Note fondée sur 2 865 évaluations vérifiées

3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Patrick, Gestion de l’hôtel
Hello Mona, Thank you for reviewing our hotel.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 janv. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey Steve eric.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 6 oct. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey Marc.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 sept. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Guest Service Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey response.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2023 par Guest Service Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey response.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 août 2023
Location is perfect and near the bus stop to the airport. Staff is very kind, the restaurant Tempo is a good place to either eat breakfast/lunch/dinner or grab ´n go. I really enjoyed that there was no scheduled housekeeping for our 3 nights stay, if you need something you just ask. The beds are really confortable. The only downside to our stay was that it was really noisy inside the hotel at night (a lot of doors slapping, people talking, etc) Overall it was a really nice stay and I would recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2023 par Guest Service Supervisor , Gestion de l’hôtel
Hello! Thank you for staying with us and providing your feedback on your experience. We are pleased to hear that you enjoyed your stay, frequenting our restaurant, and feeling comfortable. It is our pleasure to ensure that all our guests are comfortable and enjoying their visit when they stay with us. We look forward to welcoming you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 août 2023
Hôtel à rafraîchir goût du jour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hello DanyThank you for reviewing our hotel
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 7 août 2023
The Barrington Hotel needs a serious facelift.The hotel amenities are very old, windows are dirty, there are gross stains on the ceiling. The pool is so cold, there is no ones bathing in there. The adjacent restaurant, the Tempo, has very inconvenient opening hours. It closes at 12pm on Sundays. We stated there for 7 days. We had great vacation as we really enjoyed the city, but knowing all that we would have picked another hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hello Karene,Thank you for sharing your feedback. We are very sorry our current appearance was not what you had anticipated. We here at the Barrington Hotel know that the state of our product is getting dated and in need of a revamp, but we strive to make up for what we lack in a renovated product by offering the best possible customer service from every department. We hope to see you again the next time you're in Halifax.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 3 août 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Guest Service Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for your survey response.