Note fondée sur 1 299 évaluations vérifiées

4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Montreal

Publié le 29 sept. 2023
Lors de notre arrivée le ménage etait insuffisant. Miettes sur le sol et dans les fauteuils. Certains logements donnent directement sur une route tres passante 89A. Il faut absolument choisir une chambre mesa un peu plus chére mais avec vue sur la montagne plutôt que la rue. Sinon l'appartement etait très spacieux et bien équipé avec un balcon avec vue. Il y a aussi plusieurs piscines et jacuzzis sur le site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2023 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. please come back and see us again soon. Thank you,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 juin 2023
Nice and quiet place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay. Please come back and see us again soon. Thank you,
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 févr. 2022
3 days without Internet Connection (room 134P). Our way of traveling means that we need an Internet connection. During the day we are very busy with outdoor activities. In the evening, we are usually connected. Preparing our next activities, checking weather, reading news, Facebooking, Messaging, FaceTiming … was IMPOSSIBLE from our room. The staff informs us that the Internet is intermittent on the Resort. We are in 2022, no excuse is valid. We are doing a Road Trip and this is the first accommodation where this has happened to us. To get an Internet connection we had to walk a few minutes from our room to the Resort lobby. A nightmare. This Resort offers many non-essential services: swimming pool, Spa, BBQ, gym and so on. I call the Internet essential. Tip for Resort administrators: change your priorities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2022 par Sedona Management , Gestion de l’hôtel
We are sorry that you had problems with the WIFI. Currently the best WIFI is in the lobby. We are working on updating the WIFI on the property and it should be complete by Spring.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 juill. 2021
L’emplacement est excellent , l’accueil, la propreté était parfait .Par contre les frais du « resort fee » nous on été chargé sur place et sur le site vous nous disiez que si nous payons d’avance il n’y avait pas de frais supplémentaire de 18.08US.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2021 par MP, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre retour, nous l'apprécions!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 mai 2024
We had a great stay, property is well maintained, suites are big, clean and come with everything you need. We’ll be coming back next time we are in Sedona!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 mai 2024
The putting green was not maintained and given that was the only amenity other than the pools and hot tubs, it was disappointing. Other than that, the property was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns, and we hope you give us another opportunity in the near future. Thank you,
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Please come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 mai 2024
Additional property fees were disappointing and of little value to us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope you give us another opportunity in the near future. Thank you,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 8 mai 2024
Easy access and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback. Please come back and see us again soon. Thank you,
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Phoenix

Publié le 7 mai 2024
Only issues I had with our stay is the tub was broken. It wouldn't hold water. Also there was food on the kitchen floor. I guess from the previous stay. Besides that everything was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns. Thank you,