2 piscines extérieures, cabanas gratuites, parasols

The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton – Avis

4.5 out of 5

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 513 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 222 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 122 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 74 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 69 avis sur 1000." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Christophe

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Martine

Séjour de 1 nuit en août 2022
John P - The Gabriel Miami a répondu le 7 oct. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

sylvain

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propreté.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
General Manager a répondu le 10 janv. 2022
Good Day Sylvain, It was a privilege to host you at The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton. We're delighted that you appreciated our attention to cleanliness, and we trust you had a fantastic visit. On behalf of our team, we hope to create another exceptional experience with you in the future! Sincerely, The Gabriel General Manager

10/10 – Excellent

Yasmina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Piscine chauffée sur le rooftop.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
General Manager a répondu le 3 janv. 2022
Good Day Yasmina, Thank you for being our valued guest at The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton. It sounds like you had a wonderful time at our heated outdoor pool. Next time you travel to Miami, you can depend on us for another exceptional experience! Sincerely, The Gabriel General Manager

10/10 – Excellent

Dominique

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Surprenant, incroyable....l'entree ne paie pas de mine, mais nous avobs ete agreablement surpris par cet hotel. Je le conseil vraiment....la vue, la piscine en terrase et celle qui donne sur Biscayne boulevard est carrement incroyable!!!
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
General Manager a répondu le 26 oct. 2021
Good Day Dominique, It was a joy having you as our guest at The Gabriel Miami, Curio Collection by Hilton. We're thrilled that our beautiful views and refreshing pool made for a memorable experience. Thank you very much for recommending our property to future guests, and we hope to host you again soon. Sincerely, Vikash Maharaj

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il est nickel cet hôtel. A conseiller sans hésitation.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
The Gabriel Miami a répondu le 13 janv. 2020
Thank you for your kind words, exceeding your expectations in hospitality is our desire. We look forward to having you as our guest very soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Guest Services Director - Gemma Reyes a répondu le 24 déc. 2019
Thank you for your review of our hotel. We are pleased you enjoyed our exceptional service and amenities. We hope you will make a return visit so we can show you our passion for delivering meaningful and inspiring experiences again.

8/10 – Bien

Jérémy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
Guest Services Director - Gemma Reyes a répondu le 24 déc. 2019
Thank you for your review of our hotel. We are pleased you enjoyed our exceptional service and amenities. We hope you will make a return visit so we can show you our passion for delivering meaningful and inspiring experiences again.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je conseille
Prestation de haut niveau. Mais le bruit de l’autoroute en bas est gênant
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
The Gabriel Miami a répondu le 5 janv. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your most recent stay at The Gabriel Miami. It was very disappointing to read your comments. This will help us improve. Would like to contact with you soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tres bien situé, hotel moderne et accessible. On recommande fortement
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Gemma Reyes a répondu le 3 déc. 2019
We are truly grateful to you for choosing us as your home while on holiday and giving us the opportunity to serve you. We wish you safe travels and we await your return.

8/10 – Bien

Hensou

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Guest Services a répondu le 19 août 2019
Thank you for staying with us and for your view. We hope to see you the next time you are in Miami! Warmest regards The Gabriel Team

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Vanessa Escobar a répondu le 27 juill. 2019
Thank you for choosing The Gabriel Miami and for taking the time to give us your feedback. It is essential for us to know how our guests feel. Looking forward to having you stay with us again.

8/10 – Bien

Adelina

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Juillet 2019
Emplacement au top pour visiter tous les quartiers, metromover au pieds de l’hôtel. Belle vue sur la baie. Dommage que la piscine avec les transats ne soit pas ouverte plus tard que 19h. On propose une carte pour consommer à la piscine, on se fait plaisir en commandant une bouteille qu’on nous amène au bord de l’eau pour que un peu plus tard une personne arrive ne se présente pas et veut nous reprendre la bouteille car c’est soit disant interdit au cas où elle casse sauf que ce n’est mentionner nul part que c’est interdit, on ne nous l’as pas dit et c’est proposé à la carte. Il nous envoi donc le barman pour récupérer la bouteille, nous avons refusé il est resté aux pieds de notre transat jusqu’a Temps qu’on vide la bouteille ... bouteille d’eau payante en chambre, je trouve cela dommage. Service ménage à revoir, obligé d’aller tous les jours réclamer que le ménage soit fait. Et encore ménage c’est un bien grand mot, il se contente de changer les serviettes et faire le lit. En effet, un jour en rentrant de la plage du sable c’etait Renversé sur le sol, après le passage du ménage le sable était toujours présent. Le carrelage de la salle de bain n’est pas nettoyé non plus. Dommage pour un hôtel comme celui là.
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Vanessa Escobar a répondu le 27 juill. 2019
Thank you for choosing The Gabriel Miami Hotel and for taking the time to give us your feedback. It is essential for us to know how our guests feel. We will make sure your comments get redirected to the right departments so we can improve our services. Hope we can have you stay with us again so we can make your experience more enjoyable.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pas idéalement situé pour les piétons. Accueil très sympa et surclassement en prime !
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Diana A. a répondu le 15 mai 2019
Merci de rester avec nous. Nous espérons que vous pourrez nous rendre visite très bientôt.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Marc-Antoine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Group of 4 we had 4 rooms booked with single bed, two of us ended with double bed instead. one of us had to wait 10 mins at the front desk because the room wasn't ready (we arrived at 845PM). Room was nice but closet was dirty (ldust), the bath tube was also not that clean. The room size is good, expresso machine is a must, view is nice and I love the area
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2019

6/10 – Acceptable

SANDRA

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ne vaut pas ces 5 étoiles
Nous avons séjournés 2 nuits du 3 avril ou 5 avril , grande surprise le nom de l’hôtel a changé . Première nuit impossible de dormir l’hôtel est placé à côté d’une voie rapide et auto route faite attention ou vous êtes placé car à 2h30 du matin nous avons demandés de changer de chambre , petite précision nous étions à l’avant dernier étage . L’hôtel est beau mais ne vaut pas ces 5 étoiles . Dernier jour on nous facture les deux nuits alors que nous avions déjà payé sur le site hôtel.com , des excuses mais sans plus pour un hôtel de ce standing .
Séjour de 2 nuits en avril 2019

10/10 – Excellent

Cédric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hôtel
Très bon accueil. Belle chambre. Le petit déjeuner est exceptionnel Bien situé à downtown
Séjour de 3 nuits en mars 2019

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel but some annoying details
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
ME Miami Team a répondu le 12 févr. 2019
I appreciate you taking the time to share your thoughts on your stay with us. I am thrilled that our team made your experience with us so memorable- I will personally pass along your commends to our team. Thank you, and I hope to welcome you back soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel with great amenities (pool, sauna, steam room)
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Assistant Aura Manager a répondu le 4 févr. 2019
Thank you for your review, it was a pleasure having you stay with ME and we would love to welcome you back. Our gym, 2 pools, steam room and sauna are all located on the 14th floor where we have some of the best views of Biscayne Bay on offer, we are glad you were able to make the most of the amenities on offer. Warmest regards ME Miami Hotel

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was excellent. The only little thing that was négative is the constant noise of the highway below. But beside of that nothing else to say but very good hôtel.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Assistant Aura Manager a répondu le 26 nov. 2018
Thank you for staying with ME, it was a pleasure having you and we hope to welcome you back soon. Usually, there is not too much noise from the causeway, especially when balcony doors and windows are closed as we have very thick hurricane windows and doors. Sorry if this caused a disturbance during your stay, we would always try to accommodate you in a room you are comfortable with, perhaps you could stay in one of our Bay View rooms next time. Warmest regards ME Miami Hotel

10/10 – Excellent

marouane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2018

8/10 – Bien

Geocel, Grans

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel look moderne, belles piscines et salle de fitness bien équipée. Chambre Vibe spacieuse et confortable, bonne literie. Mobilier salle de bain pas tres bonne qualité.
Séjour de 5 nuits en mai 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Peut faire mieux
batteries du safe à plat et impossible de les faire changer par le personnel de l'hôtel!, ampoules manquantes dans la salle de bains, tapis de chambre en plastique, finitions très approximatives, de loin pas un véritable hôtel de luxe. Cela dit personnel avenant et désireux de bien faire. belles piscines avec vue sur la baie.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Merci d'avoir pris le temps de partager cette magnifique revue avec nous. Cela nous fait grand plaisir d'apprendre que vous avez apprécié votre récent séjour ici à l'hôtel ME Miami. Notre objectif principal est de faire en sorte que votre séjour soit parfait et nous ferons toujours de notre mieux pour assurer votre satisfaction. Nous sommes impatients de vous accueillir bientôt et livrer un séjour sans problem.

10/10 – Excellent

Danny

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 24 mai 2024
Good Day Danny,Thank you for your positive feedback! We're delighted that your stay at The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton was worthy of your five-star rating. Come back and see us again soon!Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

10/10 – Excellent

Kristin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved how nice the staff was and how everything was so close we could walk to many places
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 19 mai 2024
Good Day, Kristin,Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent visit. Our team is committed to providing high-quality guest service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. Additionally, location is one of the most important aspects of a trip, so we’re glad you could experience all the convenience ours affords our guests! Having you here was such a pleasure, and we hope you return soon.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

2/10 – Terrible

Kimberly

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Where do I start.Pay an extra $40.day to park your car.No ice machines.No vent in the bathroom.Housekeeping came in one day when we stayed in this hotel for four nights.Pools close at sun set.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 17 mai 2024
Good Day Kimberly,We appreciate your feedback, and we apologize for any disappointment with the housekeeping and amenities, as well as for any inconvenience with the pool hours. Your comments will be shared with our team to ensure we make swift improvements. It was our pleasure to welcome you, and we hope you'll consider staying with us again should you be back in the area.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

10/10 – Excellent

Lateska

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room was nice and the view was amazing.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Good Day Lateska,It was a pleasure hosting you at The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton! We're glad you enjoyed the view from our comfortable rooms, and we look forward to seeing you again soon.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

8/10 – Bien

Tashica

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was excellent and the property is beautiful. Having direct, private transport to South Beach was very convenient. We paid extra for the Bay View but was really unable to see it because our room was on a lower level. And some of the advertised amenities you had to request, but the staff was very responsive. I would definitely stay here again!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Good Day Tashica,Thank you for taking the time to provide your review of The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton. It is wonderful to hear you had an amazing stay at our beautiful establishment. Our team takes great pride in providing amazing service, and they will be thrilled to hear they provided it. Transportation to the beach is a convenient perk we offer, and our guests truly enjoy it. Regarding the advertised amenities, some may require requests, and we apologize if this caused any confusion. We look forward to you staying with us again in the future.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

2/10 – Terrible

Max

Voyage en famille
Awful extra charges at checkout due to non consumed items from the minibar
Séjour de 5 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 9 mai 2024
Good Day Max,We're sorry to hear that you didn't have a good time with us overall. Please accept our apologies for any billing concerns during your visit. If you believe an error has been made, we encourage you to reach out to us offline so that we can gather more information and better assist you. Thank you, and we hope to hear from you soon. Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

8/10 – Bien

Kenneth

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Guests need more towels The nude artwork of people is offensive All the rooms need carpets to suppress sound transmission between floors as guests can hear chairs sliding across hardwood floor in above room Beds sit too low Non-valet parking is needed Staff was courteous and responsive Shower was great Fitness room was great Balcony is nice...noisy because if downtown traffic but nice Great closet space Bayview is real nice Library was really nice touch Good stay overall, staff was quite good and attentive. Shout out to Rick; he is kind, courteous and personable.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 9 mai 2024
Good Day Kenneth,Thank you for your feedback and for recognizing the dedication of our team. We are also glad you enjoyed our amenities, such as the fitness room and library. Your suggestions regarding improvements to the decor of our rooms and parking options are appreciated, and we will carefully consider these aspects. It was delightful having you stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

6/10 – Acceptable

McKenna

Voyage de couple
Staff was nice, cleanliness was decent. Lobby and common areas were well kept, wish the rooms were held to the same standard.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 6 mai 2024
Good Day McKenna, Thank you for taking the time to review your recent stay. We're happy to know you appreciated our dedication to cleanliness and our friendly, helpful team. However, we're concerned to hear about your disappointment with your room. Please feel free to let us know how we can improve in this respect, as we are always seeking ways to enhance the guest experience. Your feedback is appreciated, and we hope to have the opportunity to provide you with a stay worthy of a perfect rating. Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

8/10 – Bien

Anthony

Voyage de couple
The lobby was nice looking and smelled fresh. The rooms were ok it can be updated more
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 2 mai 2024
Good Day Anthony,Thank you for taking a moment to share your experience. We're pleased to hear you enjoyed our lobby during your visit and will keep your comments regarding our rooms in mind as we improve. In the future, we hope you'll visit The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton again for another fantastic stay.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

10/10 – Excellent

PAUL

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, very clean, well appointed room
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 2 mai 2024
Good Day Paul,Thank you for taking a moment to write a review. It is a pleasure to know you enjoyed your stay, particularly by highlighting our convenient location and commitment to cleanliness. Thank you for choosing The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton to host your stay and we hope to welcome you back again soon.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

10/10 – Excellent

VICTOR

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buena ubicación Fácil acceso a puntos de interes a pie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 2 mai 2024
Good Day, Victor,We appreciate your glowing review of The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton. It's great to know you were able to take advantage of our convenient location. Come back and see us anytime!Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

10/10 – Excellent

Gianny

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Napoleon

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Celeste

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Perfect spot to stay
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 18 avr. 2024
Good Day, Celeste,It's good to hear you enjoyed your stay at The Gabriel Miami Downtown, Curio Collection by Hilton. We look forward to welcoming you back for another fantastic time.Sincerely,Danielle GilliganGeneral Manager

10/10 – Excellent

Lily

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We would definitely stay here again!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
John P - The Gabriel Miami a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it!

6/10 – Acceptable

claudia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotels charge an “urban fee” so that they can lie about their advertised price. An “urban fee” is another name for a hotel resort fee. A resort fee is the way for the hotel to hide part of their advertised price.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
John P - The Gabriel Miami a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it. We advertise all taxes and fees. Please check your confirmation email for these details.

10/10 – Excellent

Ruth

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
John P - The Gabriel Miami a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback, we appreciate it!

6/10 – Acceptable

Aeon

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Where I was located was not walkable to anything. My balcony view was not how it was described on the website. They have zero microwaves on this entire property. The staff did not answer the phone that much. I had to actually walk downstairs for the price you paid the rooms aren’t all of that. They’re not that big. The bathroom wasn’t the cleanest, your essentially pigeon hold into paying for the in-house valet because there is absolutely nowhere to park within a five minute walking radius from the hotel. For what it’s worth I should have just got me a hotel actually on Ocean Drive because for whatyou pay it’s not that great . I guess you’re paying for location but nothing is even around walking distance too much for you to really enjoy so you have to either Uber or drive. I won’t ever be coming back.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
John P - The Gabriel Miami a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback we do greatly appreciate it. The hotel is fairly centrally located in the city which makes it easy enough to be 10/15 minutes ride share service/taxi to most popular locations within the city such as South Beach, Brickell, Design District & Wynwood. Bayside Marketplace, Kaseya Center, Adrienne Arsht, Frost Science, Art Perez are within 10 minutes walking distance which offer some great attractions, restaurants & shopping.

2/10 – Terrible

Troy

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Ashley

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Daliana a répondu le 9 avr. 2024
Thank you so much for your 5 out 5 rating, Ashley! We are thrilled to know you are enjoying your stay and we hope we can welcome you back in the future!

10/10 – Excellent

Janice

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wow, wow, wow! We loved everything about our stay at this hotel. The staff in particular were fantastic, kind and helpful. Ricardo is a gem, along with everyone else we encountered there. We loved the size of the room, the view, lovely fitness centre and sauna/steam rooms. Pool and hot tubs were great as well, and lots of little lounge areas outside to enjoy the view even if you don't have your own room balcony. Will stay again, we loved it!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Daliana a répondu le 9 avr. 2024
Thank you so much for your 5 out 5 rating, Janice! We are thrilled to know you are enjoyed your stay and we hope we can welcome you back in the future! We will inform Rick of your kind compliments!

2/10 – Terrible

Sasha

Points faibles : Service et personnel
Daliana a répondu le 9 avr. 2024
We're truly sorry to hear that your stay with us didn't meet your expectations. Your feedback means a lot, and we're committed to making improvements based on your comments. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience, and we hope for the chance to exceed your expectations in the future.

10/10 – Excellent

Shabnam

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice, clean and looks new
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Daliana a répondu le 9 avr. 2024
We're absolutely delighted to hear that you had such a wonderful experience during your stay at our hotel. Your glowing review truly made our day! It's always our goal to provide exceptional service and a memorable stay for our guests, and we're thrilled that we hit the mark with you. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the near future.