Note fondée sur 901 évaluations vérifiées

3,2 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 oct. 2018
J'ai réservé cet établissement listé avec déjeuné inclus. Lorsque je suis arrivé sur place, on m'a informé à l’accueil que le déjeuner n'était pas inclus et que c'était impossible car ils n'ont même pas de cuisine sur place. J'aimerais être compensé pour ceci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing our hotel. We're sorry for the not meeting some of your expectations and for the inconveience you had due to it. Please consider staying with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way. Sincerely, Hotel Management
4 sur 5
par Mario de Quebec

Vacances 2016

Publié le 6 août 2016 sur Hotels
Arrêt en chemin. Le seul trait négatif il n'y a pas de cafetière dans la chambre et le déjeuner se résume à un café et des barres tendre pour le déjeuner.....rien d'autre absolument rien d'autre
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 oct. 2015 sur Hotels
Le petit déjeuner et le pire que j'ai eu pendant. Mon voyage
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2013 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur vérifié de philadelhia

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 avr. 2024
Cockroaches
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Matt, Thank you for choosing us. Ensuring a clean and pest-free environment is a priority, and we are deeply sorry for falling short of this standard. Immediate action will be taken to address this issue, including thorough pest control measures. Your feedback is invaluable, and we appreciate you bringing this matter to our attention. Please accept our sincerest apologies for any discomfort caused. Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future. Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 avr. 2024
Roaches in the rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Cecilia, We sincerely apologize for falling short of your expectations during your recent stay. Please be assured that we take every precaution to prevent insects from entering our premises. Our pest control provider conducts regular servicing to identify and address potential issues. However, we will have a conversation with them to ensure that they take all necessary measures to avoid future occurrences. Your candid feedback is invaluable to us, and we are grateful for the opportunity to improve. Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 avr. 2024
It smells like smoke and mold. There were roaches in the bathroom. Customer service was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear William, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the issues you encountered during your stay, including the smell and cleanliness concerns. We take these matters seriously and are actively addressing them with our housekeeping and maintenance teams. We appreciate your kind words about our customer service. Your feedback helps us improve, and we hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future. Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 avr. 2024
The room was a decent size and I like the large fridge but the sink did not drain well and there was stopper in the sink. The front desk greeting was the worst I have ever received.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Dorothy, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the issues you encountered during your stay, including the sink drainage and front desk experience. Guest satisfaction is important to us, and we are addressing these concerns with our team to ensure improvements are made. We appreciate your consideration and hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better stay in the future.Sincerely,Hotel Management