Extérieur

Four Points by Sheraton Medellin – Avis

3.5 out of 5
Four Points by Sheraton Medellin
Carrera 43 C 6 Sur-100, Medellín, Antioquia

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 350 avis sur 542." "
Note de 8 – Bien, d’après 153 avis sur 542." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 30 avis sur 542." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 542." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 542." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good location for business
I’ve spend just one night, thé location was convenient for my meeting and has direct accès to a mall to be able to diner without take a taxi.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Guest service Manager a répondu le 10 juin 2019
Dear Guest Receive a warm greeting and the best wishes from Four Points by Sheraton Hotel in Medellin. We are pleased to know that the Hotel will suit your needs and that you liked the location and access we have with the Oviedo shopping centre. Best regards, RAFAEL GUILLERMO HERRERA H. General Manager Four Points by Sheraton Medellin Hotel

10/10 – Excellent

olivier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super
Très bien et personnel toujours très agréable
Séjour de 4 nuits en février 2019
Guest service Manager a répondu le 14 mars 2019
Senhor Olivier Obrigado por compartilhar conosco sua experiência recente no Four Points by Sheraton Medellín. Estamos felizes em saber que você gostou do serviço, esperamos poder atendê-lo em sua próxima viagem a Medellín. Atenciosamente, RAFAEL GUILLERMO HERRERA H. General Manager Four Points By Sheraton Medellin

8/10 – Bien

mel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dear Guest a répondu le 5 mars 2015
Dear Mr. Mel Receive a cordial greeting and the best wishes from Four Points by Sheraton Hotel in Medellin. Thank you for choosing our hotel for your visit to our City, know that we will be willing to provide the excellent service that has always characterized us. We hope you visit again our hotel and our city, "the city of the eternal spring". Best regards, RAFAEL GUILLERMO HERRERA H. General Manager Four Points By Sheraton Medellin

10/10 – Excellent

JASON

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Buena localidad ,excelente desayunos,facial acceso a centro comercial desde el hotel.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Sr. Jason a répondu le 21 mai 2024
Para nosotros es muy importante su opinión, gracias por evaluarnos. Le esperamos de nuevo.

8/10 – Bien

ariel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The area for valet parking was closed
Séjour de 3 nuits en février 2024
Mr. Ariel a répondu le 15 mai 2024
Thank you for providing feedback about our services. We look forward to welcoming you again. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Luz

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 14 nuits en avril 2024
Sra. Luz. a répondu le 14 mai 2024
Gracias por el tiempo que dedico para dar respuesta a nuestra encuesta de servicios, su opinión es muy importante para nosotros. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera. Gerente General.

6/10 – Acceptable

Dangelo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Centrally located!
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Mr. Dangelo. a répondu le 6 mai 2024
Thank you for commenting on our services, it is very important to us. We look forward to seeing you again Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

DESHON Leelyn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Mrs. Gianna a répondu le 6 mai 2024
Thank you for the score you give to our services, we look forward to seeing you again. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Hilda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice staff and breakfast
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Mrs. Hilda a répondu le 16 avr. 2024
Mrs. Hilda, Thank you for your opinion about our services. For us it is important to generate memorable experiences that last over time. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Steven

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was very convenient to many dinning and shopping options.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Mr. Steven. a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for evaluating our services, your comments are very valuable to us. We are waiting for you again.

10/10 – Excellent

Karen

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Me encanta este hotel, tiene todas las comunidades y el servicio y el personal son muy buenos. Todos son muy amables
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Sra. Karen. a répondu le 2 avr. 2024
Gracias por su tiempo para dar respuesta a nuestra encuesta de servicios. Nos complace saber que cumplimos con sus expectativas. Rafael. G. Herrera. Gerente General.

10/10 – Excellent

Saber, Bronx

Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had an excellent stay in the hotel. We felt very safe. The rooms were very clean. We were able to walk to places from here. I highly suggest this hotel.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Dear guest. a répondu le 27 févr. 2024
I am glad to know that you enjoyed your stay at the hotel and that you really had a great experience. We hope you visit us again.

10/10 – Excellent

Roxanna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nuestra estadía de 4 días fue excelente! El hotel muy limpio y bonito. El personal es muy amable y atento. La comida del desayuno y restaurante es muy rica. El lugar muy seguro y accesible. El paso al centro comercial es definitivamente un pluss. Muy agradecidos❤️
Séjour de 4 nuits en février 2024
Sra. Roxanna. a répondu le 26 févr. 2024
Gracias por el tiempo que se ha tomado para diligenciar esta encuesta; valoramos mucho el que nos permita conocer cómo percibió nuestros servicios y la calidad de su estadía. Nos agrada saber que pudimos brindarle experiencias agradables y que nuestro personal pudo dar respuesta a sus necesidades.Esperamos seguir siendo su opción para próximas visitas a la ciudad. Rafael G. Herrera. Gerente General.

8/10 – Bien

Ho,

Séjour de 5 nuits en février 2024
Mr. Ho. a répondu le 23 févr. 2024
Thank you for evaluating our services. Your opinion is very important to us. We hope to see you soon. Rafael G. Herrera. General Manager.

6/10 – Acceptable

jose

Voyage d’affaires
Property is not very accessible from the main avenue (Poblado Mile), the safe did not work and the breakfast left a lot to desire. I was not pleased.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Mr. Jose a répondu le 19 févr. 2024
Your opinion is very important to us. Thank you for evaluating us. Rafael G. Herrera.

8/10 – Bien

Sandra

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Buena ubicación
En general está bien. Muy bien ubicado. Falta un poco más de servicio en el restaurante
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sra. Sandra a répondu le 19 févr. 2024
Gracias por evaluar nuestro servicios, sus comentarios son muy importantes para nosotros, y los tendremos en cuenta con el fin de Mejorar la experiencia. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera

10/10 – Excellent

John

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Well located hotel
Good sized room, convenient location in Poblado, good service and friendly, helpful staff.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Mr. John . a répondu le 19 févr. 2024
Thank you for evaluating our services. For us it is a pleasure to have met your expectations. We are waiting for you again. Rafael G. Herrera.

8/10 – Bien

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel, clean, friendly helpful staff.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Mr. David. a répondu le 27 févr. 2024
I am glad to know that you enjoyed your stay at the hotel and that you really had a great experience. We are waiting for you again. Alejandra Salazar G. Guest Service Manager.

10/10 – Excellent

JAMES, Honolulu

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property and amazing staff. Most speaks English and security is outstanding. Directly connects to a shopping center with tons of options for food, shopping, and grocery store. Love, Love, Love this location. Staff knows most of taxis and we were able to find a driver to takes us all over this Gorgeous city.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Mr. James a répondu le 12 févr. 2024
It is gratifying for us to receive this type of comments from our guests. Thank you for giving your opinion about our services. We are waiting for you again. Rafael G. Herrera. General Manager.

8/10 – Bien

Ana Paula

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Sra. Ana Paula a répondu le 31 janv. 2024
Gracias por el tiempo que dedico para dar respuesta a nuestra encuesta de servicios. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera. Gerente General.

10/10 – Excellent

Emilio

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Sr. Emilio a répondu le 6 févr. 2024
Agradecemos la puntuación que otorga a nuestros servicios y el permitirnos , es muy valioso para nosotros. Rafael G. Herrera. Gerente General.

10/10 – Excellent

Rebecca

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Mrs. Rebecca a répondu le 6 févr. 2024
The score you give to our services is very important to us. Thank you for evaluating us. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Julaine

Points forts : Propreté, service et personnel
The staff was super nice and the breakfast was good. The room was very nice. The only thing I did not like was the accessibility of the pool and how slick the floor was in the shower with no mat. To get to the pool it was necessary to walk down a long flight of stairs
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Mrs. Julaine. a répondu le 31 janv. 2024
For us, the score you give to our services and the comments you make to us are very important. We will take them into account in order to improve the experience in the pool area. Rafael G. Herrera . General Manager. We are waiting for you again. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Joselyn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very nice and extremely helpful!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Mrs. Joselyn. a répondu le 24 janv. 2024
Thank you for evaluating us, your comments are very important to us and fill us with satisfaction. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Nathan A

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exceptional Hotel
This is my home hotel when I come to Medellin nearly 4 times a year. It is just in a class by itself.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Mr. Nathan. a répondu le 24 janv. 2024
Thank you for allowing us to be your ally in Medellín for your stay. Thank you for choosing us. We are waiting for you again. Rafael G. Herrera. general Manager.

10/10 – Excellent

Oscar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bueno el hotel muy limpio ybun staff excellent
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Sr. Oscar a répondu le 31 janv. 2024
Para nosotros es muy importante su opinion. Gracias por evaluarnos. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera. Gerente General.

8/10 – Bien

JULIO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The gym needs to be modernized. Poor quality of that facility.
Séjour de 10 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Olga Gutierrez

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es un Hotel muy bonito teanquilo,tiene muy buena ubicación y Excelente Servicio.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Sra. Olga a répondu le 3 janv. 2024
Gracias por la evaluación que hace de nuestros servicios. Sus comentarios son muy importantes para nosotros. Le esperamos de nuevo. Alejandra Salazar G. Coordinadora Aseguramiento de la Calidad.

10/10 – Excellent

Martha

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing staff. Treat you more like family!
From customer service to comfort we have nothing to say but positive things about this hotel. The staff was amazingly attentive and helpful. Very happy with our stay and will definitely refer to family and friends. Also, we will be back as soon as we can. A big thanks to all the staff for making our stay so enjoyable!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Mrs. Martha a répondu le 26 déc. 2023
Thank you for evaluating our services, it is very gratifying to receive this type of comments, we look forward to seeing you again.

6/10 – Acceptable

Alexander

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Sr. Alexander. a répondu le 26 déc. 2023
Gracias por responder nuestra encuesta de servicios. Le esperamos de nuevo. Alejandra Salazar G. Coordinadora Aseguramiento de la Calidad.

10/10 – Excellent

Bioneer

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sr. Bioneer. a répondu le 22 déc. 2023
Gracias por su tiempo para dar respuesta a nuestra encuesta de servicios. Valoramos su calificación. Alejandra Salazar G. Coordinadora Aseguramiento de la Calidad.

10/10 – Excellent

Valeska, Noord

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We requested for the room to be decorated icw birthday, no feedback received, however upon arrival the room waa decorated, a note was placed with nice wishes and a delicious piece of dessert.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Mrs. Valeska. a répondu le 19 déc. 2023
Mrs. Valeska. Mrs. Valeska. Thank you for your time to evaluate us. The most important for us is your, our guests, and we do our best to generate experiences that last in time. We hope to see you again. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Apreciado Huésped. a répondu le 15 déc. 2023
Gracias por la puntuación que otorga a nuestros servicios. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera Gerente General.

8/10 – Bien

John, Vacaville

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sr.Jhon a répondu le 19 déc. 2023
Gracias por su tiempo para dar respuesta a nuestra encuesta de servicios. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera. Gerente General.

10/10 – Excellent

Sabyasachi

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was clean and efficient; staff was very good in their service. One feedback - the number of breakfast tables can be increased, considering there's a lot of people during that time.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Dear Sabyasachi a répondu le 12 déc. 2023
Thank you for evaluating our services, your comments are very important to us. We look forward to your return.

10/10 – Excellent

Laura

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

Luzelenia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

Anuket

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel, convenient location, friendly staff, with a mall right behind. We liked it.

10/10 – Excellent

Jake

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was excellent - access to the mall through hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Mr. Jake a répondu le 3 déc. 2023
Your comments are very important to us. Thank you for evaluating us. We look forward to seeing you again. Rafael G. Herrera. General Manager.

2/10 – Terrible

Marino

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
Points faibles : Service et personnel
Close by everything
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Dear Guest Marino a répondu le 3 déc. 2023
Thank you for evaluating our services. Rafael G. Herrera, General Manager.

10/10 – Excellent

Yanira

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sra. Yanira. a répondu le 19 nov. 2023
Gracias por la puntuación que otorga a nuestros servicios. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera . Gerente General.

10/10 – Excellent

Paola

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El hotel queda en una muy buena ubicación. Tiene una conexión con centros comerciales a la parte de atrás. El trato es muy amable y el desayuno es top.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Sra. Paola a répondu le 17 nov. 2023
Gracias por evaluar nuestros servicios. Sus comentarios son muy importantes para nosotros. Le esperamos de nuevo. Alejandra Salazar G. Coordinadora Aseguramiento de la Calidad.

10/10 – Excellent

Maria E

Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Sra. María E a répondu le 14 nov. 2023
Gracias por su tiempo para evaluar nuestros servicios. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera Gerente General.

10/10 – Excellent

Maribel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I’m glad with all the attention of staff
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Mrs. Maribel a répondu le 14 nov. 2023
For us it is very important the rating you give to our services. Thank you for evaluating us. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

CHENG-HSIANG

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Mr. Cheng -Hsiang a répondu le 8 nov. 2023
Thank you for evaluating our service, the score you give us is very important to us. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

William

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
😎
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sr. William. a répondu le 3 nov. 2023
Para nosotros es muy importante el tiempo que dedico para evaluar nuestros servicios. !Gracias!. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera. Gerente General.

10/10 – Excellent

Min

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
yes
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Dear Guest Min. a répondu le 3 nov. 2023
Thank you for taking the time to evaluate our services. We look forward to your next visit to the city. Rafael G. Herrera. General Manager.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was great!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Appreciated guest (Anonymus) a répondu le 31 oct. 2023
Thank you for your comments, we value them very much. Alejandra Salazar G. Guest Service Manager

10/10 – Excellent

Karla

Voyage de couple, Voyage en groupe
Todo excelente no tengo ninguna queja
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Sra. Karla. a répondu le 30 oct. 2023
Para nosotros es muy importante la evaluación que hace de nuestros servicios. Le esperamos de nuevo. Rafael G. Herrera. Gerente General.

10/10 – Excellent

Liz

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
El servicio de check in y personal excelente. El servicio de comida fue riquísimo y el servicio excelente. La limpieza estuvo perfecta y siempre muy serviciales a la hora de necesitar algo.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Sra. Liz a répondu le 25 oct. 2023
Gracias por evaluar nuestros servicios. Es gratificante recibir estos comentarios , nos permitir continuar generando experiencias memorables en ustedes nuestros huéspedes. Rafael G. Herrera. Gerente General.