Hall

Hilton Garden Inn Norman – Avis

3 out of 5
Hilton Garden Inn Norman
700 Copperfield Dr, Norman, OK

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 415 avis sur 842." "
Note de 8 – Bien, d’après 233 avis sur 842." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 107 avis sur 842." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 61 avis sur 842." "
Note de 2 – Terrible, d’après 26 avis sur 842." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Carey, Fond du Lac

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a beautifully maintained property in a very convenient location. I would have given it 5 stars but for a couple of things missed at check-in and the fact that the restaurant and bar were not open with no advance notice. After a seven hour drive, we were looking forward to getting to the hotel and not having to leave for a meal and drink. Otherwise, great hotel!
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

monica j

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean hotel with friendly staff. Easy 10 min drive to OU campus. Only downside--thin walls! You can hear kids/people running up/down the halls
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Rachel, Wilson

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, lots of shopping
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Tara

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Linda

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property meets the business needs I have and is consistent with quality and service.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Rachel, Charlotte

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice room. Thank you.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Laura

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel was new and clean
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Dan

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed my stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Rayetta

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Laura

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The bathroom in our room was gross. Toilet seat was probably clean but stained badly in a very unappealing way. Such an easy, inexpensive fix. I expect more from Hilton.
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Emma

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
The staff was very nice. They were polite and when I asked to move rooms as the heater unit was very loud, they moved me with no issue. The room that I moved to was better for the heater but the refrigerator was very loud during the night -- when trying to sleep. The covers on the bed just felt old. The toilet seat was cracking. The location is good but the hotel needs some tlc in the rooms.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice. Pool breakfast
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Ludy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel with friendly staff and yummy waffles for breakfast.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Melony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Penny

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I had a wonderful experience staying at The Hilton Garden Inn. The location is perfect and my room was exceptional! I will definitely stay here again!
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Patrick, Wethersfield

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place to stay. Comfortable room
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Diane

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Kamisha

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Weekend Stay
Front desk staff was amazing! Professional and efficient on checking and check out. The room was nice. The bathroom was nice the only thing was the shower curtain was torn and ripped at the top and the seat on the toilet was stained and damaged. It was a great stay we will stay here again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

James

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I came into the room to see a light fixture hanging from the ceiling in the bathroom and Sheetrock on the floors. In the morning all of the complimentary coffee and tea was decaf. We stay at the Hilton Garden Inn because the beds are usually comfortable. The bed was very uncomfortable. I was charged an incidental fee and still don’t know why.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Terri, Odessa

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Terri, Odessa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.

4/10 – Médiocre

Shantara

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités
Charge for breakfast
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. Unfortunately, all Hilton Garden Inn's charge for breakfast. In the future, please book a rate that includes breakfast.

10/10 – Excellent

EARLVIN

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful and Comfortable
I was a great stay - location was perfect and accessible to all you would want to do. The staff was extremely professional and personable, seeing to all your needs. I would definitely recommend Hilton Garden Inn in Norman Oklahoma. Room was clean with no issues at all.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

10/10 – Excellent

Emily

Te coffee was hot
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

10/10 – Excellent

Kori

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean place. Friendly staff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

8/10 – Bien

Kinny

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There were no carts when we checked in . They had carts when we checked out . The check in staff was not friendly . The night staff was excellent helpful and friendly . It can be difficult when you have to carry your stuff to the room with out having a cart .
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

10/10 – Excellent

Jeffrey, Norman

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Extremely pleased with the cleanliness and the excellent condition of the property. The staff were helpful, friendly, and courteous. This is a great choice for Norman.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dirty and Smelled Like Smoke
Room smelled like smoke, when mentioned to staff, the response was the hotel is full but we can bring you a bottle of Lysol to help with the smell?
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. I am sorry your room smelled of smoke. It is unfortunate that some guests do not follow the policies of our non-smoking hotel. I remember the issue and I believe my staff offered more than just Lysol to help with the room. Hopefully, you will try us again in the future.

8/10 – Bien

Richard

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

2/10 – Terrible

Joshua

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry that we did not meet your expectations. With more feedback, maybe you can try us again in the future.

10/10 – Excellent

Stephanie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your review. We thank you for staying with us and look forward to serving you in the future.

8/10 – Bien

Teresa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Courteous and helpful staff. Our air conditioner wasn't cooling efficiently. Maintenance came fairly quickly, and stayed until the problem was resolved. My only disappointment was that the pool and hot tub were already closed for the season when we arrived, due to a recent cold snap. I would recommend this hotel for a good, clean stay with comfortable bedding.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your review. We thank you for staying with us and look forward to serving you in the future.

8/10 – Bien

LaRee

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future

10/10 – Excellent

Danny

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was much nicer and cleaner than most of the places that I have stayed at this year
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your review. We thank you for staying with us and look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Mary

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was clean and had very nice rooms
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pleasant surprise in Norman
Hilton Garden Inn, Norman, was super clean, convenient, and all the staff was very courteous and helpful. walking distance to several good restaurants.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future

10/10 – Excellent

Berthalinda

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future

10/10 – Excellent

Juan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best Staff Ever.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Leslie

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future

4/10 – Médiocre

Kellye

Voyage en groupe
When we first arrived could not get into room with key they gave us a different room number it was Smokey ! So got key to work on original room 246 well tv channel could never change it so nick jr was on entire time called the desk said senser in back probably dropped so put it up still no channel change. Coffee keruig did not work in morning . love staying at Hilton’s but this one was not worth paying 210.00 very disappointed
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Susan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Erin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We were very happy with our stay and will absolutely stay again in the future.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Gil

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed here a few times when visiting daughter at OU. Great every time.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Barb

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Bennie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 24 juill. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.

8/10 – Bien

Crystal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
No complaints
Great!!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 24 juill. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.

10/10 – Excellent

Lyndsay

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.