Note fondée sur 897 évaluations vérifiées

4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2023 par Montrose at Beverly Hills, Gestion de l’hôtel
Hi Henri, thank you for your excellent review. We're glad you enjoyed your stay with us. We would be happy to host you again in the future. Best wishes to you!
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 juill. 2023 sur Hotels
Extra spécial Thanks to thé Manager tseday and Hector
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Montrose at Beverly Hills , Gestion de l’hôtel
Hi Salim, Thank you for your review! We're delighted to hear that you had an extra special experience at our hotel, and we appreciate your kind words for our manager Tseday and valet/bellman Hector. We'll make sure to pass along your thanks to them. Providing exceptional service is our priority, and we're thrilled that they made your stay memorable. Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another fantastic stay.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Chambre superbe, belle décoration , confortable Emplacement parfait Piscine sur le toit avec superbe vue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par Montrose , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Montrose at Beverly Hills. We are pleased to hear you had an enjoyable stay.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Voleurs !

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Hôtel très bien situé, excellent confort , chambre et salle de bains spacieuses, Il a tout pour être excellent sauf le staff. Personnel agressif limite vulgaire, un vol a été commis dans ma chambre et le management a couvert ses équipes. Une plainte est en cours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par Andrew Maffei General Manager, Gestion de l’hôtel
FX, Thank you for taking the time to share details of your recent stay at Montrose West Hollywood, we look forward to welcoming you back in the near future. Regards, Andrew Maffei General Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 mai 2019
Très bien situé quartier des plus agréable et petit hôtel au personnel sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2019 par Andrew Maffei General Manager, Gestion de l’hôtel
Muriel, Thank you for sharing your recent experience at Montrose West Hollywood, we know you have so many choices of places to stay in Los Angeles and we were so pleased you chose us. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Andrew Maffei General Manager Montrose West Hollywood
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2019 par Andrew Maffei General Manager, Gestion de l’hôtel
leonie, It was our pleasure to host you during your recent trip to Los Angeles, and we appreciate you taking the time to share your experience. We hope to welcome you back in the near future. Regards, Andrew Maffei General Manager Montrose West Hollywood
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 16 août 2018 sur Hotels
Mon séjour c’est bien passé à part ma venue au montrose où j’ai rencontré des problèmes à peine arrivé ma douche cassée qu’on est venu me réparer avec du scotch et qui s’est recasse après et que j’ai remis moi-même ensuite grosse fuite d’eau au dessus des toilettes sa coulais de partout heureusement qu’on m’a changé et c’était pas toujours propre après le ménage les tasses à café mal rincé la table pas lavé il y avait du sucre en poudre encore enfin voilà pour ma première venu à Los Angeles j’ai été déçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Andrew Maffei General Manager, Gestion de l’hôtel
Denis, Thank you for taking the time to share your recent experience, I am sorry to see that it did not live up to your expectations. I hope during your next visit to Los Angeles we have an opportunity to host you again and improve upon this most recent stay. Regards, Andrew Maffei General Manager Montrose West Hollywood
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 août 2018 sur Hotels
Le service est catastrophique, problème de douche cassée, ensuite de la chambre du dessus , pv à cause du voiturier qui a oublié de garer la voiture au garage. Le service est pas bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2018 par Andrew Maffei General Manager, Gestion de l’hôtel
Yoel, We appreciate you taking the time to share your recent experience at Montrose West Hollywood, we hope to welcome you back in the very near future. Regards, Andrew Maffei General Manager amaffei@montrosewesthollywood.com
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 avr. 2024
Staff went above and beyond, even brought a microwave to the room. Everyone was nice and polite. Super quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Montrose at Beverly Hills, Gestion de l’hôtel
Thank you Bret for your kind review. This makes our team happy to know we were able to accommodate you during your stay. It was a pleasure hosting you.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 avr. 2024
Great location. Walkable to shopping and dining.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Montrose at Beverly Hills, Gestion de l’hôtel
Hi Rayma, Thank you for the perfect score! We're delighted to hear you enjoyed the property's convenient location, which is within walking distance to shopping and dinning. Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you back for another stay in the near future.