Note fondée sur 790 évaluations vérifiées

4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 15 sept. 2022
Loved this hotel with beautiful and clean room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Rhyzlane Myriam El,Thank you so much for your kind review! We appreciate you taking the time to share your thoughts with us. We are thrilled that our accommodations were the highlight of your stay! Thank you for choosing our hotel and we look forward to having you back again soon! Best,Daniel TrejbalGeneral Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Montréal, Québec

Séjour à Cleveland, Ohio.

Publié le 5 juill. 2014
Pour : Les chambres y sont très spacieuses et propres. Le coup de coeur était pour la salle de bain... et sa grande douche.
Contre : L'accueil fut très bien. Toutefois, le préposé étant toujours occupé, on n'ose pas demander de l'aide pour se répérer dans la ville.
Emplacement : Pas très loin de là, il a été possible de visiter un magnifique parc et plusieurs attraits tel que le Musée des beaux-arts de Cleveland, le Jardin bot
Nous étions 4 adultes à visiter Cleveland. Au départ, nous aurions aimé nous retrouver dans le centre-ville, mais le prix des chambres disponibles étaient beaucoup trop élévés pour notre budget. Nous avons donc choisi pour ce "deuxième" centre-ville de Cleveland et nous ne l'avons pas regretter! En effet, le secteur où se situe l'hôtel est un nouveau quartier de type "new urbanism" qui est en pleine construction. On y retrouve un nouveau musée d'art contemporain, quelques fast-foods pratiques et une cité universitaire médicale. Le centre-ville de Cleveland n'est qu'à 10 km de là. Il est possible d'y aller en métro aérien, d'utiliser le SRB ou un taxi. Comme dans de nombreuses villes américaines, la ville est parsemée de quartiers moins recommandables. C'est aussi le cas là-bas. Mais pas du tout près de l'hôtel. On peut visiter les quartiers "trendy" de Trémont ou d'Ohio City par exemple, en utilisant son propre véhicule. La Petite Italie se fait très bien à pied. L'hôtel est neuf. Même s'il s'agit d'une grande bannière, l'hôtel demeure de petite taille.
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 avr. 2024
It was clean and everyone was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, On behalf of our entire team, thank you for your kind review. It's wonderful to know that your stay was enjoyable. Our associates work hard to provide a pleasant experience, so we appreciate that you took the time to review our hotel. Thank you for choosing us while in the area. Best, Daniel Trejbal, GM
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 20 avr. 2024
Great location right by the case campus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, It is wonderful to know that your stay was pleasant. We love hearing that you appreciated our friendly service, convenient location and amenities while visiting. Your feedback is helpful, and I thank you for taking the time to share. We look forward to being your hotel of choice when in the area. Best, Daniel Trejbal, GM
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Shea, Gestion de l’hôtel
Dear Octavius, Thank you for reviewing us! We are glad to hear you were satisfied with your stay and we look forward to seeing you again in the near future! Sincerely, Courtyard by Marriott Cleveland University Circle
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 30 mars 2024
Forced valet parking, limited menu in restaurant and did not include extra fries & sauces in take out, one chair in room, only table is built in for one and tv above is 18” from your face, end tables too short with only one plug & NO usb charger. Tiny fridge. Thermostat for room unresponsive & shower temp regulation not working properly either. The bed, pillows and bedding was nice, but top cover had a yellow stain. The other hotel with the same name but different location we stayed at before was MUCH nicer - this one was very substandard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you in the future. Sincerely, Daniel Trejbal, GM
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 mars 2024
Check-in staff was rude and unhelpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Carisa, Please accept my sincere apology that you were not treated in a friendly and welcoming manner. There is no number of associates, not even one, that is an acceptable number for the unfriendly treatment of our guests. Thank you for your review, and please know it will be addressed with the team. We hope to see you again on a return visit. Sincerely, Daniel Trejbal, GM
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Tupelo

Publié le 20 mars 2024
It was convenient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, We appreciate your kind words! Thank you for letting us and other travelers know that you had a 'five-star' experience thanks to our convenient offerings. We loved hosting you and hope to do so again someday. Best, Daniel Trejbal, GM
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 25 févr. 2024
B
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear bethany, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Daniel Trejbal, GM