Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 534 avis sur 1000." "
10 – Excellent
534
Note de 8 – Bien, d’après 236 avis sur 1000." "
8 – Bien
236
Note de 6 – Acceptable, d’après 99 avis sur 1000." "
6 – Acceptable
99
Note de 4 – Médiocre, d’après 67 avis sur 1000." "
4 – Médiocre
67
Note de 2 – Terrible, d’après 64 avis sur 1000." "
2 – Terrible
64
8,4/10
Propreté
8,8/10
Service et personnel
8,0/10
Commodités
8,2/10
État et installations de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Joël
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close to dysney, with free parking and breakfast include
Joël
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 18 mars 2024
Thank you for sharing your positive experience! It's great to hear that you enjoyed the proximity to Disney, along with the added perks of free parking and breakfast. We hope to welcome you back again soon!
8/10 – Bien
Mario, Sept-iles
30 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mario
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Hotel a répondu le 31 juill. 2023
Thank you for your review!
8/10 – Bien
geraldine
12 nov. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel cinfirme au standard Hampton
Bon hotel conforme au standard Hampton et propre. Personnel très gentil. Seul bémol, le wifi ne marchait pas le samedi soir quand nous y étions.
geraldine
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Diana M Saumell, General Manager a répondu le 12 nov. 2018
Thank you for staying with us!
8/10 – Bien
Yannick, Lille
22 oct. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel, propre, chambre tres spacieuse, proche des parcs...
Yannick
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Diana M Saumell, General Manager a répondu le 23 oct. 2018
Thank you!
8/10 – Bien
geraldine
1 août 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Près des parcs sans se ruiner
Très bon rapport qualité prix et proche des parcs. Hotel propre.
geraldine
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Diana M Saumell, General Manager a répondu le 6 août 2018
Thank you!
10/10 – Excellent
JEROME
17 avr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
J’ai bien dormis
Proche autoroute et de nombreux restaurants, Outlet Mall. Petit déjeuner bien avec de supers gaufres en forme de Mickey
JEROME
Diana M. Saumell, General Manager a répondu le 18 avr. 2018
Thank you!
10/10 – Excellent
Mik, Morlaix
31 déc. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
vacances en famille
Nous revenions de 4 jours a Miami. Nous lui avons demandé une chambre calme. Sans aucun problème il nous a changé la chambre pré enregistrée. . Déjeuner excellent .' se lever tôt" le monde se présente vers les 8 heures 30 en salle. La chambre est confortable et spacieuse. Coin canapé et cuisinette. Chambre faite dans la journée.
rien a redire. Ayez un véhicule. pas de navette gratuite pour les parcs.8 KMS et de restaurants proches.
Mik
8/10 – Bien
bonhel, Quebec
12 févr. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel bien situé pour qui veut aller à Walt Disney.
Bon déjeuner.
Appareil de chauffage bruyant et réfrigérateur peu refroidissant.
bonhel
10/10 – Excellent
arcia
Voyage en famille
3 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
clean
arcia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 3 mai 2024
Thank you for your review!
4/10 – Médiocre
rodney
Voyage en famille
30 avr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Staff was very helpful
rodney
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 1 mai 2024
I'm glad to hear that you had a positive experience with our staff! If you need any further assistance, don't hesitate to reach out.
2/10 – Terrible
Todd
Voyage de couple
27 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was not very clean
They let two bus loads of kids come in
And stay on the 4th floor where we were staying
They were extremely loud till late at night
And nothing was done about it
Todd
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We'll address this matter with our team to ensure a more enjoyable experience for all our guests in the future.
8/10 – Bien
Jossie
Voyage en famille
14 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to Hollywood Studios. Decent breakfast.
Jossie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted you appreciated our convenient proximity to Hollywood Studios and enjoyed our delicious breakfast offerings. Looking forward to welcoming you back soon!
10/10 – Excellent
Gary
Voyage de couple
13 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was in a tucked away quiet area. Loved it!!
Gary
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 13 avr. 2024
The property was in a tucked away quiet area. Loved it!!
10/10 – Excellent
Greg
Voyage de couple
6 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We really enjoyed the hot tub.
Greg
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel a répondu le 8 avr. 2024
Thank you for your review!
2/10 – Terrible
Joe, Wilmington
2 avr. 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
When i arrived at the property i was told that the hotel did not have hot water. they gave me a choice to stay or not. i chose, not to stay. they charged me one night and i now need to spend time in cleaning this up to get my money back. i'm very disappointed in the service at this property. they were unprofessional and joking around like it was no big deal.
Joe
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 2 avr. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please reach out to Expedia directly for assistance with resolving this matter. Thank you for bringing this to our attention.
2/10 – Terrible
Francisco
29 mars 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Francisco
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 30 mars 2024
Thank you for your review!
4/10 – Médiocre
Juan Sebastian Arenas
28 mars 2024
Juan Sebastian Arenas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 29 mars 2024
Thank you for your review!
2/10 – Terrible
TATIANA CORREA
Voyage en famille
25 mars 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
NO TENÍAN AGUA CALIENTE, la alfombra es sucia y el desayuno es precario. Pésimo hotel y servicio.
TATIANA CORREA
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 25 mars 2024
I am sincerely sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. Your feedback regarding the lack of hot water, cleanliness issues with the carpet, and the quality of breakfast is deeply concerning to us. Please accept our sincerest apologies for falling short of your expectations. We take your feedback seriously and will work diligently to address these issues to ensure a better experience for our future guests. Thank you for bringing these matters to our attention.
2/10 – Terrible
Ivette
24 mars 2024
I will not stay in this Hotel again. They didn't have hot water, they didn't say why? The air conditioning in the room at night did not cool well and in the lobby the coffee was cold and the breakfast was limited...apparently they are not attentive to customer service. They must give more maintenance to the facilities, clean the carpets and fix structural problems. The room was clean, which means that the janitorial does its job but the rest is terrible. I do not recommend it. Sad to go through this and even more so when you celebrate your birthday in a Hotel that is not cheap at all.
Ivette
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 25 mars 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. The lack of hot water was due to a malfunctioning exhaust fan, which we are addressing promptly. We regret that the air conditioning and lobby amenities did not meet your expectations, and we will take steps to improve in these areas. Your feedback regarding cleanliness and maintenance is duly noted and will be addressed. We apologize for any disappointment, especially on such a special occasion as your birthday. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.
2/10 – Terrible
Charles
Voyage de couple, Voyage d’affaires
24 mars 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very dated, rooms were nothing like photos on website.Dirty, worn, had that hourly hotel smell and feel. Had booked for 5 nights, left after the first!
Charles
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 25 mars 2024
We apologize for the disappointment you experienced during your stay. Your feedback regarding the condition of the rooms is concerning, and we’re sorry for any discrepancies with our website photos. We take your comments seriously and will work to address the issues raised. We hope to have the chance to welcome you back for a better experience in the future.
10/10 – Excellent
Xing
Voyage en famille
15 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good experience
Xing
Hotel a répondu le 15 mars 2024
Thanks for the positive feedback! We're delighted you had a great experience.
2/10 – Terrible
Shemica
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
13 mars 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Horrible experience
Shemica
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 13 mars 2024
I'm sorry to hear that you had a horrible experience with us. Can you please provide more details so I can assist you further?
6/10 – Acceptable
Mike
29 févr. 2024
Mike
Séjour de 4 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 1 mars 2024
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Samuel
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Points forts : Propreté
Generally ok
Samuel
Hotel a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We're pleased to hear that you found your experience to be generally satisfactory.
8/10 – Bien
Carmen
Voyage en famille
29 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Buena ubicación cercano a restaurantes, tiendas de conveniencia y cercana a los parques. Desayuno bueno incluido, estacionamiento gratuito.
Solamente mejorar que el servicio de housekeeping sea más seguido.
Carmen
Séjour de 6 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We're delighted you enjoyed our convenient location, breakfast, and parking. We'll certainly consider your suggestion for more frequent housekeeping. We hope to welcome you back soon!
6/10 – Acceptable
Kimberly
Voyage de couple
25 févr. 2024
Points forts : Propreté
The room was clean and spacious. The bed was comfortable. The only thing we were not satisfied was the breakfast. There are breakfast staff around but they do not refill the items. We came down at 8:00am and the food items does not look presentable and not replenished. Even the coffee lids and some sugar options were empty.
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found the room clean and spacious, and that you enjoyed the comfort of the bed. We apologize for the inconvenience you experienced with the breakfast service. Your feedback is valuable, and we will address this issue with our breakfast staff to ensure that all items are promptly replenished for our guests' satisfaction. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.
6/10 – Acceptable
Sherry
Voyage en famille
24 févr. 2024
Not enough bedding very cold rooms
Sherry
Séjour de 6 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 24 févr. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address the issue promptly to ensure our guests have a comfortable experience. Thank you for bringing this to our attention.
10/10 – Excellent
David
Voyage en famille
20 févr. 2024
Points forts : Service et personnel
Spacious room with a comfortable bed. The room was dark and bathtub was old. Breakfast was good. People were friendly. It was walking distance to Walmart.
David
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 20 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We're glad you found our spacious rooms and comfortable beds to your liking. We apologize for any inconvenience caused by the darkness of the room and the condition of the bathtub. Your comments about our breakfast and friendly staff are greatly appreciated. We hope to welcome you back in the future and provide an even better experience.
10/10 – Excellent
Marissa
11 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was clean and very spacious! Easy check in and the front desk staff was very nice and helpful!
Marissa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 16 févr. 2024
Thank you for sharing your positive experience! It's great to hear that you found the room clean and spacious, and that the check-in process was easy with helpful front desk staff. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!
10/10 – Excellent
miguel
Voyage en famille
8 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient and quiet
miguel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 8 févr. 2024
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Jessica
29 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very pleasant staff
Jessica
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your review!
2/10 – Terrible
Mahmud, Staten Island
29 janv. 2024
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Mahmud
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your review!
4/10 – Médiocre
Julieta
Voyage en famille
16 janv. 2024
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Julieta
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for your review!
4/10 – Médiocre
Sherry
11 janv. 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sherry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel a répondu le 12 janv. 2024
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Anthony, New Milton
Voyage de couple
10 janv. 2024
Hotel good, surroundings a bit intimidating but OK
Anthony
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!
6/10 – Acceptable
Juan
7 janv. 2024
Juan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Susan
5 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Susan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Hui-Hsin
3 janv. 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hui-Hsin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!
10/10 – Excellent
Johnny
29 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Johnny
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel a répondu le 30 déc. 2023
Thank you for your review!
10/10 – Excellent
Rita Daniela
27 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rita Daniela
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 27 déc. 2023
Thank you for your review!
10/10 – Excellent
Alyssa
Voyage en famille
27 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Alyssa
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 27 déc. 2023
Thank you for your review!
4/10 – Médiocre
Alma Idalia
20 déc. 2023
Alma Idalia
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!
10/10 – Excellent
Jacqueline
17 déc. 2023
Jacqueline
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Good for pets
The room was clean and spacious. This hotel is very welcoming of pets. My only concern is that the ceiling of the bathroom had black mold.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 11 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We're delighted to hear that you found our rooms clean, spacious, and pet-friendly – we strive to create a welcoming environment for all our guests, including their furry friends. We appreciate your feedback, and we apologize for any inconvenience you may have encountered. Our team is dedicated to continuously improving, and we will address the mentioned concern to ensure a consistently high standard for all aspects of our accommodations. We value your patronage and hope to have the pleasure of hosting you again in the future for an even more enjoyable stay.
8/10 – Bien
Sheldon
10 déc. 2023
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Great affordable hotel Quick stay
Front desk is nice, rooms spacious. Relatively clean but the condition of room was pretty used. There was no door latch and maintenance had to Gerry rig it on, screws not secured. Hot tub not hot, def would not come for amenities. Was good for going to Disney and icon park, and coming back to sleep. Breakfast is fire.Free parking
Sheldon
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 11 déc. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about our front desk and spacious rooms. We apologize for the inconveniences you faced with the room condition and the hot tub. Your insights are valuable, and we're addressing these issues promptly to enhance the overall guest experience. We're pleased to hear you found our location convenient for your visits to Disney and Icon Park. We look forward to welcoming you back and improving upon your experience.
4/10 – Médiocre
Peter
4 déc. 2023
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for your rating. We value all feedback and would love to learn more about your experience to address any concerns you may have had.
2/10 – Terrible
VANESSA MARIA
Voyage en famille
2 déc. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
VANESSA MARIA
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Hotel a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for your rating. We value all feedback and would love to learn more about your experience to address any concerns you may have had.
10/10 – Excellent
Olga
Voyage en famille
1 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was a good stay and very convenient to everything.
Olga
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Hotel a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you had a good stay and found our location convenient. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay.
10/10 – Excellent
Kenneth
25 nov. 2023
Na
Kenneth
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel a répondu le 1 déc. 2023
Thank you for your review!
8/10 – Bien
Ronald
Voyage de couple
24 nov. 2023
The room was cold , and heater did not work , smelled kind of musty , Breakfast was ok but not the usual for a Hampton Inn. No juice , machine broken , not much fruit or different types of muffins . Sausage was more like sliced hotdogs. No waffles, Staff was nice.
Ronald
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel a répondu le 25 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the issues you encountered with the room temperature, heater, and breakfast offerings. Your comments will be shared with our team for immediate improvement. We're pleased to hear you found our staff to be accommodating. Your input helps us enhance the guest experience.