse hospedado con nosotros, lamentamos lo sucedido respecto a las moscas, tomaremos acciones correctivas para ofrecer una mejor experiencia a nuestros huéspedes, esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente
10/10 – Excellent
Jorge
2 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Jorge
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 10 mai 2024
Se Jorge, gracias por haberse hospedado con nosotros, estamos muy contentos de saber que su estadía fue placentera, esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente
10/10 – Excellent
Iris
1 mai 2024
Iris
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Martha
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent.
Martha
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Juan Espinosa general manager a répondu le 7 mai 2024
Srita Martha gracias por haberse hospedado con nosotros , estamos muy contentos de saber que su estadía fue placentera, esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente
10/10 – Excellent
Gina
27 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Gina
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 7 mai 2024
Srita Gina gracias por la oportunidad de poder servirle, estamos contentos de saber que disfruto de su estadía, esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente
10/10 – Excellent
Samira, San Pedro Sula
Voyage de couple, Voyage d’affaires
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved everything
Samira
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 7 mai 2024
Srita Samira gracias por habernos dado la oportunidad de hosoedarle, estamos complacidos en saber que disfruto su estadía,esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente
10/10 – Excellent
Hector
Voyage en famille
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome experience
Hector
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Juan Espinosa | General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Estimado Hector,Gracias por su reciente estadía y por tomarse el tiempo de llenar esta reseña. Nos alegra mucho saber que su experiencia fue de su agrado. Le esperamos pronto.
2/10 – Terrible
Eddy
18 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sucks on check in. Security, parking guys, food, everything sucks
Eddy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Mr. Eddy, thank you gave us the opportunity to serve you we apologize for all the inconveniences, we will take care to improve our service.
8/10 – Bien
Edgar
17 avr. 2024
Edgar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Juan Espinosa | General Manager a répondu le 16 mai 2024
Estimado Edgar,Gracias por su reciente estadía en esta su casa. Gracias por tomar el tiempo de llenar esta reseña. Nos alegra saber que su estadía fue de su agrado. Lo esperamos pronto nuevamente.
4/10 – Médiocre
BERNAL ALBERTO, San jose
Voyage d’affaires
7 avr. 2024
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel has a nice property, but service has worsened over the years, the Restaurant quality is poor both in service and food quality. The water is not safe for drinking or tooth cleaning. The security staffers are not polite and manage the customer relations in bad manner, specifically the one in charge of the pool/restaurant area. Ana in front desk in a complete exception as well as Rosa in housekeeping
BERNAL ALBERTO
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 9 avr. 2024
Mr Bernal, thank for your recent stay with us, we really appreciate your feedback, we will take care about everything to improve our service, we are really sorry for all the inconveniences, we hope to have the opportunity to serve you again
6/10 – Acceptable
Geovani
Voyage d’affaires
5 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Bathroom was bad, pillows are old beds are old. better mattresses wud be better.
Geovani
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Juan Espinosa | General Manager a répondu le 5 avr. 2024
Dear Geovani,Thank you for your recent stay. We greatly apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Our purpose is to provide you and all guests with excellence in service and experience. We will provide this information with our staff to make the necessary adjusts to improve your next stay.
6/10 – Acceptable
alejandro, Spring Hill
Voyage en famille
31 mars 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The was issue with hot water, had to come twice to front desk and ask what’s going wrong, pool full from outsiders, they rent pool area and guess can not enjoy the pool, phone at my room not working, hear dryer defected, they just set one bottle of water for two persons.
alejandro
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Alejandro thank you for your recent stay with us, we will take care about all your feedback, we hope to have the opportunity to serve you again.
10/10 – Excellent
Angelo
Voyage en famille
24 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place to stay
Angelo
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Angelo, thank you for your preference and for taking the time to leave a review. We greatly appreciate your perfect rating. We hope to see you again.
10/10 – Excellent
CARLOS ROBERTO, Bronx
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gracias por el servicio que prestan. Personas muy amables y resuelven los problemas que uno puede tener.
CARLOS ROBERTO
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Juan Espinosa | General Manager a répondu le 22 mars 2024
CARLOS ROBERTO, Gracias por tomarse el tiempo de llenar esta encuesta. Nos alegra inmensamente saber que su estadía fue de su agrado. Esperamos poder servirle nuevamente en un futuro no tan lejano.
8/10 – Bien
Jaime
Voyage d’affaires
18 mars 2024
Points forts : Service et personnel, commodités
Property is a little outdated and need renovations
Jaime
Séjour de 6 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 18 mars 2024
Dear Jaime,Thank you for taking the time to leave a review about your stay. We greatly appreciate your feedback regarding your experience. We hope to see you soon again.
10/10 – Excellent
April
Voyage en famille
14 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff. Clean. Nice restaurants.
April
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 14 mars 2024
Dear April,Thank you for your recent stay and for leaving a splendid review. Were joyful to learn that you had a pleasant experience. We hope to see you soon again.
10/10 – Excellent
Victor, DORAL
12 mars 2024
Victor
Séjour de 2 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 13 mars 2024
Dear Victor,Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. Were glad to know that your stay was pleasant. We hope to see you soon again.Kindest regards,
10/10 – Excellent
Beatriz
Voyage en famille
11 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo muy bien!
Beatriz
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 11 mars 2024
Beatriz, Muchas gracias por su reciente estadía y por tomarse el tiempo de llenar esta reseña. Le esperamos pronto nuevamente.
10/10 – Excellent
Allan
6 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Allan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 7 mars 2024
Estimado Allan, Gracias por su reciente estadía. Le agradecemos por su reciente estadía. Nos alegra mucho recibir su encuesta con calificación de excelencia. Le esperamos muy pronto.Saludos cordiales,
10/10 – Excellent
Arnoldo
3 mars 2024
Arnoldo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 25 mars 2024
Dear Arnold, thank you for your preference and for taking the time to leave a review. We greatly appreciate your perfect rating. We hope to see you again.
6/10 – Acceptable
Victor S
2 mars 2024
Someone left a package for me and they didn’t gave me to me… and was a very important envelope and they keep it for themselves
Victor S
Séjour de 4 nuits en février 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 2 mars 2024
Mr Victor, we want to thank you for choosing us as your hotel for your recent stay at Tegucigalpa, according with our files the envelope were received at 3pm and you check out was 8 am, we were unable to give to you, please let us knows how we can find a way to sent this envelope to your address. best regards
6/10 – Acceptable
Heiner
Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Heiner
Séjour de 1 nuit en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 28 févr. 2024
Dear Heiner,Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. We apologize beforehand for any inconveniences that occurred throughout your stay as your rating was below acceptable. We would love the chance to receive further feedback. We hope to see you soon again and have a chance to correct the promise of service we aim to deliver.
10/10 – Excellent
Rodrigo
27 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rodrigo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 28 févr. 2024
Rodrigo,Muchas gracias por su reciente estadía en esta, su casa. Nos alegra saber que tuve una estancia agradable. Le esperamos nuevamente en un futuro no tan lejano.
10/10 – Excellent
Erick
25 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
fácil de reservar
Erick
Séjour de 1 nuit en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 27 févr. 2024
Estimado Erick,Gracias por tomar el tiempo de llenar esta encuesta y nos alegra saber que su experiencia fue agradable. Le esperamos muy pronto.Saludos cordiales,
6/10 – Acceptable
Miguel
Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I had a no land line or cable throughout my stay. I reported this issue at least 4 times.
Miguel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 24 févr. 2024
Estimado Miguel,Gracias por su reciente estadía y por tomar el tiempo de llenar esta reseña. Lamentamos mucho el inconveniente que tuvo en su habitación y por la falta de seguimiento ante su solicitud. Estaremos haciendo las correcciones necesarias para evitar que se repita esto en el futuro. Esperamos nos permita una segunda oportunidad para demostrarle el servicio que el Clarion da a sus huéspedes. Saludos cordiales,
6/10 – Acceptable
Keandra
Voyage en groupe
18 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
The property was fine the bathrooms didnt match the elegence
Keandra
Séjour de 2 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Dear Keandra,Thank you for your recent stay and for taking the time to fill out a review. We appreciate your honest feedback in regards to the hotel design.
10/10 – Excellent
William
Voyage d’affaires
17 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
William
Séjour de 5 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Estimado William, Gracias por su reciente estadía en esta su casa. Nos alegra saber que su estadía fue de su agrado. Le estamos muy pronto.Saludos,
10/10 – Excellent
JAVIER
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
JAVIER
Séjour de 2 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Estimado JAVIER,Gracias por su reciente estadía y por tomarse el tiempo de llenar esta encuesta perfecta. Le esperamos pronto nuevamente.
8/10 – Bien
Ramon
Voyage en famille
13 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location and nicestaff members attitude
Ramon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Dear Ramon,Thank you for your recent stay. We are ecstatic to know that our staff is delivering excellent service. We hope to see you soon again.Kindest regards,
8/10 – Bien
Mario
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Points forts : Service et personnel
I didn’t no like the smell in the room.
Mario
Séjour de 1 nuit en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Dear Mario,Thank you for your recent stay. We appreciate your honest feedback in regards to your room experience. We have taken this up with our maintenance department in order to correct this issue. We hope to see you soon again to improve your next stay.Kindest regards,
6/10 – Acceptable
Julio
9 févr. 2024
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
El personal del restaurante poco cortés y pesado.
Julio
Séjour de 4 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Estimado Julio,Gracias por su reciente estadía. Estaremos tomando las acciones correctivas en base a sus comentarios del servicio para mejorar la futura experiencia de todos nuestros huéspedes. Le agradecemos por tomarse el tiempo de escribir esta reseña y esperamos tenerle de vuelta en un futuro cercano.Atentamente,
4/10 – Médiocre
Noam
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2 estrellas a lo mucho
Hotel muy viejo, falta muchas renovaciones. Baños super anticuados y camas incomodas. Restaurante malo con mal servicio y siempre sucio
Noam
Séjour de 4 nuits en février 2024
Juan Espinosa - General Manager a répondu le 21 févr. 2024
Estimada Noam,Gracias por su reciente visita al Clarion Hotel Real Tegucigalpa. Presentamos nuestras más sinceras disculpas por la experiencia que vivió durante su visita a nuestro hotel. Tomaremos muy en cuenta su retroalimentación para hacer las correcciones necesarias al servicio y en su habitación. Le agradecemos por tomarse el tiempo de escribir esta reseña y esperamos tenerle de vuelta en un futuro cercano.A sus órdenes,
6/10 – Acceptable
Brian, SanPedroSula
Voyage en famille
3 févr. 2024
Points forts : État et installations de l’hébergement
Buen hotel...buen desayuno pero nula atencion de los meseros en el restaurante para ofrecer limpieza de mesa ofrecer cafe etc
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Sr.. Brian, gracias por haberse hospedado con nosotros, nos complace nos haya seleccionado para su reciente estadía, lamentamos lo sucedido en el área de restaurante, revisaremos las acciones necesarias para poder mejorar.
10/10 – Excellent
Wendy, notre dame
31 janv. 2024
Wendy
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Juan Espinosa | General Manager a répondu le 22 mars 2024
Wendy,Gracias por su reciente estadía, agradecemos mucho el tiempo que ha tomado para llenar esta reseña. Le esperamos muy pronto.
10/10 – Excellent
Rosa
27 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
A great location, clean, good customer services and a fun place to stay
Rosa
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 27 janv. 2024
Dear Rosa thank you for your recent stay with us we are glad to know that you enjoy your stay and the service of our staff
4/10 – Médiocre
Elsa
25 janv. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mal servicio al cliente, duchas sin agua caliente, mesas sucias en el area de comedor.
Elsa
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Srita Elsa, en primera instancia agradecemos se haya hospedado con nosotros, lamentamos lo sucedido durante su estadía, esperamos nos brinde la oportunidad de servirle nuevamente y así poder mejorar nuestra imagen ante usted.
10/10 – Excellent
JOSE
8 janv. 2024
JOSE
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Sr. Jose, muchas gracias por haberse hospedado con nosotros de igual manera agradecemos su calificación.
10/10 – Excellent
Kimberly
7 janv. 2024
Kimberly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Srita Kimberly gracias por habernos seleccionado para su reciente estadía, esperamos haya Sido placentera, le esperamos pronto.
6/10 – Acceptable
James
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 janv. 2024
Points faibles : Service et personnel, commodités
The stay was great, and as per my review it was an average stay. The beds are great. But the hotel needs a renovation fast. Also need to up the ante on the staff. Kitchen as well very slow. Waited one night over 1hr for a pasta and nachos.
James
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Mr. James, we want to thank you for your recent stay with us, and thank you for your feedback we will take care about our service at the restaurant and kitchen. We hope to have the opportunity to serve you again.
10/10 – Excellent
Ricardo, North bergen
Voyage de couple
7 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buen hotel lo recomiendo ñ
Ricardo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Sr. Ricardo gracias por haberse hospedado con nosotros, estamos complicados en saber que disfruto su estadía.
4/10 – Médiocre
Elvin
1 janv. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bad service at restaurant wait almost one hour to be service. Not good
Elvin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Juan Espinosa General Manager a répondu le 7 janv. 2024
Dear Elvin thank you for your recent stay with us, we are really sorry about the inconveniences at restaurants, we will take care to improve our service, we hope to have the opportunity to serve you again
6/10 – Acceptable
Stefano
31 déc. 2023
Stefano
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Juan Espinosa General Manager a répondu le 5 févr. 2024
Se. Stefano, gracias por haberse hospedado con nosotros, hemos notado que su calificación no a Sido satisfactoria, nos gustaría conocer más de su experiencia, quedamos atentos.