Bar (sur place)

Art Boutique Hotel Monopol – Avis

4 out of 5
Art Boutique Hotel Monopol
Via Maistra 17, St. Moritz, GR

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 144 avis sur 195." "
Note de 8 – Bien, d’après 44 avis sur 195." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 5 avis sur 195." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 2 avis sur 195." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 195." "

9,8/10

Propreté

9,6/10

Service et personnel

9,6/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très belle chambre avec magnifique vue. Petit déjeuner excellent. Carte et mets du restaurant Mono pour le soir peu varies et de qualité moyenne voire décevants.
Séjour de 6 nuits en février 2022

8/10 – Bien

Antoine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le parking est à 5 minutes à pied.
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Dominik Zurbruegg, Dirécteur a répondu le 25 mars 2021
Cher Antoine Merci beaucoup de votre évaluation. Nous sommes désolés que vous n'avez pas trouvé le parking directement, seulement 150 mètres de l hôtel à lautre coté du place. Dans l'espoir que le reste du séjour soit agréable, nous restons avec nos meilleures salutations.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A recommander
Emplacement central, restaurant le mono de qualité à recommander. Belle chambre et super service. Chance d avoir été surclassé.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020

8/10 – Bien

Hervé

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2020
Dominik Zurbrügg a répondu le 28 août 2020
Sehr geehrter Hervé Vielen Dank, dass Sie das Art Boutique Hotel Monopol für Ihre Reise gewählt haben. Wir hoffen, Sie wieder einmal bei uns zu begrüssen, um Ihnen dann einen besseren Service zu bieten. Leider sehen wir nicht, wo wir uns verbessern können und ich lade Sie ein, uns zu schreiben, damit wir an uns arbeiten können. Herzlich, Dominik Zurbrügg, Hotelier

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
pour mes enfants et moi ce fut le top de notre voyage magnifique nous qui n'avons pas l'habitude des palaces. super
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Dominik Zurbruegg a répondu le 5 août 2020
Madame, Monsieur, Nous vous remercions de votre évaluation et esperons de vous accueillir une autre fois chez nous. Meilleures salutations de tout le team Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

daniel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
trop court séjour
Très bien situé, vue spectaculaire sur St. Moritz depuis le bar du 6e. Chambres récemment refaites à neuf, excellent rapport qualité/prix. Personnel aux petits soins, aucun point négatif. Bravo et merci.
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Dominik Zurbruegg a répondu le 22 juill. 2020
Cher daniel Nous vous remercions de votre évaluation et restons à votre service pour tous renseignements supplémentairs. Meilleures salutations et à bientôt Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
J’ai tout aimé dans cette établissement, personnel très chaleureux. Ravis de retrouver prochainement
Séjour de 3 nuits en février 2020
Dominik Zurbruegg a répondu le 1 mars 2020
Monsieur, Madame, Nous vous remercions de votre évaluation et nous rejouissons de vous accueillir aussi la prochaine fois à St. Moritz. Meilleures salutations, Dominik Zurbruegg, Hotelier

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Very professional, nice and friendly staff working at the hotel. Super comfortable pillows and duvet that make you feel like at home!
Séjour de 7 nuits en février 2020
Dominik Zurbruegg a répondu le 28 févr. 2020
Dear guest Thank you so much for your feedback. We are more than happy you enjoyed your time with us and the services provided. Looking forward to welcoming you back next time, we remain at your service for any further assistance. Warm regards, Dominik Zurbruegg, General Manager

8/10 – Bien

Jean-Didier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Belle semaine en Engadine
Bon hôtel au centre de la station. Personnel courtois et attentionné. Dommage que le bar soit plongé dans la pénombre... Bon rapport qualité -prix, d’autant plus que les hôteliers offrent la gratuité des transports publics et des remontées mécaniques pour la durée du séjour. Et il y a à voir, dans cette splendide région !
Séjour de 7 nuits en août 2019
Dominik Zurbruegg, Hotelier a répondu le 5 sept. 2019
Cher Monsieur Nous vous remercions de votre évaluation et sommes heureux que votre séjour ait répondu à vos souhaits. Dès la saison prochaine, le bar serai au sixième étage et il s'appelle 'The St. Moritz Sky Bar'. Esperant de vous revoir une autre fois, nous restons à votre disposition pour tous renseignements supplémentaires. Dominik Zurbruegg, Hotelier

6/10 – Acceptable

Aurélien, Vallée de Joux

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice but impossible to eat smth at 9:30pm..
9:30pm, just wanted to get some ice cream after a dinner out: "Impossible, the kitchen is closed". St-Moritz, 4-star hotel, during the summer season. No further comment.

10/10 – Excellent

Hala

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel in St Moritz! Spacious clean rooms. Great location .
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Dominik Zurbruegg a répondu le 5 avr. 2024
Dear HalaThank you so much for your feedback. We are happy you enjoyed your time here and hope to welcoming you back on another occasion.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Andrew

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were exceptional and location is close to everything, including the train to the ski field.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Dominik Zurbruegg a répondu le 5 avr. 2024
Dear AndrewThank you for your great evaluation. We are happy you enjoyed your time with us and hope to be your host again, whenever your travel plans lead you back to St. Moritz.Warm regards,Dominik Zurbrueg, Hotelier

10/10 – Excellent

Arturo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La sobriedad, buen gusto y servicio.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 22 mars 2024
Dear ArturoThank you so much for your feedback.We hope to be your choice again and reamain at your service for any further assistance.Warm regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Vincent

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We couldn't be happier with Hotel Monopol. The staff were all friendly, knowledgeable and helpful. The hotel is beautiful! Conveniently located 1 block away from the Tram that takes you directly up Corviglia (One of the two Main Ski Mountains in St. Moritz). You can rent and store Ski's and Boots on the mountain in Corviglia, or walk a block from Art Boutique Hotel {AKA Hotel Monopol} and rent at Ender Sports). Monopol has a room to store your ski's and poles with boot warmers if you choose the latter. The 6th Floor Sky bar is very comfortable, with great service, a wonderful menu and drinks and Views of the Alps that can't be beat. Our kids hung out in the 6th floor's Hot Tub (Same Views) while we snacked at the bar. There is also a small fitness room and a Spa (My wife had a wonderful massage) on the 6th Fl. The first floor has a lounge area you can relax in as well as an enclosed room for smoking Cigars (The smoke is vented directly outside and can't be smelled in the lounge area). There happens to be a Davidoff next door to Monopol! The main resteraunt is open for Buffet breakfast (Excellent food and excellent service) as well as for Dinner (Also, excellent food and service). There is also a Kids place on the 1st floor with games for the kids. I drove in from Milan and had some issues with my rental car and the staff went above and beyond arranging the fix while I ski'd. Awesome!!
Séjour de 4 nuits en février 2024
Dominik Zurbruegg a répondu le 22 mars 2024
Dear VincentThank you so much for your review. Wow, we feel very honoured and this is why we try to go above and beyond to fulfil our guests needs and wishes.We hope to welcoming you back next year and remain at your service for any further assistance.Warm regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Dominik Zurbruegg a répondu le 11 janv. 2024
Sehr geehrter DanielHerzlichen Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns sehr, dass Ihr Aufenthalt rundum zu ihrer Zufriedenheit war und hoffen, Sie wieder einmal im Art Boutique Hotel Monopol zu begrüssen.Herzlich,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Jonathan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect location with friendly staff and top notch services !
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 11 janv. 2024
Dear JonathanThank you so much for your great review. We are happy you enjoyed your time with us and hope to welcoming you back on another occasion.Warm regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Mohsen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 29 déc. 2023
Dear MohsenThank you so much for your great evaluation. We are happy you enjoyed your time with us and wish you a great and joyful New Year.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Pamela

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Great location Staff friendly and very helpful Great roof top bar and tapas restaurant
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 3 oct. 2023
Dear PamelaThank you so much for your great review. We hope to be your host again and remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Bogdan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing
Amazing
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 3 oct. 2023
Dear BogdanThank you for your great review.We hope to welcoming you back on another occasion and remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Soile

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Erittäin hyvällä sijainnilla siisti ja hyvä hotelli. Oikein mukava henkilökunta! Maukas aamupala.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 3 oct. 2023
Dear SoileThank you very much for your grat review. We are happy you enjoyed your stay and can't wait to welcoming you back on another occasion.Warm regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

8/10 – Bien

Ko

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
事前に駅までの送迎サービスがあるというメールを頂き、到着時刻を返信してお願いしたら、運転手さんがとても親切でした。 お部屋は広くないが、必要な物が揃っています。 朝食にはもう少し野菜類があれば嬉しいです。
Séjour de 1 nuit en août 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 25 août 2023
Dear KoThank you for your sincere feedback. We are happy you enjoyed your time with us. We take your feedback into consideration regarding the vegetables on the breakfast buffet. Thank you for that good advise.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Akiyoshi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff are very kind and friendly. Parking place is challenging to know, but he/she kindly guided me on how/where to park it.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 25 août 2023
Dear AiyoshiThank you for your great evaluation. We are happy you enjoyed your time with us and hope to welcoming you back soon.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Stefan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr freundliches Personal in allen Abteilungen
Séjour de 1 nuit en août 2023
Dominik Zurbrügg a répondu le 5 août 2023
Sehr geehrter StefanHerzlichen Dank für ihr schönes Feedback. Es freut uns, dass Ihnen der herzliche Service unserer Mitarbeitenden gefallen hat und Sie sich rundum wohl gefühlt haben.Sonnige GrüsseDominik Zurbrügg, Hotelier

10/10 – Excellent

Li

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 25 août 2023
Dear LIThank you for your great evaluation. We are happy you enjoyed your time with us and hope to welcoming you back on another occasion.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Oliver

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Dominik Zurbrügg a répondu le 25 août 2023
Dear OliverThank you for your great evaluation. We are happy you enjoyed your time with us and hope to welcoming you back soon.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel
The location was very convenient and close to every places. Room was enough spaces and bathroom was very clean with 2 sinks. And breakfast was good quality with delicious foods. If I visit St. Moriz next time, I definitely visit this hotel again!
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 20 juill. 2023
Dear GuestThank you very much for your great evaluation. We already look forward to your next visit and remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Daniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was extremely helpful, great location
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 23 juin 2023
Dear DanielThank you so much for your great review. We hope to be your host again, when travelling to St. Moritz and remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Clara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
My queries sent online before I arrived were promptly responded to by Christian, the front office manager, and Sarah, working in the front office. They arranged for complimentary pickup to and from the train station; so much so I don’t have to handle my luggage the moment I was picked up. At check in, Christian offered me a welcome drink (a glass of Prosecco) and Sarah showed me the facilities of the hotel. The service was impeccable, so much so I didn’t want to head out after check in and stayed in to enjoy the spa and gourmet dinner at the hotel’s restaurant. Love the comfortable bed and amazing pillows in the room, and of course, the fantastic location next to the lake with hiking trails, good restaurants, shops and galleries. After I checked out, I discovered my train to the airport was cancelled and had to take an earlier train to make it in time to the Zurich airport. Instead of waiting for the hotel driver, Christian personally drove me to the train station so I will make it in time. I was very well taken care of and felt so pampered that I highly recommend this to be your choice when you visit St. Moritz.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 23 juin 2023
Dear ClaraWe feel honoured and so happy about your lines and we will share your feedback with the staff. Hoping to be your host again in future, we remain at your service for any further assistance.Warm regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Kerry

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very warm reception with a complimentary drink and tour of the hotel property. Very comfortable bed with big soft pillows and duvet. Washroom excellent condition with tile and fixtures. Sky Bar at hotel was great for drinks and snacks.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 23 juin 2023
Dear KerryThank you very much for your great feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to welcoming you back on another occasion.Warm regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Fatima

Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 9 févr. 2023
Dear FatimaThank you very much for your great evaluation. We highly appreciate having you amongst our guests and look forward to welcoming you back on another occasion.Warm regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Colin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overall Great Experience
Great Experience, Clean and Newly Renovated Property with a great staff that was always willing to assist. Property was located in a well centralized location to many parts of St. Moritz. <5 min walk to Corviglia lift with ski equipment.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Dominik Zurbruegg a répondu le 27 janv. 2023
Dear ColinThank you very much for your great review. We are happy you enjoyed your time with us and the central location of our hotel. Hoping to be your choice again, we remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Kum Seng

Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 9 févr. 2023
Thank you so much for your great review.Best regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Pin

10/10 – Excellent

Dmitry

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent hotel in the hart of luxury location.
Dominik Zurbruegg a répondu le 16 déc. 2022
Dear DmirtyThank you so much for your great evaluation. We hope to welcoming you back on another occasion and remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg

10/10 – Excellent

Galo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Limpio excelente zona
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 24 oct. 2022
Dear GaloThank you so much for your evaluation.We hope to be your choice again, whenever your travel plans lead you back to St. Moritz.Best regards,Dominik Zurbruegg, Hotelier

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastiskt bra Hotell.. Trevlig och hjälpsam personal.Bra läge
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 8 sept. 2022
Dear MariaThank you so much for your great feedback. We are happy you enjoyed your time and the service provided.With our best wishes, we remain at your service for any further assistance.Best regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

8/10 – Bien

TOYOKO

Points forts : Service et personnel, commodités
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Leslie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
I recently spent a few nights at the hotel. After reading the reviews, I realize I had one of the updated rooms. It was great. Hotel was very clean and I found the staff to be helpful/friendly. I would recommend to anyone traveling.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Dominik Zurbruegg, General Manager a répondu le 25 août 2022
Dear LeslieThank you so much for your review. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to welcoming you back on another occasion. By end of May 2023, all our rooms are renovated, so there is no 'old' rooms left. Already now, it's just a few rooms missing. We are happy to have an up to date hotel to offer a great holiday experience.Best regards,Dominik

10/10 – Excellent

Reva, Princeton Jct

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A well managed hotel that’s right in the middle of town, close to everything. Staff was attentive, restaurant has great food and service is excellent. Room is very comfortable.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 25 août 2022
Dear RevaThank you so much for your evaluation. We are happy you enjoyed your time with us and hope to welcoming you back again in future.Best regards,Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Joshua Jebaraj

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service and we got a free upgrade as well! Highly recommended hotel to stay with great location of St Moritz
Séjour de 2 nuits en août 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 16 août 2022
Dear Joshua Jebaraj Thank you so much for your great feedback. We hope to welcome you back again and remain at your service for any further assistance. Best regards, Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Anna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s a beautiful hotel with a wonderful staff. We had a wonderful stay here.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 12 août 2022
Dear Anna Thank you so much for your great feedback. We are happy you enjoyed your time with us and look forward to seeing you again. Best regard, Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Reiko

Séjour de 1 nuit en août 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 12 août 2022
Dear Reiko Thanky you for your great evaluation. We hope to welcoming you back on another occasion and remain at your service for any further assistance. Best regards Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Deepesh

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property is an excellent location right in The Central square . Rooms were large with a proper bed for my daughter . Jr Suite was room we stayed in . Breakfast was good , fresh omelet . Negatives are if you hiring a car you should think about giving up the car . As the hotel is in a pedestrian zone . So they give u special access to come up to hotel and then take your car to park at a nearby parking lot . U don’t really see your car the whole trip as you get free passes for public transport . Housekeeping was quite terrible , didn’t change linen even on asking , floor was dirty post servicing . Room mini bar fridge was not working , excuses such as this to keep things fresh not cool , too many things inside . All excuses were not smart , it’s a mini bar fridge not a cooler box . Bar tender refused to give ice . Room service is 15 chf for ice . Bit strange . Give every room an ice pail and put a machine in the gym . Espresso 6 coffee capsules provided at beginning of stay . They are not refreshed throughout the stay . Need to pay to buy capsule . Makes no sense for a luxury hotel . Overall excellent room , excellent location , front office staff are very good . Would stay again . Little niggles need to be sorted
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 12 août 2022
Dear Deepesh Thank you for your great feedback. We sincerely apologize that the Housekeeping didnt work as expected and we have had some issues with your minibar. Indeed it took us too long to fix that problem. We would be happy to be your host again and remain at your service for any further assistance. Best regards, Dominik Zurbruegg, General Manager

8/10 – Bien

Marco

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Dominik Zurbrügg a répondu le 12 août 2022
Lieber Marco Herzlichen Dank für die gute Bewertung. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns kontaktieren und mitteilen, was wir noch machen können, um die volle Punktezahl von ihnen zu erhalten. Herzliche Grüsse und auf bald, Dominik Zurbrügg, Hotelier

10/10 – Excellent

imraan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 29 juill. 2022
Dear Imraan Thank you so much for your great evaluation. Warm regards, Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super holiday in St Moritz
Fantastic hotel, and amazing staff!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 29 juill. 2022
Dear Guest Thank you so much for your great review. We hope to be your choice again, whenever your come back to St. Moritz. Best regards, Dominik Zurbruegg, General Manager

10/10 – Excellent

Niels

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Dominik Zurbrügg a répondu le 29 juill. 2022
Lieber Niels Herzlichen Dank für Ihre Top Bewertung. Sonnige Grüsse aus St. Moritz Dominik Zurbrügg, Hotelier

10/10 – Excellent

Albin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top Hotel in top Lage
Sehr freundliches Personal und Hotel hat beste Lage, direkt in der Fußgängerzone.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Dominik Zurbrügg a répondu le 29 juill. 2022
Lieber Albin Herzlichen Dank für die tolle Bewertung. Es freut uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen auf ein Wiedersehen im Monopol. Herzlich, Dominik Zurbrügg, Hotelier

10/10 – Excellent

Woon Chooi

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Dominik Zurbruegg a répondu le 22 juill. 2022
Deear Woon Chooi Thank you so much for your great evaluation. Please accept our sincere greetings in hope to welcoming you back again. Best regards, Dominik Zurbruegg, General Manager

8/10 – Bien

Arne

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vår semester i Zürich På genom resa efter vecka i Alperna
Séjour de 2 nuits en mars 2022