Chambre Deluxe, 2 lits doubles, non-fumeur | Bureau, rideaux d’obscurcissement, fer et planche à repasser

Days Inn by Wyndham Parsippany – Avis

2 out of 5
Days Inn by Wyndham Parsippany
3159 Route 46, Parsippany, NJ

Avis

6,0
Note de 10 – Excellent, d’après 196 avis sur 1004." "
Note de 8 – Bien, d’après 200 avis sur 1004." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 188 avis sur 1004." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 158 avis sur 1004." "
Note de 2 – Terrible, d’après 262 avis sur 1004." "

6,0/10

Propreté

6,6/10

Service et personnel

5,6/10

Commodités

5,6/10

État et installations de l’hébergement

5,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Annie

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sale... poussiéreux dans la chambre... insalubre...eau coulait du toit dans le lobby ...laisse vraiment à désirer
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Sean

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I stay here for work. Would go elsewhere for vacation
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

André

J'ai réservé une chambre n'ayant aucune indication si fumeur ou non-fumeur alors que les chambres pour fumeur étaient identifiées. À mon arrivée on m'a exigé 30$US de plus pour avoir non-fumeur. Très décevant !
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Germain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’emplacement est très propre ainsi que la chambre. Le préposé a l’entrée était bilingue. Il parlait très bien français FÉLICITATION C’est très rare un Day’s inn propre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Annie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Conforme à notre attente
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

4/10 – Médiocre

roberto

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

2/10 – Terrible

Raphaëlle

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Denis

Points forts : Propreté
Over all is ok. Breakfast not available.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Hotel Manager a répondu le 26 mai 2023
Dear Guest, Thank you for your stay at our hotel. We are really sorry for the breakfast issue and forwarded your concerns to the management for review. Sorry about this time. We will surely take care of the breakfast next time you visit us. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Pierre

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Débarbouillette sale, toilette sale, taches sur le plancher, poubelle non vidée, objets qui traînaient.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Hotel Manager a répondu le 16 mai 2023
Dear Guest,We sincerely regret to know that your experience was not as positive as expected.We have taken note of these comments to make sure we do better than ever for future guestsSincerely,Hotel Manager

10/10 – Excellent

Viviane

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok
Hotel Manager a répondu le 24 déc. 2022
Dear Gary, We are happy to know that you had a good stay at our hotel. Your review means the world to us! Thanks again and we look forward to welcoming you all back soon. Sincerely,Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Maude, Saint-Charles Borromée

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Hotel Manager a répondu le 5 juill. 2022
Dear Guest, We are really sorry for the inconvenience caused to you as mentioned in your negative feedback and we assure that we would definitely work on it and improvement can be seen during your next stay. Sincerely, Hotel Manager

6/10 – Acceptable

Carole

Séjour de 1 nuit en mai 2022

6/10 – Acceptable

claude

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Brian K a répondu le 6 déc. 2021
Thank you Claude for taking the time to rate your stay at Days Inn by Wyndham Parsippany. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Philippe

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean and friendly
Hotel stop on route to another destination, quick, clean, friendly staff.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Brian K a répondu le 19 sept. 2019
Thank you Philippe, for taking the time to write a review about your stay at our hotel. We greatly appreciate your feedback and look forward to seeing you again soon!

8/10 – Bien

Pascal

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Brian K a répondu le 8 sept. 2019
Thank you for taking the time to rate your stay at Days Inn Parsippany. We greatly appreciate your feedback! Best Regards!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Bonne Accueil Chambre spacieuse et propre Équipement vieillissant et clim très bruyante
Séjour de 1 nuit en août 2019
Brian K a répondu le 15 août 2019
Thank you for taking the time to rate your stay at Days Inn Parsippany. We greatly appreciate your feedback! Best Wishes!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Brian K a répondu le 7 août 2019
Thank you for taking the time to rate your stay at Days Inn Parsippany. We greatly appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

sadeem

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very dirty rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

prashant

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Over all not value for money.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Rahul

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Rooms are dirty, Sheets are dirty, we requested them to replace them but they didn’t have the extra sheets.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Kendrall

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Barbara Monica

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
La gente excelente la habitacion horrible
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Chris

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We booked 2 rooms online and the pictures looked ok. As soon as we drove up I could tell that it was going to be awful and i was right. Starting with parking lot, dirty. The actual building from the outside looked like it was falling apart. So when that's the first thing you see, you already know that the inside can't be far off. The doors that lead into the hotel from the parking lot do not lock and don't need access card to get in, so literally anyone off the street can just walk in. Now we go inside and check in. The attendant was the only thing that was ok. The interior/lobby area was awful. Way outdated and had a funky, musty and unclean smell. Then we go to our rooms and the trend continues. Both rooms are musty, dated, and the furniture is either falling apart or staight up broken. We had friends who also booked the hotel for the following day because they wanted to stay in same place as us. I called and told them not to stay here. They ended up getting a room somewhere else. Even at the price point we paid I feel that we overpaid. We dubbed this Days Inn location as the "Bates Motel". I would not recommend this place and i would never book a room there again.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

snehal

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Michael

Voyage de couple
Points faibles : Propreté
Not clean
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Rodica

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Breakfast area
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Christopher

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
It’s out dated
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Julice

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

James

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room smelt so bad, stains everywhere. Couldnt stay the nignt
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Denise

Points forts : Service et personnel
My stay was good.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Barbara

Points faibles : Service et personnel
They gave us a hard time about the service dog
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Alberta

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Everything looks old
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Tawana

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

David

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very dirty
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

marc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The hallways were dark and the ceiling falling down. The breakfast was horrible, not even a piece of fruit. No options that weren’t bread based. Tried to just have coffee but that wasn’t even drinkable. The coffee maker in the room didn’t work.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Sandro

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Heather

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is outdated. Mold and cracks everywhere. Will not be returning.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Michele

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was just so outdated and bot very clean. Stuff spilled in the walls. Holes in bedding.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Kimberly

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I got scabies because they do NOT change bed sheets daily!!! I will NEVER stay at a Days Inn again, especially this one!!!!! I want a refund!!!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Sandro

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Dan Rick Mary

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Firmin

Smelled very musty.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Jake

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités
Found bedbugs and the staff was incredibly rude.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Carlos

Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
Don't bother staying here if you want good customer service. The desk staff need much better training and maybe management needs to be onsite to oversee their staff. Stood at the front desk for over 10 min before anyone came to the desk from the back. I booked the property after speaking to the front desk regarding early check-in and was assured that it would not be a problem. Upon arriving and waiting for 10 min for someone to come to the front desk, I was told that the room is not ready and would be about another 30-45 min and that they would call my cell. I went to wait in my car and after waiting over an hour and seeing people check out and check in, I went back inside and he said "oh, it's ready". I said I know it is because I have seen others go and check in. Why wasn't I called? His response was "what's the name?" How were you going to call if you didn't even know who you were going to call??? Totally disrespectful and inconsiderate. Didn't bother staying as I found a different place while I was waiting outside for the hour. They then have the audacity to not refund the room payment. The place is a joke. Needs better management.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Polly

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
An irate customer was at the front desk when I checked in. He was yelling very loudly about how the clients next to his room were drunk, playing loud music and screaming loudly and requested a refund.The manager called the room where the action was taking place and told them he would have them taken out if the noise doesn’t stop.He had no sympathy or even offered this customer another room!!. This was a big turnoff for me especially when the manager gave me a room near where this incident was occurring. I told him after hearing this irate customer I didn’t want to have that room and was afraid and felt unsafe being I was staying alone. .He showed NO empathy!! I had no idea the room I booked was in the exterior corridor of the hotel. He told me it would cost me 20.00 more for a room in the main building. I paid him the additional money in cash but got no receipt! This manager showed no signs he cared about my safety or even the safety of the irate customer!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Zouher

Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Osama f El

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dirty and noisy
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Lisandra

Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 – Terrible

Ahmet

Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Lisandra

Séjour de 1 nuit en mai 2024