Terrasse au soleil

Kantary Hotel & Serviced Apartments Amata, Bangpakong – Avis

4 out of 5
Kantary Hotel & Serviced Apartments Amata, Bangpakong
Soi MRP, Tessaban 12 Road, Khlong Tamru, Muang Chonburi, Chonburi

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 34 avis sur 59." "
Note de 8 – Bien, d’après 21 avis sur 59." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 3 avis sur 59." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 59." "
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 59." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

10/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très propre, moderne. Personnel très gentil et à l écoute. Les repas de l hôtel sont bons ( buffet ou à la carte ) Seul point à améliorer : la piscine est un peu trop fraîche ( pas chauffer et n’est pas au soleil de la journée )
Vu de la chambre
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 9 févr. 2020
Nous vous remercions de votre opinion sur votre visite à Kantary Hotel, Bangpakong. Nous comprenons que, en cette saison fraîche, l'eau de la piscine peut ne pas être aussi luxuriante que vous l'aviez espéré, mais en été, nous recevons fréquemment des commentaires sur la chaleur de l'eau. Nous sommes conscients de notre responsabilité vis-à-vis de l'environnement et nous sentons qu'il est inutile de chauffer l'eau de façon permanente. Néanmoins, nous apprécions vraiment la chaleur de vos compliments sur d'autres aspects de votre séjour et nous espérons que nous pourrons vous voir revenir à l'avenir

8/10 – Bien

gilles

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 9 nuits en janvier 2020

10/10 – Excellent

ROBERT

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel avec service et prestations irréprochables. Les environs correspondent à ce que l'on trouve dans les zones industrielles ,on n'est pas sur les décors de carte postale.
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 17 juill. 2019
ROBERT, Nous vous remercions très sincèrement pour cet examen honnête et complémentaire. Nous sommes ravis de vous avoir rendu service et espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir à nouveau.

10/10 – Excellent

Vincent

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect stay
I stayed at Kameo Hotel some days on business trip. The hotel, rooms, stuff are handsome. Everything at the restaurant was delicious from the Breakfast to the Dinner. Japanese meals are so great and very like I was in Japan. I highly recommend to everybody in need of an hotel at Chonburi
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 17 déc. 2018
Dear Vincent, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 – Excellent

Jeremy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel de l'hôtel aux petits soins, et sont vraiment très accueillants. Le service de sécurité à l'entrée est au top. En ce qui concerne notre chambre, vraiment très spacieuse, propre et très bien équipée. Nous avons pu apprécier la piscine ainsi que le jacuzzi, vraiment très relaxant après une journée à crapahuter... Vous pourrez aussi profiter d'une salle de sport, d'un hammam ou d'un sauna. Le petit déjeuner est vraiment complet, il y en a pour tous les goûts. Cet établissement est de loin le meilleur dans lequel nous avons pu séjourner. Je le recommande
Séjour de 5 nuits en juin 2018
Online Team a répondu le 29 juin 2018
Nous vous remercions de votre très aimable évaluation de votre visite au Kameo Hotel, Bangpakong et de votre généreuse recommandation. Nous sommes heureux de lire que les installations et le service attentionné de notre personnel ont contribué au plaisir de votre séjour. Nous avons hâte de vous voir revenir à l’avenir. La Direction de Kameo Hotel, Amata Bangpakong. À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour les raisons commerciales ou pour divertissements.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sejour prometteur à Kameo Hotel
Séjour de 4 nuits, passé au Kameo Hotel. Hotel et restaurant au top, personnel très attentionné. Prix vraiment raisonnables. Le quartier n'est pas très accueillant / touristique (gros travaux début Avril : route, bâtiment), mais ça devrait s'arranger dans les mois qui viennent.
Online Team a répondu le 12 avr. 2018
Nous vous remercions très sincèrement pour votre commentaire chaleureux sur votre séjour à Kameo Hotel, Bangpakong. Il est vrai que nous servons principalement l'activité commerciale et industrielle du coin, mais nous sommes toujours heureux d'accueillir les visiteurs dans la région ou ceux qui font de longs voyages du nord vers les stations balnéaires populaires de la côte Est. Nous espérons beaucoup avoir le plaisir de vous accueillir la prochaine fois que vos affaires vous amèneront dans notre région. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.

10/10 – Excellent

Collin

Points forts : Commodités
One of my favorite stays
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Collin

Points forts : Commodités
My favourite hotel with my best and favourite staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Collin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Now if your not into the beach scene or maybe your in Chonburi for business then the Kantary is for you. This hotel is superb. I like a room with a kitchen and in every way this hotel exceeds my needs. So from the great dining room staff like Chawee. Pakin and Pa to the friendly reception Ms.Yuyee,Ms.Yam and Hiro Japanese staff Manager
Séjour de 3 nuits en février 2024
Kantary Hotel, Bangpakong Management a répondu le 6 mars 2024
Dear Collin,Thank you for your heartfelt review of your visit at Kantary Hotel Amata, Bangpakong and for your generous compliments to our staff. We hope very much to have the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 – Excellent

Collin

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Everything about Kantary is great it’s one of the very best hotels that I stay at. It’s brilliant
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kantary Hotel, Bangpakong Management a répondu le 6 mars 2024
Dear Collin,Thank you for your very complimentary review of your first visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong and for your generous recommendation. We are truly delighted to have offered you such a memorable experience and we look forward very much to seeing you return for your second stay with us soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

HISASHI

Séjour de 9 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Yusuke

Points forts : Propreté, commodités
朝食が素晴らしい。部屋も清潔で出張者には、抜群だと思う
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Kantary Hotel, Bangpakong Management a répondu le 5 juin 2023
この度は、Kantary Hotel Bangpakongにご宿泊を頂きました上、ご感想やお褒めのお言葉までもお寄せ頂きました事、大変ありがたく心より厚くお礼を申し上げます。弊ホテルは工業団地の中に位置し、ご出張でお越しになられるお客様に大変ご好評を頂いております。次回ご出張の際も弊ホテルをご指名賜ります様お願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Excellent

Jan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff, very clean and good beds
Séjour de 1 nuit en février 2023
Kantary Hotel Amata, Bangpakong a répondu le 21 févr. 2023
Dear Jan,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Bien

YASUNORI

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
部屋はとても綺麗です。朝食も日本食、中華、タイ料理が有りとてもよい。トイレにウオシュレットが無いところが残念です。
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 9 févr. 2023
この度はカンタリーホテルにご滞在頂き誠に有難う御座います。ウォシュレット設置の件については今後より多数の日本人のお客様がご来館する事を見据え検討して参ります。可能な限りそれが早期実現いたしますよう検討を重ねて参ります。今後とも末長く当ホテルをご愛顧頂きますよう宜しくお願い申し上げます。

10/10 – Excellent

Charles

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is very clean everywhere and all the staff is extremely friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 6 févr. 2023
Dear Charles,Thank you for this positively glowing review of your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Bien

Wonhyun

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel for business trip
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 7 juill. 2022
Dear Wonhyun, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 – Bien

Yi-Ting

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 19 janv. 2022
Dear Yi-Ting, Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel Amata, Bangpakong We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 – Bien

Jon

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Kantary
Generelt et godt ophold, det bedste hotel i Chonburi området
Séjour de 28 nuits en septembre 2021

6/10 – Acceptable

David

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
No WiFi on the last day. Got six maintenance people talking outside my door in the morning, so I have to wake up early during my holiday.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Kantary Hotel Near Amata, Bangpakong Management a répondu le 26 oct. 2021
Dear David Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Excellent

Kmonnichar

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2020

10/10 – Excellent

R.

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 – Excellent

Yizhak

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Good Hotel good service good staff
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 2 juill. 2020
Dear Yizhak, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2020

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2020

8/10 – Bien

Jon

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
5 overnatninger
I det store og hele et godt ophold meget service minded personale
Séjour de 4 nuits en février 2020

8/10 – Bien

catalan, 横浜

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
周りにはバンコク市内にあるようなものはありませんが、ホテルの施設、スタッフは素晴らしいです。レストランの朝食もとても美味しかったです。
Séjour de 2 nuits en février 2020

10/10 – Excellent

Alison

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect stay
Lovely clean, modern hotel. Room big with good amenities. Pool and spa area excellent (although lost the sunshine by lunchtime). Breakfast was excellent too.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 13 janv. 2020
Dear Alison, Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,

10/10 – Excellent

Lana

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
ふb
バスローブ スリッパ など備えてなく必要な場合は有料 グラスも通常の大きさのものがなく 不便
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 – Bien

Naoya

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

10/10 – Excellent

munekazu

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

4/10 – Médiocre

CHING-YI

Voyage d’affaires
Points faibles : Confort de la chambre
No hot water for the shower, and the volume of water is such few which is terrible.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 29 oct. 2019
Dear CHING-YI, Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel Amata, Bangpakong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kantary Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 – Excellent

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Always enjoy staying at the Kameo. Welcoming staff from reception, bell staff, restaurant and maids. In industrial area of Chonburi. Nearby mall, banks, Hospital, and local restaurants. Enjoyed daily buffet breakfast at their restaurant consisting of American, Japanese, Chinese and Thai food. Egg dishes cook to order and very tasty Observations: breakfast staff when offering coffee or tea, should ensure that there is cream and sugar on the tables. Suggest waitstaff circulate the room and offer coffee refills. The bedroom is of a good size and well maintained A/C is somewhat challenging to adjust to acceptable levels. Upon checkout a bit of delay as reception must verify With housekeeping that room is in good condition before we depart hotel. Suggest, taking a credit card upon check in, so not to delay check out! Good value for money and would recommend and will Return
Séjour de 4 nuits en août 2019
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 18 sept. 2019
Dear Andrewม Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 – Bien

Therdkiat

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 – Bien

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice hotel with friendly and efficient staff
Very nice property Excellent daily breakfast Friendly and efficient staff Enjoyed the gym, pool, and jacuzzi Room service food was so so. Ordered spaghetti and it was very greasy and cooked with too much oil. Other Thai dish, was fine Returning at this hotel, next week
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 22 avr. 2019
Dear Andrew, Thank you for your comments and observations on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
安く宿泊できた。
初めての利用でした。
Séjour de 1 nuit en mars 2019
カメオホテルアマタバンパコン マネージメント a répondu le 3 avr. 2019
この度はカメオホテルアマタバンパコンをご利用頂き、誠にありがとうございます。ご滞在はいかがでしたでしょうか。これからも皆様に気持ちよくご滞在頂けるようスタッフ一同精進して参りますので、またお近くへお越しの際はぜひお立ち寄りくださいませ。この度はご感想をお聞かせ頂きありがとうございました。 尚Cape & Kantary HotelsではSOS Children’s VillagesとTSPCA(Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals)の活動を応援しています。また当グループ内の全レストランでは自然保護の観点からフォアグラ、ツバメの巣、フカヒレはお出ししておりません。商業・娯楽目的での天然象の利用にも正式に反対を表明しております。 カメオホテルアマタバンパコン マネージメント

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This hotel is Clean and quiet place Near by shopping center but you need a car
Séjour de 1 nuit en février 2019
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 4 mars 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 – Bien

Willy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

10/10 – Excellent

FOMM

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
コンシェルジュのIkiさんがとても親切でした。
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
カメオホテルアマタバンパコン マネージメント a répondu le 2 janv. 2019
FOMM様 この度はカメオホテルアマタバンパコンをご利用頂き、誠にありがとうございます。また当ホテルのスタッフをお褒めいただき、大変光栄に存じます。これからもスタッフ一同精進して参りますので、今後ともカメオホテルアマタバンパコンをよろしくお願いいたします。 尚Cape & Kantary HotelsではSOS Children’s VillagesとTSPCA(Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals)の活動を応援しています。また当グループ内の全レストランでは自然保護の観点からフォアグラ、ツバメの巣、フカヒレはお出ししておりません。商業・娯楽目的での天然象の利用にも正式に反対を表明しております。 カメオホテルアマタバンパコン マネージメント

8/10 – Bien

Chee Sheng

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel but boring neighbourhood
Nothing much to do in the area though
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 17 déc. 2018
Dear Chee, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 – Excellent

Chih-wei

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good service!
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 10 déc. 2018
Dear Chih-wei, Thank you for sending us your views on your visit to Kameo Hotel Amata, Bangpakong. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 – Bien

Lars Bo Lindegaard

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Industrikvarter
Er belligende ved/i et industrikvarter, derfor er de fleste gæster forretningsfolk.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was cleaned and staffs were well educated
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 20 nov. 2018
Thank you for highlighting those aspects of your stay at Kameo Hotel, Bangpakong that made your visit comfortable and relaxing. We hope to be able to welcome you back again in the future. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 – Bien

Chee Sheng

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Don't forget your slippers
Breakfast was nice, Room was acceptable. But there isn't much things to do in the neighborhood. Free slippers are not provided in the room.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 29 oct. 2018
Dear Chee Sheng, Thank you for your kind words on your stay at Kameo Hotel, Amata Bangpakong. We provide mainly for the business community although we are also very happy to accommodate stop-overs when people are travelling between the north-east and the Eastern Economic Corridor. We hope that you will choose us again when your work brings you to our area. Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

8/10 – Bien

Per-Arne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 – Excellent

Akos Erno

Business trip
Nice and clean hotel with helpful staffs. If you have business around here then good choose due to price and service level.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management a répondu le 10 sept. 2018
Dear Akos, Thank you for taking the time in your busy schedule to write about your stay at Kameo Hotel, Amata Bangpakong. We are delighted to have been able to support you in your work and we look forward to welcoming you back when your business next brings you to our area. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours, Kameo Hotel Amata, Bangpakong Management

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good place
Good place and close to Amata City Good food Need to have own car
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Online Team a répondu le 1 juin 2018
Thank your happy review and description of your visit to Kameo Hotel, Amata Bangpakong. Yours sincerely, The Management of Kameo Hotel, Bangpakong. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Alles hat gepasst !
Rundrum zufrieden ! Super Frühstück und tolles Preis Leistungsverhältnis beim Abendessen.
Séjour de 10 nuits en février 2018
Online Team a répondu le 10 mars 2018
Lieber Gast Vielen herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt im Kameo Hotel Amata, Bangpakong und Ihre gute Gesamtbewertung ihres Aufenthalts. Wir freuen uns zu hören, dass Ihnen unser kulinarisches Angebot gefallen hat und Sie Frühstück und Abendessen geniessen konnten. Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns willkommen zu heissen. Freundliche Grüsse, Kameo Hotel Amata, Ihre Gastgeber