Extérieur

Mantra Gladstone – Avis

4.5 out of 5
Mantra Gladstone
Cnr Wood and Bell Streets, Barney Point, QLD

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 383 avis sur 609." "
Note de 8 – Bien, d’après 163 avis sur 609." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 41 avis sur 609." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 12 avis sur 609." "
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 609." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Bourgin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
vous pouvez y aller les yeux fermés
hotel parfait comme souvent chez mercure
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 – Bien

François

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

8/10 – Bien

Guy1728, La Rochelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel accueillant et bien équipe.
Pas grand chose à ajouter car GLADSTONE ne peut être qu'une ville étape c'ar très industrielle.

10/10 – Excellent

Anand

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay. Rooms were very clean and comfortable. Staff were very nice as well.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Warren

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great family rooms. Very comfortable. Would definitely stay again
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

Jayde

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Jess

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel, clean, fresh, staff are wonderful. Area isn’t too desirable though
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

nicole

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Daniele

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Jodi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Stephen

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Matthew

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay, renovation of the parking area at the moment hinders parking. This is the first time I have stayed in over 30stays that I have had an uncomfortable bed. It was like sleeping on bags of concrete.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 – Excellent

shane

We stay here a bit. It’s convenient because they have dining options and there’s a bar and bistro. Rooms are always clean and tidy. Staff are excellent and heaps of free Parking.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Don

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Julie

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

hatice

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly and attentive staff. Great facilities
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Jacqueline

Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Judy

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Cindy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, friendly staff, right in the same complex as the sports club, great food in the restaurant.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Erin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were very helpful and friendly throughout the stay. Terrific rooms, comfortable and clean. Great facilities. Easy access to restaurant and bar. Would recommend.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
👍
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Judith

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Modern and clean with dining options. Friendly helpful staff. Very comfortable beds
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We were super surprised at how awesome the hotel and surrounding venues were! The staff on check in were soooo lovely and helpful - she couldn’t have done more for us. Just beautiful . We have rebooked to go back.
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Ian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rooms nice and quiet. Good nights rest.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Ellen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Having bars and restaurants close at hand was convenient. Central to city and beaches.
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Mick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
An enjoyable stay
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 – Bien

Boris

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The food in the restaurant was absolutely below any standard. Very disappointing.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 – Excellent

Mick

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

Kira

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Prompt checkin and checkout was great
Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 – Bien

Paul

Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Jamin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Sharni

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, room including bathroom. Helpful staff. Extremely comfy beds.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

10/10 – Excellent

Adrian

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

2/10 – Terrible

Ankur

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Commodités
Points faibles : Service et personnel
Nothing to like about this property, and the staff was rude, incompetent, lazy, and unprofessional
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Craig a répondu le 19 avr. 2023
Thank you Ankur for staying with us earlier this month.Apart from one incident that we discussed that happened at the end of your three night stay I am not sure what else was wrong with the stay. More than happy to gain more details of further issues.RegardsCraigGeneral Manager

10/10 – Excellent

David

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff, Go out of there way to make the stay fabulous.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Craig a répondu le 19 avr. 2023
Good morning DavidThank you for staying with us at the Mantra GladstoneIt is always a pleasure to gain feedback of the service that the staff provide our guests. I am very proud of the team and the care they take in looking after our guests. It certainly makes for a great environment for guests and staff alike.We look froward to welcoming you back in the near future.RegardsCraig

10/10 – Excellent

Melanie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

David

Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

Verena

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gutes Mittelklasse Hotel mit allem Nötigen ausgerüstet. Durch seine Grösse ein wenig unpersönlich, für eine Nacht aber angenehm. Nicht sehr Zentral gelegen!
Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Dion L

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Rudsyn

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 – Excellent

kevin

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Andrew

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff very friendly

10/10 – Excellent

carlo

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 – Bien

Donna

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were so helpful and upgraded us to a balcony, the restaurant staff really friendly and the gentleman at reception assisted us to get the Tv working.. would highly recommend
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Craig a répondu le 29 janv. 2023
Good morning DonnaIt was great to hear that you enjoyed your stay with us.We believe we have everything that a guests needs here in site, but our biggest asset is our staff. They really do enjoy working here and it certainly is appreciated when a guests provides us with great feedback.We look forward to welcoming you back.RegardsCraig

10/10 – Excellent

Kevin, Condon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service.great meal and accomodation. Would certainly stay there again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Craig Conley a répondu le 16 déc. 2022
Thanks Kevin for choosing to stay with us at the Mantra Gladstone.It is always pleasing to have comments about the great service provided by the staff. We are very proud of the property and it certainly shows in the service that is provided.We hope you have a safe and enjoyable Xmas period with family and friends and look forward to welcoming you back in the near future.Kind RegardsCraig

10/10 – Excellent

Beck

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
love that it was pretty much self contained and well laid out - really nice room thank you
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Craig Conley a répondu le 16 déc. 2022
Thank you Beck for providing us with feedback from your stay.Last year we refurbished half of our rooms to include the kitchenettes, which we have gained very positive feedback to, similar to your sentiments.Enjoy the festive period and look forward to welcoming you back in the future.RegardsCraig

10/10 – Excellent

peter

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Back again
I have stayed here before i was great then and is great now .
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Craig Conley a répondu le 16 nov. 2022
Thank you Peter for your continued support of the Mantra Gladstone.It was great to hear that your experiences with us have not changed.We look forward to welcoming you back and possibly "wowing" you with some new additions to the property.RegardsCraig

6/10 – Acceptable

Joanne

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Craig Conley a répondu le 16 nov. 2022
Good morning JoanneThank you for staying with us and providing us with a rating of your stay.May we please gain some more details about areas we may be able to work on to make your next stay a more memorable experience.Kind RegardsCraig

10/10 – Excellent

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel
A modern, clean apartment with a secure large verandah. It had a quality TV with good reception and choice of channels. Good choice of restaurants with great food and decor and open early until late
Craig Conley a répondu le 16 nov. 2022
Thank you Linda for taking the time and providing us with feedback from your stay at he Mantra Gladstone.It was great to hear that everything was to your liking.We look forward to welcoming you back in the future.RegardsCraig

10/10 – Excellent

Christina

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Die Ausstattung unserer Zimmer war super: Waschmaschine, Küche, tolles Bad und das trotz der guten Ausstattung des Gesamthotels