Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 311 avis sur 1003." "
10 – Excellent
311
Note de 8 – Bien, d’après 520 avis sur 1003." "
8 – Bien
520
Note de 6 – Acceptable, d’après 119 avis sur 1003." "
6 – Acceptable
119
Note de 4 – Médiocre, d’après 38 avis sur 1003." "
4 – Médiocre
38
Note de 2 – Terrible, d’après 15 avis sur 1003." "
2 – Terrible
15
8,6/10
Propreté
8,4/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
8,2/10
État et installations de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Maude
9 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was well situated, the employees were really helpful and the breakfast was good. The only negative for me was that they advertise a sauna, and a spa, but those are private, and you have to pay 40 euros to use the facilities. But overall, my stay was great.
Maude
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Park Inn by Radisson Central Tallinn a répondu le 9 mai 2023
Dear Maude,Thank you for the feedback. We are happy to see that you enjoyed your stay and experienced our teams Yes, I Can spirit. We hope to see you back!All the best,Park Inn by Radisson Central Tallinn
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel tallinn
TB
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Nicole Meos - Front office service manager a répondu le 2 août 2020
I’m so pleased you had a good stay, thanks for sharing your feedback., Kind regards - Nicole Meos, Front office service manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage de couple
21 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La propreté très bonne, le personnel attentif y compris sur le moment où faire la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Front Office a répondu le 22 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. I`m glad to see that you enjoyed your stay and would like to welcome you back soon.
Kind regards,
Front Office Service Manager
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
20 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
TT a répondu le 21 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your stay and feedback. I am sorry that we did not meet your expectations. We always strive for improvements, therefore we will be looking forward to welcome you back and exceed your expectations!
Yours truly,
Park Inn Central Management
10/10 – Excellent
fatah
16 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait, hôtel confortable et propre ! Il y a tout ce qu’il faut !!! Rien à redire !
fatah
Séjour de 1 nuit en août 2019
TT a répondu le 19 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your stay and excellent feedback! We will be looking forward to welcome you back!
Yours truly,
Hotel management
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
14 juill. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good location
Nice stay, well located nearby the old town, the train station and the airport.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Triin a répondu le 14 juill. 2019
Dear Arto,
Thank you for staying with us. I`m glad you found the location to be convenient and we hope to see you back soon.
Kind regards,
Triin Seeder
Front Office Service Manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
situation, general experience
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Kind regards, Katrin V. a répondu le 11 mars 2019
Dear Guest!
Thank you for your great feedback!
We hope you enjoy your stay with us!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
hôtel très confortable proche de la vielle ville et non loin du ferry pour visiter Helsinki
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Jaanus L a répondu le 20 déc. 2018
Dear Guest, Thank you very much for the positive feedback!
We look forward seeing you here again when travels bring you to Tallinn!
With kind regards,
Jaanus L
Restaurant Manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
29 oct. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Jaanus L a répondu le 29 oct. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel for your stay and taking the time to rate our property. We'd love to see you agai when travels bring you to Tallinn!
With kind regards,
Jaanus L
Front Office Manager
8/10 – Bien
nicolas
24 oct. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très satisfait
Hotel bien situé, galeries marchandes, cinémas à proximité.
nicolas
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Jaanus L a répondu le 26 oct. 2018
Dear Nicolas, Thank you for choosing our hotel for your stay and taking the time to share you positive feedback. We look forward seeing you here again!
With kind regards,
Jaanus L
Front Office Manager
8/10 – Bien
Maurice, Les ABYMES
12 août 2018
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Equipement chambre
Pour ceux qui ont des médicaments qui nécessite d'être au frais, il manque un compartiment frais dans la chambre
Maurice
Séjour de 10 nuits en juillet 2018
Jaanus L a répondu le 24 août 2018
Dear Maurice, Thank you for sharing our feedback regarding your recent stay. You may always turn to our reception with any special requests - We will gladly do our best to help with any matter. We'd love to see you again when travels bring you to Tallinn!
With kind regards,
Jaanus L
Front Office Manager
8/10 – Bien
Julien
29 avr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good value for money.
Hotel is relatively well located roughly 10 min walk from the entrance of the old town. Building is modern and convenient but a bit "cold" without a soul. Staff is efficient and friendly while the breakfast was fine (lot of choices and good quality). Room was a bit small but clean and functional. WIFI was a bit slow.
Julien
Jaanus L a répondu le 2 mai 2018
Dear Julien, Thank you very much for taking the time to share your feedback. We hope you enjoyed your stay here and would love to see you again when travels bring you to Tallinn!
With kind regards,
Jaanus L
Front Office Manager
10/10 – Excellent
David
2 avr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel
Rien à dire, c'était parfait. Le petit déjeuner était exceptionnel.
David
Jaanus L a répondu le 9 avr. 2018
Great feedback, thank you!
10/10 – Excellent
Dominique
22 févr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Toujours aussi bien
2ème séjour à titre professionnel. Toujours aussi super avec une petite attention (chocolats) qui m’attendait pour me remercier au titre de cliente fidèle.
Dominique
Jaanus L a répondu le 27 févr. 2018
Dear Dominique, We are very happy to hear you had a good stay here! Thanks for sharing your positive feedback!
Best regards,
Jaanus L
Front Office Manager
8/10 – Bien
Christophe
6 janv. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Christophe
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Jaanus L a répondu le 16 janv. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
9 août 2017
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel décevant et un peu loin du centre
Service correct, petit déjeuner correct sans plus. Chambre + avec canapé grande et confortable. Salle d'eau minimaliste et pas de mini-bar !!! Prestations en dessous d'un Radisson Blu ; il y a une confusion dans le nom de l'hotel faisant penser à un hotel du niveau d'un Radisson Blu. Pas d'accueil personnalisé, poli mais très froid et impossible de prendre la chambre 1H avant. Bref je ne recommande pas car pour le même prix il y a mieux et mieux placé (15 mn de la Vieille ville touristique).
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
8/10 – Bien
Sjur
10 juill. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Radisson Central Tallinn July 2017
A good Nordic style hotel for tourists and business travelers, conveniently close to the Old Town but also far enough away to avoid the noise that comes with large scale tourism and night life. The Kadriorg area, with its well preserved wooden houses, is also within easy walking distance. When I visited in early July 2017 there was major construction work on the neighboring property that blocked the entrance to the hotel from Narva; the hotel clearly did its best to overcome this challenge. The breakfast area is too small in relation to the size of the hotel and was overcrowded even as early as 7.
Sjur
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
13 avr. 2017
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel cher et décevant
Hôtel décevant. Tarif "promotionnel" à 64 euros au lieu de 140 euros ?? Heureusement ! La chambre ne valait certainement pas 140 euros !
Petite, quelconque, et avec une vue superbe...sur le parking !!!!
Reste l'accueil aimable
Voyageur vérifié
Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel for your stay and taking the time to give us feedback. Every feedback is very important to us as they help us to find improvements for the future. We do hope to see you here again when travels bring you to the area!
With kindest regards,
Jaanus Laaniste
Guest Experience Manager
10/10 – Excellent
Olga
17 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Our stay was wonderful. Very comfortable and clean room.
Olga
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 – Médiocre
Tomi
Voyage en famille
11 mai 2024
Points forts : Propreté
Wrong room type. Room temperature was really high despite of the AC (not working).
Hotel location is good. Breakfast was good.
Second time in this hotel, also the last time.
Tomi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Daria Hukovska a répondu le 11 mai 2024
Dear Tomi, Thank you for your feedback.Let me please sincerely apologise for the shortfalls that you've encountered. Now is a shoulder season and we are moving from heating to chilling and indeed there were some issues with chilling in this transition period. We are currently rectifying what was flagged. Regarding the wrong room type: the technical glitch from Expedia.com was fixed by my colleagues on spot and we have accommodated you in a room with sofa bed for you & your friend to feel comfortable for the night. We were fully booked for yesterday and thats why did not have Superior Twin rooms anymore to accommodate you unfortunately in the room type preferred by you.If you would give us second chance to convince you that we are doing usually a way better job - you are more than welcome to our hotel!Kind regards, Daria Hukovska,Front Office Manager
8/10 – Bien
Norouz
3 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was excellent unfortunately when it rains the rain makes an awful noise against the windowsill, so if you are a light sleeper.. you will have problems falling asleep.
Norouz
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Daria Hukovska a répondu le 29 avr. 2024
Dear Norouz, thank you very much for your positive feedback. We look forward to welcoming you again in our house.Kind regards,Daria Hukovska,Front Office Manager
10/10 – Excellent
William
19 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear William,thank you for your great score!Looking forward to welcome you again in our houseSincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
Phillip
17 févr. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Great central location. There were lots of options on the breakfast. Easy to walk out for a meal
Phillip
Séjour de 1 nuit en février 2024
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Phillip,thank you for your great score!Looking forward to welcome you again in our house,Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
2/10 – Terrible
Pentti
12 févr. 2024
Pentti
Séjour de 1 nuit en février 2024
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Pentti,Thank you for taking the time to share the score from your visit to the Park Inn by Radisson Central Tallinn. Its a pity to see that your stay with us was far from be desired.Should you let us another chance to welcome you in our house, we'll convince you that we can do better.Sincerely, Daria Hukovska,Front Office Manager
8/10 – Bien
Päivi
Voyage en famille
11 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Päivi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Paivi,thank you for your great score! Looking forward to welcome you again in our house!Sincerely, Daria Gukovska,Front Office Manager
10/10 – Excellent
Kerstin
8 févr. 2024
Kerstin
Séjour de 1 nuit en février 2024
DariaHukovska a répondu le 11 mars 2024
Dear Kerstin,thank you for your great score!Looking forward to welcome you again in our house,Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Jari
Voyage en groupe
21 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jari
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Jari,Thank you very much for your feedback. We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Gukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Elia
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Elia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Elia,Thank you very much for your feedback. We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Gukovska,Front Office manager
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hyvä sijainti. Olimme uutena vuotena ja aamiaisella kahvi loppui eikä sitä tuotu lisää. Yksi automaatti, johon täydessä hotellissa valtava jono.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share feedback.Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered during breakfast time with coffee machine. The mentioned point has been already highly taken under consideration.Should you let us another chance to welcome you in our house we'll convince you that we can do better.Sincerely, Daria Hukovska,Front Office Manager
4/10 – Médiocre
Reima
Voyage en famille
28 déc. 2023
Points faibles : Service et personnel
Worst stay for a long time.
Check-in took approx. 30 min. And after 30 min. they told us to wait another 30 min to prepare the room for us.
When we finally got the room, there was freezing cold, TV at living room did not work and the addittional bed for kids was so warped so they had to bring 2 new additional bed to the room.
Reima
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Reima,Thank you for taking the time to share feedback.Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. All mentioned points will be highly taken under consideration to seek a prompt improvement.Should you let us another chance to welcome you in our house we'll convince you that we can do better.Sincerely, Daria Gukovska,Front Office Manager
8/10 – Bien
Joni
28 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Joni
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Joni,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
Henriikka
17 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Henriikka
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Henriikka,Thank you very much for your great feedback!We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Lasse
Voyage en groupe
15 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hyvä siisti hotelli
Keskeisellä paikalla hyvä hotelli
Lasse
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Lasse,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Lyndsey Lee
Voyage en famille
10 déc. 2023
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good location and value for money
Lyndsey Lee
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Lyndsey,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
TERASAKA
21 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dear Terasaka,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Sakiko
12 nov. 2023
Sakiko
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Sakiko,Thank you very much for your great score.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
Ishmaël
Voyage de couple
11 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing property. I can’t complain about the hotel. It’s a 5 Star. Not a luxury hotel but still 5 stars!
Ishmaël
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Ishmael,Thank you very much for your great feedback!We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
6/10 – Acceptable
Bhavith
29 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bhavith
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Bhavith,Thank you very much for your score.To make your next stay with us more enjoyable for you let us know what went wrong during your stay.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Suvi
27 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Suvi
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Suvi,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Aki
23 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perushotelli edulliseen hintaan
Perushotelli hyvällä sijainnilla. Helppo liikkua moneen suuntaan sekä kävellen että julkisilla. Aamupala ihan hyvä ja monipuolinen buffet-tyyliin. Mukava sänky ja jopa ihan ok tyyny. Kadunpuoleisiin huoneisiin kuuluu mm. raitiovaunun äänet kadulta, mutta minua ei haitannut.
Aki
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Aki,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
Bonita
22 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bonita
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Bonita,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Erkki
Voyage en famille
21 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Erkki
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Erkki,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Tiina
Voyage en famille
21 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Tiina
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Tiina,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
nils
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
nils
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Nils,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
Juha
18 oct. 2023
Juha
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Juha,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
Onerva
7 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Onerva
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Onerva,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
8/10 – Bien
JACQUELINE
Voyage d’affaires
4 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
JACQUELINE
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Daria Hukovska a répondu le 3 avr. 2024
Dear Jacqueline,Thank you very much for your great feedback.We are looking forward to your return - warm welcome!Sincerely,Daria Hukovska,Front Office manager
10/10 – Excellent
Richard
25 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel in a great city
Visited Tallinn and stayed at the Raddison Park Inn central.
Easy bus journey from Tallinn airport and only a short walk from the bus stop.
Hotel was nice location, clean, 5 minute walk to town.
Ate at the restaurant one day and it was inexpensive good quality food.
Large, clean rooms with comfy beds.
Richard
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Park Inn by Radisson Central Tallinn a répondu le 2 oct. 2023
Dear Richard,Thank you for staying with us. We are happy to see that you had a great stay and hope to see you back!All the best,
10/10 – Excellent
Naokatsu
Voyage en famille
25 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Naokatsu
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Park Inn Central Team a répondu le 2 oct. 2023
Dear Naokatsu,Thank you for your feedback. Hope to see you again in the near future.Beest regards,
8/10 – Bien
Riitta
Voyage en famille
19 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Sijainti loistava, rauhallinen ja keskellä kaikkea.Sisustus 'vanhahkoa' mutta kaikki todella siistiä. Aamiainen hyvä. Erittäin ystävällinen henkilökunta!
Riitta
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Park Inn Central Team a répondu le 2 oct. 2023
Dear Riitta,Thank you for your feedback regarding your stay with us. We are happy to hear that you enjoyed your time with us and found our staff friendly. Hope to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,