Piscine intérieure, chaises longues

Village Hotel Edinburgh – Avis

4 out of 5
Village Hotel Edinburgh
140 Crewe Road South, Edinburgh, Scotland

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 448 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 320 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 130 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 63 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 41 avis sur 1002." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

FARID

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Emeric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Beaucoup de services qualitatifs : piscine, sport, pub. Chambre confortable et propre. Emplacement près des bus pour aller au centre ville en 10 minutes
Séjour de 1 nuit en août 2023
Stewart Campbell a répondu le 28 août 2023
Dear EmericThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

8/10 – Bien

Maryse

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
L’arrivée un peu chaotique mais ça été. La chambre est petite, les tapis sales, pas de verres à boire, pas de commodités habituelles (savon à main, mouchoirs…). Nous avons mangé au resto pour plusieurs dîners. Très bon, service rapide. Il faisait très chaud, impossible d’ajuster. Le lit est sur des roulettes et bougeait au moindre mouvement. Tranquille, bien située par rapport au centre d’Edimbourg.
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Stewart Campbell a répondu le 26 juin 2023
Merci d'avoir pris le temps d'écrire votre avis sur Village Hotel Club Edinburgh.Je suis très heureux qu'il y ait eu de nombreuses parties de votre séjour que vous avez vraiment appréciées. Je suis très triste de lire que certains aspects de votre séjour n'ont pas été à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que vos commentaires seront transmis aux services concernés et utilisés de manière constructive. J'espère que cela ne vous empêchera pas de rester avec nous à l'avenir.bien à vous,Stewart Campbell, directeur général

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Jazz a répondu le 16 mars 2020
Thanks for your great review! We're so glad you enjoyed your stay!

10/10 – Excellent

Marilyn

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel à Édimbourg surtout si on a une voiture
L’hôtel est excentré mais ceci permet d’avoir un parking gratuit et une station service se situe à côté. Les arrêts de bus pour rejoindre le centre ville sont situés tout à côté de l’hôtel (environ 15 min de bus). L’aéroport est également situé à 20 min en voiture. Les chambres sont grandes et bien décorées. La salle de bain est également agréable. Le resto et le Starbucks dans l’hôtel sont très appréciables si on a envie d’une petite pause réconfort ou si le soir on n’a pas envie de se déplacer. Je n’ai par contre pas apprécié le Check-in et out sur les tablettes numériques qui ne fonctionnent pas bien, on perd le côté humain qui est bien plus efficace...
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Ana a répondu le 22 oct. 2019
Dear Marilyn, Thank you for your lovely feedback! We're glat that you enjoyed you stay at the Village Edinburgh, i'mdelighted to inform that our staff members are always happy to meet and greet our guests with a worm welcome. Looking forward to see you back at the Village Edinburgh soon! Best wishes,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Ana a répondu le 2 oct. 2019
Thank you for your feedback, we appreciate it!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Ana a répondu le 2 oct. 2019
Thank you for time taking to review your stay at the Village Edinburgh!

8/10 – Bien

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel fonctionnel avec une belle piscine intérieure
Séjour de 3 nuits en août 2019
Lilita a répondu le 7 août 2019
thank you for the feedback, Paul. Hope to see you back soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Lilita a répondu le 16 juin 2019
Thank you for your score. Looking forward to welcoming you back!

8/10 – Bien

francois

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Étape en arrivant tardivement à l'aéroport
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Lilita a répondu le 29 avr. 2019
Thanks a lot for your great feedback. Looking forward to welcoming you back!

10/10 – Excellent

Thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Lilita a répondu le 29 avr. 2019
Thanks a lot for your great feedback, Thierry. Looking forward to welcoming you back!

10/10 – Excellent

Caroline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout à été parfait
Magnifique. Surtout après avoir constaté que l hôtellerie en Ecosse et la nourriture sont souvent mauvaises. Hôtels sales avec une décoration soit disant écossaises de mauvais goût. Excepté à plockton inn et the village hotel. Ces deux là furent propres, calmes , une bonne nourriture variés. Parfait. Je recommande à tous les voyageurs de terminer leur périple dans les Highlands par cet hôtel professionnel élégant et propre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Thomas A a répondu le 12 mars 2019
Thanks for a great review! Hope to see you again soon. Thomas

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Suberbe hôtel, propre, avec beaucoup de service à même l'hôtel. Pas loin du centre ville.
Séjour de 1 nuit en juin 2018

8/10 – Bien

yvan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bâtiment neuf avec stationnement arrêt d'autobus pour centre ville tout près le restaurant fut apprécié
Séjour de 3 nuits en mai 2018

10/10 – Excellent

Florian, Brive

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel super, personnel très agréable, prestation de qualité, proche du centre et de l’aéroport, complexe super .
Séjour de 3 nuits en mai 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel parfait : propre, spacieux, personnel agréable, chambre avec bonne literie et tout le nécessaire disponible (jusqu’à la bouilloire et café/thé), english breakfast qualitatif et quantitatif à un prix relativement correct. Seul point négatif la distance du centre ville (environ 30min à pieds en bons marcheurs, retour en cab : 10£ en soirée).
Séjour de 3 nuits en mai 2018

10/10 – Excellent

Samuel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super hotel moderne ! À conseiller !

10/10 – Excellent

Audrey, toulon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel à 8 minutes en voiture du château d’Edim
Très propre avec toutes les commodites. Accès simple et parking gratuit.
Séjour de 1 nuit en avril 2018

6/10 – Acceptable

Daniel

I thought the breakfast was poor, the quality of the food and the selection. Also no water complimentary with the room.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Stewart Campbell a répondu le 24 mai 2024
Dear DanielThank you for taking the time to write your review of Village Hotel Club Edinburgh.I am very sad to read that some aspects of your stay fell short of your expectations, in particular our breakfast offering. Whilst this is not the usual feedback we receive, please be assured your feedback will be passed on to the relevant departments and used constructively and please also accept my personal apologies for any inconvenience caused. I do hope this will not put you off staying with again in the future.Kind regards,Stewart Campbell, General Manager

8/10 – Bien

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Hilary

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel rooms but not a lot of space
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Stewart Campbell a répondu le 8 mai 2024
Dear HilaryThank you for taking the time to complete this survey.I am pleased to read that overall you really enjoyed your stay with us. Thanks again and I truly hope to welcome you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

6/10 – Acceptable

Josee

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
I would not recommend this property to anyone who is looking for customer service of any kind or good night sleep. Only thing we enjoyed was access to Starbucks(staff their very kind) and pool. First off, you have to check yourself in on an ipad, the lady behind the desk didn't even greet us. All she did was hand us the machine so we could activate our own key once the machine told us what our room number was going to be. She did not tell us anything about the amenities in the hotel or pool hours. Secondly we also had to serve ourselves in the restaurant, the staff on that day had no clue how to do their job (nobody knew how to issue a refund, lady I gave my order too could not answer a single question about the menu without going to kitchen). The one man behind the bar refused to help me when I first got to the bar to place my order and clearly has issue with women as he took a man's order who approached the bar 2min after me. Third the staff do not smile and when you do ask them a question they honestly look inconvenienced by you. Finally the bed and pillows in our room where the most uncomfortable items we have ever slept on during our 7 day trip to G.B.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Stewart Campbell a répondu le 30 avr. 2024
Dear JoseeThank you for taking the time to write your review.I am very sad to read that some aspects of your stay fell short of your expectations. Please be assured your feedback will be passed on to the relevant departments and used constructively. Please also accept my personal apologies for the inconvenience caused. I do hope this will not put you off staying with again in the future.Kind regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Oi Yung

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place and more space room
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Stewart Campbell a répondu le 30 avr. 2024
Dear Oi YungThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Rebeka

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Had a great stay here, good location. Facilities very good. Food and drinks lovely! Would definitely recommend and return to stay again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Stewart Campbell a répondu le 30 avr. 2024
Dear RebekaThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

LUCY

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were all wonderful, we liked the restaurant. Because this hotel is also a health club, guests can use the gym, large lap pool, sauna, steam room, and jacuzzi FOR ONLY $5 per day per room. We were also able to park close to the building in the handicap area. Hotels with a car park are hard to find in Edinburgh.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Stewart Campbell a répondu le 22 avr. 2024
Dear LucyThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

8/10 – Bien

Tahira

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

alexander, Christiansburg

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Graham

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Had to leave a young child at my table to go to the bar each time I wanted to order food or drink because the poorly trained staff were too lazy to serve at tables. My starter and main came out together so I had to leave my child again to discuss with staff. It had to be sorted by me as I was made to pay in advance. Customer comes last in this place. Minimum effort by staff is the priority.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Stewart Campbell a répondu le 22 avr. 2024
Dear GrahamThank you for taking the time to write your review.I am very sad to read that some aspects of your stay fell short of your expectations. Please be assured your feedback will be passed on to the relevant departments and used constructively. Please also accept my personal apologies for the inconvenience caused. I do hope this will not put you off staying with again in the future.Kind regards,Stewart Campbell, General Manager

4/10 – Médiocre

Justin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Disclaimer, my poor review is singular to my experience and isn't indicative of the Hotel in general. We didn't meet much of the staff and only stayed one night. We had booked two nights, but left pretty quick after the first night's experience. So, we were given a room that had a bathroom meant for people with disabilities. Maybe all the rooms are that way, I'm not sure. Our problem with our stay was because the drain was either clogged or closed off somehow. didn't notice because the shower floor is the whole bathroom floor in a disability bathroom but you still have a curtain blocking the view of the rest of the bathroom (also you just assume the water will go down the drain). So the whole bathroom flooded after one shower. I told the person at the front desk, she said she would have someone come take a look that night, but no one came. Possible they came after we fell asleep and left us alone, unsure. But we just decided to check out the next morning.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Stewart Campbell a répondu le 22 avr. 2024
Dear JustinThank you for taking the time to write your review of Village Hotel Club Edinburgh.I am very pleased that there was many parts of your stay that you really enjoyed. I am very sad to read that some aspects of your stay fell short of your expectations. Please be assured your feedback will be passed on to the relevant departments and used constructively and please also accept my personal apologies for any inconvenience caused. I do hope this will not put you off staying with again in the future.Kind regards,Stewart Campbell, General Manager

6/10 – Acceptable

Bethan Louise

Voyage en famille
Points forts : Commodités
We had to ask for the room to be cleaned.There was a fire alarm at night no staff explained what was going on and there was no head count. Potentially very dangerous for guests.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Stewart Campbell a répondu le 1 avr. 2024
Dear Ms LouiseThank you for taking the time to write your review of Village Hotel Club Edinburgh.I am pleased that overall you enjoyed your recent stay with us. Thank you also for highlighting some improvements we can make to further enhance your experience for future stays with us. Please be assured your feedback will be taken onboard and used constructively.Thanks again and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

6/10 – Acceptable

Scott

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Sneden

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved it
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Kris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was a great property. Clean and friendly. Women’s locker room could have been cleaner.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Stewart Campbell a répondu le 14 mars 2024
Dear KrisThank you for taking the time to write your review of Village Hotel Club Edinburgh.I am pleased that overall you really enjoyed your recent stay with us. Thank you also for highlighting some improvements we can make to further enhance your experience for future stays with us. Please be assured your feedback will be taken onboard and used constructively.Thanks again and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Valerie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were polite and helpful
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Stewart Campbell a répondu le 13 mars 2024
Dea ValerieThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff were welcoming and really friendly. 10 minutes drive into centre town Excellent facilities
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Stewart Campbell a répondu le 6 mars 2024
Dear LindaThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

8/10 – Bien

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel and Facilities good, only downside was rooms very hot at night.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Stewart Campbell a répondu le 4 mars 2024
Dear MichaelThank you for taking the time to write your review of Village Hotel Club Edinburgh.I am pleased that overall you really enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Scott j crowe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fun & Good value
Great stay. Good value. Fun, energetic vibe. Great gym & pool
Séjour de 1 nuit en février 2024
Stewart Campbell a répondu le 4 mars 2024
Dear ScottThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Hamish

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.

8/10 – Bien

John

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Andy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Paul

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Nicola

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay
Séjour de 2 nuits en février 2024
Stewart Campbell a répondu le 22 févr. 2024
Dear NicolaThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Victoria

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel review
Weekend was lovely couldn’t fault anything, hotel was lovely, clean, staff were helpful . Everything what we needed was there
Séjour de 2 nuits en février 2024
Stewart Campbell a répondu le 22 févr. 2024
Dear VictoriaThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Sophie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really great stay here, the hotel was clean and modern. Staff were very friendly and helpful during our stay. Bar for food and drinks was nice relaxed atmosphere. Starbucks in the lobby was a great addition! Bus stop right outside the hotel for links into the city center. Would definitely stay again here and recommend to all.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Stewart Campbell a répondu le 22 févr. 2024
Dear SophieThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Pippa

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Cliff

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Paul

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great for parking on the edge of the city centre. Staff friendly and helpful
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Stewart Campbell a répondu le 22 févr. 2024
Dear PaulThank you for taking the time to write this lovely review of Village Hotel Club Edinburgh.I am delighted to read just how much you enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager

10/10 – Excellent

Sarah

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Zenon

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
A long weekend in Edinburgh. Fairly good base. Hotel was good but could with a little sprucing up in places. Good value breakfast
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Stewart Campbell a répondu le 4 mars 2024
Dear ZenonThank you for taking the time to write your review of Village Hotel Club Edinburgh.I am pleased that overall you really enjoyed your recent stay with us and I look forward to welcoming you back again soon.Kindest regards,Stewart Campbell, General Manager