2 piscines extérieures, chaises longues

Las Palmas by the Sea – Avis

3 out of 5
Las Palmas by the Sea
Blvd. Fco. Medina Ascencio Km. 2.5, Zona Hotelera Norte, Puerto Vallarta, JAL

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 220 avis sur 767." "
Note de 8 – Bien, d’après 233 avis sur 767." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 174 avis sur 767." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 87 avis sur 767." "
Note de 2 – Terrible, d’après 53 avis sur 767." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,2/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Lucie, Quebec

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personalmente, me gustó mucho mi estancia de una noche. El personal es muy amable, especialmente Griserio en el comedor. La cama es una de las más cómodas que he tenido en un hotel. Buena presión en la ducha con agua muy caliente. Me gustó la comida. El único punto negativo es la presencia de pájaros en el comedor.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 4 mai 2024
Muchas gracias por tomarse el tiempo de calificarnos y hacernos llegar sus comentarios, son utilizados para ver y conocer nuestras áreas que debemos prestar mayor interés y mejorar. Nos alegra saber que logramos hacer de sus vacaciones un momento agradable y disfrutaron de el servicio de nuestro personal. Nuevamente gracias por sus comentarios y por elegir a Las Palmas by the Sea como su hotel para pasar sus vacaciones.

10/10 – Excellent

Caroline

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super hôtel !! Personnel au top mention spéciale pour Javier et Daniel en restauration Chambre en océan front avec une vue magnifique sur la mer mais bruit des vagues toute la nuit ! Agréable aussi d’avoir une piscine uniquement pour adulte mais soit poser sa serviette des 7h 7h30 le matin sinon pas de transat J’ai passé un super séjour et j’y retournerai !!
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 8 févr. 2024
Nous sommes enchantés d'apprendre que votre séjour a été superbe et que notre personnel, notamment Javier et Daniel, a contribué à rendre votre expérience en restauration des plus positives. Le choix d'une chambre en front de mer avec vue sur la mer semble avoir été excellent, bien que le bruit des vagues puisse être présent toute la nuit. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié la piscine réservée aux adultes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour !

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
la nourriture était très bonne,le personnel courtois et l'emplacement sur le bord de la mer,très apprécié
Séjour de 22 nuits en février 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La propreté,la gentillesse du personnel, les soupers à la carte.. Moins appréciés:le volume des spectacles trop proches des chambres,le trop grand zèle pour retirer les serviettes des chaises longues trop tôt.les chaises inconfortables dans les chambres,pas de frigo dans la chambre, beaucoup de familles mexicaines les fins de semaine,répétition du menu du midi au resto- lunch.
Séjour de 26 nuits en février 2020

4/10 – Médiocre

Jacqueline

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Cest trop bruyant, et les chambres sont vieilles, la nourriture ordinaire, mais le personnel tres gentil.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
C'est un emplacement très bien situé. Personnel extrêmement gentil. Bonne nourriture
Séjour de 26 nuits en janvier 2020
Las Palmas by the Sea a répondu le 20 févr. 2020
Merci d'avoir écrit et de votre visite. Las Palmas by the Sea

8/10 – Bien

Aurel, Laval

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Beaucoup apprécié le personnel, la propreté même si c’est désuet, les restos à la carte, la proximité. Déplu: vin absolument infect, salle de bain désuète, le buffet toujours pareil, pas assez de variété.
Séjour de 26 nuits en janvier 2020
Las Palmas by the Sea a répondu le 20 févr. 2020
Merci d'avoir écrit et de votre visite. Las Palmas by the Sea

6/10 – Acceptable

Milena, Montreal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités
LE service dans le Kid’s club est excellent. Les animatrices sont gentilles, accueillantes et dynamiques. Nous sommes arrivés plus tôt à l’h Et on nous a donné notre chambre immédiatement et accès aux installations sans problème! Malheureusement, on a pas apprécié le service dans le buffet (discrimination de la part des serveurs parce que nous sommes d’origine Mexicaine), le service était moins rapide et moins bon envers nous. La nourriture excellente Les barmans offrent un excellent service. Les installations sont toujours propres Petits insectes dans la salle de bain de notre chambre (comme petites fourmis). Installations peu modernes
Séjour de 3 nuits en février 2020
Las Palmas by the Sea a répondu le 20 févr. 2020
Gracias por escribir y por su visita. Il regrette la mauvaise expérience. Avec nos meilleures salutations

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C était notre 3e visites au Las Palmas du 9 au 30 janvier 2020. Des améliorations au niveau de la qualité et du choix des aliments au buffet. Les restaurants a la carte sont excellent, le saumon, lasagne, steak . Le personnel est gentil et serviable en tout temps. Clientele de l hotel que des mexicains et des canadiens, un seul grossiste transat. Le seul bémol le bruit de la musique et de l animation dans la piscine familial beaucoup trop fort tout le monde pense la meme chose sans le dire a la direction... c est dommage.Je classe cel hotel 3.5 étoiles. L emplacement est idéal pres de tout.J y retournerais sans aucun doute, mais ce n est pas un hotel de luxe, il faut en etre conscient.
Séjour de 21 nuits en janvier 2020
Las palmas by the sea a répondu le 2 mars 2020
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Musique près de la piscine trop forte. Changer un peu le menu. Faire de la pizza améliorer le service de kayak. Les oiseaux nous font caca dessus... mettre des filets pe ??!!
Séjour de 14 nuits en janvier 2020
Las palmas by the sea a répondu le 2 mars 2020
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
1 piscine réservé pour les adultes très bien. La nourriture est toujours la même et trop mexicaine. Ma blonde c’est fait brulé le pied par un brûleur sterno d’un plat qui était mal positionné et c’est renversé sur son pied. On lui a mis de l’onguent et personne s’en ai informé par la suite. Par chance ma blonde est infirmière
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Social Media Team a répondu le 30 déc. 2018
Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer. Nous regrettons votre mauvaise expérience.

8/10 – Bien

Julien, Quebec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Chambres propres et bonne nourriture
Facile d aller en ville, personnels tres agreable et efficace , piscine chaude pour les adultes, et surtout ne pas y aller fin février et en mars car il a trop de mexicains et de springbrakers des E-U😎

6/10 – Acceptable

Louise, Laval, Québec, Canada

Points forts : Service et personnel
Bel et grand hotel sur la plage.
A notre arrivée, nous n avons pas étésatisfait de l emplacement de notre chambre. Nous étions la pour 3 semaines, notre demande a été satisfaite chambre 417, c est la plus belle chambre pas son emplacement et son plafond cathédrale. Malheureusement le buffet est tres souvent le meme, et la nourriture est froide oui oui froide...Mais a part cela tout est parfait pour un 3 étoiles, c est évident que ca ne se compare pas a un hotel de grand luxe. L emplacement est parfait en ville, pres de tout a pied La plage est belle .. Les 2 piscines sont magnifiques. . La clientele de l hotel 50% mexicaine et 50% canadienne, quebec, ontario, B..C etc pas d américains. Le personnel est gentil et tres polie. Les spectacles sont surprenants pour un 3 étoiles... L ambiance est bonne et décontractée. Le café espagnol vers 5 heures avec petits fours c est une bonne idée... Malheureusement c est la nouriture qui n est pas chaude. Les tables avec nappes a tout les repas.

10/10 – Excellent

Nat, Quebec

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
TRES Bien!!!
Super accueil, personnel courtois, site propre Petit mais tres bien, spectacle en soiree laisse a desirer. Cependant tout le personnel est super! Wii Fi pas tres bon!

8/10 – Bien

Famille , Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel
Bon rapport qualité\prix. Tout compris OK.
Nous ne voyageons jamais en tout inclus !!! C'est une exception.... Chambre 313 avec une belle vue sur la mer , propre, fonctionnelle très aérée quand on ouvre les deux portes. Personnel plus que courtois. Nourriture excellente pour un buffet. Cependant très bruyant et la plage n'est pas accueillante pour la baignade....

8/10 – Bien

Solis, zapopan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Muy tranquilo para vacacionar, el unico detalle es que al incio muy inscistentes con las cortesías que era para venderte un plan vacacional, y las toallas que intercambias por tarjetas cambian de dueño si no estas atento. Fuera de eso la estancia y personal fue muy atento y ameno.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Rita

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Exelent evrything
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 20 mai 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back for another excellent stay.

6/10 – Acceptable

Lupita

El buffet fue el mismo todos los días no hubo ningún cambio y antes de q se terminará el servicio ya no resurtian las charolas
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 13 mai 2024
Estimada HuéspedGracias por tomarse el tiempo de calificarnos y hacernos llegar sus comentarios, pero sobre todo por elegir a Las Palmas by the Sea como su hotel para pasar sus vacaciones..Sus comentarios serán utilizados para verificar y mejorar en la área mencionada. Ofrecemos nuestras disculpas por las molestias. Trabajamos duro para mejorar. Lo invitamos a considerar darnos la oportunidad de ser su hotel anfitrión en el futuro y ofrecerle una mejor experiencia.

6/10 – Acceptable

Leona, Nanaimo

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
The staff were great mostly. Massage was excellent. Rooms had terrible AC if at all. No hand towels or face clothes. No fridge. Very musty and the floors in our room were dirty. Food was ok, but same daily and a la carte was mediocre at best.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 4 mai 2024
We are sorry that we did not meet your expectations as well as the inconvenience presented during your stay and we appreciate your comments as they help us to improve our areas of opportunity.We are currently working on the continuous maintenance of our property, training our employees, as well as investment in equipment and amenities, in order to provide our guests and customers with the best of our services.We hope you give us the opportunity again to visit us and enjoy an unforgettable vacation.Thank you for your preference.

4/10 – Médiocre

Silvia Elena

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 23 mai 2024
Agradecemos mucho que te tomarás tiempo para calificarnos son importantes para nosotros, nos ayudan dar especial atención y mejorar.

6/10 – Acceptable

Ana maria

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 20 mai 2024
Valoramos mucho tus evaluación. Esperamos tener el placer de atenderte nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegirnos!

8/10 – Bien

Helga

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed the Property by coming back after a few years not being there . Maybe it was the time of the Year that we seen way more Mexican Clientele with Families.Therefore we ask to be moved to a quieter Poolside & more peaceful. All in all we enjoyed our stay even so there started renovating & had a good time & would go back again
Séjour de 14 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your glowing review! We're constantly striving to provide the best value for our guests, and we'll take your comments into consideration for future improvements.We're thrilled that you're happy to stay here again, and we look forward to welcoming you back.

6/10 – Acceptable

Donna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Not exactly what was promised online. We stayed for 7 nights. The hotel was having to renovate the main dining area and that placed diners in the lobby area. There were no other dining options without paying extra, which was to reserve a dinner every day for the following day. That left only their buffet which was very bland and not very good. It was much better to eat out but we had paid for all inclusive. Drinks were so-so. I expected much better for a tourist destination in a country that prides itself on making tequila and they didn't make a decent margarita. The entertainment appeared to be nightly DJ, which we didn't participate but could see and hear from our balcony, nothing else. Which could because of the repairs. Otherwise the staff was very friendly. The place was very clean and it appeared they were keeping up maintenance. We're not sure we will want to stay there again in the future.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 22 avr. 2024
We are sorry that we did not meet your expectations as well as the inconvenience presented during your stay and we appreciate your comments as they help us to improve our areas of opportunity.We are currently working on the continuous maintenance of our property, training our employees, as well as investment in equipment and amenities, in order to provide our guests and customers with the best of our services.We hope you give us the opportunity again to visit us and enjoy an unforgettable vacation.Thank you for your preference.

6/10 – Acceptable

Yvonne

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 7 mai 2024
Valoramos mucho tus evaluación. Esperamos tener el placer de atenderte nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegirnos!

10/10 – Excellent

Yazmin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Muy ricas sus comidas y muy cerca del centro de Vallarta y del aeropuerto
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 16 avr. 2024
Gracias por tomarse el tiempo de calificarnos y hacernos llegar sus comentarios, pero sobre todo por elegir a Las Palmas by the Sea como su hotel para pasar sus vacaciones.Nos alegra saber que pasaron un momento agradable y que disfrutaron de las instalaciones y que disfrutaste de la atención, es un placer atenderlos. Nuevamente gracias y esperamos tener la oportunidad en el futuro de volver a recibirles en nuestra instalaciones y seguir siendo su hotel de preferencia.

4/10 – Médiocre

Ashley

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités
Staff was not very accommodating for us. Gave us the wrong room and wouldn’t let us refund. If I had to come back here I wouldn’t pick this resort again.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 12 avr. 2024
We're sorry to hear about your experience. Providing excellent service is a top priority for us, and we apologize for any inconvenience you experienced with your room assignment and refund request. We take your feedback seriously and will address these issues internally to ensure they don't happen again in the future. We hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. Thank you for bringing this to our attention.

4/10 – Médiocre

Elia

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
Agradecemos mucho que te tomarás tiempo para calificarnos y hacernos saber tus comentarios que son importantes para nosotros, nos ayudan a saber en qué áreas debemos dar especial atención y mejorar.

10/10 – Excellent

Brankica

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff is very nice. They are all trying to make your stay memorable. Good for families with kids. They have a kid's pool with everyday activities. For adults there is a different show in the hotel hall every night (Latino night, Acrobats and magician night, Mexican show...) My family and I are very happy with our stay!
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
Thank you for your glowing review! It's wonderful to know that our Palapa staff made you feel like royalty during your stay.We're constantly striving to provide the best value for our guests, and we'll take your comments into consideration for future improvements.We're thrilled that you're happy to stay here again, and we look forward to welcoming you back for another memorable experience!

8/10 – Bien

Lidija

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 3 avr. 2024
Muchas gracias que nos eligieras para pasar tus vacaciones, para nosotros es un placer poder atenderlos, pero sobretodo que nos hagan saber su experiencia, nos alegra saber que fue de su agrado y pasaron un gran momento. Trabajamos todos los días con la mejor de las energías para ofrecerles el mejor entretenimiento y con la mejor calidad.

10/10 – Excellent

Ana, Palmdale

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Too old school needs to be more modern
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
We appreciate the comments of our visitors and take them into account, in order to make changes to improve your stay with us. We hope that the changes we make will be to your liking.

6/10 – Acceptable

Roy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Staff was awesome but building was run down partying going on till 4 in the morning we paid for king beds and got two twin beds in all three rooms
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We're sorry to hear that the room you received did not match your expectations. Please know that we take guest preferences seriously, and we'll work to ensure a better match between the rooms booked and those provided in the future.We're glad to hear that you found the location to be good, and we hope that overall, you were able to enjoy your time with us despite the challenges. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

10/10 – Excellent

Luisa

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ha sido el meylugar donde nos hemos hospedado, desde el personal, hasta las instalaciones, la comida, todo ha sido espectacular, el señor David, bartender del lobby, muy amable, y siempre con una sonrisa para atenderte, y prepara unos cocteles geniales... Sin duda regresaremos a este hotel.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
racias por tomarse el tiempo de calificarnos y hacernos llegar sus comentarios, pero sobre todo por elegir a Las Palmas by the Sea como su hotel para pasar sus vacaciones.Nos alegra saber que pasaron un momento agradable y que disfrutaron de las instalaciones y que disfrutaste de la atención, es un placer atenderlos.Nuevamente gracias y esperamos tener la oportunidad en el futuro de volver a recibirles en nuestra instalaciones y seguir siendo su hotel de preferencia.

10/10 – Excellent

Alison

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing staff and great food!
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
We appreciate the comments of our visitors and take them into account, in order to make changes to improve your stay with us. We hope that the changes we make will be to your liking.

10/10 – Excellent

Morgan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
My second time at Las Palmas by the Sea and I’ll definitely be back. The staff are wonderful, it’s a nice small resort. Walking distance to everything you’d need. Clean beach, nice pools and so much more. Thanks for a great trip!
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 5 avr. 2024
We appreciate the comments of our visitors and take them into account, in order to make changes to improve your stay with us. We hope that the changes we make will be to your liking.

8/10 – Bien

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 25 mars 2024
Agradecemos mucho que te tomarás tiempo para calificarnos y hacernos saber tus comentarios que son importantes para nosotros, nos ayudan a saber en qué áreas debemos dar especial atención y mejorar.

8/10 – Bien

David

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous property on the beach with unique tropical feel forever honoring it's traditional national heritage. Palapa staff make you feel like royalty. a 10-15 min walk to the Malecon. Happy to stay here again just for the ambiance even though the price seemed relatively high given what other local all-inclusive resorts in this class are offering given quality of room fixtures and furnishings.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 21 mars 2024
Thank you for your glowing review! It's wonderful to know that our Palapa staff made you feel like royalty during your stay.We're constantly striving to provide the best value for our guests, and we'll take your comments into consideration for future improvements.We're thrilled that you're happy to stay here again, and we look forward to welcoming you back for another memorable experience!

10/10 – Excellent

Nicole

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Great location. Property is dated. But amazing beach and friendly staff!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 21 mars 2024
Thank you for your feedback! We appreciate your comment, we're always looking for ways to improve our facilities for our guests' comfort and enjoyment.We hope to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.

6/10 – Acceptable

thomas

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Although we booked a cheap enough package, the accommodations were lacking. There is no food available from 11:00 a.m - 1:00 p.m. and 4:00 p.m. - 6:30 p.m. and no food service at the pool. The room we booked is definitely not the room we were given. Location is good.
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 21 mars 2024
Thank you for sharing your experience with us. We're sorry to hear that the room you received did not match your expectations. Please know that we take guest preferences seriously, and we'll work to ensure a better match between the rooms booked and those provided in the future.We're glad to hear that you found the location to be good, and we hope that overall, you were able to enjoy your time with us despite the challenges. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.

6/10 – Acceptable

Samantha

Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 13 avr. 2024
Agradecemos mucho que te tomarás tiempo para calificarnos son importantes para nosotros, nos ayudan a saber en qué áreas debemos dar especial atención y mejorar.

10/10 – Excellent

Carmen

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff is friendly, efficient, and helpful.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 21 mars 2024
Providing excellent service is a top priority for us, and we're delighted that our team made your experience enjoyable.We can't wait to welcome you back for another wonderful stay!

8/10 – Bien

Mohsen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
staff are too polite and helpful, dining options were good, only weakness is wi-fi. wi-fi is not reliable, too slow and got disconnected every 5 minutes
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 23 mars 2024
We are sorry that we did not meet your expectations as well as the inconvenience presented during your stay and we appreciate your comments as they help us to improve our areas of opportunity.We are currently working on the continuous maintenance of our property, training our employees, as well as investment in equipment and amenities, in order to provide our guests and customers with the best of our services.We hope you give us the opportunity again to visit us and enjoy an unforgettable vacation.

8/10 – Bien

Teresa

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was very nice stay. Our only problem was with tryinh to use the vouchers for the other dinners, mu advice is to use them immediately when you check in before it becomes confusing
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 23 mars 2024
We are sorry that we did not meet your expectations as well as the inconvenience presented during your stay and we appreciate your comments as they help us to improve our areas of opportunity.We are currently working on the continuous maintenance of our property, training our employees, as well as investment in equipment and amenities, in order to provide our guests and customers with the best of our services.We hope you give us the opportunity again to visit us and enjoy an unforgettable vacation.

4/10 – Médiocre

Timothy Roland

Points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 14 mars 2024
We appreciate the comments of our visitors and take them into account, in order to make changes to improve your stay with us. We hope that the changes we make will be to your liking.

10/10 – Excellent

Anthony

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The pool was great and ocean being right there in front of you access and food was very good
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 9 mars 2024
Thank you for the time you took to share your feedback with us. It is a pleasure for us to welcome you and we look forward to seeing you soon!

2/10 – Terrible

Gordon

Voyage de couple
Staff were polite but not exactly looking to sort though any, even the smallest challenges. Way too much noise tolerated into the late night. Food was mediocre at best and only available at fairly rigid time slots. For the price there are almost certainly better choices available.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 9 mars 2024
Thank you very much for telling us your experience during your stay with us, it is very important that we receive your comments to continue improving our service.Your comments will be used to check what happened and improve.We work hard for you to see the changes we have had and that your comments served to improve.We invite you to consider giving us the opportunity to be your host hotel in a future to offer you a better experience

6/10 – Acceptable

Gregory

Voyage de couple
This is a 3 star property. Dated. Tips jars are everywhere!! Buffet food is low quality, cold and bland.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 9 mars 2024
We are sorry that we did not meet your expectations as well as the inconvenience presented during your stay and we appreciate your comments as they help us to improve our areas of opportunity.We are currently working on the continuous maintenance of our property, training our employees, as well as investment in equipment and amenities, in order to provide our guests and customers with the best of our services.We hope you give us the opportunity again to visit us and enjoy an unforgettable vacation.

6/10 – Acceptable

Rachel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
What we did not like was the food. Honestly just terrible, we have been here before and the food was amazing. Not this time, just not good. Over cooked , cold pre made. No taste. Just bad...Everything else was very nice.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 6 mars 2024
Thank you for returning and sharing your feedback with us. We're sorry to hear that the food did not meet your expectations during your recent stay. We truly value your input, and we appreciate your honesty.Please be assured that your comments will be shared with our culinary team for review and improvement. We're glad to hear that everything else was very nice, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with an improved culinary experience that matches the standards you've previously enjoyed.

6/10 – Acceptable

Melissa

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 5 nuits en février 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 6 mars 2024
Primero que nada, gracias por tomarse el tiempo de calificarnos pero sobre todo por elegir a Las Palmas by the Sea como su hotel para pasar sus vacaciones.Le invitamos a considerar brindarnos una segunda oportunidad de ser su hotel anfitrión en un futuro para ofrecerle una mejor experiencia y demostrarles cuánto mejoramos.

10/10 – Excellent

MARIA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Estuvo muy buena
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 4 mars 2024
Gracias por tomarse el tiempo de calificarnos y hacernos llegar su comentario pero sobre todo por elegir a Las Palmas by the Sea como su hotel para pasar sus vacaciones.Nos alegra saber que pasaron un momento agradable y que disfrutaron de las instalaciones y actividades, para nuestros colaboradores es un placer atenderlos.Esperamos tener la oportunidad de recibirla pronto y pueda disfrutar en nuestras instalaciones.

8/10 – Bien

Dennis

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful place
Séjour de 5 nuits en février 2024
Las Palmas by the Sea a répondu le 4 mars 2024
Thank you for the time you took to share your feedback with us. It is a pleasure for us to welcome you and we look forward to seeing you soon!