Sauna, soins du corps, exfoliation, soins du visage, 7 salles de soins

Four Seasons Hotel Kyoto – Avis

5 out of 5
Four Seasons Hotel Kyoto
445-3 Myohoin Maekawa-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 235 avis sur 314." "
Note de 8 – Bien, d’après 43 avis sur 314." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 19 avis sur 314." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 15 avis sur 314." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 314." "

9,8/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,6/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

olivier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
sejour de 3 nuits.petit déjeuner top. Seul reproche, ne pas pouvoir aller boire un verre sur la terrasse le soir
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A good place in Kyoto Brand new equipment and good food options
Séjour de 4 nuits en août 2019

10/10 – Excellent

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait
Superbe séjour. Un design magnifique, excellent petit déjeuner, chambres spacieuses et très confortables. Top.
Séjour de 4 nuits en août 2017

10/10 – Excellent

Abdolkarim

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

edward, Las Vegas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property upon arrival was quiet busy, Did not feel welcomed at arrival and had to make my way to the front desk to get noticed. The front desk agent upon check in was more interested in upselling me into suite than welcoming me to the property.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Ali

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

NAHYUN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Maria, El Paso

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing in every way! Best hotel in Kyoto.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Fanny Guibouret, General Manager a répondu le 29 mars 2024
Dear Maria san,Thank you very much for your glowing review. I am truly delighted to hear that your experience with us was nothing short of amazing and that you consider us the best hotel in Kyoto.Your kind words serve as a tremendous source of motivation for our team, as we continuously strive to exceed the expectations of our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit to Kyoto and ensuring that your experience with us remains exceptional.Arigato gozaimasu,Fanny GuibouretGeneral Manager

10/10 – Excellent

Mauro

Séjour de 6 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Chang Ho

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Kim

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Elpidio

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Go

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Alicia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I have travelled all over and this was by far the most gorgeous, clean and friendly hotel I have been to. The staff went above and beyond with their service! I will definitely be coming again!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Ying Ying

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent hospitality. Nice view from the room. However, the location is a bit far away from the Main Street. Overall, it is a superb experience and I will visit again next time.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Mike

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Jose

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great option in Kyoto!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

4/10 – Médiocre

DAVID NIN KOU

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Run by trainees and all experienced staff left.
Based on the level of service, the staff consists of what appears to be 75% new trainees. Breakfast hostess forgot to give us menus until we asked. Coffee order took 20 minutes and we had to ask again before receiving. Sushi restaurant is dismal. 1 star Michelin price but clearly outdated by 20 years. Fish quality good. Cooked dishes were heinous. 1 piece Anago nigiri sushi = 30 USD! Check-in was awkward. Definitely a trainee. Don't bother with the iPad service chat feature. They don't reply.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Azadeh

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful large rooms. In a slightly strange area of Kyoto. Staff were very helpful.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Randy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
outstanding resort. very hospitable and accommodating. the concierge was able to help us track down a missing item we forgot in Kotohira (Shikoku) and arranged to have it shipped within 48 hours back to us. Wonderful staff
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

park

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good swimming pool
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Akbarali, Sugar Land

Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Maryam

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Ciro

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il top che c’è su Kyoto, davvero un’oasi di tranquillità e lusso in città. Nettamente distante dal centro
Séjour de 6 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Younsook

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Masaaki

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Anil

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent property. Would certainly come back!
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Yao

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Jeppe

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Javier

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything was excellent
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Diana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Traveling with a toddler
We had an amazing stay at the Four Seasons. We traveled with our 13 month old toddler and everybody was more than accommodating to his needs, which was very appreciated by us! The grounds are immaculate and so serene, it is a beautiful place! The rooms are spacious and modern, with everything you might need available while there. Highly recommend to stay there when visiting Kyoto!
Séjour de 3 nuits en mai 2023

6/10 – Acceptable

Alexandra, Nashville

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Considering what this hotel costs, it’s a bit charmless, with miles long dim hallways and an utterly confusing system of elevators and entrances. The room, however, was great, the housekeeping staff very polite, and the restaurants fine, especially the buffet breakfast.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

donald

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
One of the most beautiful hotels I have ever stayed at. Our room was garden view and the most comfortable ever. The garden pond and tea house that we looked out on was both beautiful and relaxing. Everything is immaculate and the staff is helpful, warm and welcoming. In the spa I had an excellent massage and the food there is top notch. The room service staff and manager Maggie Ling were wonderful. Within easy walking distance to Temples and Museums. The Four Seasons Hotel Kyoto was a highlight of our trip to Japan.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

Gabrielle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful property
Séjour de 3 nuits en mars 2023

10/10 – Excellent

christopher, Chicago

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Residence suite Room on 4th floor was spacious,elegant, and had rooftop views. Staff were courteous and efficient. Special thanks to Volter Guest Service Manager for his help. The one negative was one of the concierge, Hiromu, whose performance was not up to standard, and was close to rude.
Séjour de 4 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

BOLA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was very comfortable staying. Room was super clean and everything was well organized!! They prepared stepper for kid so that kids can easily wash their hand ! It was very sweet ! Will definitely come back to this hotel again. Breakfast was yummy also :)

10/10 – Excellent

Wing Hay

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.

10/10 – Excellent

nicole

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The pick-up from the station was a great addition. It was also very convenient for English speaking visitors.

10/10 – Excellent

Feng

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The Best Four Seasons Hotel!
We have stayed in many Four Seasons Hotels before, Kyoto is one of the best two in overall experience, together with Bora Bora. The service here is by far the best! Looking forward to going back soon!
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

10/10 – Excellent

Yoshinobu

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 – Acceptable

EIKO

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

SHIMADA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
京都に来たら観光… ではなくホテルでの滞在を心ゆくまで楽しめます。
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2022

4/10 – Médiocre

Koshi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, commodités
エグゼクティブスイートに滞在したのに、皿が無いとか、人が足りないから清掃出来なかったとかルームサービスも30分以上遅れても何も連絡無いし高いだけで、サービス悪いもう行きません。
Séjour de 2 nuits en mai 2022

10/10 – Excellent

TAKAKO

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Midori

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
初めての利用でしたが何もストレスなく、そしてスタッフの皆さんのホスピタリティの高いおもてなしでとても快適に過ごすことが出来ました。滞在前にヘアアイロンの貸し出しをお願いしましたが、到着時には既に部屋に準備してあり、全ての対応が迅速で大変有り難かったです。またホテル側のエコ意識が高いアメニティにも感動しました。特に洗面所のアメニティの一つの歯ブラシですが、竹を使ったものでセンスと使用感含めて他にはない素晴らしさ。お土産にもできる完成度でぜひ今後商品化・販売して欲しいです。いずれにしてもまた是非滞在利用したいと思わせていただきました。次回はペット同伴で。京都内の5つ星ホテルで唯一同伴可能な素敵なホテルなので安心して京都旅行できそうです。楽しみにしております。
Séjour de 1 nuit en avril 2022

4/10 – Médiocre

Kana

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It wasn’t a 5 star hotel.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 – Bien

Mayuko

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2022