Note fondée sur 993 évaluations vérifiées
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
par un voyageur vérifié
Perfect for a short layover !
Publié le 12 août 2019 sur HotelsVery decent room to spend the night in ( visiting the Wineyards around )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
par un voyageur vérifié
Publié le 18 avr. 2024
Really great place easy access to everything and great staff
par un voyageur vérifié
Publié le 18 avr. 2024
Great
par un voyageur vérifié
Publié le 15 avr. 2024
par un voyageur vérifié
Publié le 13 avr. 2024
Ants even without food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Peerapone,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
par un voyageur vérifié
Publié le 13 avr. 2024
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jayshri, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
par un voyageur vérifié
Publié le 10 avr. 2024
Was very sketchy people, not very clean and smelly bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Travis,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
par un voyageur vérifié de Kenmore
Publié le 7 avr. 2024
It’s not luxurious at all but the room is comfortable and functional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
par un voyageur vérifié
Publié le 4 avr. 2024
par un voyageur vérifié de mounds view
Publié le 15 mars 2024
Bed was all springs and terribly uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6