Hall

Strand Palace Hotel – Avis

4 out of 5
Strand Palace Hotel
372 The Strand, London, England

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 1865 avis sur 3278." "
Note de 8 – Bien, d’après 890 avis sur 3278." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 295 avis sur 3278." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 133 avis sur 3278." "
Note de 2 – Terrible, d’après 95 avis sur 3278." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Liliane

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Ouiza

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hébergement très bien situé au cœur de Londres
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Eva a répondu le 10 mai 2024
Dear Ouiza,Thank you for your kind feedback, we hope to welcome you back soon. Best Regards,

10/10 – Excellent

marion

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personel sympathique surtout ce gentil portier. Chambre calme. La salle de bain manquait de propreté au sol. Super petit déjeuner.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Eva a répondu le 6 mai 2024
Dear Marion,Thank you for taking the time to review us.Warm Regards,

10/10 – Excellent

Pascal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bel hôtel dans le centre de Londres. Chambres petites mais confortables. Excellent petit déjeuner.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Shashank a répondu le 8 mars 2024
Dear Pascal,We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our central London hotel! It's great to know that you found the rooms comfortable and that you appreciated our excellent breakfast. We aim to provide a memorable experience for our guests, and your feedback is much appreciated. If there's anything specific you loved or if you have any suggestions for improvement, feel free to share. We look forward to welcoming you back to the heart of London in the future!Warm Regards,Shashank

10/10 – Excellent

DIDIER

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Eva a répondu le 20 mars 2024
Dear Didier,Thank you for your positive feedback, it means a lot to our team.Best Wishes,

10/10 – Excellent

Bernice

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sa localisation, son approche vis à vis de l’environnement, la gentillesse de son personnel.
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Eva a répondu le 14 févr. 2024
Dear Bernice,Thank you for your kind feedback. Best Regards,

8/10 – Bien

Marzia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice Hôtel, recently refurbished, close to Covent Garden, restaurants, theathres and public transports.Double superior rooms are for one person as too tiny for two.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Shashank a répondu le 2 févr. 2024
Dear Marzia,Thanks for your kind words about our recently refurbished hotel! We're thrilled you enjoyed the location. We've noted your feedback on the double superior rooms and appreciate your input.Looking forward to hosting you again!Regards,Shashank

8/10 – Bien

Elisabeth

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel parfaitement situé au coeur de Covent Garden. Nous n'avons pratiquement pas pris de transport et tout visité a pied. Personnel de réception à l'écoute et reactif, salle de sport, restaurant, bar, et service portier a l'entrée tout était parfait. Seul bémol, bien que le personnel parle plusieurs langues aucun ne parlait Français. Surprenant pour un Hôtel 4 étoiles dans un pays voisin a la France. Nous sommes d'une génération ou l'enseignement de l'anglais etait loin d'être de qualité et efficace. La communication a été compliqué. Heureusement il y a Google traduction !
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Eva a répondu le 12 janv. 2024
Dear Elisabeth,Thank you for your feedback, we appreciate your kind words. Warm Regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel central et agréable
C'est globalement un bel hôtel 1900 , très bien placé, avec un personnel très sympathique. Certes les chambres ne sont pas très grandes et pas très lumineuses mais elles sont confortables, très propres, et avec des matériaux de qualité avec un programme green intelligent (réduction quotidienne de 7 livres sur les cocktails si on ne nettoie pas votre chambre), diverses petites attentions (50 livres offertes au resto). Le petit déjeuner est très très copieux mais j'aurais préféré qu'il y ait moins mais de meilleure qualité. 3 ascenseurs pour tout l'hotel c'est un peu juste mais c'est quand même plutôt fluide. Hôtel globalement agréable.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Eva a répondu le 9 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback, we appreciate your time!Kind Regards,

10/10 – Excellent

dominique, Cap d 'AIL

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Sedat a répondu le 24 janv. 2024
Dear Dominique, Thank you for taking your time to leave us a review. we are glad you enjoyed your stay and wish to see you again!Warm regards, Sedat

8/10 – Bien

JEAN-FRANCOIS

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Sedat a répondu le 6 janv. 2024
Dear Jean, Thank you for taking your time to leave us a review, we are glad you enjoyed your overall stay!Warm regards, Sedat

10/10 – Excellent

dana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est très bien situé, près des objectifs touristiques,plusieurs salles de théâtres,et à proximité des moyens de transport. Nous avons aussi apprécié la propreté de l’hôtel,la gentillesse du personnel, le restaurant qui offre des choix variés.Les petites attentions pendant Noël on était grandement apprécié également.Je recommande fortement l’hôtel.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
sedat a répondu le 29 déc. 2023
Dear Dana, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that our hotel's location, proximity to attractions, and theaters, along with the cleanliness, restaurant variety, and the warmth of our staff, all contributed to making your stay enjoyable. The festive touches during Christmas were a pleasure to provide.We greatly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area.Warm regards,Sedat

8/10 – Bien

Delphine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour en couple
Séjour en couple très bien, nous avons été satisfait. Concernant la chambre, nous avions opté pour une chambre Cosy double et notre lit était collé contre le mur. La fenêtre était petite et ne s’ouvrait pas vraiment, on ne pouvait pas passer la tête et la bouche d’aération se trouvait devant la fenêtre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
sedat a répondu le 29 déc. 2023
Dear Delphine, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We're thrilled to hear that you had a satisfying stay as a couple.We regret that the room layout and amenities didn't entirely meet your expectations. Your feedback about the Cozy double room layout with the bed against the wall and the window configuration is valuable. We strive to ensure all our guests have a comfortable and enjoyable stay, and we apologize for any inconvenience caused by these aspects of the room.Your comments regarding the window size and limited opening, as well as the air vent placement, have been noted. We will review these aspects to ensure that future guests' experiences are improved.We're glad that despite these concerns, you found your stay overall to be enjoyable. If your travels bring you back to our area, we'd love the opportunity to provide you with an even better experience.Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back soon!Warm regards, Sedat

10/10 – Excellent

Gerard

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
At the réception the woman was speaking with an howfull accent, I could not understand what she was asking me. Instead of speaking slowly she was not making any effort to make me understanding. It is not so difficult to articulate.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Eva a répondu le 29 nov. 2023
Dear Gerard,Thank you for your feedback. Kind Regards,

8/10 – Bien

Ramin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel will come back
One night stay. Great location close to Covent Garden. Had a superior room but still very small! but very tidy, only thing missing was a proper desk to work from. Lobby and bar area are really nice. Great location for the theatres. Will definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
sedat a répondu le 22 nov. 2023
Dear Ramin, Thank you for your recent stay and valuable feedback. We're glad you found our location convenient and enjoyed our lobby and bar area.We've noted your comments about the room size and the need for a desk. Your insights are appreciated and will help us enhance our services for future stays.We're excited to welcome you back for another great stay near Covent Garden!Best regards,Sedat

10/10 – Excellent

Cédric

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Sedat a répondu le 15 nov. 2023
Dear Cedric,Thank you for leaving us a positive review, we are glad you enjoyed your stay! we wish to see you again in the future. Warm regards, Sedat

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Eva a répondu le 7 nov. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a feedback. Kind Regards,

8/10 – Bien

mélanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hyper bien situé, personnel charmant. Seule la sdb aurait pu être mieux mais nous y re-séjournerons avec plaisir ! A 100m des théâtres et tout proche de covent garden et soho
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Eva a répondu le 3 nov. 2023
Dear Melanie,Thank you for your feedback. Kind Regards,

4/10 – Médiocre

Jean-Michel

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
RAS
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Eva a répondu le 31 oct. 2023
Dear Jean-Michael,Thank you for taking the time to leave us a feedback. Kind Regards,

10/10 – Excellent

Cédric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Awesome hotel for a very reasonable price
This hotel has been recently renovated, and the result is impressive. The rooms are small, but well equipped and confortable - in particular they are very quiet now. The decoration of the hotel is great, each floor being decorated according to a given decade. The staff is friendly and helpful. And all this at 5 minutes walk from Covent Garden. I had an awesome stay, can't wait to be back!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Razvan Rusei / Duty Manager. a répondu le 18 août 2023
Dear Cédric,Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you had an awesome stay with us and found our recently renovated hotel to be impressive.We're glad that you enjoyed the well-equipped and comfortable rooms, as well as the quietness. We appreciate your compliments on the decoration and the unique theme for each floor. It's wonderful to know that our staff's friendliness and helpfulness left a positive impression.Your perfect rating and kind words about your experience mean a lot to us. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay in the future!

8/10 – Bien

nathalie

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Razvan Rusei / Duty Manager. a répondu le 9 août 2023
Thank you, Nathalie, for your review. We appreciate your feedback and would love to hear more about your experience to help us improve. If there's anything specific you'd like to share or discuss, please feel free to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back for a even better stay in the future.

10/10 – Excellent

Bérénice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel well located
I think the place has been refurbished lately because it’s all very clean and new. The location is very good
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Guest Services a répondu le 6 juill. 2023
Good morning,Thank you for your feedback. We are delighted that you noticed our recent refurbishment. We take pride in providing a high standard of cleanliness and aesthetics. We are also glad that our location met your expectations, as convenience is important to us. We appreciate your support and hope to welcome you back in the future.Kind regards,Carla

10/10 – Excellent

Christophe

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel a l'écoute, avec plein de services (bar, restaurant, etc... Bien que tous payant), en hyper centre, permet d'accéder a plein de choses à Londres
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Leslie Vinuya / Duty Manager a répondu le 30 mai 2023
Dear Christophe,Good afternoon,Thank you so much for the wonderful feedback.We are really happy to see our efforts in providing a nice experience to our guests, succeed.We hope to see you again in the near future.Kind Regards,

2/10 – Terrible

Alexandre

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
La chambre était minuscule, sans porte la séparant de la salle de bain. La fenêtre de la salle de bain n’avait pas de volet et donnait sur des lampadaires ce qui fait sue la chambre elle-même était envahie de lumière. Impossible donc de dormir. Le personnel n’est pas du tout aidant et a refusé de me changer de chambre en prétextant que l’hotel etait complet. Or en allant sur leur site j’ai constaté que ce n’était pas le cas. Je déconseille totalement cet hotel qui n’a pour lui que son emplacement
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Martyna/Duty Manager a répondu le 28 avr. 2023
Dear Alexandre, We are disappointed to hear that your originally allocated room did not meet the standard you had hoped for; although we believe that all our rooms offer a similar enough experience to all being enjoyable, the nature of the building does dictate that some variations occur.The friendliness of our staff is definitely one of our strong points and this is reflected in most of the feedback, but I sincerely apologies if, on this occasion, we failed to show it.We appreciate all our guests’ feedback and will endeavor to make any changes that improve our guests experiences wherever possible.For any future booking, please don't hesitate to let us know if any preferences and we will give our best to accommodate them.Kind Regards,

8/10 – Bien

Arnaud

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
TB
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Cosmin a répondu le 7 mai 2023
Good evening, ArnaudThank your for taking the time to leave us a feedback.We are really happy to see you had a wonderful time in the " Heart of London " .We hope to see you again in the near future.Kind Regards,

10/10 – Excellent

Dominique Raymond

Séjour de 4 nuits en avril 2023
Cosmin a répondu le 7 mai 2023
Good evening, Dominique,Thank you so much for your feedback.We are really happy to see our efforts in providing a nice experience to our guests, succeed.We hope to see you again in the near future.Kind Regards,

8/10 – Bien

Benoit

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé donnant un accès rapide au cœur historique de Londres. Quartier très agréable
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Guest Services a répondu le 16 avr. 2023
Dear Benoit,Thank you for taking your time to leave us a review of your recent stay with us. We hope we are able to welcome you back at Strand Palace in the future.Sincerely,

10/10 – Excellent

Pascal

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel rénové dans un quartier très central. Le personnel est très agréable, souriant. Bon petit déjeuner.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Guest Services a répondu le 16 avr. 2023
Dear Pascal,Thank you for taking your time to leave us a review of your recent stay with us. We hope we are able to welcome you back at Strand Palace in the future.Sincerely,Guest Services

10/10 – Excellent

Maëlle

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Guest Services a répondu le 14 mars 2023
Dear Maelle,Thank you for taking your time to rate us. We hope you enjoyed your stay with us in the heart of London and we are able to welcome you again in the future.

10/10 – Excellent

Marie Emmanuel Serge

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2023
Guest Services a répondu le 3 mars 2023
Dear Marie, Thank you for your feedback and your perfect score. We hope to welcome you again in the future.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon emplacement
Hôtel très bien placé. Confortable. Excellent choix au buffet du petit-déjeuner.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Carla a répondu le 26 févr. 2023
Good morning,Thank you for taking the time to leave us your feedback.We are really happy to see you enjoyed your stay at Strand Palace.We hope to see you again.Kind regards,Carla

8/10 – Bien

Dominique

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréablement surpris
Séjour agréable, pour la capacité de l’hôte on était agréablement surpris de la fluidité du service petit dej et de la tenue de l’hôtel. Seul bémol le matelas du lit sup le canapé lit était trop mince pour un adulte.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Guest Services a répondu le 28 janv. 2023
Dear Dominique,Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your time at Strand Palace and you liked our breakfast.We hope to welcome you again in the future.Regards

8/10 – Bien

Bernice

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sa situation, son personnel très aimable, la propreté de la chambre.
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Antoine a répondu le 16 sept. 2022
Dear Bernice, Thank you for taking time to review your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back to Strand Palace Hotel and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards Antoine Duty Manager

10/10 – Excellent

Nathalie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Je recommande cet hôtel
Séjour de 6 nuits en août 2022
Antoine a répondu le 7 sept. 2022
Dear Nathalie, Thank you for taking time to review your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back to Strand Palace Hotel and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards Antoine Duty Manager

8/10 – Bien

Ulf

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Les photos de ma chambre ne correspondent pas du tout de la réalité.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Antoine a répondu le 7 sept. 2022
Dear Ulf, Thank you for taking time to review your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back to Strand Palace Hotel and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards Antoine Duty Manager

10/10 – Excellent

philippe Michel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement ideal au coeur de Londre
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Cosmin a répondu le 6 août 2022
Bonsoir Philippe, We are thrilled to see you had a lovely time at the Strand Palace. We look forward to welcoming you back in the future. Tous mes vœux,

4/10 – Médiocre

Emilie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
- Propreté de la chambre et de la salle de bain à revoir (poussière, sol et évier sals même après le passage des femmes de ménage). - Oubli de serviette lors du passage de la femme de ménage le matin (Anciennes serviettes enlevées mais pas de nouvelles serviettes remises) - pas assez d’ascenseur pour la grandeur de l’hôtel
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Antoine a répondu le 30 juin 2022
Chere Emile, Merci pour votre commentaire et desole d'apprendrre que votre sejour ne s'est pas bien passe. Nous disposons de 4 ascenceurs dans l'hotel, je comprends bien que si l'hotel est complet, il y a de forte chance que nos ascenceurs sont solicites. Votre sejour etqait de 3 jours et nous avaons eu aucun contact de votre part concernant le nettoyage de la chambre, nous aurions pu vous compenser ou trouver une alternative pour le derangement. Nous esperons de vous revoir au Strand palace Hotel, n'hesitez pas a nous contacter Merci Antoine - Duty Manager

8/10 – Bien

Alexandra

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellente situation
L’hôtel est excellent quant à sa situation. Très propre. Un peu trop de monde quand j’y étais et par conséquent bruyant et relativement fatiguant. Longue queues pour le petit déjeuner, les ascenseurs ect…
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Alessia a répondu le 16 mai 2022
Dear Alexandra, Thank you for taking the time to review us ! I am glad to see that you have overall enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you back at Strand Palace. Kind Regards, Alessia

8/10 – Bien

Khadija

Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

LUCETTE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel accueillant et toujours disponible pour vous renseigner. J'y retournerai
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Alessia a répondu le 5 mai 2022
Dear Lucette, Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at the Strand Palace. I am delighted to read that you had such an amazing experience in our company. Thank you for your time and we are looking forward to your next visit! Best regards, Alessia

10/10 – Excellent

Dylan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super hôtel proche de trois stations de métro, très pratiques à pied. De plus établissement est très joli et confortable.
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Alessia a répondu le 15 avr. 2022
Dear Dylan, Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at the Strand Palace. I am delighted to read that you had such an amazing experience in our company. Thank you for your time and we are looking forward to your next visit! Best regards, Alessia

10/10 – Excellent

Nicolas

Séjour de 1 nuit en mars 2022
Alessia a répondu le 29 mars 2022
Dear Nicolas, Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at the Strand Palace. I am delighted to read that you had such an amazing experience in our company. Thank you for your time and we are looking forward to your next visit! Best regards, Alessia

10/10 – Excellent

Eve

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé, bon rapport qualité/prix
Hôtel idéalement placé, pratique en tout point. Chambre de taille moyenne, mais confortable et calme. Petit déjeuner complet et de qualité. Recommandation à 100%.
Séjour de 3 nuits en février 2022
Valeri Velichkov a répondu le 1 mars 2022
Dear Eve, Thank you for your fantastic review. We love engaging with our customers to make their experience as enjoyable as possible. Again, thank you for your review and we hope to see you back soon! Best regards,

8/10 – Bien

Bernice

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La gentillesse des employés
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Antoine a répondu le 6 déc. 2021
Dear Bernice, Thank you for taking the time to provide such positive feedback following your recent visit to The Strand Palace Hotel. I do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards, Antoine Duty Manager

10/10 – Excellent

Tinhinane

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Professionalisme. qualite du service. Propreté
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
EnrikaL a répondu le 22 nov. 2021
Dear Tinhinane, Thank you for choosing the Strand Palace for your stay. We are glad to see that you have had a wonderful time with us, and we hope to have you staying with us again in the future. Kind regards, Enrika Lobo Duty Manager

10/10 – Excellent

Altagracia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Monika, Mohamed and Paul has made it awesome experience.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jack

Points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Danielle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, you’re right in the heart of the city!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Eva a répondu le 25 mai 2024
Dear Danielle,Thank you for taking the time to leave us a feedback, it means a lot to our Team!Kind Regards,

10/10 – Excellent

Kim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location. Check in was super easy and quick.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Eva a répondu le 25 mai 2024
Dear Kim,Thank you for your positive feedback, it means a lot to us!Best Wishes,

8/10 – Bien

Rachel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Eva a répondu le 25 mai 2024
Dear Rachel,Thank you for your feedback!Warm Regards,