Note fondée sur 992 évaluations vérifiées

3,2 sur 5
62 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
1 sur 5
par un voyageur vérifié de Bouillargues

Publié le 24 mai 2018
Très très moyen avions commende une chambreavec 2 lits avons eu une chambre 1 lit expédia nous facture 2 lits nous sommes très mécontent car pas d autre possibilité sur place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Francis, please accept our apologies that we failed to accommodate you with the room of your choice and the inconvenience it caused. We would love to welcome you back and provide you with the room of your preference on your next visit. Sincerely, Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié de Waxahachie

Publié le 15 avr. 2024
Never Stay Here! Roaches & Ants live here. Very outdated and dirty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Stedman, We sincerely apologize for the unsatisfactory experience you encountered during your stay with us. It is disheartening to hear about pests and cleanliness issues in your room. Please accept our deepest apologies for any discomfort and inconvenience this may have caused. We understand the importance of a clean and comfortable environment for our guests and take these concerns seriously. Rest assured, we are taking immediate steps to address these issues and prevent them from occurring. Your feedback is invaluable in helping us improve our services. We hope you will reconsider and give us another opportunity to provide you with a much-improved experience during future visits.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 mars 2024
There was a fire on my floor and the staff did nothing. Provided no guidance or instructions to help ppl evacuate. The alarms started going off just after midnight, there was smoke in the hallway and when I was evacuating the building to wait outside I saw staff in the lobby telling ppl they didn’t know what to do. It took the fire department arriving to have any order or organization. Completely inconsiderate and unsafe. I did not return to my room because of this incident. I was not refunded. Aside from that there were also awful stains on the carpeting and the sink and bath were both chipped so much that I worried about getting cut on it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Elly, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 févr. 2024
The shower had purple stains all over the tub and floor, it smell dirty in there. Outside was infested with smokers, not a good place for non smokers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Cynthia, Thank you for being our guest. We are a non-smoking hotel, yet we provide designated smoking areas for guests outside the building. Your feedback is important to us as we make every effort to accommodate the needs of all our guests. Thank you again for taking the time to write about your stay; we look forward to your return visit.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2024