Presidential Suite, 1 King Bed | Living area

Reviews of Grand Times Hotel

4 out of 5
Grand Times Hotel
5100, Boulevard des Galeries, Québec City, QC

Reviews

8.2

Very good

Rating 10 - Excellent. 630 out of 1464 reviews" "
Rating 8 - Good. 466 out of 1464 reviews" "
Rating 6 - Okay. 194 out of 1464 reviews" "
Rating 4 - Poor. 110 out of 1464 reviews" "
Rating 2 - Terrible. 64 out of 1464 reviews" "

8.6/10

Cleanliness

8.6/10

Staff & service

8.0/10

Amenities

8.2/10

Property conditions & facilities

8.0/10

Eco-friendliness

Reviews

8/10 Good

Miguel

Business traveller, Travelled with partner
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Avec les travaux c'était très désagréable
Stayed 2 nights in Mar 2024
Response from Catherine Audet, directrice de support on Mar 25, 2024
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d’émettre vos commentaires concernant votre séjour. En effet, nous avons d'excitants travaux d'agrandissements! Nous faisons de notre mieux pour minimiser les impacts négatifs des travaux sur le séjour de nos clients. Il semble que dans votre cas, nous n'ayons pas réussit. Nous sommes extrêmement désolés de cette situation. Des commentaires comme les vôtres nous aide à cibler nos lacunes et à les corriger le plus rapidement possible. Nous sommes en période d'adaptation, en faisons de notre mieux pour réussir à faire vivre une expérience Times comme il se doit.

8/10 Good

Omer

Travelled with family, Travelled with family and small children
I like the industrial design. Very nice lobby area. Breakfast was quite limited. No meat or eggs
Stayed 3 nights in Mar 2024
Response from Alexandre on Mar 16, 2024
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. We are happy to offer you a complimentary continental health breakfast every day, in a comfortable and zen environment so you can start your day in peace. We try to maintain healthy and fast choices for our customers so that they can start their day and save time and money. We do not have, strictly speaking, a kitchen allowing us to offer more variety to satisfy the tastes of each one. We are sorry that this selection did not reach you at the time of your stay.

6/10 Okay

Gael

Travelled with partner
Liked: Cleanliness, staff & service
Disliked: Amenities, property conditions & facilities
Price is acceptable
Stayed 3 nights in Mar 2024
Response from Alexandre on Mar 13, 2024
Thank you for your wonderful review. We are glad you enjoyed your stay with us! We are glad that you enjoyed your stopover with us!

10/10 Excellent

Bedford

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
I liked the the location
Stayed 3 nights in Mar 2024
Response from Alex on Mar 12, 2024
Thank you for taking the time to share your appreciation following your stay. We are happy to hear that you enjoyed it. Hopefully we will have the chance to welcome you again soon.

2/10 Terrible

Nancy

Travelled with family
Disliked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
J'ai laisse une paire de souliers neufs dans la boite dans la chambre et j'ai appelé 2 fois et ils disent qu'ils n'ont pas trouvé mes souliers. Je sais que je les ai laisse dans la chambre!
Stayed 2 nights in Mar 2024
Response from Cordialement, on Mar 11, 2024
Bonjour, est ce qu'on parle bien de la paire de soulier qu'on a retrouvé et qu'on attends de vous poster? Vous avez quitté vendredi et nous vous avons appelé samedi pour vous confirmer que nous les avions. Svp, ne pas sauter au conclusion trop vite...

10/10 Excellent

Cameron

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Check in was quick and simple. Zero issues
Stayed 1 night in Mar 2024
Response from Alex on Mar 12, 2024
We’re always pleased to find out our clients are satisfied of their stay at our hotel. We work everyday to make every experience special and pleasant for each of our guests and good words are heart-warming to us. We are looking forward to welcome you again!

6/10 Okay

patrick

Disliked: Cleanliness, property conditions & facilities
Stayed 2 nights in Mar 2024
Response from Alex on Mar 12, 2024
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

6/10 Okay

Todd

Travelled with family and small children
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities
Disliked: Property conditions & facilities
Undergoing renovations and construction workers started at 7am and making substantial noise.
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alex on Feb 29, 2024
Thank you for taking the time to share your comment about your stay. We are sorry that your reservation did not reach your expectations. As you noticed, we are adding to more floors to the hotel. Construction are not supposed to start that early. Your comments will help us to advise the construction staff to be sure that this kind of situation does not happen again. We are truly sorry for the inconvenience.

8/10 Good

Isabelle

Liked: Staff & service
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 29, 2024
Nous vous remercions d’avoir émis vos commentaires suite à votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre escale chez nous! Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

6/10 Okay

George

Travelled with family
Liked: Cleanliness
The decor of the hotel is modern, however, like the other reviews the lighting in the room is limited and dim. You have to request to have your room cleaned- reason they don’t automatically clean your room is because of Covid. I’m pretty sure Covid is over. The front desk is not helpful, they claimed the tv is a smart tv and it’s far from it. We weren’t able to screen share from our phone, Netflix etc. The continental breakfast was average, they should add croissants, mini chocolate croissants etc The location was great, across the street from the mall- indoor amusement park is there. Lots of restaurants near by as well. My boys, wife and I enjoyed our stay despite the negative aspects.
Stayed 2 nights in Feb 2024
Response from Alex on Feb 28, 2024
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. We try to create an enveloping feeling by using textures, lights, music and even odour to set a memory easily associated with our hotel. That’s why we set up our rooms in way to create a cozy ambiance with soft lighting and minimalist style. As for the daily clean of the room, we do not do it anymore due to support sustainable tourism. You can always asked for it during your stay. A paper explaining the procedure to follow is on the bed when you enter the room. Also, we are happy to offer you a complimentary continental health breakfast every day, in a comfortable and zen environment so you can start your day in peace. We try to maintain healthy and fast choices for our customers so that they can start their day and save time and money. We do not have, strictly speaking, a kitchen allowing us to offer more variety to satisfy the tastes of each one. We are sorry that this selection did not reach you at the time of your stay. Thank you for taking the time to share your comments following your stay. Every comment is helpful for us to improve and to offer you the services you are expecting.

8/10 Good

Élodie

Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alexandre on Mar 21, 2024
Il nous fait chaud au cœur de constater que notre clientèle est satisfaite par les services et installations de l’établissement.

4/10 Poor

Daniel

Liked: Cleanliness, staff & service
Disliked: Property conditions & facilities
Stayed 2 nights in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 24, 2024
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

6/10 Okay

Mathieu

Liked: Cleanliness, staff & service
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 22, 2024
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

6/10 Okay

Maureen

Liked: Amenities
Curtains were broken
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 20, 2024
Thank you for bringing this to our attention. It was a pleasure to welcome you to our hotel.

8/10 Good

Michael Wang Hong

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Hotel under renovation, noises all the time. Otherwise staffs are great, recommended.
Stayed 4 nights in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 21, 2024
Thank you for taking the time to share your comments. We are undergoing expansion work and we are doing our best to minimize negative impacts. Comments like yours help us correct ourselves. We are sincerely sorry for the inconvenience.

4/10 Poor

Tania

Business traveller
Liked: Staff & service
Disliked: Amenities, property conditions & facilities
They did not mention this was under renovations. I would not have come here if I knew but they are definitely due for un update. Old and dreary.
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 14, 2024
We are sorry that your stay did not reach your expectations. We are doing an uptade of our rooms with the renovations. We are sorry that this disrupted your stay. We are in a period of adaptation and comments like yours help us to adjust our service. Thank you for the taking the time to write this comment.

2/10 Terrible

Shane

Liked: Staff & service
Disliked: Property conditions & facilities
This hotel has been undergoing major renovations for months now. No mention of this on Expedia and no mention of this on their website. I was told the work would be done from 7am-4pm. Work started around 630am and was loud enough to wake you up. I booked a "premium" suite that was located right next the scaffolding they were using. Tools and equipment in the halls all day. Workers coming and going all day. Cranes, lifts, dump trucks etc beeping all day. Smell of construction glue in the halls sometimes. Brutal. Not even a discount on the rate. 3 nights, 850$ for a premium room I could only enjoy after 4pm. To make matters worse, they are too cheap to let you eat their breakfast if you book on Expedia. Even with the premium suite I booked, no free breakfast. How cheap can you get? Very disappointed with this hotel.
Stayed 3 nights in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 15, 2024
Good morning,We thank you for sharing your opinion with us. Your comments are important so that we are able to improve the aspects that displease our customers. We are sorry to see that the work disrupted your stay. We do our best to minimize the negative impacts of these, it seems that in your case we have not succeeded. Your feedback will help us adjust our procedures. We are in a period of adjustment and we apologize for not having succeeded in providing you with the Times experience as it should.

10/10 Excellent

Éric

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Goog
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Alexandre on Feb 6, 2024
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour. Quotidiennement, toute notre équipe a pour objectif d’offrir une expérience unique et mémorable à nos clients, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

8/10 Good

Terrilyn

Travelled with partner
Liked: Cleanliness, staff & service
Disliked: Property conditions & facilities
.
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Alexandre on Feb 1, 2024
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. We are happy to hear that you enjoyed it. Hopefully we will have the chance to welcome you again soon.

10/10 Excellent

Alex

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Alexandre on Jan 17, 2024
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour. Quotidiennement, toute notre équipe a pour objectif d’offrir une expérience unique et mémorable à nos clients, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

10/10 Excellent

Doris

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Alexandre on Jan 17, 2024
Nous vous remercions d’avoir émis vos commentaires suite à votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre escale chez nous! Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

8/10 Good

Sophie

Stayed 3 nights in Jan 2024
Response from Alexandre on Jan 30, 2024
Nous vous remercions d’avoir émis vos commentaires suite à votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre escale chez nous! Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

10/10 Excellent

Antoine

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
100 stars perfect in every way just perfect i higly recomend
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Alexandre on Jan 9, 2024
We’re always pleased to find out our clients are satisfied of their stay at our hotel. We work everyday to make every experience special and pleasant for each of our guests and good words are heart-warming to us. We are looking forward to welcome you again!

4/10 Poor

Christopher

Disliked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
the hotel is cheap on many things - limited towels and pillows, you have to ask specifically for your room to be cleaned, breakfast is as cheap and basic as they can possibly make it (picture cheap bread and cheap cereal with cheap juice and that is the breakfast) - they need to work on creating a better experience for guests and not on reducing every aspect to the very basics - not a 4-star hotel experience in my opinion - more like a 3-star at the most
Stayed 3 nights in Dec 2023
Response from Alexandre on Jan 9, 2024
We would like to thank you for voicing your opinion regarding your stay at our hotel. If we don’t know what our guests don’t like, we cannot improve. Comments like yours are essential for us to quickly correct this failure.

2/10 Terrible

Asim, Stittsville

Disliked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
The bed sheets have blood stains on it and my son and wife got skin rashes with bed bugs, now i have to get them treated for it. Won’t recommend
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Alexandre on Jan 17, 2024
We thank you for taking the time to provide your comments regarding your stay. When you have a guess like this, it is important to inform reception directly so that our team can take action quickly. Your room has been thoroughly inspected and we found no insects. As for your comment about the bed sheets, every effort is made to ensure that our rooms are clean and that all items are there for your arrival. Unfortunately, sometimes our high standards are not maintained. This subject will be reviewed with the housekeeper and her staff and I will make sure to follow up with the senior management of the housekeeping company that is under contract with us to ensure that our standards of cleanliness are respected and that such a situation does not happen again. Comments like yours are essential for us to quickly correct this failure.

6/10 Okay

Sophie

Stayed 3 nights in Dec 2023
Response from Alexandre on Feb 1, 2024
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

2/10 Terrible

james

Travelled with partner
Disliked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
They felt that it was a good idea to give us a room on the fifth floor with construction on the Six and saying they had no control on floor we get. Will never stay there again.
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Alexandre on Dec 22, 2023
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. Indeed, we have exciting expansion work! We do our best to minimize the negative impacts of the work on our customers' stay. It seems that in your case we have not succeeded. We are extremely sorry for this situation. Comments like yours help us identify our shortcomings and correct them as quickly as possible. We are in the process of adapting, so we are doing our best to deliver the Times experience as it should. Once again, thank you for the time you take to write this comment.

10/10 Excellent

jean-philippe

Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Alexandre on Dec 19, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour. Quotidiennement, toute notre équipe a pour objectif d’offrir une expérience unique et mémorable à nos clients, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

10/10 Excellent

Robert

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Alexandre on Dec 12, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour. Quotidiennement, toute notre équipe a pour objectif d’offrir une expérience unique et mémorable à nos clients, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

10/10 Excellent

Gilbert

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Alexandre on Dec 12, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

4/10 Poor

Philippe

Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alex on Dec 8, 2023
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

10/10 Excellent

Steeve

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Alexandre on Dec 5, 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'émettre vos commentaires concernant votre séjour. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous! Nous sommes toujours heureux de savoir que notre clientèle est satisfaite par nos services! Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement!

10/10 Excellent

Jean-Francois

Liked: Staff & service, property conditions & facilities
.
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alex on Dec 8, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

2/10 Terrible

Ron

Business traveller
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Dec 2, 2023
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

8/10 Good

Clement

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 29, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour. Quotidiennement, toute notre équipe a pour objectif d’offrir une expérience unique et mémorable à nos clients, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

6/10 Okay

Raymond marie

Liked: Staff & service
Disliked: Cleanliness
The air conditioning is working and we are in winter. The heater in the room isn't strong enough to warm up the room efficiently. The water of the pool is not warm enough. I stayed in the pool like 5 min i was frozen.the rest is okay
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 29, 2023
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. Daily, we are committed to ensure the proper functioning of our equipment, but it seems that the present case escaped our control. Comments like yours are essential for us to quickly correct these problematic. Also, we are sorry to hear that the temperature of our pool was not adequate. We will investigate to ensure that this problem is resolved. Once again, thank you for the time you take to write this comment.

8/10 Good

Dany

Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Dec 19, 2023
Nous vous remercions d’avoir émis vos commentaires suite à votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre escale chez nous! Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

10/10 Excellent

Stéphane

Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 29, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

8/10 Good

François

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Belles chambres, confortable. Le déjeuner laisse à désirer
Stayed 6 nights in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 24, 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d’émettre vos commentaires concernant votre séjour. Nous souhaitons offrir confort et commodités à nos clients, c’est pourquoi nous vous servons gracieusement le petit déjeuner. Nous désirons maintenir des choix santé et rapides, malgré le fait que nous n’ayons pas, à proprement parler, une cuisine nous permettant d’offrir davantage de variété pour satisfaire aux goûts de chacun. Nous sommes désolés de constater que cette sélection ne vous a pas rejoint au moment de votre séjour. Soyez assuré que vos commentaires seront pris en compte afin d’améliorer nos services, nous vous remercions de nous en avoir fait part.

8/10 Good

Gisela, ROYAL PALM BEACH

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
The hotel was under construction
Stayed 3 nights in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 15, 2023
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. Indeed, we have exciting expansion work! We do our best to minimize the negative impacts of the work on our customers' stay. It seems that in your case we have not succeeded. We are extremely sorry for this situation. Comments like yours help us identify our shortcomings and correct them as quickly as possible. We are in the process of adapting, so we are doing our best to deliver the Times experience as it should. Once again, thank you for the time you take to write this comment.

6/10 Okay

Julie

Liked: Cleanliness, room comfort
Mitigée
ATTENTION: hôtel en rénovation. Deux étages seront ajoutés à la bâtisse donc travaux bruyants en semaine. Grosse annonce pour dire que l’hôtel est hi-tech et déjeuner inclus. Aucune prise USB dans la chambre. Le déjeuner n’est pas inclus 11$ par personne pour un déjeuner continental des plus ordinaire. Aucune machine à café dans la chambre. Le positif c’est que le lit était très confortable, par contre les rideaux ne coupe pas la lumière donc il fait clair tôt dans la chambre. Est ce que le prix en valait la peine non. Si le prix était moins cher est ce que j’y retournerais,, peut être. Mais pas certaine a 100%.
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 15, 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d’émettre vos commentaires concernant votre séjour. Vos commentaires sont très importants pour nous et nous permettront d’améliorer chaque aspect de l’établissement. Nous sommes désolés que votre séjour n'ai pas été à la hauteur de vos attentes.

10/10 Excellent

Richard

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Hôtel très propre
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 14, 2023
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience au Grand Hôtel Times. C’est pour nous un réel plaisir de constater que nos clients ont apprécié leur séjour, votre confort et votre satisfaction sont nos priorités ! Nous espérons que vous reviendrez nous visiter à nouveau bientôt !

6/10 Okay

Luc

Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 29, 2023
Il nous fait chaud au cœur de constater que notre clientèle est satisfaite par les services et installations de l’établissement.

6/10 Okay

Francine

Travelled with family
Liked: Amenities
Nous n’avons pas dormi car le lit est très mou. Il faisait tres noir dans la chambre l’éclairage est pas bon . De plus l’hotel est en rénovation et l’entrée en arrière est pas vraiment facile avec des bagages. Nous nous sommes questionné sur la sécurité car l’entrée en arrière donne accès a tout les étages sans être barré .
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 7, 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d’émettre vos commentaires concernant votre séjour. Nous désirons créer un sentiment enveloppant en utilisant des textures, des lumières, de la musique et même des odeurs pour définir des souvenirs facilement associés à notre hôtel. C’est pourquoi nous avons opté pour une ambiance chaleureuse avec un éclairage doux et un style minimaliste. Nous sommes désolés que vous n’ayez pas apprécié ce style. De plus, soyez assuré que nous sommes alertes à notre clientèle et aux entrées/sorties qui se passe dans notre établissement. Nous sommes également désolés que vous ayez vécus les répercussions des constructions. Nous essayons de minimiser les impacts négatifs de ceux-ci sur le séjour de notre clientèle. Il semble que nous n'ayons pas réussit dans votre cas. Vos commentaires nous aide à ajuster notre procédure face à cette situation. Nous espérons que vous avez apprécié les autres aspects de votre séjour.

4/10 Poor

Verified traveller

Business traveller
Liked: Cleanliness
Great hotel, but the construction is annoying
When I arrived at the hotel, it was a construction site. There is big improvements coming, but the hotel is still running. I was very disappointed that it wasn’t written in the listing when I chose, the reception didn’t tell me about the noise inside the hotel because of the construction. The room was very clean, great size, but the bed wasn’t comfortable to my taste (too hard).
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Alexandre on Nov 4, 2023
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. We are sorry that your stay did not reach your expectations. The constructions are not supposed to interfere with the stay of our customers.It seems that in your case, you have experienced the repercussions of the work. We are sorry about this situation. Comments like yours helps us adjust our procedure to this situation. We hope you enjoy the other aspect of your stay. Once again, thank you for the time you take to write this comment. Hopefully we will have the chance to welcome you again in our new rooms.

6/10 Okay

Nadia

Travelled with family
Liked: Staff & service
Disliked: Cleanliness
Stayed 1 night in Oct 2023
Response from Alexandre on Nov 4, 2023
Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous trouvons dommage de ne pas avoir reçu d’information sur l’évaluation de votre visite, si nous ne connaissons pas ce que nos invités n’apprécient pas de notre établissement, il nous est difficile de nous améliorer. Si vous désirez en discuter avec nous, n’hésitez surtout pas à nous contacter.

4/10 Poor

Sonya

Travelled with family
Liked: Cleanliness
Disliked: Staff & service, amenities, property conditions & facilities
Main entrance was closed due to construction and the other entrance was hard to find and inconvenient. Arrived earlier than check-in time and when asking about a restroom to use, was told there isnt one to use until checked in, which was hours later. Description when booking said there is an airport shuttle, we were told at hotel that there isn't one. We had $11 food and beverage credit to use but apparently there's nothing it can be used on. Staff was not particularly nice or helpful. Water in our room bathroom was coming out weird and discolored like the water had been cut off. There was lots of noises from the construction in rooms across the hall and beside ours. Overall i feel the property should have been shut down until the construction is completed. Other than that, the room was ok and the mall across the street is awesome.
Stayed 1 night in Oct 2023
Response from Alexandre on Nov 1, 2023
Thank you for taking the time to share your comments following your stay. For an early check-in, you have to make the request before your arrival. If the request as not been made, as is it written on the site where you made your reservation, the check-in is at 16pm. Also, we have two TIMES in quebec city. The second one is closed to the airport and have an airport shuttle. We are sorry that you receive the wrong information when you made your reservation. Also, we are adding to more floor to the hotel. We are sorry that the construction had negative impacts on your stay. We will sure share your comment to the person in charge of this whole situation. That way we are sure that that kind of problem those not happen again. Comments like yours are essential for us to quickly correct these failure.

10/10 Excellent

Martin, Sherbrooke

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Clean rooms, comfy beds, sound proof. Would recommend.
Stayed 1 night in Oct 2023
Response from Alexandre on Oct 31, 2023
We’re always pleased to find out our clients are satisfied of their stay at our hotel. We work everyday to make every experience special and pleasant for each of our guests and good words are heart-warming to us. We are looking forward to welcome you again!

2/10 Terrible

Marie-Pier

Liked: Cleanliness
Disliked: Staff & service, amenities, property conditions & facilities
Pour la propreté c’était parfait. Cependant, l’hotel est en construction et nous n’avons aucunement été avisés. Nous étions au 6e étage et à partir de 7h le matin jusqu’a 5h pm on se faisait « driller » sur la tête avec des pics et packs (ils sont entrain d’ajouter des étages au dessus du 6e). Les bruits n’étaient pas tolérables. Nous avons fait la demande pour être changer de chambre et tout ce qui nous a été offert c’est d’ajouter le déjeuner à notre forfait pour nos deux derniers jours. Aucune empathie pour accommoder les clients. C’était notre première et dernière fois à cet hôtel.
Response from Alexandre on Oct 27, 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'émettre vos commentaires concernant votre séjour. En effet, notre hôtel est présentement en construction. Nous avons d'excitant projet d'agrandissement! Les travaux ne sont pas sensés gêner votre séjour. Des commentaires comme le vôtre nous permettent de corriger les problématiques et de nous adapter pour offrir une meilleure expérience client, malgré les constructions actuelles à l'hôtel. Nous espérons que vous reviendrai nous visiter pour pouvoir profiter de nos nouvelles chambres !

8/10 Good

Daniel

Business traveller
Disliked: Property conditions & facilities
Travaux de construction en cours !!
Il faudrait indiquer que des travaux de construction sont en cours a l'hôtel. Commencer la journée a 7 heures du matin avec le bruit de la construction n'est pas idéale. J'avais planifié travailler a partir de ma chambre et j'ai du modifier ma journée pour éviter le bruit. L'accès n'est pas non plus idéale.
Stayed 1 night in Oct 2023
Response from Alexandre on Oct 27, 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'émettre vos commentaires concernant votre séjour. Nous sommes désolés d'apprendre que les constructions aient gêné votre séjour. Les travaux ne sont pas sensés commencer avant 9h le matin. Nous vous remercions de nous avoir fait parvenir cette information. Nous serrons en mesure de faire le suivi avec l'administration pour nous assurer qu'une telle situation ne se reproduise plus. Nous espérons que vous avez tout de même apprécié les autres aspects de votre séjour. Vous pouvez être assurés que nous faisons de notre mieux pour livrer une magnifique expérience pour tous nos invités et nous pouvons que nous excuser de ne pas l’avoir livrée cette fois-ci.