Note fondée sur 978 évaluations vérifiées

3,4 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 sept. 2023
Évier non fonctionnel et pas de possibilité de changer de chambre ni de réparation…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Toulon

Publié le 13 déc. 2021
Accueil sympa, chambre propre, spacieuse, silencieuse et confortable. Bonne wifi. Il manque juste un frigo.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Winnemucca

Publié le 3 mai 2024
It was okay for the price for the weekend, room was smaller than expected.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 3 mai 2024
This motel is always my go-to whenever I take a trip to Reno. Easily accessible, and right next to downtown!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 mai 2024
The staff are always friendly & helpful.. I feel safe & comfortable when im here.. Thank you
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 avr. 2024
The front counter staff is always nice.. Helpful
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 avr. 2024
Everything went well
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 26 avr. 2024
Wouldnt change a thing, everything was great
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 24 avr. 2024
Not the best neighborhood, road construction in front of driveway to get in parking lot, somewhat clean room but no towels, soap, lotion, Kleenex or shampoo and conditioner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6