Note fondée sur 1 462 évaluations vérifiées

4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 févr. 2023
J ai payé 1 chambre avec vue sur laplage et mer et a l arrivee j airecu 1 simple chambre avec vue piscine . Apres reclamation l hotel, n a pas reagi ni donné de motif= ils pratiquent le surbooking au profit des americains! La difference de prix est resté a ma charge, j attends toujours le remboursement!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear jean philippe,We appreciate you taking the time to share your experience with us. My heartfelt apologies for disappointing you due to your assigned room location. We strive to provide every Guest with a comfortable stay, and we clearly missed the mark. Thank you for your honest feedback, which we will use to foster improvement; for that reason, we hope to see you again on a return trip.Sincerely,Devin FrankGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Saint-Bruno-de-Montarvill

Publié le 19 janv. 2023
Great location, friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Alexis,It is lovely to hear you had a great stay at our hotel. We appreciate you taking the time to share this review and inform other travelers of the comfort you experienced with us. On behalf of the entire staff, thank you for choosing our hotel, and please come see us again in the future.Sincerely,Devin FrankGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Hôtel agréable avec accès direct à la plage

Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
Hôtel idéalement situé, avec piscine et accès direct à la plage. Tiki bar très accueillant avec excellent cocktails et bonne nourriture. Barman et barwoman très sympas. Chambres spacieuses et propres. Petit bémol, l'hôtel nécessite quelques travaux de maintenance, devient un peu vieux et l'air conditionné est bruyant. Pas mal de bons restaurants aux alentours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Yves-Laurent,Thank you for sharing this review. Our goal is to provide the finest experience and your feedback, inclusive of areas for improvement, helps us achieve it. Your review and recommendation are very much appreciated. We will be looking forward to serving you in the future.Sincerely,Devin FrankGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 août 2022
Proximité plage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, We appreciate you taking the time to let us know you enjoyed your stay. Thank you for your kind review and for choosing our hotel. Please visit us again soon. Sincerely, Devin Frank General Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Sympa malgré quelques petits désagréments

Publié le 5 août 2022 sur Hotels
Hôtel très sympathique sur la plage sans prétention mais très convenable. Mériterait un peu de rénovation,Clim très bruyante,salle de bain un peu datée. Le Menage n’est fait que tous les 3 jours!!! Et la baie vitrée donnant sur la mer beaucoup moins souvent. Le tiki bar entre la piscine et la plage est sympa, la nourriture est bonne mais servie dans des boites… dommage! Mais nous reviendrons quand même, personnel agréable et hôtel idéalement situé pour un prix très correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Veronique, We appreciate you taking the time to write a review. I’m pleased to learn that your stay was enjoyable. We appreciate your compliments which highlight what we are doing well and your recommendations for areas of improvement. Your review is valuable because it is how we monitor and improve our guest experience. Thanks again and we humbly request a return visit. Sincerely, Devin Frank General Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 déc. 2021
J'ai tout apprécié, je vais certainement y retourner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2021 par TheDolphinBeachResort, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre avis ! Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez aimé votre séjour et que vous reviendrez à l'avenir. Nous espérons vous revoir bientôt!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 avr. 2024
Staff was extremely helpful an friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Sean, We welcome all compliments, but it is especially nice to hear you praise our staff. They truly breathe hospitality into every aspect of our hotel and make it a wonderful place to stay. Your review is appreciated, and we hope to see you again soon. Best, Devin Frank, GM
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 avr. 2024
This resort couple use some room updates but it was clean, friendly and had great ammenities!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Alicia, We are thrilled to hear that we provided you with a great stay. Your kind review is appreciated and encourages our team, who works hard to deliver remarkable service. Thank you for selecting our hotel and for taking the time to share your experience. We look forward to your return. Best, Devin Frank, GM
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 avr. 2024
I loved the pool and the pool bar with easy access to the beach! Lounge chairs, and cabanas were great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gina A, I’m so glad you enjoyed our hotel and amenities! Thank you for your time in reviewing your stay, and we hope to host you again soon. Best, Devin Frank, GM
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 avr. 2024
Location was only thing good about it. Rooms are disgusting the vents were black ceilings were leaking and the bathroom was full of rust. We had a patio room and people were banging on our patio door trying to get in all night. Had to leave early because the weather closed the pool and ocean and didn’t get a refund. Think my two year old got sick from the room because of mold. I Will not stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kaleigh, Providing the highest level of hospitality is our top priority, and I sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Your feedback is greatly appreciated, and we hope you might reconsider a return for a stay in line with our expectations. Sincerely, Devin Frank, GM