Façade de l’hébergement

Travel Inn – Avis

2 out of 5
Travel Inn
3536 Lake Tahoe Blvd, South Lake Tahoe, CA

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 310 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 331 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 187 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 85 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 89 avis sur 1002." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Sébastien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel
Bon petit hôtel plutôt propre et bien placé. Espace salle d’eau et coin pour manger agréable. Je recommande pour ce prix.
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Hiral a répondu le 16 nov. 2017
Chacun d'entre nous à Travel Inn aimerait vous remercier pour vos commentaires positifs, nous les apprécions sincèrement. Nous sommes impatients de vous accueillir la prochaine fois. Merci !!

6/10 – Acceptable

Audrey

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Super pour une nuit mais gardez vos souliers
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Hiral a répondu le 28 juill. 2017
Merci beaucoup pour votre récent avis!

10/10 – Excellent

Jacob

Clean and nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good value, convenient location and great management.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Melanie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed staying here. Everything was very clean and well maintained. The manager was super friendly and gave me good tips for sightseeing. The location is great, walking distance to Wholefoods, a few restaurants and the lake. The road might be noisy at times if you’re sensitive to traffic noise, I could barely hear it at night.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Front Desk a répondu le 18 mai 2024
We truly appreciate your feedback. I am pleased to know that you enjoyed the comfortable room. Hope to see you again. Happy Travels, Hotel Management

8/10 – Bien

Anthony

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Desk a répondu le 18 mai 2024
Thank you @

8/10 – Bien

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Great location and value. Management is excellent.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Desk a répondu le 18 mai 2024
Thank you @

8/10 – Bien

Evangelina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Desk a répondu le 18 mai 2024
Thank you @@

8/10 – Bien

Bimal

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good value, clean accommodations and great staff.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Desk a répondu le 19 mai 2024
I am glad you enjoyed your stay and we hope to see you again !

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was clean and in good repair, comfortably warm when I walked in, blanket and insulated bedspread on the bed plus a folded extra blanket, a large pedestal fan for air circulation, bigger than average refrigerator, microwave oven, iron and ironing board, hot water got hot very quickly -- didn't have to run it a long time, curtains closed completely and had a couple of clothespins if you wanted even more security
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Desk a répondu le 18 mai 2024
I am happy to hear you had an outstanding stay. We welcome you back.

10/10 – Excellent

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good location, good price, clean rooms & easy parking. Management is great.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Desk a répondu le 18 mai 2024
Thank you for the review. It is always a pleasure to hear we pleased a customer. We look forward to seeing you again in the future.

6/10 – Acceptable

monica

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Not too bad if you’re just looking for a cheap place to sleep, the room was clean enough but the bathroom is very old and outdated. Just be warned if you’re a light sleeper, there was a weird noise all night that we couldn’t figure out what it was and woke us up multiple times. Would stay again though.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Desk a répondu le 19 mai 2024
Thank you for the feedback. I will pass on your comments regarding noise to the manager. We do hope to see you again in the future.

10/10 – Excellent

Dror

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very clean and a great value.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Desk a répondu le 19 mai 2024
It is awesome to hear the hotel is Very clean and a great value. I hope you would give us another opportunity in the future.

8/10 – Bien

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
convenient location, great staff and reasonable price
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Desk a répondu le 19 mai 2024
It's good to hear you about convenient location, great staff and that the rates met with your expectations. We hope to see you again in your travels. Thanks for staying!

10/10 – Excellent

Max

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was clean, bed was comfortable, TV worked, shower was hot, parking was easy...for the price this place is hard to beat. There's a good Mexican place a block away and Whole Foods/Safeway are easy walking distance.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
It's good to hear you were comfortable here during your stay and met with your expectations. We hope to see you again in your travels. Thanks for staying!

10/10 – Excellent

Roger, Santa Clara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you Roger.

10/10 – Excellent

Supaporn

Excellent! Nice and clean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you for staying with us Supaporn.

10/10 – Excellent

EMILIA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you for staying with us Emilia.

2/10 – Terrible

Abdul ahmad

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
There was a spider in bed sheets
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you for your feedback & it is very important for us to know any issues during your stay, information is pass to pest control team. Abdul, checking time starts at 3.00 PM not 12.00 PM. Again, my apologies.

8/10 – Bien

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great value
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Roger, Santa Clara

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great value for the location.
Séjour de 2 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Mike

Points forts : Propreté
Small room and thin walls.
Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 – Acceptable

Hugo

Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Dan

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you for staying with us Dan.

8/10 – Bien

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great value
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
Thank you Anthony for taking the time to comment on your recent stay with us.

6/10 – Acceptable

James

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Hotel was clean, beds well maintained. The shower could use a bit of updating so you can hold soap etc.. A shelf Hot & cold needs a bit of help. Hot water took oddly too long to cool down. Heater could also use some updating. no thermostat. Hi, Med, Low. Gets a bit hot at night like that. I would stay here again. Nice owners too.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
We appreciate the positive feedback and will pass along your comments to the appropriate departments.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
Thank you for taking the time to comment on your recent stay with us. We hope you will come back and give us another try!

10/10 – Excellent

Brandon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
Thank you Brandon for taking the time to comment on your recent stay with us.

8/10 – Bien

Jorge

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

nabin

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you for staying with us Nabin.

8/10 – Bien

YISHIN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
Thank you for taking the time to comment on your recent stay with us. We hope you will come back and give us another try!

2/10 – Terrible

Larisa

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Idk where all the positive reviews come from. I asked specifically for the quietest room possible. They put me in the first floor near the stairs. People going up and down all the time, the worker's room right next to it. The employee came in the morning and was loud on the phone in his language. The room seemed clean, but whatever chemicals they used for cleaning, gave me a horrible headache. It is a no pet policy, but someone showed up with the dog who was hauling all night. Terrible 😔. Will never stay here again.
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
We take our guests comments very seriously. We will pass along your comments to the appropriate staff members and departments.

6/10 – Acceptable

Regino

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Regular
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
We sincerely appreciate it! We are constantly working towards improving our hotel to make our guests stay as pleasant as possible.

10/10 – Excellent

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good location and great price
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
Look forward to having you back again soon !!

10/10 – Excellent

Roger, Santa Clara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Convenient very short drive to Heavenly Ski Resort. You could also walk to Heavenly shuttle bus on bottom of Ski Run Blvd and Highway-50.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 24 févr. 2024
Thank you so much for your positive feedback. We are so happy you enjoyed our stay with us. Look forward to having you back again soon !!

10/10 – Excellent

Mauricio

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great customer service!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
Thank you Mauricio so much for your valued feedback ! We look forward to having you back.

6/10 – Acceptable

Shawn

Voyage d’affaires
Horrible water pressure in the unit I was in.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
I would like to thank you for you review and apologize for the inconvenience that you had while you were our guest. I apologize for the water pressure and I will definitely pass your comment on to the general manage.

8/10 – Bien

Ravi karthick

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Front Desk a répondu le 26 mars 2024
Thank you for staying with us Ravi.

10/10 – Excellent

aaron, MOUNTAIN VIEW

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
no complains, 5 min away from restaurants, bar casinos, great price
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
Thank you Aaron so very much for taking the time to leave a review on you experience here with us.

8/10 – Bien

YUVARAJ

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
Thank you YUVARAJ for taking the time to give us some feedback. Thank you for choosing Travel Inn and good luck in your travels.

8/10 – Bien

Mike

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
Thank you Mike staying with us again and again & leave a review on you experience here with us.

10/10 – Excellent

jedison

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
Thank you Jedison for taking the time to give us some feedback. I'm happy to hear you were mostly satisfied.

8/10 – Bien

Jason

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
I am happy to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.

2/10 – Terrible

Deanne, Ukiah

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Shower was broken. Had to go to a friend's house to shower. Was told I would receive a partial refund. Never did.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Front Desk a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for taking the time to comment on your recent stay with us. Your reservation was PREPAID reservation, we have already process refund from your side to Expedia. It's your responsibility to collect the money from Expedia. Refund will not come automatically from Expedia, you need to call them. Management at Travel Inn, South Lake Tahoe.

10/10 – Excellent

Eduardo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Front Desk a répondu le 10 janv. 2024
Thank you @

10/10 – Excellent

Mario

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Front Desk a répondu le 8 janv. 2024
Thank you Mario

10/10 – Excellent

Fawad

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
I am happy to hear you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.

10/10 – Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Front Desk a répondu le 6 févr. 2024
I am glad you enjoyed your stay and we hope to see you again !

10/10 – Excellent

Mike

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Front Desk a répondu le 8 janv. 2024
Thank you Mike