Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Grand Hotel Açores Atlântico – Avis

5 out of 5
Grand Hotel Açores Atlântico
Avenida Infante D. Henrique 113, Ponta Delgada

Avis

9,6

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 587 avis sur 696." "
Note de 8 – Bien, d’après 80 avis sur 696." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 14 avis sur 696." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 7 avis sur 696." "
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 696." "

9,8/10

Propreté

9,8/10

Service et personnel

9,6/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Corinne

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Hôtel bien sans plus
Chambre vue océan est très classique mais ok. Salle du petit déjeuner et mobilier sont à mettre au goût du jour.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Hotel Management a répondu le 26 sept. 2023
Dear Corinne Davesne,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regardsHotel Management

10/10 – Excellent

PHILIPPE

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Un très bon accueil. Personnels très sympathiques et professionnels. Belle chambre TWIN vue mer avec balcon. Fabuleux redstaurant. Super séjour dans cet hôtel magnifique
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Hotel Managemnt a répondu le 7 juill. 2023
Cher Monsieur. Philippe,Nous vous remercions d'avoir choisi le Grand Hotel Açores Atlantico ainsi que pour l'avis.Nous espérons vraiment vous accueillir dans un proche avenir.Cordialement,

10/10 – Excellent

pauline

Séjour de 4 nuits en mai 2023
Hotel Management a répondu le 12 juin 2023
Dear Pauline Tschirhart, We kindly thank you for your review and hope to welcome you back in the near future.Best regards,Hotel Management

10/10 – Excellent

Pascal

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Hotel Management a répondu le 17 avr. 2023
Dear Mr. Pascal, We kindly thank you for your review and hope to welcome you back soon.Best regards,

10/10 – Excellent

Hendrick

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le service était à la hauteur de mes espérances
Hotel Management a répondu le 10 nov. 2022
Dear Hendrick Kim,We kindly thank you for your review and hope to welcome you back at the Grand Hotel Açores Atlantico in the near future.Best Regards,Hotel Managemrnt

10/10 – Excellent

richard, st laurent

Séjour de 4 nuits en octobre 2022

10/10 – Excellent

Philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Belle chambre avec vue
Chambre vue ville et port. Belle décoration et service à la hauteur. Petit déjeuner avec produits divers et de qualité Globalement très satisfait de la prestation, nous avons recommandé cet hôtel à des amis Excellent rapport qualité prix
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Hotel Management a répondu le 4 juill. 2022
Dear Mr. Philippe, We thank you very much for choosing our hotel for your stay here in Ponta Delgada and also for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to read that you did enjoy the comfort and facilities here at the Grand Hotel Açores Atlântico as well as our staff. It was a pleasure to have you as our guest and we look forward to welcoming you again in the near future. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Béatrice

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Hotel Management a répondu le 26 avr. 2022
Dear Mrs. Beatrice, Thank you for your evaluation of your recent stay at the Grand Hotel Açores Atlantico. We look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Hotel Management a répondu le 27 août 2021
Dear Mernizi, We thank you for your rating towards the Grand Hotel Açores Atlantico. With kind regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super séjour dans ce magnifique hôtel !! Dédicace à Antonio qui est au dessu du lot. Service au top ! Je conseille fortement
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Hotel Management a répondu le 22 nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. It is always so rewarding to read about our guests having happy experiences! We look forward to welcoming you back soon, Best Regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Laure, France, 77

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Belle expérience. Accueil soigné et souriant. Service efficace.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Hotel Management a répondu le 29 oct. 2019
Dear Mrs. Laure, Thank you very much for your review. We strive to provide the best service to all our guests and we are extremely pleased that you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Açores Atlantico. With kind regards, Hotel Management

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
Alexandru Darolti / Front Office Manager a répondu le 30 avr. 2019
Dear guest, Firstly we would like to thank you for your preference and rating. We kindly ask you, if possible, to contact us direclty in order to get a more detailed opinion on your experience with us. Please use my personal email: alexandru.darolti@bensaude.pt Once again thank you and will wait for your feedback.

10/10 – Excellent

pasquale

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un super hôtel près du centre de Ponta Delgad
Un bel hôtel de très bon standing avec un personnel qualifié font de celui-ci un point de chute idéal si l'on veut visiter Sao Miguel. Notre chambre au 6 ème étage (chbre 613), nous a permis de jouir d'une vue splendide sur la mer et le port. Les chambres sont modernes avec tout le confort nécessaire. Une machine à café Nespresso et du thé, des pantoufles et peignoirs sont aussi à disposition. Les chambres sont très propres et bien entretenues avec une décoration sobre et tendance. Le petit-déjeuner est complet avec beaucoup de choix, le personnel de salle est très attentionné et à l'écoute de vos demandes. Le personnel du Front Desk est très aimable et vous renseigne sans soucis sur les activités et excursions possibles sur l'île. Les portiers sont aussi agréables et donnent un petit plus à cet hôtel qui mérite bien ses 5 étoiles. Tout le personnel fait un gros effort pour parler français. Bref un hôtel très cosy, nous y retournerons les yeux fermés pour un prochain séjour.
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Gestion de l'hôtel a répondu le 31 mars 2019
Cher M. Pasquale, Nous vous remercions de votre avis sur le Grand Hotel Açores Atlântico lors de votre séjour. Il nous fait grand plaisir de lire que notre hôtel et son service vous ont procuré une expérience inoubliable lors de votre visite à Ponta Delgada. Soyez assuré que nous partagerons vos commentaires avec le personnel de l'hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Gestion de l'hôtel

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Hotel Management a répondu le 18 oct. 2018
Dear Guest, Thank you for your review of the Grand Hotel Açores Atlantico. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

BRIGITTE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Hotel Management a répondu le 18 oct. 2018
Dear Mrs. Brigitte, Thank you for sharing your review with us. We are happy to see that your stay was a pleasant one. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Hotel Management a répondu le 1 oct. 2018
Dear Guest Thank you very much for taking your time give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. It is always so rewarding to know our guests are having happy experiences! We look forward to welcoming you soon, Best Regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Mohamed Anouar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Hotel Management a répondu le 26 sept. 2018
Dear Mr. Mohamed Anouar, Thank you very much for taking your time give us a review of the Grand Hotel Açores Atlantico. Your score of our hotel shows us that your stay with us was a remarkable one. We look forward to welcoming you soon, Kind regards, Hotel Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bel hôtel face à la marina
Bel emplacement, bonne literie, vue sur l océan et très copieux buffet
Séjour de 1 nuit en août 2018
Hotel Management a répondu le 2 sept. 2018
Dear Guest, Thank you for choosing the Grand Hotel Açores Atlantico for your stay in Ponta Delgada. We are glad you have enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back again soon. Warm regards

10/10 – Excellent

patricia, NICE FRANCE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé
Hôtel rénové début juillet 2018. Personnel accueillant Le restaurant, à ne pas manquer, plats délicieux, prix très raisonnables et service excellent.
Séjour de 8 nuits en août 2018
Hotel Management a répondu le 31 août 2018
Dear Mr. Thank you for choosing the Grand Hotel Açores Atlantico. Your review is very welcome and we are pleased to see you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in a near future. Best Regards,

10/10 – Excellent

Nikos

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff, excellent location.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Maria Clara a répondu le 22 mai 2024
Dear Nikos, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the kind words regarding the stay that you had with us. We are hoping to welcome you again in a near future! Best regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Michelle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very helpful staff and great breakfast.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Maria Clara a répondu le 20 mai 2024
Dear Mrs. Michelle, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the kind words and amazing review regarding the stay here with us.We are hoping to welcome you again in a near future!Best regards, Maria Clara.

8/10 – Bien

Sandra, Exeter

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location and friendly staff
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Sandra Wileman,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico we would like to thank you for the review about the stay here with us.We hope to welcome you back!Best regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Ron

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Management a répondu le 14 mai 2024
Dear Ron Warzek,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

William

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Front Desk staff are excellent.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Maria Clara a répondu le 12 mai 2024
Dear Mr. William, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the amazing words and review regarding the stay that you had with us. We are hoping to welcome you again in a near future!With kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Stuart

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property more than metour expectations. Room was spacious, beds were very comfotable and breakfast was fantastic
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 11 mai 2024
Dear Mr. Stuart Mercey,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the amazing review regarding the stay here with us.We hope to welcome you back in a near future!With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Thomas

Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Anne

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Maria Clara a répondu le 27 mai 2024
Dear Mrs. Anne,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for giving us your feedback regarding the stay with us. We hope to welcome you in a near future!With kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Richard

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed the kind staff and amenities
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Maria Clara a répondu le 7 mai 2024
Dear Richard,We would like to thank you for the kind review and amazing words regarding the stay here with us at the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Lorraine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel.we arrived at 7:30am and they let us in our room early All staff friendly and helpful Ocean view room was really and comfortable Balcony restaurant was excellent
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 3 mai 2024
Dear Lorraine Wain,We would like to thank you on behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico for your kind review regarding the stay with us.We hope to welcome you again in a near future!With kind regards,António Rebelo

8/10 – Bien

Francis, PENMAENMAWR

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
GOOD LOCATION. HIGH CLASS SERVICE
Séjour de 14 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 1 mai 2024
Dear Francis Meldrum,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for your review.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards,Antonio Rebelo

10/10 – Excellent

Mark

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Amazing staff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel Management a répondu le 1 mai 2024
Dear Mr. Mark Powers,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Sandra

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hotel Management a répondu le 1 mai 2024
Dear Sandra Schultz,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Joel

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Maria Clara a répondu le 19 mai 2024
Dear Joel, We would like to thank you on behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico for the review regarding the stay with us. We are hoping to welcome you again in the future!Best regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Vanessa

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Maria Clara a répondu le 19 mai 2024
Dear Mrs. Vanessa, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for giving us the feedback regarding your stay here with us. We hope to welcome you again in a near future!Kind regards, Maria Clara.

8/10 – Bien

cindy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff very friendly.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Maria Clara a répondu le 23 avr. 2024
Dear Mrs. Cindy, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the amazing review regarding the stay with us. Kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Maureen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful clean hotel in a great location in the heart of Ponta Delgada. Breakfasts were wonderful, rooms were clean and staff were helpful and friendly. Would recommend to anyone visiting Ponta Delgada.
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Maria Clara a répondu le 22 avr. 2024
Dear Maureen, On behalf of the entire team from the Grand hotel Açores Atlântico we would like to thank you for the amazing review regarding your stay with us. Your feedback is very important to improve our services. We hope to welcome you back in a near future!With kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Walter

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and wonderful staff.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Maria Clara a répondu le 16 avr. 2024
Dear Walter, We would like to thank you on behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico for your kind review regarding the stay with us. We hope to welcome you again in a near future!Kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Amanda

Voyage en groupe
The staff was amazing. Really nice and hospitable place. I am so glad this is the place we chose to stay!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Antonio Rebelo a répondu le 13 avr. 2024
Dear Amanda,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for your review.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards,Antonio Rebelo

10/10 – Excellent

Jerome, Menlo Park

Voyage en famille
Great hotel. Happy we stayed at this property
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Antonio Rebelo a répondu le 13 avr. 2024
Dear Jerome,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Steven, Venice

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Grand Hotel was indeed that, GRAND! It is very well appointed with a soothing color scheme based on historic nautical charts, documents, and equipment from the founding company that owns this hotel. The breakfast buffet was plentiful, had a wide variety of options, and the wait staff were very attentive, professionally dressed, and anticipated our needs. I highly recommend this hotel for your stay in Ponta Delgada!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Antonio Rebelo a répondu le 10 avr. 2024
Dear Mr. Steven Matarelli,On behalf of the entire team, we would like to thank you for the amazing words and wonderful review regarding your stay with us at the Grand Hotel Açores Atlântico.We are looking forward to welcome you back in a near future!With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Kathleen, Toronto

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were very attentive and the rooms were well appointed. It was very easy to walk around town to the restaurants and sites. The ocean view, included the ocean, the Burger King at the mall, and a huge cruise ship.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Antonio Rebelo a répondu le 7 avr. 2024
Dear Kathleen Wronski,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for your review.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards,Antonio Rebelo

10/10 – Excellent

Fan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent and attentive service, decent food and hotel breakfast, clean and modern rooms
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Antonio Rebelo a répondu le 3 avr. 2024
Dear Sophie Chen,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Kathleen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We loved this hotel. The location is the best for walking the city and finding restaurants and shop. It’s immaculate and comfortable. The staff is outstanding. The bartenders and wait staff so friendly. Our room was very nice
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Antonio Rebelo a répondu le 3 avr. 2024
Dear Kathleen Craig,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for your review.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards,Antonio Rebelo

8/10 – Bien

Anahit

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a nice hotel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Antonio Rebelo a répondu le 31 mars 2024
Dear Anahit Sargsyan,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

ken

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
An excellent place to stay. I was only in PDG for 2 nights in late March and the seasonal weather made it challenging to do a walk about.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Antonio Rebelo a répondu le 31 mars 2024
Dear Ken Haggerty,On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for your review.We hope to welcome you back in a near future!Kind regards,Antonio Rebelo

10/10 – Excellent

Jose, Greeley

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Well situated with all the amenities.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Antonio Rebelo a répondu le 28 mars 2024
Dear Jose Suarez,Thank you for your feedback of the Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to have the honor of welcoming you back soon.With kind regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Lisa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Charming hotel with excellent friendly staff at the reception desk, and dining areas. The pool area was nice and very tidy. The location is convenient to many local restaurants, a farmer’s market and retail shops.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Maria Clara a répondu le 28 mars 2024
Dear Mrs. Lisa, On behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico, we would like to thank you for the amazing feedback regarding the stay with us. The kind words and wonderful review are very important to us!We are looking forward to welcome you back in a near future!With kind regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Alex J

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location, Service, Convenience, Parking. Nothing to complain about. It was just great and would recommend to anyone visiting Sao Miguel
Séjour de 4 nuits en mars 2024
António Rebelo a répondu le 27 mars 2024
Dear Alex J,We would like to thank you for your wonderful review regarding your stay at Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to welcome you back in the future! With best regards,António Rebelo

10/10 – Excellent

Kris

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Parking service was great.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Maria Clara a répondu le 27 mars 2024
Dear Kris, Thank you for your amazing feedback regarding the stay with us at Grand Hotel Açores Atlântico.We hope to welcome you back in a near future!Best regards, Maria Clara.

10/10 – Excellent

Christine

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super service
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Maria Clara a répondu le 27 mars 2024
Dear Christine, We would like to thank you on behalf of the entire team from the Grand Hotel Açores Atlântico for the kind words regarding the stay with us.Your feedback is very important to us!Best regards, Maria Clara