Note fondée sur 999 évaluations vérifiées

3,0 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 oct. 2019
Lits confortables. Aucun service de nettoyage par la femme de chambre pour un séjour de 3 nuits. Manque de service, tel que fer à repasser et séchoir à cheveux.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 oct. 2019
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2019 par Tara, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the Red Roof Inn we appreciate your feedback,
4 sur 5
par Danny

Publié le 19 oct. 2017 sur Hotels
Très bonne accueille. Basic et Propre. Proche des Restos et abordable
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 avr. 2024
No tiene mucho parking para camiones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Edgar,Lamentamos cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Apreciamos sus comentarios y los transmitiremos al equipo pertinente para futuras mejoras en nuestro servicio. ¡Esperamos darle la bienvenida de nuevo y brindarle una experiencia mejorada en su próxima visita!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 avr. 2024
I believe this property exceeded my “value” expectations. I was traveling on a budget and Red Roof Inn helped me to afford this trip. I received a clean room, quiet environment at a very reasonable price. I would stay at this facility again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Kamaria RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Ricky,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF INN GRAND RAPIDS AIRPORT. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding the room to be clean, price to be reasonable and all the other positive features you highlighted. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 avr. 2024
Nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mohamed,We appreciate your kind feedback and are delighted to hear that you found our hotel to your liking. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patience,We are thrilled to hear you had a wonderful stay with us! We look forward to welcoming you back again soon.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 févr. 2024
Average cleanliness Desk person very nice Slept well, Near the airport Good price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lucie,Thank you for highlighting our pleasant staff and convenient location. We appreciate your feedback on cleanliness and are always working to ensure a comfortable stay for all guests. We hope to welcome you back for another restful stay soon.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 févr. 2024
Room was a bit cold, the heater in the room did not work as well,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Calbert, We appreciate your feedback regarding your room temperature concerns. Our team will investigate this matter promptly to ensure all systems are functioning properly. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 févr. 2024
Safe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Patience,Thank you for sharing the wonderful rating about your experience here with us. We are happy to see your stay was pleasant, and safe. We hope to have the pleasure of hosting you again soon.