Note fondée sur 1 829 évaluations vérifiées

4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Quebec

Publié le 19 oct. 2023
Near O'Hare airport, but shuttle from airport not so available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. This helps us ensure every guest experience is a great one!While we're glad to hear you had a pleasant experience and appreciated our convenient location, we're sorry for any problems you encountered with the airport shuttle service. Our front desk team is always available and happy to help with any issues that may arise during your time with us. We're grateful for your valuable comments, and we hope to exceed your expectations the next time you're in the area.Sincerely,The Management Team at Comfort Suites O'Hare
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2023
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 13 juill. 2023
Wouldn't come back: walls super thin, shuttle service not very efficient (1h30 waiting at the airport), elevator down so had to go 6th floor with our luggage by the stairs...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. This helps us ensure every guest experience is a great one!You can rest assured that our team will address all of your concerns as we move forward, and we would appreciate another chance to impress you in the future! Sincerely,The Management Team at Comfort Suites O'Hare
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Lévis

Publié le 29 juin 2023
Correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. This helps us ensure every guest experience is a great one!It was a pleasure having you stay with us, and we are happy to see your time here was positive. Please come back soon. Sincerely,The Management Team at Comfort Suites O'Hare
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 21 déc. 2022
Good !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Léa, Nothing pleases our team more than knowing we gave one of our guests an outstanding stay! Thank you for your perfect review score, and we hope you'll revisit us soon at Comfort Suites Chicago O'Hare.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 juill. 2022
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Marc-Andre, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2024
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2024
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 avr. 2024
No hot water in room would like some compensation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We understand how inconvenient the lack of hot water must have been for you, and we apologize for any disappointment it caused. Rest assured, we're taking steps to ensure this issue does not occur again. We value your patronage and hope to have the chance to provide you with a much-improved experience in the future.Sincerely,The Management Team at Comfort Suites O'Hare
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2024