Note fondée sur 994 évaluations vérifiées

3,9 sur 5
72 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Laval

Publié le 13 nov. 2023
Personal message at check in for a greating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Renee,Thank you for choosing our hotel for your recent visit to Saint John. We appreciate the outstanding rating of your stay. It's great to know you enjoyed the personal greeting waiting for you at check-in. It would be our pleasure to host you again at Hilton Saint John, so come back soon!Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 oct. 2023
La vue sur le port vaux le détour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Steve,We always appreciate hearing from our guests, and we're glad you enjoyed the view. The next time you're in town, please come see us again.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 août 2023
The hôtel is overpriced and outdated imo nothing special, not particularly clean, outdated features.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erica,While we thank you for taking the time to share your feedback, it is disappointing to learn we did not meet your expectations. Providing clean, comfortable accommodations is something we take very seriously, so rest assured, we will review your comments internally. On behalf of our entire team, we wish you well as your travels continue.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2023
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 août 2023
Resto too expensive for the quality of menu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Rejean,Thank you for sharing your input. We price our dining services competitively, and we always strive to deliver the full value that our guests expect. Thank you, and we hope to have the opportunity to show you a better experience in the future. Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Tapis dans les chambres

Publié le 1 août 2023 sur Hotels
Bonne hôtel, par contre il faudrait un bon lavage de tapis. Beaucoup d’allergie dans la chambre. J’ai dû prendre 4 bendryls pour passer la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us at Hilton Saint John. We are terribly sorry to hear you had such bad allergies during your stay. Please let our front desk know if you have any allergies, so we can do our best to accommodate. Unfortunately, we do not know what caused your allergy flare ups in this case.Sincerely,Jonathan JoaquimGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2023
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Mont-Saint-Hilaire

Publié le 12 mars 2023
Outstanding service. The waterfront view from the room I s breathtaking. York bistrot by the boardwalk is a good restaurant with a smooth atmosphere and a view. The rooms are very clean, beds are very comfortable. Lot of space in the Bathroom. Of course the rooms are not recently renovated as some other hotels but it’s luxurious and we feel good. The TV is large. Chairs comfortable. Office desk, coffee, fridge everything is there including water bottles. staff is texting us to make sure everything is fine. If we need anything they come over. This hotel is located to the boardwalk downtown. Parking lot is very easy and there are a lot of empty spaces. You can enter the hotel through the parking lot. Some reviewers were complaining. However it’s really a fantastic hotel.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
Great check in process (didn't use the app which is absolutely not user friendly )