Hall

Hilton Raleigh North Hills – Avis

3.5 out of 5
Hilton Raleigh North Hills
3415 Wake Forest Rd, Raleigh, NC

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 453 avis sur 1008." "
Note de 8 – Bien, d’après 246 avis sur 1008." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 141 avis sur 1008." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 84 avis sur 1008." "
Note de 2 – Terrible, d’après 84 avis sur 1008." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Chris

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Some elements of the grounds were in disrepair but overall the facility seemed safe and well staffed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

2/10 – Terrible

Matthew

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Worst hilton I've ever stayed at, didn't clean our room, restock towels, toilet paper, etc. Hot tub was down, no on site laundry. Overpriced for what you get.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Kelli F a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

nathan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything was good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 21 avr. 2024
Thank you for your feedback

6/10 – Acceptable

Kimberly

Voyage en famille
This property needs a lot of work to be charging the prices. Elevators are way too small and way too slow. The pool area was disgusting and the hot tub was not even working. Staff was not accommodating when we needed towels in the pool area. Had to walk back to our room dripping wet. The ladies restroom was constantly out of toilet paper.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 20 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Ciera

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 20 avr. 2024
Thank your for your feedback

10/10 – Excellent

Kiscegdia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was nice and clean. Staff was very nice and friendly. Would definitely go back when in the area.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

James

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Ceiling damage and rusty light fixtures in the room. Plugs not easily accessible. Driver (Thomas) very rude while I was eating at the bar. The rest of the staff was excellent. Hotel could use some updating and repair. I've paid less for more.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Kelli F a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback

6/10 – Acceptable

Kimberly, Raleigh

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités
Indoor pool not open and was not informed when booking. Not enough staff at check in. Had to wait 20 minutes to get service. Room decor dated. Refrigerator not cold. Best ice bucket ever! Clean!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 11 avr. 2024
Thank your for the feedback

8/10 – Bien

Zachary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice staff and clean rooms
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 11 avr. 2024
Thank you for your feedback, stay with us again soon!

10/10 – Excellent

Dean

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The door in the bathroom needs to be replaced. It is rotting away.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kelli F a répondu le 9 avr. 2024
Thank your for your feedback, we will alert engineering

8/10 – Bien

Tien

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Friendly staff, cost made sense for what you’re getting. Did what it needed to do no complaints!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Kelli F a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

Daiquon

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Had a good night
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback

2/10 – Terrible

Jasmine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
We were not able to stay at this hotel during our vacation due to “overbooking” although we reserved our room MONTHS in advance. We were forced to find somewhere else to stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Kelli F a répondu le 9 avr. 2024
We apologize for the inconvenience, third party systems overbooked multiple hotels in the area. Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

Nikia

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
I really wish it was Stated that the Hotel has a cintract with a swimming company and that they come in and take over half of the pool and paying hotel customers have to utilize the pool around them.them First
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 4 avr. 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Ronald

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Last morning as I was leaving light would not turn off. When I came back from first day out there was nothing done to room. No clean towels. Water from shower runs out into bath room, had towel down to stand on became soaked.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 31 mars 2024
Thank you for the feedback

10/10 – Excellent

Charlie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 31 mars 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Ray

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was good. The only tiny issues I had was one of the concierge was a little ride when asked about turning on the heater, and that the tub stopped up quickly during a shower
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 31 mars 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Andrea

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
This is an older property and the renovations are nice.
Kelli F a répondu le 29 mars 2024
Thank you for the feedback

10/10 – Excellent

Morgan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Wonderful stay for a quick business trip! Thank you
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 27 mars 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Lisa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Front desk was great! Wait staff at breakfast was average.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 27 mars 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Suzanne, Gibsonville

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
We were given an older room, although it was on a high floor. The bed was very uncomfortable and we both woke with backaches from a very old style mattress. Breakfast was not included with the cost of the room, but since we experienced difficulty with our keycard working x5, we were added to “the list”. Choices were decent and fresh. Service was excellent. Dining room was clean and comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 26 mars 2024
Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

BERNADINE

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 27 mars 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Vickie

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 27 mars 2024
Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

Nick

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for the f

10/10 – Excellent

Aaron

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

Crystal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I been to this hotel several times for the past couple years and the hotel rooms itself need an upgrade. The wallpaper looks dirty, ceiling paint was coming apart and cracked, carpet was dirty needed a good shampoo or replacement. The shower knobs were rusty and ants were coming out of the shower at night. The overall quality is dated from the pictures that had water damage to the fire safety equipment. And lastly the elevators were dark and sound as though it needed new mechanics.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 26 mars 2024
Thank you for your feedback, we are up for renovations this year!

10/10 – Excellent

Music

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check in attendant was awesome
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 26 mars 2024
Great to hear! Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Wilmer

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for the feedback

4/10 – Médiocre

Gary

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Pool didn’t work
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 22 mars 2024
Thank you for the feedback

10/10 – Excellent

SAMUEL

Nice reception, rooms are beautiful
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 21 mars 2024
Thank you for the feedback

4/10 – Médiocre

Vladimir

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hilton front end employees should be given a class on what questions are not polite to ask their customers during check in. For example, if they hear some accent and a customer upond asking tells that he or she came from New Jersey, don't ask where did they come from before NJ. The customer may think that this is not a welcome sign. The other dissapointment was that a room safe did not work in the first assigned room, the good think the room was changed upon our request. Both rooms did not have a light switch at the entrance door and the guests have to go into completely dark room at night and look for the switch on the table lamp in order to get some light. Another surprise was that rooms are not being serviced during the stay. It appears that the houskeeping in the hotel needs to be requested 12 hours in advance. Ice machine did not produce ice, only noise was coming out of it. My advise: avoid this hotel. I am surpised Hilton has its name on it.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 21 mars 2024
Thank you for your feedback. we apologize for the inconvenience durig your stay!

10/10 – Excellent

Patricia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly, knowledgeable staff. I always feel at home here. I stay here several times a year when I'm in North Carolina
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 18 mars 2024
Thank your for the feedback, stay with us again soon!

10/10 – Excellent

Gary

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful hotel. Clean.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 12 mars 2024
Thank you for the feedback, we are thrilled you enjoyed your stay

10/10 – Excellent

Aaron

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 1 avr. 2024
Thank you fpr your feedback

6/10 – Acceptable

Judd

All good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 12 mars 2024
Thank you for the feedback, let us know how we can make your stay better.

2/10 – Terrible

Derek

Points faibles : Propreté, service et personnel
Had roaches in my room. Definitely deserve a refund
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kelli F a répondu le 18 mars 2024
We apologize for the inconvenience

10/10 – Excellent

Anneila

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 11 mars 2024
Thank you for the feedback

6/10 – Acceptable

MELVIN

Points forts : Service et personnel, commodités
Bed wasn’t very comfortable didn’t c where I could get ice on the floor I was on
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 6 mars 2024
We apologize for the inconvenience, thank you for the feedback!

4/10 – Médiocre

William

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Roach and peeling paint
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 8 mars 2024
Thank you for the feedback, Let us know how we can make your next stay beter.

2/10 – Terrible

Candis

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Kelli F a répondu le 6 mars 2024
Thank you for the feedback, let us know how we can make your stay better next time!

8/10 – Bien

Reyna, Blacksburg

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Snack area in lobby was a huge plus. Indoor pool was nice. The hot tub was not working. Also, there was a kids swim class in the pool at the same time, so it was a little chaotic.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 4 mars 2024
Thak you for your feedback! We apologize for the inconvenience.

8/10 – Bien

Stephanie

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 24 mars 2024
Thank you for the feedback

10/10 – Excellent

Theresa, Raleigh

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 7 mars 2024
Thank you for the feedback!

10/10 – Excellent

David, Fayetteville

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very Clean
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kelli F a répondu le 2 mars 2024
Thank you for the feedback!

8/10 – Bien

Martha

Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 22 mars 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Bien

Theresa, Raleigh

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 1 mars 2024
Thank your for the feedback!

10/10 – Excellent

Theresa, Raleigh

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 1 mars 2024
Thank your for the feedback!

2/10 – Terrible

Jane

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel
check in desk was backed up with only one person working. I asked where we could get dinner. she said all places were open until 11pm so we took shuttle only to find out that everything was closed at 930p
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 26 févr. 2024
Thak you for your feedback

8/10 – Bien

Patricia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Always a pleasure to stay here!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Kelli F a répondu le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback!! Visit us again

10/10 – Excellent

Sharron

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful place. Restaurant and staff was amazing!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kelli F a répondu le 24 févr. 2024
Thank you for the feedback!