Casse-croûte

Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista – Avis

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Orlando-South Lake Buena Vista
4971 Calypso Cay Way, Kissimmee, FL

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 534 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 236 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 99 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 67 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 64 avis sur 1000." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Joël

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Close to dysney, with free parking and breakfast include
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 18 mars 2024
Thank you for sharing your positive experience! It's great to hear that you enjoyed the proximity to Disney, along with the added perks of free parking and breakfast. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Bien

Mario, Sept-iles

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Hotel a répondu le 31 juill. 2023
Thank you for your review!

8/10 – Bien

geraldine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel cinfirme au standard Hampton
Bon hotel conforme au standard Hampton et propre. Personnel très gentil. Seul bémol, le wifi ne marchait pas le samedi soir quand nous y étions.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Diana M Saumell, General Manager a répondu le 12 nov. 2018
Thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Yannick, Lille

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hotel, propre, chambre tres spacieuse, proche des parcs...
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Diana M Saumell, General Manager a répondu le 23 oct. 2018
Thank you!

8/10 – Bien

geraldine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Près des parcs sans se ruiner
Très bon rapport qualité prix et proche des parcs. Hotel propre.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Diana M Saumell, General Manager a répondu le 6 août 2018
Thank you!

10/10 – Excellent

JEROME

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
J’ai bien dormis
Proche autoroute et de nombreux restaurants, Outlet Mall. Petit déjeuner bien avec de supers gaufres en forme de Mickey
Diana M. Saumell, General Manager a répondu le 18 avr. 2018
Thank you!

10/10 – Excellent

Mik, Morlaix

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
vacances en famille
Nous revenions de 4 jours a Miami. Nous lui avons demandé une chambre calme. Sans aucun problème il nous a changé la chambre pré enregistrée. . Déjeuner excellent .' se lever tôt" le monde se présente vers les 8 heures 30 en salle. La chambre est confortable et spacieuse. Coin canapé et cuisinette. Chambre faite dans la journée. rien a redire. Ayez un véhicule. pas de navette gratuite pour les parcs.8 KMS et de restaurants proches.

8/10 – Bien

bonhel, Quebec

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel bien situé pour qui veut aller à Walt Disney. Bon déjeuner. Appareil de chauffage bruyant et réfrigérateur peu refroidissant.

10/10 – Excellent

arcia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 3 mai 2024
Thank you for your review!

4/10 – Médiocre

rodney

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Staff was very helpful
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 1 mai 2024
I'm glad to hear that you had a positive experience with our staff! If you need any further assistance, don't hesitate to reach out.

2/10 – Terrible

Todd

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was not very clean They let two bus loads of kids come in And stay on the 4th floor where we were staying They were extremely loud till late at night And nothing was done about it
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We'll address this matter with our team to ensure a more enjoyable experience for all our guests in the future.

8/10 – Bien

Jossie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to Hollywood Studios. Decent breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted you appreciated our convenient proximity to Hollywood Studios and enjoyed our delicious breakfast offerings. Looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Excellent

Gary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was in a tucked away quiet area. Loved it!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hotel a répondu le 13 avr. 2024
The property was in a tucked away quiet area. Loved it!!

10/10 – Excellent

Greg

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We really enjoyed the hot tub.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hotel a répondu le 8 avr. 2024
Thank you for your review!

2/10 – Terrible

Joe, Wilmington

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
When i arrived at the property i was told that the hotel did not have hot water. they gave me a choice to stay or not. i chose, not to stay. they charged me one night and i now need to spend time in cleaning this up to get my money back. i'm very disappointed in the service at this property. they were unprofessional and joking around like it was no big deal.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 2 avr. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please reach out to Expedia directly for assistance with resolving this matter. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 – Terrible

Francisco

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 30 mars 2024
Thank you for your review!

4/10 – Médiocre

Juan Sebastian Arenas

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 29 mars 2024
Thank you for your review!

2/10 – Terrible

TATIANA CORREA

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
NO TENÍAN AGUA CALIENTE, la alfombra es sucia y el desayuno es precario. Pésimo hotel y servicio.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 25 mars 2024
I am sincerely sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. Your feedback regarding the lack of hot water, cleanliness issues with the carpet, and the quality of breakfast is deeply concerning to us. Please accept our sincerest apologies for falling short of your expectations. We take your feedback seriously and will work diligently to address these issues to ensure a better experience for our future guests. Thank you for bringing these matters to our attention.

2/10 – Terrible

Ivette

I will not stay in this Hotel again. They didn't have hot water, they didn't say why? The air conditioning in the room at night did not cool well and in the lobby the coffee was cold and the breakfast was limited...apparently they are not attentive to customer service. They must give more maintenance to the facilities, clean the carpets and fix structural problems. The room was clean, which means that the janitorial does its job but the rest is terrible. I do not recommend it. Sad to go through this and even more so when you celebrate your birthday in a Hotel that is not cheap at all.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 25 mars 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. The lack of hot water was due to a malfunctioning exhaust fan, which we are addressing promptly. We regret that the air conditioning and lobby amenities did not meet your expectations, and we will take steps to improve in these areas. Your feedback regarding cleanliness and maintenance is duly noted and will be addressed. We apologize for any disappointment, especially on such a special occasion as your birthday. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.

2/10 – Terrible

Charles

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Very dated, rooms were nothing like photos on website.Dirty, worn, had that hourly hotel smell and feel. Had booked for 5 nights, left after the first!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 25 mars 2024
We apologize for the disappointment you experienced during your stay. Your feedback regarding the condition of the rooms is concerning, and we’re sorry for any discrepancies with our website photos. We take your comments seriously and will work to address the issues raised. We hope to have the chance to welcome you back for a better experience in the future.

10/10 – Excellent

Xing

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good experience
Hotel a répondu le 15 mars 2024
Thanks for the positive feedback! We're delighted you had a great experience.

2/10 – Terrible

Shemica

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Horrible experience
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Hotel a répondu le 13 mars 2024
I'm sorry to hear that you had a horrible experience with us. Can you please provide more details so I can assist you further?

6/10 – Acceptable

Mike

Séjour de 4 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 1 mars 2024
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Samuel

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Generally ok
Hotel a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We're pleased to hear that you found your experience to be generally satisfactory.

8/10 – Bien

Carmen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Buena ubicación cercano a restaurantes, tiendas de conveniencia y cercana a los parques. Desayuno bueno incluido, estacionamiento gratuito. Solamente mejorar que el servicio de housekeeping sea más seguido.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We're delighted you enjoyed our convenient location, breakfast, and parking. We'll certainly consider your suggestion for more frequent housekeeping. We hope to welcome you back soon!

6/10 – Acceptable

Kimberly

Voyage de couple
Points forts : Propreté
The room was clean and spacious. The bed was comfortable. The only thing we were not satisfied was the breakfast. There are breakfast staff around but they do not refill the items. We came down at 8:00am and the food items does not look presentable and not replenished. Even the coffee lids and some sugar options were empty.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found the room clean and spacious, and that you enjoyed the comfort of the bed. We apologize for the inconvenience you experienced with the breakfast service. Your feedback is valuable, and we will address this issue with our breakfast staff to ensure that all items are promptly replenished for our guests' satisfaction. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.

6/10 – Acceptable

Sherry

Voyage en famille
Not enough bedding very cold rooms
Séjour de 6 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 24 févr. 2024
We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we will address the issue promptly to ensure our guests have a comfortable experience. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Excellent

David

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Spacious room with a comfortable bed. The room was dark and bathtub was old. Breakfast was good. People were friendly. It was walking distance to Walmart.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 20 févr. 2024
Thank you for sharing your feedback! We're glad you found our spacious rooms and comfortable beds to your liking. We apologize for any inconvenience caused by the darkness of the room and the condition of the bathtub. Your comments about our breakfast and friendly staff are greatly appreciated. We hope to welcome you back in the future and provide an even better experience.

10/10 – Excellent

Marissa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room was clean and very spacious! Easy check in and the front desk staff was very nice and helpful!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 16 févr. 2024
Thank you for sharing your positive experience! It's great to hear that you found the room clean and spacious, and that the check-in process was easy with helpful front desk staff. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!

10/10 – Excellent

miguel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient and quiet
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel a répondu le 8 févr. 2024
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Jessica

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very pleasant staff
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your review!

2/10 – Terrible

Mahmud, Staten Island

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for your review!

4/10 – Médiocre

Julieta

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 16 janv. 2024
Thank you for your review!

4/10 – Médiocre

Sherry

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel a répondu le 12 janv. 2024
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Anthony, New Milton

Voyage de couple
Hotel good, surroundings a bit intimidating but OK
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!

6/10 – Acceptable

Juan

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Susan

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Hui-Hsin

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Johnny

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Hotel a répondu le 30 déc. 2023
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Rita Daniela

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 27 déc. 2023
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Alyssa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 27 déc. 2023
Thank you for your review!

4/10 – Médiocre

Alma Idalia

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 10 janv. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Jacqueline

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Good for pets
The room was clean and spacious. This hotel is very welcoming of pets. My only concern is that the ceiling of the bathroom had black mold.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 11 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We're delighted to hear that you found our rooms clean, spacious, and pet-friendly – we strive to create a welcoming environment for all our guests, including their furry friends. We appreciate your feedback, and we apologize for any inconvenience you may have encountered. Our team is dedicated to continuously improving, and we will address the mentioned concern to ensure a consistently high standard for all aspects of our accommodations. We value your patronage and hope to have the pleasure of hosting you again in the future for an even more enjoyable stay.

8/10 – Bien

Sheldon

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Great affordable hotel Quick stay
Front desk is nice, rooms spacious. Relatively clean but the condition of room was pretty used. There was no door latch and maintenance had to Gerry rig it on, screws not secured. Hot tub not hot, def would not come for amenities. Was good for going to Disney and icon park, and coming back to sleep. Breakfast is fire.Free parking
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 11 déc. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about our front desk and spacious rooms. We apologize for the inconveniences you faced with the room condition and the hot tub. Your insights are valuable, and we're addressing these issues promptly to enhance the overall guest experience. We're pleased to hear you found our location convenient for your visits to Disney and Icon Park. We look forward to welcoming you back and improving upon your experience.

4/10 – Médiocre

Peter

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Hotel a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for your rating. We value all feedback and would love to learn more about your experience to address any concerns you may have had.

2/10 – Terrible

VANESSA MARIA

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 9 nuits en novembre 2023
Hotel a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for your rating. We value all feedback and would love to learn more about your experience to address any concerns you may have had.

10/10 – Excellent

Olga

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was a good stay and very convenient to everything.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Hotel a répondu le 6 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you had a good stay and found our location convenient. We appreciate your feedback and hope to welcome you back for another enjoyable stay.

10/10 – Excellent

Kenneth

Na
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel a répondu le 1 déc. 2023
Thank you for your review!

8/10 – Bien

Ronald

Voyage de couple
The room was cold , and heater did not work , smelled kind of musty , Breakfast was ok but not the usual for a Hampton Inn. No juice , machine broken , not much fruit or different types of muffins . Sausage was more like sliced hotdogs. No waffles, Staff was nice.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Hotel a répondu le 25 nov. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize for the issues you encountered with the room temperature, heater, and breakfast offerings. Your comments will be shared with our team for immediate improvement. We're pleased to hear you found our staff to be accommodating. Your input helps us enhance the guest experience.