Note fondée sur 993 évaluations vérifiées

3,4 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Perfect for a short layover !

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Very decent room to spend the night in ( visiting the Wineyards around )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 avr. 2024
Really great place easy access to everything and great staff
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 avr. 2024
Great
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 avr. 2024
Ants even without food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Peerapone,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 avr. 2024
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jayshri, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 avr. 2024
Was very sketchy people, not very clean and smelly bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Travis,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Kenmore

Publié le 7 avr. 2024
It’s not luxurious at all but the room is comfortable and functional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2024
2 sur 5
par un voyageur vérifié de mounds view

Publié le 15 mars 2024
Bed was all springs and terribly uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6