Note fondée sur 994 évaluations vérifiées
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
par un voyageur vérifié
Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2019 par Patrick M., Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur vérifié
Publié le 18 mars 2024
Rugs are bumpy and torn up. Paint is all over the baseboards, the bathroom is showing unfinished drywall behind the mirror. For the amount of money I paid it's a very dated tired old hotel. It was terribly noisey. I am in Salt lake at a hotel I paid less for right now and it's new and beautiful. Great falls is terribly overpriced and not even a 2 star.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par George M Johnson., Gestion de l’hôtel
I am sorry that you did not have a good stay. We are going to fix the parking lot later in the year once it warms up.
par un voyageur vérifié
Publié le 17 mars 2024
The inside was very nice and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
I am glad you had a good stay. We look forward to seeing you again.
par un voyageur vérifié
Publié le 16 mars 2024
Very nice property. Good restaurant on site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the kind words. We’re glad you had a good stay.
par un voyageur vérifié
Publié le 14 mars 2024
Clean rooms & great customer service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
I am happy that you had a great stay. Come back and see us when you’re in Great Falls
par un voyageur vérifié de Browning
Publié le 12 mars 2024
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
Thanks. I agree our staff is pretty great and we look forward to serving you again in the future
par un voyageur vérifié
Publié le 11 mars 2024
I liked the peace and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you, Jennifer. I also like peace and quiet. Have a great day.
par un voyageur vérifié
Publié le 25 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you very much. I am glad the it looks like you had a good stay.
par un voyageur vérifié
Publié le 25 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par George M Johnson, Gestion de l’hôtel
I would have liked to have had more detail on why you scored us a three, but I apologize for failing to meet our expectations.
par un voyageur vérifié
Publié le 17 févr. 2024
Walking in our room while sleeping. Renting a room when it was not open to rent. No communication between help. An apology isn't going to be enough or firing staff. We want a refund for our stay, both rooms. Not everyone is pet friendly, some are allergic to pets. You also went in my daughters room without being asked and scared her. I'm mad as hell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par George Johnson, Gestion de l’hôtel
We are sorry you had a bad stay. As discussed, this issue was not raised when you at the property and belligerency will not result in different results. We are very sorry you had a bad stay.