Note fondée sur 982 évaluations vérifiées

3,8 sur 5
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 févr. 2022
Too many barking guest dogs. Waken by the fire alarm at 06:00 am. Breakfast so so.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2022 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Claude, We are sorry that you did not enjoy your stay with us! We are already in talks with our staff to correct this.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 déc. 2021
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 déc. 2021
Belle endroit chambre OK, bruit dans nuit vers 22.00 heure CHIEN ABOYE et client qui parle fort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2021 par Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Germain, Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous! Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que vous avez eu des problèmes avec des invités bruyants. Nous en discuterons avec le personnel de la réception afin qu'ils sachent comment s'adresser aux clients bruyants après les heures calmes. Merci!
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Cher sale, mauvais service

Publié le 16 nov. 2021 sur Hotels
Le pire séjour dans un hôtel de presque 200$ la nuit. Ils acceptent les animaux. Ils ne réservent pas de chambres pour les gens qui veulent dormir dans un environnement sans animaux. L'hôtel était sale, des détritus sont restés dans le passage. Les chambres n'étaient pas prêtes à 15h00. Les meubles et les murs sont défraichis. De la poussière accumulée dans plusieurs endroits. Jamais plus dans un Quinta inn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2021 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Salut Gaston, Merci de nous avoir informés de votre dernier séjour parmi nous ! Nous sommes désolés d'apprendre le problème de communication concernant les animaux de compagnie, car nous sommes connus pour être un hôtel acceptant les animaux de compagnie. Nous aborderons les autres problèmes de la salle avec notre personnel à l'avenir. Merci encore pour le retour !
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 avr. 2024
Pet Friendly
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 avr. 2024
N/A
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 avr. 2024
Liked - Close to interstate Disliked - small soaps, bathroom door didn’t close, no tissues, bathtub drain very slow, standing in 4” of dirty water, breakfast juices were not working, no bacon or sausage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate knowing the positive aspects of your stay and areas where we can improve. Your feedback is crucial in helping us improve our services and ensure a better experience for all our guests. We request you to trust us and our timing, allowing us to drive our efforts in a more positive direction for it to meet the best results. We will investigate the issues and make the necessary corrections. We hope you will give us another chance to make it up to you. Thank you for your business, see you soon!Sincerely,Management Team
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 avr. 2024
The property was undergoing renovation, but there was nothing that interfered with our stay and there were postings to advise guests of this. Staff was excellent. Friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy,We are extremely pleased to know you enjoyed your stay with us and that you have rated our hospitality and accommodations so highly! it is our utmost pride to cater to valuable guests like you and we will offer yet another awesome hospitality experience next time. Thank you for your business, and we can't wait to serve you again. Best regards,Management Team
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 avr. 2024
We booked thru a 3rd party app, paid etc. arrived and was told there's no room available. It all worked out in the end due to another hotel being available. That's not the reason for the rating though. That wouldn't be fair. This rating is from the previous time my parents stayed there. This is where my parents stay when they come visit their grandkids. Due to the fact that they were forced to go to another hotel, that's the hotel they'll be stay at from now on. The main complaint they had with the Laquinta was the desk clerk, my mom said he wasn't courteous nor showed empathy for her being out of a room that she'd paid for. It is an older hotel so there's a smell and the breakfast isn't hot it's just average breakfast items like fruit, cereal, muffin juice. The other hotel had French toast, bacon, sausage, waffles and so much more so they were very pleased with that place. The bad was meant for good, that's how God works ♥️🙏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Wyshina,We are sorry that you had a substandard experience at our hotel and we could not make you feel welcome during your stay with us. We apologize if you found any of our staff to be unfriendly. Our associates are well-trained to meet and attend to our guests and are always helpful and attentive to every visitor’s needs. Thank you for bringing our attention to this situation. We will look into this and ensure this does not happen again. On that note, we request you give us another chance to rectify our errors and earn your trust!Sincerely,Management Team
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Kimberly,Thank you for taking the time to rate us so highly! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all our guests, and we are delighted that we could do so for you. We hope to welcome you back in the future for another outstanding stay. Best regards,Management Team