Restaurant

Days Inn & Conference Centre by Wyndham Montreal Airport – Avis

3 out of 5
Days Inn & Conference Centre by Wyndham Montreal Airport
4545 Boul. Cote-Vertu Ouest, Montreal, QC

Avis

6,8
Note de 10 – Excellent, d’après 249 avis sur 1006." "
Note de 8 – Bien, d’après 269 avis sur 1006." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 206 avis sur 1006." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 156 avis sur 1006." "
Note de 2 – Terrible, d’après 126 avis sur 1006." "

7,0/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

6,2/10

Commodités

6,2/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Nadia-Rose

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
After we did the reservation and paid, we were sent a message about some construction site on going near the hotel, it would have been better if we knew beforehand. At night with the lights from the construction site, it was as if it was sunny outside and the curtains did not shut it well. The beds had no fitted sheets on them and so we saw the stained mattress underneath. The door had a manual lock above the handle but it was half removed/broken. The coat hangers are loose, the bathroom have poorly plaster patched ceiling, the wall tiles grout have moldy patches, the paint on the walls was crackled and crumbling at multiple places, some drawers were stuck/broken and the bathroom sink was also clogged.The only things the photos represent well are the decorations, otherwise the said photos do not represent whatsoever the actual state of the room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Jean

Voyage d’affaires
la propreté pourrait être améliorée
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nas a répondu le 24 mai 2024
Bonjour Jean, Merci d'avoir séjourné chez nous à Montréal et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous apprécions l'opportunité d'améliorer la satisfaction de nos clients à l'avenir et nous avons partagé vos commentaires sur la propreté avec notre équipe d'entretien ménager afin de nous assurer que nous améliorons nos processus. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance à l'avenir afin que nous puissions vous ravir grâce à nos améliorations continues. Nous vous remercions à nouveau de votre fidélité et de votre précieuse suggestion. Merci, Nas-GM

10/10 – Excellent

Lucie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Il y a beaucoup de construction
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Nas a répondu le 21 mai 2024
Chère Mme LucieNous sommes très déçus de l'expérience que vous avez vécue avec nous. Notre objectif est d'offrir un séjour de premier ordre à tous nos clients. Nous sommes donc sincèrement désolés de ne pas avoir atteint cet objectif lors de votre visite. Nous espérons que vous nous donnerez une nouvelle chance de restaurer votre confiance dans notre hôtel et notre hospitalité. N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons faire quoi que ce soit pour vous aider. Nous vous souhaitons une excellente journée,Chaleureuses salutations,Nasrina-GM

8/10 – Bien

Mario

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Un entrepôt de transport juste à côté très bruitant vraiment dérangeant pour le moment
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Care Team a répondu le 15 mai 2024
Dear Mario, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We are committed to providing a peaceful and relaxing atmosphere for all our guests, and we are sorry we fell short of delivering that during your visit. Note that in such cases, you can always request our staff for a room change, and based on availability, we will shift you to another, more peaceful room to make your stay as comfortable as possible. Our friendly front desk team is available 24/7 to assist you and promptly resolve any issues/concerns. We hope to have another opportunity to host you more successfully by providing you with the peace and calm you expect and deserve. Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre.Warm regards,Guest Experience Team

6/10 – Acceptable

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est propre bien situé et facile à trouver. Malheureusement la proximité avec l’autoroute et l’aéroport font que c’est très bruyant.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Nas a répondu le 13 mai 2024
Bonjour, Bonjour David, Merci d'avoir séjourné avec nous au Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre et d'avoir partagé vos précieuses réflexions sur votre expérience. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié la propreté de nos installations et notre emplacement idéal, et que vous avez trouvé notre établissement facile à localiser. La proximité de l'aéroport et de l'autoroute ajoute à la commodité de votre séjour, rendant le transport vers et depuis l'hôtel plus facile pour les clients. Cependant, nous comprenons que le bruit extérieur peut être un inconvénient et nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Lors de vos prochaines visites, nous pourrons envisager de vous placer d'un côté plus calme du bâtiment de l'hôtel afin de rendre votre séjour aussi confortable que possible. Veuillez en faire la demande lors de votre prochaine réservation ; nous ferons de notre mieux pour y répondre. Nous espérons que tout le reste vous a satisfait, et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau, en espérant vous offrir un séjour plus paisible lors de votre prochaine visite.Nous vous remercions de nous avoir choisis. Bon voyage ! Merci,Nasrina- GM

2/10 – Terrible

Lyne

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il n'a pas de navette et stationnement pour nous
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Lynn a répondu le 8 mai 2024
BonjourMerci de vos commentaires. Dans nos services offerts, il n'y a pas de navettel.Cordialement

10/10 – Excellent

Manon

Voyage d’affaires
Très bien malgré les Reno
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 15 avr. 2024
Bonjour Mme. Manon,Merci d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre expérience à Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conférence Centre. C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je suis particulièrement heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Je ferai part de vos commentaires à notre équipe, qui, j’en suis certain, sera encouragée par vos remarques. Chez Days Inn, nous nous efforçons continuellement de dépasser vos attentes.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous sommes impatients de vous servir à l’avenir.Sincèrement,Nasrin

8/10 – Bien

Serge

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le service est bien les aussi les chambre sont correct tous est bien
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Nas a répondu le 12 avr. 2024
Bonjour M. Serge,Merci d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre expérience à Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conférence Centre. C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je suis particulièrement heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Je ferai part de vos commentaires à notre équipe, qui, j’en suis certain, sera encouragée par vos remarques. Chez Days Inn, nous nous efforçons continuellement de dépasser vos attentes.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous sommes impatients de vous servir à l’avenir.Sincèrement,Nasrina-GM

10/10 – Excellent

Jhon

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Care Team a répondu le 2 mai 2024
Many thanks for the 5 out of 5 rating, Jhon! We are grateful you took the time out of your busy schedule to review us and are thrilled you had a great experience at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre, as reflected in your perfect rating. It was a pleasure to host you, and we eagerly await your next visit and the chance to exceed your expectations again. Thank you for choosing us. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

CECILE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dommage qu’il n’y ait pas de parking à long terme pour ceux qui prennent l’avion et pas de shuttle non plus pour se rendre à l’aeroport
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 8 avr. 2024
Bonjour Mme. Cecile,Merci pour votre avis. Nous sommes reconnaissants d’avoir eu l’occasion de vous servir et apprécions que vous nous disiez que vous avez trouvé la chambre satisfaisante. Toutefois, nous avons le regret de vous informer que nous n’offrons pas de service de navette, comme c’est clairement indiqué sur notre site Web. Cependant, nous avons une place de parking disponible à l’hôtel. Actuellement, quelques rénovations sont en cours à l’hôtel, mais bientôt il retrouvera toute sa beauté. Nous nous excusons si cela n’a pas répondu à vos attentes. Nous espérons avoir une autre chance de vous accueillir à l’avenir et nous sommes certains que cela ne se reproduira plus.Nous vous souhaitons une excellente journée.Merci,Nasrin

8/10 – Bien

Luc, Quebec

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L’espace restreint de stationnement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nas a répondu le 1 avr. 2024
Bonjour M.Luc,Merci beaucoup d’avoir partagé vos commentaires sur votre séjour. Vos commentaires sont un excellent moyen de nous aider continuellementaméliorer notre service. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Sincèrement,Nasrin- GM

8/10 – Bien

Martine

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Care Team a répondu le 27 mars 2024
Dear Martine, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your recent stay and for taking the time to rate us. Your satisfaction is important to us, and we're glad you had a positive overall experience at our hotel, as reflected in your rating. We value your feedback and would love to hear more about your stay. If there are specific aspects or areas where you feel we can improve to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to share them with us. Your insights are invaluable in helping us enhance our product/service. We look forward to hosting you again and hope to exceed your expectations when travels bring you back our way. Have a safe trip!Warm regards,Guest Experience Team

10/10 – Excellent

Frederic

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nas a répondu le 15 avr. 2024
Bonjour M. Frederic,Merci d'avoir partagé votre excellente expérience avec nous. Nous apprécions vraiment vos commentaires et cela a agrémenté notre journée ! Nous avons hâte de vous revoir dans le futur. Merci de nous avoir choisis et passez une merveilleuse journée.Chaleureuses salutations,Nasrina - Directrice générale

6/10 – Acceptable

Geanina

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nas a répondu le 15 avr. 2024
Hi Geanina, Thank you for taking the time to post your review. We are sorry that certain aspects of your stay failed to exceed your expectations, as reflected in your rating of our hotel. We're committed to delivering memorable experiences for our guests, and we would appreciate any feedback you could provide to help us improve and enhance the overall experience for you and other guests in the future. We hope to have another opportunity to serve you better and share a more positive experience. Thank you for staying with us on this journey. We are grateful for the opportunity to serve you. Thank you,Nasrina-GM

10/10 – Excellent

Diane

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tout était parfait
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Nas a répondu le 22 mars 2024
Bonjour Mme. Diane,Merci d’avoir choisi de séjourner avec nous au Days inn de l’aéroport de Montréal. Nous apprécions vos commentaires et sommes heureux d’apprendre que vous avez eu une expérience agréable pendant votre séjour.Sincèrement,Nasrina-GM

2/10 – Terrible

Francois

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Care Team a répondu le 16 mars 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Acceptable

myriam

Bruyant, très mal insonorisé, matelas horrible! Personnel tres courtois est le seul point positif.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Nasrina - GM a répondu le 14 mars 2024
Bonjour Mme. Myriam, C’est dommage de lire votre perception de notre hôtel. Nous visons à fournir un endroit propre, confortable et agréable où séjourner, et nous nous excusons sincèrement de ne pas répondre à vos attentes. S’il vous plaît, donnez-nous une autre occasion de mieux vous servir. Nous vous souhaitons une bonne journée. sincèrement,Nasrina

10/10 – Excellent

claudia

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
L’hôtel aurait besoin d’être rénové
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nas a répondu le 4 mars 2024
Chère Mme. Claudia, Nous vous remercions d’avoir choisi Days Inn by Wyndham Montreal Airport Convention Centre. Merci pour votre suggestion. Nous ferons une mise à jour à la haute direction. Encore une fois, je vous remercie de votre séjour et d’avoir porté ces questions à notre attention. Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir à nouveau à l’avenir.Sinceres salutationsNasrin Ayesha - Directrice générale

8/10 – Bien

Frédérick

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Vraiment nécessaire d’effectuer des rénovations.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Customer Care Team a répondu le 5 mars 2024
Dear Frédérick, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your stay on this journey. We appreciate that you have taken the time to rate us and are grateful for the positive rating. We hope your stay was pleasant and you had easy access to everything you needed. We do understand the importance of maintaining a fresh look and feel for our property and undertake periodic renovations/repairs as part of the hotel's routine upkeep. Nonetheless, we value your feedback and will take it into account as we strive to improve our product/service for the betterment of the guest experience. In the meantime, our team works very hard to make sure that everything is disinfected, clean, and functioning properly. We trust that the positives of your visit outweighed any downsides, and we look forward to hosting you again and hope to delight you with an even better stay during your next trip to the area. Thank you for staying with us on this journey. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

Genevieve

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Customer Care Team a répondu le 5 mars 2024
Dear Genevieve, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your recent stay and for taking the time to rate us. We are delighted you had a positive overall experience at our hotel, as reflected in your rating. We value your feedback and would love to know more about your visit. If there are specific aspects or areas where you feel we can improve to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to share them with us. Your insights are invaluable in helping us enhance our product/service. We look forward to seeing you again soon and hope to provide you with a 5-star experience on your next visit. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

6/10 – Acceptable

André

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Le personnel est courtois, la chambre est propre, l’établissement est vétuste. L’environnement est déprimant.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Nasrina - GM a répondu le 28 févr. 2024
Bonjour M. Andre, Merci d'avoir pris le temps de partager vos réflexions sur votre expérience récente. Nous vous remercions de vos commentaires et nous vous remercions d'avoir souligné à la fois les points positifs de votre séjour et les domaines où nous pouvons nous améliorer. Alors que nous nous efforçons de fournir un hébergement propre et amical, nous sommes heureux que vous ayez apprécié la salle blanche et notre personnel courtois. Cependant, nous sommes désolés que notre propriété et l'environnement hôtelier n'aient pas répondu à vos attentes.Bien qu'il soit quelque peu décourageant de savoir que nous n'avons pas été en mesure d'assurer votre satisfaction dans tous les aspects, des commentaires comme le vôtre nous sont bénéfiques car ils nous permettent d'identifier les domaines à améliorer et d'améliorer l'expérience globale de nos clients. Nous nous engageons à offrir des expériences exceptionnelles à nos clients et nous vous assurons que nous écouterons vos commentaires et apporterons les changements nécessaires pour donner la priorité au confort et à la satisfaction de nos clients. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau. Merci d’être restée avec nous, Bon voyage !Nasrina - GM

10/10 – Excellent

Amy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très proche de la route
Séjour de 1 nuit en février 2024
Customer Care Team a répondu le 21 févr. 2024
Dear Amy, It is great to receive feedback from you regarding your recent stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre, and we are thrilled to know you had a 5-star experience with us. We hope your stay was enjoyable and you had easy access to everything you needed. As you rightly pointed out, located off Highway 40, our hotel is very close to the road. However, we like to think of it as a plus. Our proximity to the highway makes it easier for guests to get to and from the hotel. We look forward to seeing you again soon and hope to share another positive experience with you upon your return. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

2/10 – Terrible

Maryane

Séjour de 2 nuits en février 2024
Nas a répondu le 20 mars 2024
Hello Maryane,We sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help.Thanks again,Nasrina - GM

10/10 – Excellent

Daniel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
L'hotel est propre et a prix raisonnable. Le service de stationnement longue durée, et le service de navette nous manque cependant.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Customer Care Team a répondu le 14 févr. 2024
Dear Daniel, Thank you for choosing to stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre and taking the time to leave us a 5-star review. We are pleased to hear that you appreciated our clean and reasonably priced accommodations and hope your stay was relaxing and you had a good night's sleep at our property. We apologize for any disappointment with the expectation of long-term parking and shuttle services. Unfortunately, our shuttle service has been interrupted since the COVID period, and we have not yet resumed. We regret any inconvenience caused, but we are always happy to reserve a taxi for you if needed. We trust that the positives of your visit outweighed any downsides, and we look forward to seeing you again when you return to Montreal. Have a safe trip, and thank you for staying with us on this journey!Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

Jean fréderic

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Care Team a répondu le 19 janv. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Bien

Dany

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
En travaux
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Care Team a répondu le 19 janv. 2024
Dear Dany, Thank you for choosing to stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre and leaving us a positive rating. We appreciate your business and your feedback. We hope your stay was pleasant and you had a restful night at our hotel. The property, as you rightly pointed out, is currently undergoing renovations/repairs. This is to ensure that we are able to offer a superior experience to our guests in the near future. We understand that staying in a hotel undergoing refurbishment may pose some challenges, and we are trying to manage the situation to disrupt our guests as little as possible. We can't wait for the renovations to be over, and we hope that you will be back to see our finished product when everything is complete. We look forward to seeing you again soon and hope to delight you with a 5-star experience on your next visit. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

4/10 – Médiocre

Francois

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Care Team a répondu le 16 janv. 2024
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Bien

Jovania

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Care Team a répondu le 16 janv. 2024
Dear Jovania, Thank you for staying at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre and taking the time to review us. We appreciate your feedback and are pleased to learn you had a positive overall experience at our hotel. We hope your stay was comfortable and you had easy access to everything you needed. Please do let us know if there is anything that we can do to make your next experience even more enjoyable. Your complete satisfaction is our top priority, and we'd love to exceed your expectations on a future visit. We look forward to seeing you again soon and hope to delight you with a 5-star experience on your next stay. Have a safe trip, and thank you for choosing us!Warm regards,Guest Experience Team

4/10 – Médiocre

Rosalie

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Nas a répondu le 1 févr. 2024
Dear Rosalie,Thank you for your stay with us, we hope to see you again near the future. stay safe!kind regards,

6/10 – Acceptable

Frédéric, St Simon de Rimouski

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Le personnel est courtois. Par contre, l'état de l'hôtel laisse à désirer. La peinture dans les corridors tombent des murs. Quand j'ai quitté, ils étaient justement à gratter et réparer les murs. J'imagine que la peinture va suivre et ça va faire un excellent rafraîchissement! La chambre était spacieuse et confortable mais la salle de bain aurait elle aussi besoin d'un peu d'amour. A mon humble avis, c'est un peu trop dispendieux vu l'état général.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Customer Care Team a répondu le 8 janv. 2024
Dear Frédéric, Thank you for choosing to stay with us on this trip and taking the time to review us. Your comfort and satisfaction are of the utmost importance to us, and we truly value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We are glad that you found the room spacious and comfortable, and we appreciate your kind words for our staff. We apologize for the aspects of our accommodation that fell short of your expectations, and we thank you for sharing your valuable feedback with us, as it aids us in making improvements for better guest experiences in the future. We understand the importance of maintaining a clean and fresh environment for our guests' comfort and satisfaction, and we are continuously working on enhancing our property to address concerns such as the wear and tear you mentioned. We can't wait for the renovations to be over, and we hope that you will be back to see our finished product when everything is complete. We look forward to hosting you again and hope to share a more positive experience with you on a future visit. Safe travels, and thank you for your business and your feedback.Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

Benoit

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Customer Care Team a répondu le 30 déc. 2023
Dear Benoit, Thank you for taking the time to review your recent stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you had a positive overall experience at our hotel. We hope your stay was comfortable and you had easy access to everything you needed. We are always striving to provide exceptional products/services, so if there are specific aspects or areas where you feel we can improve to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to share them with us. Your insights are invaluable in helping us enhance our product/service. We look forward to serving you again soon and hope to delight you with a 5-star experience on your next visit. Have a safe trip & happy holidays Warm regards,Guest Experience Team

2/10 – Terrible

Sandrine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Bonjour, Je suis vraiment très très très déçue de me retrouver à l'hôtel vers 22h00 pour faire dire qu'il n'y a pas de petit déjeuner servi le dimanche. J'ai payé pour cela!! Du jamais vu pour ce montant. Je voulais aller a d'autres places pour moins cher Quality centreville, econolodge, holiday inn...qui offre le service avec petit déjeuner. En plus stationnement en travaux. Gros crac au mur de la sdb. Je n'en dors même pas. Il est 4h00 du mat et je veux jusye sortir ma famille de là. Si j'avais pu avoir le remboursement j'aurais annulé ma réservation. Je suis très déçue.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réceptionniste a répondu le 18 déc. 2023
Bonjour Merci de vos commentaires. Malheureusement le petit-déjeuner n'est pas inclus et n 'a jamais été inclus dans le prix de la chambre. Notre restaurant est fermée pour le petit-déjeuner le dimanche matin. Nous avons par contre plusieurs options de restauration autour de l'hôtel. Nous allons vérifier pour la réparation du mur et le faire immédiatement. Nous sommes désolées que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes . Cordialement

10/10 – Excellent

Patrick, Orford

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réceptionniste a répondu le 18 déc. 2023
Thanks you

4/10 – Médiocre

jarnutowski

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
L'hôtel est en rénovation. Les chambres ne sont pas très propres et réveil vers 5h30 du matin en raison des travaux. Pas agréable du tout.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Customer Care Team a répondu le 19 déc. 2023
Dear guest, We are very sorry to hear that you did not experience the usual level of satisfaction that other guests have with their stays with us. The property, as you rightly pointed out, is currently undergoing renovations/repairs. This is to ensure that we are able to offer a superior experience to our guests in the near future. Unfortunately, your stay coincided with the undergoing renovation work, and we apologize for the inconvenience caused. While we are trying to manage the situation to disrupt our guests as little as possible, we understand that we fell short in this instance, and your experience is regrettable. Please rest assured that we have taken note of your concerns to share with our team. We will also discuss your review with our housekeeping team and see to it that our standards of cleanliness are maintained at all times. We sincerely hope that you will be back to explore our finished product when everything is complete, as we are keen to host you again and share a more positive experience with you. Thank you for staying with us on this trip and taking the time to leave us feedback. We truly appreciate both!Warm regards,Guest Experience Team

4/10 – Médiocre

Veronique

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Customer Care Team a répondu le 2 janv. 2024
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Bien

Christian

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Guest Experience Team a répondu le 13 déc. 2023
Thank you for the positive rating, Christian - it's truly appreciated! We hope your stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre was comfortable and you enjoyed your time with us. Your complete satisfaction is our top priority, so if there's anything in particular you'd like to see more of, please don't hesitate to let us know. We look forward to having you back soon and hope to delight you with a 5-star experience on your next visit. Until then, safe travels, and thanks again for choosing us!Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

Pierre-Alexandre

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 5 déc. 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Excellent

Stephane

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Customer Care Team a répondu le 26 déc. 2023
Dear Stephane, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your accommodation and taking the time to review us. We really appreciate your business and your feedback. We are glad to know you had a positive experience with us, and we can't wait to welcome you back for another 5-star experience. Enjoy your trip & Merry Christmas Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

Louis

Points forts : Service et personnel
.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Julienne – Front desk a répondu le 5 déc. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

jean-sebastien

Points forts : Propreté, service et personnel
Vieux mais propre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 28 nov. 2023
Dear Jean-Sebastien, Thank you for choosing to stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre and leaving us a 5-star review - it's truly appreciated! We hope your stay was relaxing and you had easy access to everything you needed. We do, as you rightly point out, occupy an older building, but we feel this adds to our charm. Also, while our building is old, we are glad to hear that you noticed the wonderful standard of cleanliness we maintain as we work tirelessly to ensure quality standards are upheld for our guests. We sincerely hope that this aspect of your visit did not detract from the overall experience too much. We trust that the positives of your visit outweighed any downsides, and we look forward to having you back soon for another pleasant stay during your next trip to the area. Until then, safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 28 nov. 2023
Dear Robert, Thank you for the positive rating. We appreciate it. We hope your stay at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre was comfortable and you had easy access to everything you needed. Please do let us know if there is anything that we can do to make the next experience even more enjoyable for you. We look forward to having you back soon for another pleasant stay during your next trip to the area. Until then, safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

10/10 – Excellent

christian

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 15 déc. 2023
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team

8/10 – Bien

Sonia

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Experience Team a répondu le 13 déc. 2023
Dear Sonia, Thank you for choosing Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre for your accommodations. We appreciate you taking the time to review your stay with us and leave us a positive rating. We hope your stay was comfortable and you had easy access to everything you needed. Please do let us know if there is anything that we can do to make the next experience even more enjoyable for you. Your insights are invaluable in helping us enhance our product/service. We look forward to having you back soon and hope to delight you with a 5-star experience on your next visit. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

10/10 – Excellent

Jimmy

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 21 nov. 2023
Jimmy, thank you for leaving us a 5 out of 5 rating! We really appreciate it. We hope your stay was comfortable and you enjoyed your time with us. We look forward to seeing you again soon so we can share another positive experience with you at Days Inn by Wyndham Montreal Airport Conference Centre. Safe travels!Warm regards,Guest Experience Team

6/10 – Acceptable

Olivier

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 6 déc. 2023
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Acceptable

Francois

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Le lavabo était craqué. Le tapis brun datait des années 1980. La fenêtre était entièrement embué. Le stationnement était peu accessible du à des constructions. La ventilation était bruyante et peu efficace. La télévision n’était pas connecté lors de mon arrivée. Les lampes de tables étaient sans abat-jour, sans gradateur et très éblouissantes.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 10 nov. 2023
Dear Francois, We are very sorry to hear that you had so many issues during your recent stay. Our aim is to provide a clean, comfortable, and pleasant place to stay, and we sincerely apologize that our hospitality and attention to detail left something to be desired in this case - this is very unlike us. Your satisfaction is important to us, and rest assured that we will take all of your observations in relation to our property and attempt to make several improvements for the enjoyment of our future guests. As for the parking issue, we did pre-empt that the construction work undertaken by our neighbors could cause some disruption to our guests. Thus, internal measures have been taken to ensure that these works do not affect the quality of the services offered. Please know that another parking lot has also been created at the rear of the hotel for your free parking. We hope this information is helpful, and we look forward to an opportunity to redeem ourselves with you and delight you with a superior experience during your next trip to the area.Warm regards,Guest Experience Team

6/10 – Acceptable

Eric

Pas beaucoup de stationnement disponible
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Customer Care Team a répondu le 10 nov. 2023
Dear Eric, Thank you for your review. We strive to deliver a great guest experience, but it sounds like your time with us did not meet your expectations entirely. We apologize for the parking situation that caused you some dissatisfaction. We are pleased to provide complimentary parking to our guests, and while it does happen that we run out of parking space, we can assure you that it's infrequent. Moreover, another parking lot has also been created at the rear of the hotel for our guests' convenience. We trust that everything else was to your satisfaction, and we look forward to an opportunity to welcome you back and hope to delight you with a superior experience during your next trip to the area.Warm regards,Guest Experience Team

10/10 – Excellent

Etienne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Julienne – Front desk a répondu le 6 nov. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

Denis

Points forts : Propreté
👍
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Julienne – Front desk a répondu le 19 oct. 2023
Thank you

8/10 – Bien

Gaetan, st colomban

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Idéal pour passage , construction face au bâtiment .
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
front-desk a répondu le 13 oct. 2023
bonsoir chèr(e) client(e),nous espérons vous être à la hauteur de vos attentes les prochaines fois,nous vous attendons avec grand plaisir;passez une excellente soirée!