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Note de 10 – Excellent, d’après 415 avis sur 842." "
10 – Excellent
415
Note de 8 – Bien, d’après 233 avis sur 842." "
8 – Bien
233
Note de 6 – Acceptable, d’après 107 avis sur 842." "
6 – Acceptable
107
Note de 4 – Médiocre, d’après 61 avis sur 842." "
4 – Médiocre
61
Note de 2 – Terrible, d’après 26 avis sur 842." "
2 – Terrible
26
8,8/10
Propreté
8,6/10
Service et personnel
8,2/10
Commodités
8,6/10
État et installations de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Carey, Fond du Lac
Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
23 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is a beautifully maintained property in a very convenient location. I would have given it 5 stars but for a couple of things missed at check-in and the fact that the restaurant and bar were not open with no advance notice. After a seven hour drive, we were looking forward to getting to the hotel and not having to leave for a meal and drink. Otherwise, great hotel!
Carey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 – Bien
monica j
Voyage en famille
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean hotel with friendly staff. Easy 10 min drive to OU campus. Only downside--thin walls! You can hear kids/people running up/down the halls
monica j
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Michael
21 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Rachel, Wilson
Voyage d’affaires
7 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, lots of shopping
Rachel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 – Bien
Tara
5 avr. 2024
Tara
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Linda
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property meets the business needs I have and is consistent with quality and service.
Linda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Rachel, Charlotte
28 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice room. Thank you.
Rachel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Laura
Voyage en famille
23 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel was new and clean
Laura
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Dan
10 mars 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed my stay.
Dan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Rayetta
10 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place
Rayetta
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 – Médiocre
Laura
Voyage en famille
5 mars 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The bathroom in our room was gross. Toilet seat was probably clean but stained badly in a very unappealing way. Such an easy, inexpensive fix. I expect more from Hilton.
Laura
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 – Acceptable
Emma
Voyage en famille
3 mars 2024
Points forts : Service et personnel
The staff was very nice. They were polite and when I asked to move rooms as the heater unit was very loud, they moved me with no issue. The room that I moved to was better for the heater but the refrigerator was very loud during the night -- when trying to sleep. The covers on the bed just felt old. The toilet seat was cracking. The location is good but the hotel needs some tlc in the rooms.
Emma
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Eric
23 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice. Pool breakfast
Eric
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Ludy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel with friendly staff and yummy waffles for breakfast.
Ludy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 – Bien
Melony
12 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Melony
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 – Excellent
Penny
Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I had a wonderful experience staying at The Hilton Garden Inn. The location is perfect and my room was exceptional! I will definitely stay here again!
Penny
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 – Excellent
Patrick, Wethersfield
Voyage en famille
31 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place to stay. Comfortable room
Patrick
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 – Acceptable
Diane
29 janv. 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Diane
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 – Excellent
Kamisha
22 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Weekend Stay
Front desk staff was amazing! Professional and efficient on checking and check out. The room was nice. The bathroom was nice the only thing was the shower curtain was torn and ripped at the top and the seat on the toilet was stained and damaged. It was a great stay we will stay here again.
Kamisha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 – Médiocre
James
Voyage en famille
2 janv. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I came into the room to see a light fixture hanging from the ceiling in the bathroom and Sheetrock on the floors. In the morning all of the complimentary coffee and tea was decaf. We stay at the Hilton Garden Inn because the beds are usually comfortable. The bed was very uncomfortable. I was charged an incidental fee and still don’t know why.
James
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 – Excellent
Terri, Odessa
28 déc. 2023
Terri
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Terri, Odessa
Voyage en famille
27 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Terri
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.
4/10 – Médiocre
Shantara
Voyage en famille
18 déc. 2023
Points faibles : Service et personnel, commodités
Charge for breakfast
Shantara
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. Unfortunately, all Hilton Garden Inn's charge for breakfast. In the future, please book a rate that includes breakfast.
10/10 – Excellent
EARLVIN
Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful and Comfortable
I was a great stay - location was perfect and accessible to all you would want to do. The staff was extremely professional and personable, seeing to all your needs. I would definitely recommend Hilton Garden Inn in Norman Oklahoma. Room was clean with no issues at all.
EARLVIN
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.
10/10 – Excellent
Emily
2 déc. 2023
Te coffee was hot
Emily
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.
10/10 – Excellent
Kori
Voyage en famille
29 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean place. Friendly staff
Kori
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.
8/10 – Bien
Kinny
Voyage en famille
26 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There were no carts when we checked in . They had carts when we checked out . The check in staff was not friendly . The night staff was excellent helpful and friendly . It can be difficult when you have to carry your stuff to the room with out having a cart .
Kinny
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.
10/10 – Excellent
Jeffrey, Norman
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Extremely pleased with the cleanliness and the excellent condition of the property. The staff were helpful, friendly, and courteous. This is a great choice for Norman.
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 nov. 2023
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dirty and Smelled Like Smoke
Room smelled like smoke, when mentioned to staff, the response was the hotel is full but we can bring you a bottle of Lysol to help with the smell?
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. I am sorry your room smelled of smoke. It is unfortunate that some guests do not follow the policies of our non-smoking hotel. I remember the issue and I believe my staff offered more than just Lysol to help with the room. Hopefully, you will try us again in the future.
8/10 – Bien
Richard
6 nov. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.
2/10 – Terrible
Joshua
29 oct. 2023
Joshua
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk a répondu le 2 janv. 2024
Thank you for your review. We are sorry that we did not meet your expectations. With more feedback, maybe you can try us again in the future.
10/10 – Excellent
Stephanie
Voyage en groupe
24 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stephanie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your review. We thank you for staying with us and look forward to serving you in the future.
8/10 – Bien
Teresa
20 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Courteous and helpful staff. Our air conditioner wasn't cooling efficiently. Maintenance came fairly quickly, and stayed until the problem was resolved. My only disappointment was that the pool and hot tub were already closed for the season when we arrived, due to a recent cold snap. I would recommend this hotel for a good, clean stay with comfortable bedding.
Teresa
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your review. We thank you for staying with us and look forward to serving you in the future.
8/10 – Bien
LaRee
17 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
LaRee
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future
10/10 – Excellent
Danny
Voyage de couple
14 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was much nicer and cleaner than most of the places that I have stayed at this year
Danny
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your review. We thank you for staying with us and look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Mary
Voyage d’affaires
7 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mary
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future
10/10 – Excellent
William
6 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was clean and had very nice rooms
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pleasant surprise in Norman
Hilton Garden Inn, Norman, was super clean, convenient, and all the staff was very courteous and helpful. walking distance to several good restaurants.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future
10/10 – Excellent
Berthalinda
21 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Berthalinda
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future
10/10 – Excellent
Juan
Voyage d’affaires
16 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best Staff Ever.
Juan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
John
Voyage en famille
11 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
John
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Leslie
10 sept. 2023
Leslie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 oct. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future
4/10 – Médiocre
Kellye
Voyage en groupe
8 sept. 2023
When we first arrived could not get into room with key they gave us a different room number it was Smokey ! So got key to work on original room 246 well tv channel could never change it so nick jr was on entire time called the desk said senser in back probably dropped so put it up still no channel change. Coffee keruig did not work in morning . love staying at Hilton’s but this one was not worth paying 210.00 very disappointed
Kellye
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Susan
Voyage en famille
6 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Erin
4 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We were very happy with our stay and will absolutely stay again in the future.
Erin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 18 sept. 2023
Thank you for your review. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Gil
Voyage en famille
20 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stayed here a few times when visiting daughter at OU. Great every time.
Gil
Séjour de 1 nuit en août 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Barb
31 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Barb
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Bennie
Voyage en groupe
23 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bennie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 24 juill. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.
8/10 – Bien
Crystal
Voyage en famille
23 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
No complaints
Great!!
Crystal
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 24 juill. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.
10/10 – Excellent
Lyndsay
10 juill. 2023
Lyndsay
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Paul VanRaamsdonk - GM a répondu le 3 sept. 2023
Thank you for your review. We look forward to serving you in the future.