Extérieur

JW Marriott Hotel Grand Rapids – Avis

4 out of 5
JW Marriott Hotel Grand Rapids
235 Louis Campau Promenade Nw, Grand Rapids, MI

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 705 avis sur 1001." "
Note de 8 – Bien, d’après 174 avis sur 1001." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 59 avis sur 1001." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 41 avis sur 1001." "
Note de 2 – Terrible, d’après 22 avis sur 1001." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

jill

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
It was a wonderful stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 13 mars 2024
Hi Jill, thanks for reviewing us! We're happy to know that you've had a great experience and look forward to seeing you again soon!

6/10 – Acceptable

Stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
No places to grab a simple soda or water when the Starbucks is closed . Charges you $500 a night then adds $41 a day for parking complete insanity! I most definitely won’t be back
Séjour de 1 nuit en mars 2024
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 13 mars 2024
We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guests and want to provide the most comfortable experience possible. We will certainly take your feedback into consideration as we are always trying to improve our experience to our guests.

10/10 – Excellent

Kalsea

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful place
Séjour de 1 nuit en février 2024
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 25 mars 2024
Hi Kalsea, thanks for reviewing us! We're happy to know that you've had a great experience and look forward to seeing you again soon!

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage en famille
Points forts : Commodités
The steam room has a lot of mold in it. The room had a refrigerator that made a loud noise that kept us awake. Dinner was delivered cold twice ( got compted because of it so that’s ok ) the spa was ok but the person giving me my treatment gave me his life story which was not conducive to relaxing. They say it’s champagne in the spa but it’s actually cheep Prosecco. Still tasted ok though. Staff were really nice.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 26 janv. 2024
We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guests and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience.

10/10 – Excellent

CHRISTOPHER

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Marketing a répondu le 22 janv. 2024
Hi Christopher, thank you for reviewing us! We're happy to know you had a great experience with us and we hope to welcome you back again!

6/10 – Acceptable

Rebecca

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 8 janv. 2024
We sincerely regret that your experience was less than perfect. We care deeply about our guests and want to provide the most comfortable experience possible. We hope you give us another chance soon, so we can share a more positive experience!

10/10 – Excellent

Eric

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff and location for Grand Rapids downtown river view!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
G.Johnson a répondu le 31 déc. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Aaron

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
G.Johnson a répondu le 27 déc. 2023
Thank you so much!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
G.Johnson a répondu le 27 déc. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
G.Johnson a répondu le 14 déc. 2023
Thank you so much for staying with us!!

10/10 – Excellent

Angela

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
G.Johnson a répondu le 14 déc. 2023
Thank you so much for staying with us!!

4/10 – Médiocre

Danielle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The room was very outdated and small. The orange carpet was coming up all over the room. The bed was hard and feather pillows were very flat. Shower had hair in it and overall small bathroom. Apparently need reservations for breakfast, we didn’t know ahead of time. Overall not worth the money spent
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
G.Johnson a répondu le 10 déc. 2023
I do apologies for the issues mentioned. I can assure you that we will be doing a entire renovation to start to year to remove all these issues. Thank again for your honest feedback.

10/10 – Excellent

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
G.Johnson a répondu le 10 déc. 2023
Thank you so much!

6/10 – Acceptable

Kara

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The elevators were a huge problem. Two of the 4 were completely out of order. The one we used, was making a very loud grinding noise, and shaking back and forth while we were on it with about 8 people total. Then, it wouldn’t stop. Thankfully someone in the 19th floor pressed the button to get on and we were finally able to get off. We all thought we were going to die. It just kept going up and it was terrifying. When we reported it and told the front desk, they barely apologized and didn’t seem to care. I will never return to this hotel. It is expensive and supposed to be one of the best. I will take my business across the street to the Amway Grand.
G.Johnson a répondu le 19 nov. 2023
Hello Kara,Thank you so much for your honest feedback. We will be passing all these concerns over to the respective departments.

10/10 – Excellent

Thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great One Night Stay in GR
We had a great stay at the JW Marriott. The facility is extremely clean. The view from the hotel is great. The service personnel were helpful and pleasent.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
G.Johnson a répondu le 18 nov. 2023
Thanks for Staying!

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We will go back!
Great location on the water. Excellent service!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
G.Johnson a répondu le 18 nov. 2023
Thanks for Staying!

10/10 – Excellent

Joshua

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice bar, lovely atrium for the elevators, quantity rooms
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 9 nov. 2023
Hi Joshua, thanks for reviewing us! We're happy to know that you've had a great experience and look forward to seeing you again soon!

10/10 – Excellent

Brandon, Champion

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Good view of the river. We were walking disrnce from everything we wanted to do.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
G.Johnson a répondu le 6 nov. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Arnold

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
The entire stay was absolutely perfect. The food was excellent, the room was great and the staff were warm and friendly. Would highly recommend...
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
G.Johnson a répondu le 25 oct. 2023
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Excellent

Nicholas

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
G.Johnson a répondu le 25 oct. 2023
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Excellent

Kristopher

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 9 nov. 2023
Hi Kristopher, thanks for reviewing us! We're happy to know that you've had a great experience and look forward to seeing you again soon!

10/10 – Excellent

Steven

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice stay
Clean and roomy. Staff very nice and friendly. Nice gym facility.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
G.Johnson a répondu le 14 oct. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Maddison

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous hotel, beautiful river view, the woman who checked me in was lovely & personable. I will definitely return!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
G.Johnson a répondu le 14 oct. 2023
Thanks so much for staying with us!

10/10 – Excellent

Tammy

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 2 nov. 2023
Hi Tammy, thank you for posting your positive review. Our team is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon!

10/10 – Excellent

Phillip

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
G.Johnson a répondu le 9 oct. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Antoinette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 27 sept. 2023
Thanks for staying with us!

10/10 – Excellent

Chelsea

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 26 sept. 2023
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Excellent

Phillip

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was beautiful, the neighborhood not so.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 19 sept. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Jhonathon

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 9 oct. 2023
Thank you so much!

6/10 – Acceptable

Socorro

Voyage de couple
Not a bad stay but it doesn’t make up for the price per night wouldn’t reserve again.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 16 sept. 2023
Hello Socorro,Thanks again for staying with us!

4/10 – Médiocre

Cara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 16 sept. 2023
Hello Cara,Thanks again for staying with us!

10/10 – Excellent

Maria, Leslie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 15 sept. 2023
Thank you so much for staying with us!

6/10 – Acceptable

mike

Voyage de couple
at $350 per night with a breakfast, I expect quality pillows and a hot buffet. Pillows should have been replaced years ago and the breakfast buffet ($50) was cold and awful.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
G.Johnson a répondu le 11 sept. 2023
Hello Mike,Thank you for honest feedback. We will be passing all of this on to the respective departments.

10/10 – Excellent

Eliese

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice
G.Johnson a répondu le 7 sept. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Tammy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel
Séjour de 1 nuit en août 2023
G.Johnson a répondu le 25 août 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Melvin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
More than expected!!
Séjour de 1 nuit en août 2023
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 24 août 2023
Hi Melvin, thank you for your positive guest review! We are happy to hear that we exceeded your expectations for your stay with us. We hope you are able to stay with us, again in the near future!

10/10 – Excellent

Bobbi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2023
JW Marriott Grand Rapids a répondu le 24 août 2023
Hi Bobbi, thank you for your positive review. We are pleased to see that your expectations were met during your stay. We hope to be able to provide another great experience for you in the near future!

10/10 – Excellent

Manoj Mike Raju

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place and clean proerty
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
G.Johnson a répondu le 27 juill. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Laura

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We were very impressed with the service and friendliness of each staff member we encountered during our stay. Our only complaint was the mattress in our room 1107. The mattress was too firm and very uncomfortable. My husband and I both struggled to fall asleep due to the mattress. Other than that issue, the hotel is a 10!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
G.Johnson a répondu le 17 juill. 2023
Thank you so much for your kind words! I can assure you that with the upcoming rooms renovations in December, we will have all new room amenties.

10/10 – Excellent

Sharon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
From check-in to valet parking to restaurant, the Marriott staff provided the best in courtesy and service. The cuisine at Margaux was excellent!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
G.Johnson a répondu le 17 juill. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Book it!
Very nice Hotel with excellent staff. Great Downtown location on the river. This is our favorite place to stay when we visit Grand Rapids.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
G.Johnson a répondu le 17 juill. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Love this Hotel
Very nice Hotel with excellent staff. Great Downtown location on the river. This is our favorite place to stay when we visit Grand Rapids.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
G.Johnson a répondu le 17 juill. 2023
Thank you so much!

8/10 – Bien

Elizabeth

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
G.Johnson a répondu le 27 juill. 2023
Thank you so much!

4/10 – Médiocre

Thomas

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Homeless and panhandlers if you walk out of property, paid for executive floor but was closed, no service. Staff in restaurant was excellent, food prep suspect. Will not return.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Marketing a répondu le 5 juill. 2023
Hi Thomas, thank you for reviewing us. We sincerely apologize for the issues you experienced. We hope to provide the best experience possible for our guests and hope you'll give us another chance so we can improve your stay.

8/10 – Bien

Steven

Séjour de 1 nuit en juin 2023
G.Johnson a répondu le 17 juill. 2023
Thank you so much!

10/10 – Excellent

Tammy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Love the hotel!
Séjour de 2 nuits en juin 2023
G.Johnson a répondu le 20 juin 2023
Thank you so much for staying with!

10/10 – Excellent

Jeremy

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023
G.Johnson a répondu le 21 juin 2023
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Excellent

Courtney

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice and clean hotel. Walking distance to a lot of restaurants and shops.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
G.Johnson a répondu le 25 mai 2023
Thank you so much!We hope to serve you again!

10/10 – Excellent

Mike

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Marketing a répondu le 15 mai 2023
Hi Mike, thanks for reviewing us! We're happy to know that you've had a great experience and look forward to seeing you again soon!

10/10 – Excellent

Jahaira

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Marketing a répondu le 8 mai 2023
Hi Jahaira, thank you for reviewing us! We're happy to know that you've had a great experience and look forward to seeing you again soon!