Extérieur

Candlewood Suites St Robert, an IHG Hotel – Avis

2.5 out of 5
Candlewood Suites St Robert, an IHG Hotel
140 Carmel Valley Way, St. Robert, MO

Avis

9,4

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 94 avis sur 126." "
Note de 8 – Bien, d’après 20 avis sur 126." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 10 avis sur 126." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 2 avis sur 126." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 126." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Barbara

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités
Would highly recommend!!! Clean, nice and safe!!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Marsha a répondu le 16 avr. 2024
Thank you for the excellent 5 star review! Great to know you felt safe and comfortable.

10/10 – Excellent

Rudy

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Host was very pleasant. Room is also very clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marsha a répondu le 8 avr. 2024
Glad you had an amazing experience!

6/10 – Acceptable

Cheryl

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
The rooms smelled stale and old. The a/c in the one bedroom suite also smelled bad.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marsha a répondu le 21 mars 2024
Good day! Thank you for your comments. We will check out the HVAC units immediately. I am sorry you were not comfortable with the room. Safe travels!

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was the best stay in years that we have had at any hotel and we travel quite a lot. Clean, staff was excellent/very helpful. What an awesome place to stay! Convenient to EVERYTHING!!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Marsha a répondu le 12 févr. 2024
Hello! We are very pleased you enjoyed your time with us. Hope to see you again. Safe travels!

10/10 – Excellent

Tawanna

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Marsha a répondu le 23 janv. 2024
Thank you for the 5 stars! We are very pleased you enjoyed your time with us :)

10/10 – Excellent

Jamie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Marsha a répondu le 18 déc. 2023
Thank you! We are happy you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Sieun

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Especially I want give them 10 star for front desk staff. Wonderful!!!!
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Marsha a répondu le 9 oct. 2023
Thank you for sharing your experience! We are very pleased to know you enjoyed our team. We love what we do! Safe travels. :)

6/10 – Acceptable

Teresa, Scottsdale

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Service et personnel
Just ok. Not a lot of options in the area. Beds were soft. Rooms smelled like dogs.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Marsha a répondu le 18 sept. 2023
Hello! Thanks for your comments. Not sure if the beds being soft was a positive or negative. I apologize if you were not comfortable and that the room had an odor. We are checking into the odor so we can correct it. Thanks again and safe travels.

10/10 – Excellent

phillip

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
You need to add a breakfast area
Séjour de 3 nuits en août 2023
Marsha a répondu le 25 août 2023
Hello! Thank you for the 5 stars. Candlewood Suites do not offer a breakfast at this time. Maybe in the future :)Safe travels to you!

10/10 – Excellent

Renee, Mililani

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
Marsha a répondu le 27 juill. 2023
Thank you for the 5 stars! We are very happy you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Joseph

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good stay.
Nice place, poor lighting outside. I thought it was closed at arrival. No recycling, nice staff, professional and efficient.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Marsha a répondu le 25 juill. 2023
Than you for the 10 stars and your comments. I apologize you felt like the outside area did not have adequate lighting. We are checking to make sure all exterior light are in good working order. We do offer recycling bin by the elevator on the 1st floor. Very happy to know you enjoyed our team! Safe travels!

10/10 – Excellent

MICHAEL, Vienna

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 – Excellent

Rocky

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Marsha a répondu le 20 juin 2023
Thank you for 10/10! We are happy you enjoyed your time with us!

6/10 – Acceptable

Ryan

Points forts : État et installations de l’hébergement
Clean rooms and property. We could hear everything in the hallway though, so we did not get the best sleep.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Marsha a répondu le 17 avr. 2023
I am pleased to know you enjoyed the property and your room was to your satisfaction. I am truly sorry for the noise in the hallways. Safe travels!

8/10 – Bien

JoAnna

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Nice for a quick stop off the highway!
Marsha a répondu le 31 déc. 2022
Thank you for the rating! Happy you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Thomas, Arlington Hts

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel with plenty of places to eat close by. Nice area.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Marsha a répondu le 31 déc. 2022
Very pleased to know you enjoyed our hotel and found a great place to eat in the area. safe travels!

10/10 – Excellent

Thomas, Arlington Hts

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel.clean, quiet and pet friendly.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Marsha a répondu le 19 déc. 2022
Thank you for your review of our hotel. We appreciate it! We are pleased you enjoyed your time with us. Safe travels!

10/10 – Excellent

T.M.

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place but no breakfast.
Marsha a répondu le 14 nov. 2022
Thank you for the 5 stars! We are pleased you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Julisa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice and clean rooms for a one night stay.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Marsha a répondu le 9 sept. 2022
Good day! We are very happy you enjoyed your time with us! Thank you :)

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exceptional
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Marsha a répondu le 14 juin 2022
Hello! We are very pleased you enjoyed your tine with us. Safe travels!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel.
Customer service was great. Room was ok. Has what you need... not fancy or anything. Would stay again.
Séjour de 2 nuits en mars 2022

8/10 – Bien

Elizabeth A.

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great customer service 👏
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
mercer a répondu le 13 déc. 2021
Thank you! Safe travels.

10/10 – Excellent

Urleen V

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like the quietness staff friendly and the cleanliness of the property
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
mercer a répondu le 13 déc. 2021
Hello! We are pleased to know you enjoyed your time with us. Thank you the 5 stars :)

10/10 – Excellent

Cherri

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice room, nice appliances. Close to gas and food.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Mercer a répondu le 6 déc. 2021
Thanks for the 5 stars! We are happy you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Calin

Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Mercer a répondu le 6 déc. 2021
Thanks for the 10!

10/10 – Excellent

Holly

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Would recommend
It was very clean and staff was friendly.
Séjour de 2 nuits en mai 2021

8/10 – Bien

Rocky

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our room was very clean and our check in was fast.
Séjour de 1 nuit en mai 2021
mmercer a répondu le 10 mai 2021
Hello! We are happy to know you enjoyed your room and our service was quick. Safe travels!

10/10 – Excellent

John

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My stay
Service was great and the hotel is real nice. Very quiet no one out in the halls talking loud keeping you awake.
Séjour de 1 nuit en mars 2021
mmercer a répondu le 29 mars 2021
Hello! We are very happy to know you had a great experience. Thank you :) Safe travels!

4/10 – Médiocre

Penny

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Would not stay there again, uncomfortable beds
The room was clean and prepared for us, but it was not comfortable at all. The mattress was the very soft marshmallow kind where you sink into the middle with or without a partner, and is terrible for bad backs. Unfortunately, there was only one outlet (no USB outlet) near the bed which meant moving the side table to access it, and only one phone could be charged using it. There are few food options for delivery nearby that aren't chains, but if you want fast food, the area has you covered. If we had to stay in a suite-style hotel room with a kitchenette for an extended amount of time, we'd have changed hotels after the first night. It just was not comfortable at all.
Séjour de 1 nuit en février 2021
mmercer a répondu le 1 mars 2021
Hello! Thank you for your feedback. We are pleased to know you found the room clean and prepared. I am very sorry the bed was not comfortable for you. There are several chain eating establishments and some very nice local gems as well. Safe travels!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2020
mmercer a répondu le 1 déc. 2020
Thank you very much for the 5 star rating! Safe travels.

10/10 – Excellent

Elease

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful Stay
Our stay was wonderful hotel was clean room was wonderful clean service was wonderful no problems at all we didn't want to leave everything was in close distance my son just returned from Germany to Fort Leonard Wood and he was living 4mins away how great was that we'll be returning for sure thank you candlewood for a great stay
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
mmercer a répondu le 1 déc. 2020
Thank you! We are delighted you enjoyed your time with us. God bless your son and your family.

8/10 – Bien

Rochelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
mmercer a répondu le 20 oct. 2020
Thanks for taking the time to give your ranking. Appreciate it!

10/10 – Excellent

Eugene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
mmercer a répondu le 20 oct. 2020
Hello! Thank you for the 10!!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
The people working there were amazing and accommodating. We were very nervous about traveling with a toddler during COVID and moving cross country, but Chris, the front desk manager, was extremely patient and answered my many questions and met my many requests. By the night of check in, Ashlee was ready and had accommodated everything we asked for and also helped out when I realized my ice had melted and I was at risk of losing my frozen breastmilk. The room itself was extremely clean and convenient since it had a full size fridge and kitchenette. Great convenient location near the highway, wonderful staff, and room that’s like a studio apartment.
Séjour de 1 nuit en août 2020
mmercer a répondu le 3 sept. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your time with us. We are pleased that you enjoyed our team and your room was clean and fresh. Our front desk and housekeeping staff are amazing! Safe travels and the best of luck on your new adventure!

10/10 – Excellent

Jon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2020
mmercer a répondu le 3 août 2020
Thanks for the great score! Safe travels!

10/10 – Excellent

EdythGrimes, Watseka Il.

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Was a very nice and friendly hotel would stay there again
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
mmercer a répondu le 30 juill. 2020
Thank you for your kind words, We are happy you enjoyed your time with us

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2020
mmercer a répondu le 21 juill. 2020
Hello! Thank you for rating us 5 stars. Safe travels!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en juillet 2020
mmercer a répondu le 14 juill. 2020
Thank you for the 5 stars! Happy you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Clean & comfortable; above expectations
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
mmercer a répondu le 6 juill. 2020
Thanks for the 5 stars! Happy you enjoyed your time with us.

10/10 – Excellent

Portia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2020
mmercer a répondu le 6 juill. 2020
Thank you for the 10 stars!

8/10 – Bien

JOHN

Séjour de 1 nuit en juin 2020
mmercer a répondu le 6 juill. 2020
Thanks for the great feedback.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2020
mmercer a répondu le 6 juill. 2020
Thanks for the 5 stars!

10/10 – Excellent

Beth

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Marsha a répondu le 11 mars 2020
WOW! Thanks for the 10/10!!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
On their website it said breakfast was included. This only included a banana or apple. Very disappointing, to say the least. This area needs improvement.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Marsha a répondu le 11 mars 2020
Thanks for the 5 stars!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The Candlewood Suites seemed clean and decently kept but are sorely outdated. Despite that, however, our experience was fine.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Marsha a répondu le 13 janv. 2020
Happy you enjoyed your time with us. Remodel in the not too far future!!

10/10 – Excellent

Clarence

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Steve a very nice good customer service and Chris was one of the best staff memos I met yet
Séjour de 11 nuits en décembre 2019
Marsha a répondu le 13 janv. 2020
Thank you for your kind words regarding our team. We are glad to know they were helpful.

10/10 – Excellent

mike, shakopee mn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
i liked having a kitchen in the room. its a big plus when staying at a hotel for 4 nights
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Marsha a répondu le 13 janv. 2020
Thank you! The kitchens are a GREAT amenity when on the road for a few night. Happy to know you were able to use it.

6/10 – Acceptable

Roberta, Michigan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was our second visit here. Both times I requested a room on the first floor near an exit because we have a small dog and my husband had mobility issues. This time I reserved about a month ahead, but both times we were assigned a room on the 2nd floor. Next time we will find a place that is more responsive to our needs.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Marsha a répondu le 4 déc. 2019
Good Day! I am very sorry we could not accommodate your 1st floor request. We try very hard to fulfill our guest wishes. Safe travels!

8/10 – Bien

John and Connie

Séjour de 1 nuit en octobre 2019