Piscine intérieure

Radisson Blu Scandinavia Hotel – Avis

4 out of 5
Radisson Blu Scandinavia Hotel
Södra Hamngatan 59, Gothenburg

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 1176 avis sur 2062." "
Note de 8 – Bien, d’après 619 avis sur 2062." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 144 avis sur 2062." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 64 avis sur 2062." "
Note de 2 – Terrible, d’après 59 avis sur 2062." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Yvan

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk, Stephania a répondu le 26 févr. 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
très bel hôtel
très bon séjour. bel hôtel et architecture saisissante !
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Ramin a répondu le 26 nov. 2021
Merci beaucoup! We're happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon:)

8/10 – Bien

Audrey

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Ramin a répondu le 8 nov. 2021
Hej Audrey! Tack för din feedback och välkommen åter:)

10/10 – Excellent

Jean claude

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2021

10/10 – Excellent

Oliver

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tolles Hotel , zentral gelegen und guter Service
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Shae-Lynn

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is an incredible hotel. It is right across the street from central station, and a short walk to popular areas. The room was fantastic. It was very spacious, with a balcony to the lounge area. The staff were incredibly friendly.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

TEMIDAYO

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful, clean, good location and friendly staff
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Team Radisson Blu Scandinavia a répondu le 23 mai 2024
Thank you for your high rating after your stay with us.Happy to learn that everything was to your liking.All the best,

10/10 – Excellent

Sibel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super tilfreds
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Team Radisson Blu Scandinavia a répondu le 23 mai 2024
Thank you for your high rating after your stay with us.Hope to see you back soon again. All the best,

10/10 – Excellent

Julius

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Team Radisson Blu Scandinavia a répondu le 23 mai 2024
Thank you for your high rating after your stay with us.All the best,

10/10 – Excellent

Jan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay in with easy walk in the center of Gothenburg.
Séjour de 12 nuits en mars 2024
Reception a répondu le 18 avr. 2024
Dear Jan, Thank you for choosing Radisson Blu Scandinavia Gothenburg!We are happy that you enjoyed staying with us and hope you will be back again!

10/10 – Excellent

Ellen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Front Desk a répondu le 21 avr. 2024
Thank you Ellen

8/10 – Bien

Annabel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very much a business hotel but well located and very comfortable. We paid for the spa which is reduced in cost for hotel guests - would definitely recommend. We didn’t get breakfast as it looked busy but the spread seemed ok. We ate out at the bakeries instead. Easy to get everywhere on foot or by scooter / bike.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Reception a répondu le 30 mars 2024
Dear Annabel,Thank you so much for your feedback. I hope you will enjoy the breakfast next time.Best regards,Radisson Blu Scandinavia

6/10 – Acceptable

Nils Norman

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The entrance is nice with plants and friendly cosierge an sequrity. Otherwise the ambiance of the hotel is artificial and unpersonal. No sign of culture, Gothenburg or time of year. Breakfast is not good. Warm dishes are not warm. And they are undelicate, dry and look industrial made. Bar is busy and unpersonal. Could be the "Heart" of the house but is not. For me ss a business traveler it is VERY unconvenient thath you can not charge the romm for your ourchase there. Makes a mess wit a lot of extra paperwork for my companys accounting.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Reception a répondu le 30 mars 2024
Dear Nils,Thank you for your feedback. We will note this and do our best to improve.Best regards,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Excellent

Aris, Springfield

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great experience 👍
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Reception a répondu le 30 mars 2024
Dear Aris,Thank you for your feedback. Looking forward to welcoming you again!Best regards,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Excellent

Rob

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice Very modern No faults at all
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front desk a répondu le 12 mars 2024
Many thanks Rob! Glad you liked it

8/10 – Bien

Mi

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 29 févr. 2024
Thank you Mi for your rating of your stay with us.Hope to see you back soon.All the best,

10/10 – Excellent

Glenn

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Internationell atmosfär med bra standard
Reser mkt i världen och har bott på många hotell. Här känner du dig hemma och trygg. Skön lobby, bar och helt ok frukost. Bra lounge om du har tillträde. Gym är godkänt. Rummen tysta och bra standard. Det enda kritiken är att de frontar med en bild till en pool i spa’t men de tar 300kr i entre. Mao det ingår inte. Läget mittemot centralstationen och gångavstånd till Avenyn. Testade att äta torsk när man ändå var i Gbg på hotellet och den var 5*. Internationell atmosfär på hotellet.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Reception a répondu le 30 mars 2024
Hej Glenn,Tack för ditt betyg. Vi ska ta vidare feedbacken till Hagabadet!Med vänlig hälsning,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Excellent

sanih

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bra service som som tillgodosåg min önskan att bli uppgraderad. Detta gör att jag kommer välja detta hotell nästa gång med.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 29 févr. 2024
Tack för ditt fina omdöme Sanih.Vad roligt att vi blivit ditt nya "favorithotell".Vi ser fram emot ditt bästa besök hos oss.Bästa hälsningar,

10/10 – Excellent

jørn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Team a répondu le 29 févr. 2024
Thank you Jorn för the hight rating you have given us.Hope to see you back soon again.All the best,

10/10 – Excellent

Nils Otto

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Desk, Stephania a répondu le 26 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback.We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to get to welcome you back again soon.

8/10 – Bien

Asif

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Desk, Stephania a répondu le 26 févr. 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Björn

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk, Stephania a répondu le 26 févr. 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

David

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Desk, Stephania a répondu le 26 févr. 2024
Dear guest.Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you had a fantastic expreience with us.. Your satisfaction is our utmost priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. We hope to welcome you back again soon.

6/10 – Acceptable

Nicki

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Front Desk, Stephania a répondu le 26 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback.We apologies for the inconveniences you experience during your stay with us. We are constantly working on to give our guests a good experience with us as possible. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Excellent

Kaare

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Stig

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Reception a répondu le 23 févr. 2024
Tacj för ditt fina betyg!

10/10 – Excellent

Simon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Reception a répondu le 23 févr. 2024
Tack för ditt fina betyg!

8/10 – Bien

Marcus

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Thomas

Séjour de 1 nuit en février 2024
Reception a répondu le 23 févr. 2024
Tack för ditt fina betyg!

8/10 – Bien

Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Jan-Erik

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mysig weekend
Trevligt hotell med bra läge. Dålig service i baren både på fredag och lördag.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Jörgen

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Minus på: Alldeles för varmt på rummet. Kunde ha varit bättre städat. Plus på: Frukosten va väldigt bra. Personalen va väldigt trevliga
Séjour de 2 nuits en février 2024
Reception a répondu le 23 févr. 2024
Hej Jörgen,Tack för du tog dig tid att ge oss en recension. Vad kul att du gillade frukosten och servicen från vår personal. Vi ska ta din kritik angående städningen och frukosten vidare inom organisationen. Välkommen åter!

10/10 – Excellent

Peder

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Thank you for rating us after your stay.Hope to see you back soon. All the best,

10/10 – Excellent

Tina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Thank you for leaving a rating after your stay with us. Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Thank you for sharing your review with us.Hope to see you back again.All the best,

10/10 – Excellent

Jessica

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Thank you Jessica for your review.Happy you liked it with us.Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Bien

Jonas

Séjour de 2 nuits en février 2024
Reception a répondu le 30 mars 2024
Hej Jonas,Tack för ditt betyg. Hoppas att vi kan möta era förväntningar bättre nästa gång.Med vänlig hälsning,Radisson Blu Scandinavia

10/10 – Excellent

Mattias

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Tusen tack för det fina betyg du ger oss Mattias.Hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka snart igen.Allt gott,

8/10 – Bien

Philip

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Team a répondu le 15 févr. 2024
Thank you Philip for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

10/10 – Excellent

Camilla

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Toppen
Toppen. Fint och mysigt rum, sköna sängar. Trevlig personal och gott om veganska alternativ på frukosten.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Tack Camilla för det fina betyg du har gett oss.Vad roligt att läsa att upplevelsen var fin och att ni kände er väl omhändertagna.Allt gott,

8/10 – Bien

Pernilla

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 15 févr. 2024
Thank you Pernilla for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

10/10 – Excellent

Colin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wow...
Why cant all hotels be like this. Really pleasing aesthetically, friendly curtious staff. Only fripe was that the bed was insanely soft and i like a stiff matress
Séjour de 2 nuits en février 2024
Reception a répondu le 23 févr. 2024
Hi Colin,We are vert grateful for your kind words. We really appriciate that. Hopefully we will se you back at our hotel soon again.Kind Regards

6/10 – Acceptable

Max

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A hotel in the centre of the city
I stayed there for 4 nights. The executive room was big enough to sit and work in the room. The bed was comfortable. The city view was nice! The breakfast buffet was a disappointment. First of all, the time, only until 9.30 !! And the food, nothing special, just the basic. The scramble egg and the sausage were cold all 4 days I was there. No light cheese. Also the coffee was nothing to cheer for. The staff at reception or other employees never greet you when you passed them. One time I called to get a plate and a fork. The lady that brought it up to the room, almost scolded me, for not haven't gone down myself to get it, because as she put it " you haven't bought the food here, have you? Very rude I felt !!! So, if you have experienced customer service at 5 star hotels in other countries, you'll be somewhat disappointed of the level of the service here
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Reception a répondu le 23 févr. 2024
Hello Max,Thank you for taking the time to give us some feedback. We are happy that you liked the bed and the city view.Regarding the breakfast we will take your critique forward in the organization. We are sad that you did not like our service. Our goal is to provide great service to our guests and we will definitely try to better ourselves in the future.All the best.

10/10 – Excellent

Peder

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Team a répondu le 15 févr. 2024
Thank you Peder for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bra service!
Fint bemötande och bra service! Rummet var dock inte städat när vi checkade in och fick ordnas medan vi var på stan.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Teamet a répondu le 17 févr. 2024
Tack för att du delar din upplevelse med oss.Vad roligt att höra att du uppskattade bemötandet även om rummet inte var klart när ni kom.Hoppas vi får chansen att välkomna er åter igen.Allt gott,

10/10 – Excellent

jörgen ingemar

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 17 févr. 2024
Tack Jörgen för det fina betyg du gett oss.Hoppas att vi ses snart igen.Allt gott,

8/10 – Bien

Dennis

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Vårt rum var inte färdigt när vi kom så vi fick en öl i baren under tiden vi väntade. Bra gest
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Manager a répondu le 17 févr. 2024
Tack Dennis för det fina det fina omdöme du lämnat. Vad roligt att läsa att vi tog väl hand om dig innan rummet var klart.Varmt välkommen tillbaka.Allt gott,

10/10 – Excellent

Annkristin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Team a répondu le 15 févr. 2024
Thank you Annkristin for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

10/10 – Excellent

Torleif

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 15 févr. 2024
Thank you Torleif for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,

8/10 – Bien

Rolf

Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Team a répondu le 15 févr. 2024
Thank you Rolf for rating your experience with us.Hope to see you back soon.All the best,