Façade de l’hébergement  – soirée/nuit

Jumeira Rotana – Avis

4 out of 5
Jumeira Rotana
2nd December St., Al Badaa, Al Jafiliya, Dubai

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 286 avis sur 705." "
Note de 8 – Bien, d’après 290 avis sur 705." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 83 avis sur 705." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 27 avis sur 705." "
Note de 2 – Terrible, d’après 19 avis sur 705." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Abdel, France

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Ce que j’ai trouvé le plus intéressant c’est l’implication du personnel. Notamment de Adil et de Ruby qui se sont tout au long du séjour préoccupé De nous , aiguillé et surtout toujours souriant. Deux personnes formidables.
Séjour de 14 nuits en août 2020
Reservation Department a répondu le 25 août 2020
Dear Mr.Abdel Merci pour vos aimables commentaires, nous partagerons votre feedback avec le departement concerné et nous nous souhaitons de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel .

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était très bien et personnel très sympathique
Séjour de 12 nuits en décembre 2019
Reservation Department a répondu le 19 janv. 2020
on vous remercie pour votre positif commentaire , nous souhaitons vous acceiullir encore une fois a Jumeira Rotana . Cordialement

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités
L’emplacement de l’hotel était parfait. La propreté laisse à désirer et la piscine trop petite
Séjour de 10 nuits en septembre 2019
Reservation department a répondu le 6 oct. 2019
Dear Valued Guest Thank you for your kind comment , hope you enjoyed your stay with us and looking forward in welcoming you again in jumeira Rotana

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 9 nuits en juillet 2019
GM a répondu le 28 juill. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 4 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Deuxième séjour à Rotana Jumeira qui confirme ! Au top, merci Fairous, Soe, Emmanuel et Raja. Le personnel Valet aussi. Le personnel de chambre, au restaurant. Je reviendrais avec plaisir !
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Rien a dire a part l’emplacement qui est un peu éloigné.
Séjour de 13 nuits en juin 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les chambres sont grandes, les lits aussi. La propreté est top.
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Reservation Department a répondu le 14 mai 2019
Dear Valued Guest Thank you very much for choosing to stay at Jumeira Rotana Dubai. We are pleased to know that you are having an enjoyable first-hand experience with our services. Your comments are appreciated and we will be happy to share them with all relevant department. Thank you once again and we wish you a “Treasured Time” with us.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le service est top. Personnel accueillant, une très bonne surprise.
Séjour de 8 nuits en avril 2019
GM a répondu le 8 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for rating us on Expedia. I am delighted that you would recommend us and that you had an enjoyable stay with us and that the team took wonderful care f you. We are looking forward to welcoming you again in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très propre et bien équipé, proche de tous commerces
Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 6 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the 4 star rating and for highly recommending us to others. I was delighted to read that you truly enjoyed your stay with us highlighting our convenient location. We are looking forward to welcoming you on your next visit. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 10 nuits en avril 2019
GM a répondu le 2 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 4 following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 9 nuits en avril 2019
GM a répondu le 2 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 4 following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Ménage bien fait produit d hygiène à dispositions personnel très sympathique
Séjour de 5 nuits en avril 2019
GM a répondu le 28 avr. 2019
Dear Valued Guest, We are overwhelmed that you had such a wonderful experience staying at Jumeira Rotana. I was pleased to read that you really enjoyed our service highlighting the services provided by our housekeeping team. Thank you once again and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Holidays in Family Superb Hôtel. Friendly staff (Thank you to Fairoos, Soe, Maid (I don t remember his name) and including all the others who are very Nice. Equipment Perfect. Large room, not noise, Swimming pool Very good breakfast, We ll come back, that s sure. Thank you for your welcome
Séjour de 7 nuits en avril 2019
GM a répondu le 28 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the lovely review and your kind words. It gives us immense pleasure to know that you had an excellent stay with us and that we were able to make you feel comfortable. I sincerely appreciate your kind words concerning our helpful and friendly staff Thank you for staying with us and we are all looking forward to have the opportunity of welcoming you again very soon. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Akram

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Hôtel bien situé proche de Jumeirah et Dubai mall. Séjour agréable, petit déjeuner riche et varié. Personnel disponible et serviable, service de valet intéressant. Merci à Fairoos pour son aide. A refaire
Séjour de 3 nuits en avril 2019
GM a répondu le 25 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for rating us on Expedia. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us highlighting our convenient location, varied breakfast and helpful staff. The entire team thank you once again for your trust in our hotel and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 12 nuits en avril 2019
GM a répondu le 25 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 9 nuits en avril 2019
GM a répondu le 14 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 4 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 8 nuits en mars 2019
GM a répondu le 10 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Alexandra, Orléans

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon rapport qualité prix ! Les chambres sont spacieuses et bien entretenues. Hôtel bien situé je recommande ++ seul petit point bof je dirais la taille de la piscine mais elle reste très convenable avec un petit plus pour la pataugeoire top pour les enfants en bas âge 👍
Séjour de 8 nuits en mars 2019
GM a répondu le 10 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Jumeira Rotana and for the time taken to share your experience. We are very pleased to hear that you had a great stay with us highlighting our location and our spacious rooms. We truly appreciate your wonderful review and we look forward to welcoming you back on your next trip. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

6/10 – Acceptable

Amokrane

Moyen
Séjour de 2 nuits en février 2019
GM a répondu le 27 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us on Expedia. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

6/10 – Acceptable

Mas

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
Le personnel est au petit soin avec les clients . Piscine tres sympa
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Reservation Department a répondu le 28 mars 2019
Cher Client on vous remercie pour votre feedback positive et nous espérons que vous avez passé un bon séjour chez nous . Cordialement Merci

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 4 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Établissement très bien situé, quartier animé. Personnel très très accueillants et disponible
Séjour de 8 nuits en mars 2019
GM a répondu le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay at Jumeira Rotana. It was a pleasure to learn of your appreciation with the quality of service of our staff and overall accommodations of our hotel. It is always great to hear we are meeting the expectations our guests have come to expect and deserve. On behalf of all of us here at Jumeira Rotana, it was a pleasure to have you stay with us and we already look forward to your next visit. Sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
On a bien aimé l'emplacement de l'hôtel. il y a plusieurs restaurants à coté qui sont correcte au niveau qualité prix. Pour le petit déjeuner, il y a un grand buffet. Des produits frais et bons. Le personnel est très accueillant, sympathique et souriant. Le seul inconvénient, il y a du bruit au niveau de la climatisation de l'immeuble à coté que l'entend la nuit.
Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 16 mars 2019
Dear Valued Guest, We are overwhelmed that you had such a wonderful experience staying at Jumeira Rotana. Thank you for choosing to stay with us and for your kind words pertaining our services and facilities is truly appreciated. I will certainly convey your message to the entire team. We hope to welcome you back again very soon. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
hotel super on a passé une tres bonne semaine les personnels sont a l'ecoute et serviable .Merci a mosteful a la reception une tres bonne personne trés serviable il est vraiment adorable ce monsieur . Cordialement
Séjour de 7 nuits en mars 2019
GM a répondu le 11 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at Jumeira Rotana and for the time taken to share your experience. We are very pleased to hear that you had a perfect stay with us, thank you for acknowledging our great staff especially mofizul. We truly appreciate your wonderful review and we look forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Emplacement excellent Proprete Courtoisie du personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2019
GM a répondu le 9 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the 5 star rating and for highly recommending us to others. I was delighted to read that you truly enjoyed your stay with us and that my team took wonderful care of you. We are looking forward to welcoming you on your next visit. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon hôtel. Les chambres sont spacieuses et confortables. Le petit-déjeuner est très bien. Le personnel est très poli, serviable et à l'écoute. L'hôtel est bien situé et se trouve à proximité des lieux touristiques en voiture. La piscine sur le toit est agréable. Malheureusement le sauna ne fonctionnait pas pendant mon séjour.
Séjour de 6 nuits en février 2019
GM a répondu le 7 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay at Jumeira Rotana. It was a pleasure to learn of your appreciation with the quality of service of our staff and overall accommodations of our hotel. It is always great to hear we are meeting the expectations our guests have come to expect and deserve. That being said, we do apologize for the inconvenience you faced regarding unavailability of sauna. Rest assured that we would work towards improving our product and services. On behalf of all of us here at Jumeira Rotana, it was a pleasure to have you stay with us and we already look forward to your next visit. Sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Personnel d’etage Aux petits soins Emplacement dans un quartier animé. Personnel accueillant. Possibilité amélioration carte restauration et navette à disposition.
Séjour de 6 nuits en février 2019
GM a répondu le 10 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for the 4 star rating and for recommending us to others. I was delighted to read that you truly enjoyed your stay with us and that my team took wonderful care of you. We are already looking forward to welcome you again on your next visit. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en février 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 4 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en février 2019
GM a répondu le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying at Jumeira Rotana and for rating us 5 star following your stay. We really appreciate your rating and feed back which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. We hope you have the opportunity of staying with us at Jumeira Rotana in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hotel propre, je n ai pas eu l occasion d essayez les infrastructure car personne ne nous a rien explique quand a l emplacement des choses, les horaires, les droits brefs on ete un peu perdu du coup. La navette pour la plage etant graruite on a pris le taxi et personne nous a rien dit alors qu on a demande une voiture pour s y rendre, du coup juste une fois le dernier jour pour essayez.
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Ulrich a répondu le 7 janv. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your constructive feedback with us. We have noted your comments and rest assured, the concerned team has been briefed and all necessary trainings are in place to avoid such issues. We look forward to welcome you again soon. Kind regards, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

KHADI

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel de qualité et moderne et personnel accueillant situer au centre ville non loin d’une avenue assez animé ou on peut manger ou se balader
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
GM a répondu le 12 janv. 2019
Dear Valued Guest, We are delighted for the fantastic review and for recommending us to everyone. Thank you for your kind comments about our hotel location and our friendly staff, i shall surely convey your kind comments to him. We hope to welcome you again in the near future. Best regards, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Dani

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Genial l’hotel!!! Propre, confortable Très bon petit déjeuner Personnel très agréable
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
GM a répondu le 4 déc. 2018
Dear Valued Guest, Fantastic review of your stay with us at the Jumeira Rotana. We are delighted to hear that we were able to meet your expectations and made you feel comfortable. We are looking forward to welcoming you again in the near future Kind regards, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Grande gentillesse du personnel. L'hôtel est bien situé
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
GM a répondu le 4 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for the 4 star rating and great words! I was delighted to read that you truly enjoyed your stay with us and that my team took wonderful care of you. We are already looking forward to welcoming you on your next visit. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel que se soit en confort,propreté ou personnels. Très accueillant et répond aux attentes. Nous avons trouvé un gâteau d'anniversaire déposer dans la chambre durant notre absence nous avons été agréablement surpris de cette attention.
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
GM a répondu le 15 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for the 5 star rating and great words! I was delighted to read that you truly enjoyed your stay with us and that you liked our surprise cake. We are looking forward to welcoming you on your next visit. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ttes bonne acceuille tres bonne hotel proche de tous merci beaucoup
Séjour de 11 nuits en octobre 2018
GM a répondu le 23 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the excellent review and the 5 star rating! I am delighted that we were able to meet your expectations and that you enjoy staying with us. We do hope to have the opportunity to welcome you again in the future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

4/10 – Médiocre

melk, France

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ne pas faire
Acceuil nul aucun renseignements mal placé aucune ambiance et surtout prenez aucune excursion ou activité cher eux hors de prix comparé à l extérieur
Séjour de 7 nuits en août 2018
GM a répondu le 11 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at the Jumeira Rotana and sharing your feedback on Expedia. First and foremost, please accept my sincere apologies for all the inconveniences you experienced during this visit and I assure you that all necessary steps are being taken to ensure none of our guests face a similar situation when it come to welcome and proving more information. with regards to the excursion, please note that the price differ depending on services. It is our goal to maintain the highest standards of service to all our guests and it is only from feedback such as yours that we are able to improve our facilities and services. I look forward to welcoming you again at Jumeira Rotana Dubai. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Charlotte, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Accueillant
Personnel accueillant ! Proche de la plage « La mer ». L’hôtel possède des navettes gratuites pour des heures fixes. Nous avons eu un «housekeeping » excellent ! Dilum nous a fait des créativités splendides à base de serviettes de bain! 10/15 min du Dubai Mall, Burj Khalifa et City Walk
Séjour de 9 nuits en juillet 2018
Jumeira Rotana a répondu le 7 août 2018
Cher invité, Merci beaucoup d’être avec nous à Jumeira Rotana Dubai. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un séjour agréable avec nous et que vous êtes satisfaits de nos services et installations. Vos commentaires seront partagés avec tous les départements concernés. Nous avons transmis vos compliments à notre employé (Dilum of Housekeeping) qui était très satisfait de votre geste. Merci encore une fois et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à Jumeira Rotana Hotel dans un avenir proche. Cordialement, Ulrich Hoffmeister Directeur général Cher invité, Merci beaucoup d’être avec nous à Jumeira Rotana Dubai. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un séjour agréable avec nous et que vous êtes satisfaits de nos services et installations. Vos commentaires seront partagés avec tous les départements concernés. Nous avons transmis vos compliments à notre employé (Dilum of Housekeeping) qui était très satisfait de votre geste. Merci encore une fois et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à Jumeira Rotana Hotel dans un avenir proche. Cordialement, Ulrich Hoffmeister Directeur général

10/10 – Excellent

Khady, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel exceptionnel
Un séjour très agréable, le personnel est accueillant et disponible, mention spéciale à Fairoos et Mariam! Petit déjeuner délicieux et divers. Je n’irais plus à Dubaï sans séjourner au Rotana!
Séjour de 5 nuits en juin 2018
GM a répondu le 27 juin 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the wonderful review and for choosing to stay with us. Thrilled to know that we were able to meet your expectations and make you feel comfortable. We are glad that you recommend us to others and it would be our pleasure to have you visit us again very soon. Kind regards, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Driss

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rotana good deal
Hôtel très bien placé ainsi que le personnel aux petits soins superbe piscine en toi terrasse la vue est à couper le souffle chambre nickel literie efficace
Séjour de 6 nuits en mai 2018
GM a répondu le 22 mai 2018
Dear Valued Guest. Thank you for the wonderful review and for highlighting our wonderful staff. Thrilled to know that we were able to meet your expectations and make you feel comfortable. It would be our pleasure to have you visit us again very soon. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Quang phuoc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
1er hôtel sur le séjour. Bien situé et proche des commerces Seul point négatif, la piscine reste un peu à désirer
GM a répondu le 2 mai 2018
Dear Valued Guest, We are overwhelmed that you had such a wonderful experience staying at the Jumeira Rotana. Thank you for choosing to stay with us and for highlighting our convenient location. We hope to welcome you back again very soon. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour 28 novembre 2017
Très grande chambre confortable, propre et belle piscine. Il nous est arrivé une mésaventure, mon conjoint a perdu son porte-feuille et le personnel de l’hotel a tout fait pour nous venir en aide et nous guider dans nos démarches. Ils semblaient vraiment désolé pour nous. Service très apprécié.
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
GM a répondu le 6 déc. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay at Jumeira Rotana. It was a pleasure to learn of your appreciation with the quality of service of our staff and overall accommodations of our hotel. It is always great to hear we are meeting the expectations our guests have come to expect and deserve. We look forward to welcoming you back and serve you in the true spirit of hospitality for which Rotana is known for. Sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

NABIL, SORGUES

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel tres bien sit personnel parfait
J ai passé un très bon séjour en famille dans cet établissement il est vraiment parfait je vous le recommande car il est très propre et le personnel est toujours souriant et à l écoute
Séjour de 11 nuits en octobre 2017
GM a répondu le 10 nov. 2017
Dear Valued Guest, First and above all, we would like to sincerely thank you for your recent stay with us and taking time to share your feedback and positive experience. We are delighted to read your appreciation on the service and facilities. Our guest’s satisfaction is our prime objectives and we are glad that we stood up to your expectations. I shall surely pass on your grateful comments to the entire team for them to be further motivated to perform better. Once again thank you for your kind acknowledgement and we very much look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager

8/10 – Bien

sab, chaoui

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres belle hotel
Tres bzlle hotel proche du centre ville et de la plage a refaire jai adorer
JRH a répondu le 22 mai 2017
Dear Guest, Thank you for having taken the time on your review on Expedia following your recent stay at Jumeira Rotana Hotel I was pleased to see we met your expectations and the team and I look forward to your return. Kind regards, Ulrich Hoffmeister General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel et situation parfait. Par contre l'accès au wi-fi lamentable. Il faut payer pour avoir un meilleur débit
GM a répondu le 14 mai 2017
Dear Guest, Thank you very much for staying with us at Jumeira Rotana Dubai. We are pleased to know that you had an enjoyable stay with us and were happy with our services and facilities. Your comments will be shared with all concerned departments. Thank you once again and we do hope to have the pleasure of welcoming you back to Jumeira Rotana Hotel sometime in the near future. Yours sincerely, Ulrich Hoffmeister General Manager