Vue aérienne

Bahia Principe Grand Punta Cana - All Inclusive – Avis

4 out of 5
Bahia Principe Grand Punta Cana - All Inclusive
Arena Gorda - Macao, Seccion Baigua, Punta Cana, La Altagracia

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 541 avis sur 1518." "
Note de 8 – Bien, d’après 312 avis sur 1518." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 253 avis sur 1518." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 195 avis sur 1518." "
Note de 2 – Terrible, d’après 217 avis sur 1518." "

7,6/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Julie

Points faibles : Propreté, service et personnel
Ménage dans les chambres 👎femme de ménage n’a jamais changé mes draps en 14 jrs de séjour!Refait ton lit c’est tout.
Séjour de 15 nuits en janvier 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the situation transpired. Thank you for taking the time of sharing your opinion with us which we will take in the highest consideration. Kindest regards,

10/10 – Excellent

Helene

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres grand resort. Nous avons marché beaucoup avec notre bébé en poussette, mais c’était parfait pour nous. Le staff est tellement gentil, souriant, accommodant. Le buffet a beaucoup de choix. Seul point négatif est qu’il faut se lever super tôt (6am) pour réserver une chaise avec parasol a la plage, même chose pour les piscines. Je recommande cet hôtel et tous le resort Bahia Principe.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Relations Department a répondu le 15 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate all feedback.Best regards,

10/10 – Excellent

Hafid

Séjour de 7 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Lilia

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Postif: animation, choix des restaurants à la carte, végétation, site Négatif: chambre mal entretenue ( moisissures dans les murs de la salle de bain), des articles personnels disparaissent de la chambre, lit et oreillers pas confortables, les boissons médiocres, personnel pas accueillant en général,
Séjour de 15 nuits en décembre 2023
Online Reputation a répondu le 14 janv. 2024
Dear. Lilia,We greatly regret that we did not meet your expectations. We sincerely appreciate your comments, as they are very important to us and show us where we need to pay special attention in order to further improve our services.Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Bien

Carole Bertille Tekam

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Online Reputation a répondu le 27 déc. 2023
Estimada. Carole,Gracias por su puntuación.Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Bien

guillaume

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Chambre et équipement un.peu ancien mais le sejour a été bon
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Online Reputation a répondu le 2 nov. 2023
Dear Mr. Guillaume,Thank you for staying with us. We are delighted that you enjoyed your stay with us.Please do not hesitate to contact us for a future stay in order to prepare you an unforgettable experience in Punta Cana.Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Excellent

Heriberto

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good place
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Online Reputation a répondu le 5 juin 2023
Estimado Huésped,Mensajes como el suyo nos deleitan para seguir trabajando duro para satisfacer a nuestros clientes y mejorar nuestro servicio. Un cordial saludo,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

4/10 – Médiocre

Benita, Suisse

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
J’ai beaucoup apprécié la plage et les animations du soir. Je n’était pas au punta cana mais au bávaro horrible séjour. Chambre sale et pas faite oublier de nous la faire, pas de linge de bain ni papiers toilette. La nourriture est variée mais pas trop bonne, le personnel pas très sympathique jamais un sourire on les ennuie. La réception n’ont plus pas très sympa. Les animateurs du punta cana excellent ils mettent de l’ambiance pour que les gens viennent danser super sympa.
Online Reputation a répondu le 20 avr. 2023
Dear Mrs. Benita,It is gratifying for us to know that the impression you take away from us is the laughter of our entertainment team. Thank you very much for your constructive criticism and suggestions. We are sorry for any inconvenience you may have had during your stay. We hope we can count on your visit after this partial renovation of our facilities and provide you with a better service.Best regards, Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Bien

Isabelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très grand complexe. Service très impersonnel.
Séjour de 8 nuits en février 2023
Online Reputation a répondu le 4 mars 2023
Dear Mrs. Isabelle,We regret that we did not fully meet your expectations. Regarding your remarks about our staff, please allow us to inform you that your point of view has surprised us, since it is not usual for us to receive such comments from our customers, otherwise, we receive excellent remarks about their kindness and attention that characterizes the Dominican people. In addition, they are always monitored and trained by our Human Resources and Quality departments. We reiterate again our sincere apologies if you felt you did not receive the expected service, but rest assured that your concerns have been treated with the utmost interest.Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Excellent

MARCEL G

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Accessoires pour handicaper, mets servis sont excellent
Séjour de 10 nuits en février 2023
Online Reputation a répondu le 4 mars 2023
Dear Mrs. Marcel G,Thank you very much for coming to our facilities. We are glad that everything went well and that you enjoyed our food.We hope you will visit us on your next trip and that we will be able to offer you another nice vacation.Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Bien

sophie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
au niveau des déceptions c'est l'arrivée, ça pris 4 hr pour avoir la chambre. et la chambre manquait de propreté et y'a eu bris de porte et de la climatisation. bien que la réparation de la climatisation c'est effectuée rapidement, la porte a pris deux essai et le travail a été mieux fait . autrement rien vraiment a dire le personnel était très présent, les soins, attention. la plage , plein d'activités. j'ai trouver la nourriture vraiment bonne dans tous les places que j'ai manger. y'a du personnel très sympathique
Séjour de 7 nuits en février 2023
Online Reputation a répondu le 27 févr. 2023
Dear Guest,Thank you for the time you have taken to share your experience with us and that you mention the activities, friendly staff, etc. Please be assured that your comments have been submitted to our Resort General Manager with whom we will give due attention.We would welcome the opportunity to greet you again at any of our hotels.Best regards,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Excellent

Pierre Reginald

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le repas est vraiment excellent au buffet.
Online Reputation a répondu le 5 janv. 2023
Dear Mr. Pierre Reginald,We are pleased to know that you were able to enjoy an excellent gastronomy during your stay with us. We thank you for your trust and for sharing your experience with us. Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

4/10 – Médiocre

Josee

10/10 – Excellent

Gabrielle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le personnel est au petit soin pour nous Séjour très agréable avec beaucoup d animations Le resort est très grand parfois à s y perdre au début mais on est très bien dirigé et assisté Le choix de nourriture est très varié À recommander
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Online Reputation a répondu le 15 déc. 2022
Dear Mrs. Gabrielle,We are proud of your words. We are glad to hear that you had a very pleasant stay with good entertainment and a variety of gastronomy. We appreciate your recommendation and look forward to serving you again. Best regards,Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

6/10 – Acceptable

ROSIE, 74100 - AMBILLY

Séjour de 7 nuits en septembre 2022

4/10 – Médiocre

franjo

Voyage en groupe
L’hôtel mérite d’être rénové
Séjour de 3 nuits en août 2022
Online Reputation a répondu le 20 août 2022
Dear Client,We greatly regret that we did not meet your expectations. We sincerely appreciate your comments, as they are very important to us and show us where we need to pay special attention in order to further improve our services.Please note that this kind of situation does not correspond to our daily operation and we are deeply sorry for the inconvenience caused to you.Always at your disposal,Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Excellent

Marie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2022

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, service et personnel
Déception
-Jeudi 24 mars: arrivée à l’hôtel chambre humide + eau qui coulait sur notre tete aux toilettes : on a perdu la soiree à changer de chambre. -vendr 25 mars: Une lampe ne fonctionnait pas (chambre sombre le soir) + le coffre ne fonctionnait pas -dimanche 27 mars: coffre bloqué avec nos affaires dedans : on a attendu 2h pour que quelqu’un vienne le débloquer (de 18h à 20h) et personne n’est jamais venu le remplacer. -lundi 28 mars : l femme de ménage a mis 1 serviette de douche sur 2 et pas de tapis de bain. Difficile de les obtenir. Ils devaient nous offrir une bouteille de champagne pour notre mariage, nous avons dû la réclamer plusieurs jours.... -Mardi 29 mars : En rentrant vers 18h la chambre et la salle de bain n’étaient pas faites, donc pas de serviettes dans la salle de bain. Ils sont venus faire superficiellement le lit, sans vider les poubelles pleines, sans apporter de papier toilette, ni serviettes pour les mains, ni gel douche ni shampoo. -mercr 30 mars : Il manquait 1 serviette de douche + tapis de bain + 2 petites serviettes. -jeudi 31 mars : On nous a téléphoné pour savoir si le coffre avait été reparé (pas le cas). Ils ont promis de venir le reparer en fin de journée, ils ne sont pas venus. -samedi 2 avril : Ils ont desactivé nos 2 clés alors que l’on partait le dimanche 3avril.... Pas de serviettes pour les mains -toilettes de la plage : sales -restaurant de plage Las olas: toujours les memes plats. Bianca à l’accueil : exceptionnelle
Séjour de 10 nuits en mars 2022
Online Reputation a répondu le 6 avr. 2022
Cher Client, Nous regrettons beaucoup de ne pas avoir répondu à vos attentes. Nous apprécions sincèrement vos commentaires, car ils sont très importants pour nous et nous montrent où nous devons porter une attention particulière afin d'améliorer encore nos services. Merci d'avoir mentionné notre membre du personnel Bianca. Veuillez noter que ce genre de situation ne correspond pas à notre fonctionnement quotidien et nous sommes profondément désolés pour le désagrément que vous avez subi. Cordialement, Katty Botello Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Bien

Benita, Suisse

Points forts : Service et personnel
Séjour de 6 nuits en février 2022

8/10 – Bien

Yves, PARIS

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en janvier 2022

6/10 – Acceptable

Josiane

Points faibles : Propreté
Séjour convenable Hôtel bien situé
Séjour convenable sans plus Beaucoup d’activités sont supprimées sans que l’on soit prévenu à l’avance Nourriture copieuse mais toujours identique Pas de cafetière dans les chambres Sol jamais lavé TV en panne…Aucun document écrit tout en numérique (QR code partout) Piscines agréables Mer agitée
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Online Reputation a répondu le 18 déc. 2021
Chere Josiane, Nous apprécions le fait que vous ayez pris le temps de partager vos commentaires et espérons le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un futur proche. Très sincèrement, Adriana Peguero Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Excellent

Claudie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Online Reputation a répondu le 6 déc. 2021
Estimado Client. Claudie, Gracias por su puntuación, nos hubiera gustado saber más de su estancia. De igual manera le agradecemos que nos eligiera como opción de vacaciones. Un cordial saludo, Katty Botello Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Excellent

valentin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Un bel hotel, bien situé. Nous ne sommes pas très plage donc nous sommes allés principalement à la piscine, vous avez trois grandes piscines à disposition avec des bars. Il y a un peu d'algue à la plage, mais ce n'est pas trop embêtant. Nous avons eu la chance d'aller dans les différents restaurants de l'hôtel (nous conseillons le restaurant Japonais). Le personnel est très sympathique, organisation à revoir au niveau du buffet le soir principalement (personnel de service peu sympathique), installer les clients et demander ce qu'ils veulent boire devrait être fait, car nous avons attendu 15 minutes pour obtenir de l'eau malgré plusieurs demande, mais vu que chaque personne à une tache, personne ne communique. De meme pour le service au bar le soir, les serveur(ses) oublies régulièrement les commandes, peut être passer à l'électronique. Les prestations (massage) sont au même prix qu'en Europe. Néanmoins, je recommande cet hôtel qui a un bon rapport qualité prix.
Séjour de 11 nuits en novembre 2021
Online Reputation a répondu le 17 nov. 2021
Dear Client. Valentin, We value your comment and appreciate it highlighting the pools, restaurants and our friendly staff. Messages like yours delight us to continue working hard to satisfy our customers and improve our service. We apologize for the aforementioned inconveniences and rest assured that they will be treated with priority. A cordial greeting, Katty Botello Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

6/10 – Acceptable

Mustapha

Séjour de 14 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

Djouly

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 20 nuits en août 2021
Reputación online a répondu le 1 sept. 2021
Estimado Sr. Nicolas, Gracias por tomarse el tiempo de colocar su puntuacion, nos hubiese gustado saber mas sobre su estancia con nosotros. Saludos cordiales desde Punta Cana. Patricia medina Reputación online Bahia Principe Bávaro Resort

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pas bonne
Séjour de 6 nuits en août 2021
Online Reputation a répondu le 17 août 2021
Dear Guest, We thank you for taking the time of sharing your opinion. Kindest regards, Adriana Peguero Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Bien

Daniel

Séjour de 1 nuit en juin 2021
Reputación online a répondu le 25 juin 2021
Estimado cliente, Gracias por la puntuación, nos hubiese gustado saber mas sobre su estancia. Un caluroso saludo desde Bahia Principe. Patricia medina Reputación online Bahia Principe Bávaro Resort

4/10 – Médiocre

ramon

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Malo nos lobque promocionan
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

NIKOLAS

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property was far below the standards indicated. Staff were rude and rooms often not restocked. The food was sub par often feeling sick after eating.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Margaret Ann

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Even though we arrived well after the check in time our room was not ready. The front desk staff were often rude when asked questions. We waited an hour in the lobby constantly being bombarded with persons placed there trying to convince us to “upgrade” to their premium package. All of our party spent at least one full day in the room Ill from the food at the buffet. The rooms all had a large amount of mold in the washrooms, one of the rooms we paid for had a leak in the roof and the front desk staff instructed us to have someone stay in the room to supervise maintenance fix it. The replenishment of the rooms was inconsistent often items such as coffee and water were not replaced in the rooms. At one point they allowed some of the table vendors in the resort, making it impossible to go to the buffet without being harassed to purchase. Overall I found a resort with minimal relaxation, where I would have been further to stay at either a hotel or air bnb.
Séjour de 8 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

JULISSA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your rating, we look forward to welcoming you back.Best regards,

10/10 – Excellent

Suzanne

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place!
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Guest Relations DepartmentgG a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We thank you for taking the time of sharing your opinion with us which we will take in the highest consideration.It’s our sincere hope to have the opportunity to welcome you in the near future in any of our Bahia Principe Hotels & Resorts to show you our commitment to excellence.Kindest regards,

8/10 – Bien

Paige

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Relations DepartmentgG a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you for your rating, we look forward to welcoming you back.Best regards,g

6/10 – Acceptable

Valmira

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
The pools the beach is beautiful environment. The pool is great for little kids the way its designed. We did have an issues with the check in staff as soon as we arrived. As we had an earlier flight and got there at 12. So by 3 o'clock my husband approached the counter to get the room #. They where yelling at him to go at the back of the line .We did wait in line when we first got there . So we assumed its was common courtesy to just give us the room # as we had been waiting since 12. That was uncomfortable and uncalled for. But my God the mosquitoes are horribly. Everything in the room had dead mosquitoes. Everyone was bitten everywhere. It didn't matter where u went they were everywhere. I have been to other hotels in this area i have never encountered such a horrible amount of mosquitoes everywhere. Lobby, restaurant, pool, the hotel room it was a never ending battle with mosquitoes.
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We would like to extend our most sincere apologies for any inconveniences or difficulties you may have experienced during your stay.We thank you for taking the time of sharing your opinion with us which we will take in the highest consideration.Best regards,

6/10 – Acceptable

Kristi

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
While the property is nicely kept, it is very dated. The room did not have any hotel info in it, nor did it have anything to write on or with. Had asked for more pillows 4 different times and they were never brought. The ceiling was leaking from the heavy rain. Check in process was difficult, they did not have any rooms available with 2 beds, which I had specifically asked for when booking. They had to bring a roll away bed which immediately broke when laid on and couldn't get another one until the next night. I kept checking back for another room, there were none available. I thought the staff was mostly rude. None of the bartenders did anything to earn a tip. Bar service at the pool or beach was pretty much non existent. Food at the buffet was the same thing every night and not hot at all. The beach was beautiful and kept clean.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Our main goal strives in achieving our guests' complete satisfaction, now that they are the axis that governs all of our activity and it is towards them that we head our constant effort every day. We are really sorry to hear that you were not satisfied with our services in your son’s wedding and we apologize for any inconvenience you may have experienced.Best regards,

8/10 – Bien

Patricia Grillo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved the variety of entertainment each night, you could choose whether you wanted to watch a show or listen to live music or even better, go to a second show after the first show! So many options for entertainment. staff was very friendly and facilities were always clean. Beach was absolutely stunning, I would definitely recommend to friends and family.The only thing I didn’t love was how we got no information about anything when we arrived, we had to come back to guest services to inquire about everything (how do we reserve dinners, where do we get towels, where is the gym, what are the times, where do we get towel cards.. etc and that when we booked transportation to pick us up with our luggage’s for check out, they never showed up so we just walked and were a few minutes late because of that
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear,Thank you for sharing your feedback, which plays a key role in our continuous improvement process and drives us to achieve our commitment to excellence. We apologize for the inconveniences you experienced during your stay.We truly hope you will consider returning to this Caribbean paradise in the Dominican Republic and enjoy all our facilities and services.Bahia Principe Hotels & Resorts, all inclusive hotels in Punta Cana.Best regards,

2/10 – Terrible

Hardeesh, mississauga

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
We stayed at Bahia Principe Punta Cana originally for 5 nights. We arrived at the airport a little earlier than our check in time, however it seemed like reception had difficulty assigning our rooms. Overall it took very long and we were tired going through the process. It was worse once we got to our rooms as both rooms were infested with bugs, bed bugs and mosquitoes. We tried to turn on the ac and use bug spray throughout the first day as we were tired and just wanted to rest. The washrooms were also disgusting and the room decor was severely in need of an upgrade. By, 11 pm we had enough of the bugs as we had a child with us as well and we asked for new rooms. At first the 2 receptionists denied us and said made us wait for a manager for a simple room change. We were upset but they did not care as their shift was over in 5 minutes. As soon as the shift change happened we had to explain and wait another 1 hour before we finally were offered to transfer to the Bahia bavaro for the remainder of the trip. These rooms were slightly better in terms of decor and there were no bugs. The whole process took too long and it was almost 2 am. In the new room however, there was no cold water, and the water was only boiling hot with very little water pressure and a dirty tub. The tap for the sink was not even attached and we had to call for a handyman three times in the morning to come fix it and wait for an hour for that to be done. Then we found that toilets did not flush well.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We would like to take this opportunity to offer our most sincere apologies for, in this occasion, we were not able to fulfill your expectations. It does sadden us to hear that the image you may have had of us has now been tarnished. We do look forward to serving you again and we really want to make your next vacation a worth remembering one.Yours sincerely,

10/10 – Excellent

Kamal

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful place😊
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We thank you for taking the time of sharing your opinion with us which we will take in the highest consideration.It’s our sincere hope to have the opportunity to welcome you in the near future in any of our Bahia Principe Hotels & Resorts to show you our commitment to excellence.Regards from Dominican Republic,

8/10 – Bien

Jose Antonio Aleman

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tienen que remodelar las habitaciones
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Estimado Cliente,Nuestro objetivo es poder conseguir la máxima satisfacción de todos nuestros clientes y nos alegra ver que con ustedes lo hemos conseguido. Sus observaciones serán tratadas con el máximo interés. Esperamos tener el gusto de atenderle nuevamente!Saludos,

4/10 – Médiocre

David

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté
El problema es que tienen una plaga de mosquitos. Deben controlarlo porque no se puede disfrutar de las amenidades. Mi esposa y yo llevamos repelente pues sabemos como es el trópico, aún así llegamos a nuestro hogar llenos de picadas al igual que el grupo de dieciocho con los que estábamos. Espero que establezcan un protocolo para atender esto que es tan importante para evitar la propagación de enfermedades.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Estimado Huésped,Ante todo, queremos darle las gracias por compartir con nosotros sus comentarios acerca de su reciente estancia y destacar el buen servicio brindado por el personal.Referente a los insectos, permítanos informarle que debido al clima tropical y la exuberante vegetación que rodea nuestras instalaciones y, teniendo en cuenta que estamos ubicados en una zona de manglares protegidos, la presencia de ciertas especies provenientes del exterior no puede ser evitable en todo momento; Sin embargo, no tenemos infestaciones de insectos en el complejo. No obstante, dado a que el bienestar de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, somos muy estrictos con las medidas sanitarias. Asimismo, consideramos de importancia destacar que hacemos seguir los programas de control de insectos y roedores, mediante un programa estricto de fumigación, que se llevan a cabo continuamente. De todos modos lamentamos profundamente el desafortunado incidente que usted experimento en relación a este tema.Siempre a su disposición,

8/10 – Bien

April

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités
The resort itself was nice but don’t book if you don’t like shuttles. We were quite far from the beach. Our family also got Norwalk Virus upon return.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Mayra Roccio Tejeda De Los, Carolina

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Estoy muy contenta, fue mi primera vez visitando este lugar, está Espectacular de lo único que me quejo es la cantidad de MOSQUITOS que habían en la habitación y en las áreas comunes. Deberian hacer algo al respecto fui con un grupo de amistades algunos se quedaron en otras de las facilidades y no tuvieron ese problema asi que deberían hacer algo con eso.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Estimado Huésped,Ante todo, queremos darle las gracias por compartir con nosotros sus comentarios acerca de su reciente estancia y destacar el buen servicio brindado por el personal.Referente a los insectos, permítanos informarle que debido al clima tropical y la exuberante vegetación que rodea nuestras instalaciones y, teniendo en cuenta que estamos ubicados en una zona de manglares protegidos, la presencia de ciertas especies provenientes del exterior no puede ser evitable en todo momento; Sin embargo, no tenemos infestaciones de insectos en el complejo. No obstante, dado a que el bienestar de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, somos muy estrictos con las medidas sanitarias. Asimismo, consideramos de importancia destacar que hacemos seguir los programas de control de insectos y roedores, mediante un programa estricto de fumigación, que se llevan a cabo continuamente. De todos modos lamentamos profundamente el desafortunado incidente que usted experimento en relación a este tema.Siempre a su disposición,

6/10 – Acceptable

nydia Esther Diaz

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Tienen un grave problema con los mosquitos. Tanto en las áreas comunes, como en los cuartos es insoportable.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Estimado Huésped,Ante todo, queremos darle las gracias por compartir con nosotros sus comentarios acerca de su reciente estancia y destacar el buen servicio brindado por el personal.Referente a los insectos, permítanos informarle que debido al clima tropical y la exuberante vegetación que rodea nuestras instalaciones y, teniendo en cuenta que estamos ubicados en una zona de manglares protegidos, la presencia de ciertas especies provenientes del exterior no puede ser evitable en todo momento; Sin embargo, no tenemos infestaciones de insectos en el complejo. No obstante, dado a que el bienestar de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, somos muy estrictos con las medidas sanitarias. Asimismo, consideramos de importancia destacar que hacemos seguir los programas de control de insectos y roedores, mediante un programa estricto de fumigación, que se llevan a cabo continuamente. De todos modos lamentamos profundamente el desafortunado incidente que usted experimento en relación a este tema.Siempre a su disposición,

6/10 – Acceptable

ALIETTE PUCHEUX

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I arrived at the front desk to begin with my check-in, they sent me to the Bávaro hotel, even though my reservation was for Bahia Principe Gran Punta Cana. (Later I realize that they are like Siamese twins). Ericka suggested to upgrade the rooms, because she said the hotel is old and only a few rooms were renovated. I agreed and paid the upgrade. They were nice but, one had the front door frame out of place so, it was very difficult every time we had to close the door, you had to pull it hard, I imagine the guests next to us must have woken up with the noise. My room had mold on the ceiling of the shower, the ac did not cool, to the point of not having to cover myself all night and one of the decorations on the wall was covered in mold. At the buffet, I was waiting for a spaghetti when I saw a cockroach walking up and down the counter where the cooker was, and he didn't even flinch. I imagine that the hotel would be quite full, and they decided to open a room attached to the buffet where no one wanted to sit because of the strong musty smell. In general, you could notice a bit of disorganization, there were many waiters walking around from one place to another,but no one attended to you.In the Japanese restaurant a cockroach fell on a guest, then ran under to my table and continue running all over the room and ended up being chased by one of the chefs.I talk with the general director,he was very receptive and told me they are trying to resolve the cockroach’s issues and other
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We greatly regret that we did not meet your expectations. We sincerely appreciate your comments, as they are very important to us and show us where we need to pay special attention in order to further improve our services.Please note that this kind of situation does not correspond to our daily operation and we are deeply sorry for the inconvenience caused to you.Greetings from Punta Cana!Regards!

2/10 – Terrible

Katia Jeaniris Estela

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points faibles : Commodités
nos fue muy mal la habitación llena de insectos y el baño botaba agua por todos lados
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Bartolome, Puyallup

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The room has a water leak that bothers us every rainy night. They promised they would send a person to fix it but it never happened and I really got tired of calling to make the report.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,We would like to take this opportunity to offer our most sincere apologies for, in this occasion, we were not able to fulfill your expectations. It does sadden us to hear that the image you may have had of us has now been tarnished. Best regards,

4/10 – Médiocre

Darlene, Hay River

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
The property itself was nice but the agent staff were very rude! Very sarcastic rolling eyes extra. The cleaning staff were very nice. The prices for gifts and snacks were very extremely expensive. We did not know were things were and how things work as it was never explained to us. My partner fell sick on the trip (food poisoning at resort ?) and ended up in the hospital the medi centre Angie were rip offs as they told us he should go to the hospital and charged us $250 USD just to tell us that. The private hospital they sent us to was rude and felt like a jail and kept him in the hospital longer than needed as our insurance company said everything was done at 11am but he wasn’t real eased until 3:30pm. We spoke to other people who went through the same thing. The fridge didn’t work and I paid for premium internet and barely had any internet. The pool was closed at 6pm every night. They day after we got there we were told to meet at the front desk for 930 am to discuss our return transfer but they were just trying to push the excursions on us. Very very disappointed and would not recommend anyone go there.
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Jeiner

Points forts : Service et personnel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear,Thank you for taking the time to leave your feedback.We look forward to welcoming you.Regards!

8/10 – Bien

Egda

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Guest Relations Department a répondu le 14 mai 2024
Dear Guest,Thank you very much for your rating.Best regards,