Note fondée sur 986 évaluations vérifiées

3,0 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 avr. 2024
La propreté de la chambre était très bien mais la salle de bain est à rénovée. Une seule chaise dans la chambre et elle était défectueuse. Aucun verre dans la chambre. Par contre, les lits très confortables et c'était propre. L'accueil était très bien également.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ginette,We're pleased to hear that you found the cleanliness of your room to be excellent and that you were welcomed warmly. However, we apologize for the issues you encountered with the bathroom and the chair. Your feedback is valuable, and we will address these concerns to ensure a more comfortable experience for our guests. Thank you for sharing your thoughts with us.Sincerely, Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 avr. 2024
Tranquille et lit confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annie,We're delighted to hear that you enjoyed a quiet and comfortable stay with us. Providing a peaceful and restful environment for our guests is our priority. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back for another relaxing stay in the future!Sincerely, Hotel Manager.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 août 2023
Pas dispendieux mais très ordinaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your kind words and wish you a pleasant stay with us in the future. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Manager.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 août 2023
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pierrot,We appreciate your kind words and wish you a pleasant stay with us in the future. We hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Manager.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 juill. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Très ordinaire comme hotel

Publié le 25 juill. 2023 sur Hotels
Vieille installation. Chambre relativement propre mais sans plus. Pas de grandes attentes envers le dejeuner inclus, mais plus de café, toast seulement quand meme décevant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for the stay and the feedback. Your comments are important for us. We shall definitely work on your observations. You can expect a further improved stay next time. Visit us again soon.Sincerely,Hotel Manager.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annie,Thanks for staying with us and giving us an 8-star rating. We appreciate your ratings and would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. It would be highly appreciated. I hope you will visit us again soon.Sincerely,Hotel Manager.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 29 mai 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear pierre, Thanks for the stay but sad to see the 2 out of 10 ratings. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please visit again soon.Sincerely, Hotel Manager.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2022
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 14 nov. 2021
C'est un etablissement qui a besoin d'etre renovedans son entierite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martin, Thank you so much for taking the time to give us your candid feedback on our property. We are sorry that we could not completely satisfy you. Your feedback is the best way for us to know that action needs to be taken to improve our process at this property. We have seriously taken note of your suggestions regarding upgrades and shall take adequate steps to update the hotel and ensure that your next stay at our hotel will be a memorable experience. We hope that you will visit us again the next time you are in the area. Sincerely, Hotel Manager