Note fondée sur 1 001 évaluations vérifiées

4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2023
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 août 2023
L’hôtel aurait besoin d'un peu « d'amour » ( restauration ). J'ai aussi trouvé « étrange » de me faire facturer l’accès à Internet. Autrement, j'ai apprécié le service courtois du personnel et le fait que certains employés aient fait des efforts pour nous parler en français.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thanks for taking a moment to let us know your thoughts about your recent stay. We appreciate your comments about our property and will pass those along to the rest of our team for further review. Please note that WIFI is complimentary for all guests and conference attendees, although there is an option to upgrade the speed for a fee! We'll also be sure to share your kind compliments about our friendly, hard-working staff. Thanks again, and it would be our sincere pleasure to welcome you back anytime.From The Westin Nova Scotian Team
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 avr. 2023
Cet hôtel est très bien situé puisque raccordé directement à la gare de Via Rail quand on arrive par le train. Le quartier est bien, il y a une épicerie à proximité, des restaurants et les quais au bord de l'eau pour marcher, le tout dans un rayon très proche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,Thank you for taking the time to share your lovely five-star review. We are thrilled our location close to the rail station and waterfront worked so well for your needs. It would be an honor to welcome you back to The Westin Nova Scotian should you find yourself back in our area.From The Westin Nova Scotian Team
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 déc. 2022
Propre, accueillant, sécurisé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeff,Our team aims to provide a stay that is the epitome of comfort and quality, so we're happy to hear that your time with us was reflective of this goal. We appreciate your highlight of our dedication to security and cleanliness, and we hope to welcome you back to The Westin Nova Scotian in the future.From The Westin Nova Scotian Team
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 oct. 2022
Chambre du pour être rénovée !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard,Thank you for the excellent rating of your recent stay at The Westin Nova Scotian. We hope you had a pleasant visit with us. Your comments are appreciated as we continually work to improve our facility. It would be our privilege to host you again should you return to Halifax, so come back soon!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 août 2022
The only good thing about this stay was the waterfront location. Room was expensive for what it is, an average outdated queen bed room. Room wasn’t ready until just after 4PM. Room inspection was not thorough: coffee accompagnement packet was opened and body wash was missing. And there was mold in the shower. Not worth it, not staying again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2022 par Glenn Bowie, General Manager, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon Jing Ke, On behalf of the entire staff, I would like to apologize for the challenges you experienced here at the Westin Nova Scotian Hotel. We take great pride in providing a warm and hospitable environment for our guests to enjoy and we are disappointed that this was not your experience at our hotel. I appreciate the time you took to provide us with your comments on our performance. Without feedback from our guests, we are unable to learn from our mistakes and strive to do better. Thank you again for your feedback, we appreciate your business. Glenn
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2022
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 9 août 2022
Emplacement parfait pour visiter Halifax
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2022 par Glenn Bowie, General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steven, I am thrilled to hear how much you enjoyed your stay with us. Our team works very hard to not only meet, but also exceed expectations and it makes my day when they succeed. Have a great evening and see you soon! Glenn
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2022