Note fondée sur 988 évaluations vérifiées

4,5 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Très bien

Publié le 13 févr. 2020 sur Hotels
Très bon rapport qualité prix, bon emplacement et personnel efficace. Agréable de se reposer au calme après l’agitation de la ville, salle de sport et jolie petite piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, Thank you for staying with us and for sharing us your valued feedback. We are delighted to know that our location, services, and facilities had contributed to your enjoyable stay here with us. We look forward to seeing you again on your next visit. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Geneve

Publié le 17 nov. 2019
Hôtel très propre et très bien entretenu SDB irréprochable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2019 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear Yoan, Thank you for choosing to stay with us and for giving us a valued feedback. We are pleased to know that you enjoyed your stay here with us and we look forward to seeing you again soon. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 nov. 2019
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Le Méridien Chiang Mai and for rating our hotel a 5-star rating. It is wonderful to know that you had an enjoyable stay here with us. We hope to have the opportunity to welcome you back again next time. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2019 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear ELSA, Thank you for staying with us and for rating our hotel. We are pleased to know that you had a memorable stay here with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Saint Genis Pouilly

Publié le 27 déc. 2018
Bien.situé proche marché de nuit. Personnel au petit soins
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your kind review. I am pleased to hear that our location had contributed to a memorable stay and enjoyable time in Chiang Mai. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to seeing you again soon. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 11 déc. 2018
Very central location, close to eveything. Furniture already dated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2018 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you staying with us and taking the time to review our hotel. It is wonderful to read that our location was a highlight of your stay here with us. Your feedback regarding the hotel's facilities is also very valuable to us as we are continually aiming to elevate every aspect of the experience we offer our guests. We look forward to serving you again soon. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 19 nov. 2018 sur Hotels
hotel très bien situé, petit déjeuner très copieux et varié Très belle chambre avec vue sur la ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2018 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear herve, Thank you for choosing to stay with us and for your wonderful feedback regarding our location, breakfast, and guestroom. Your feedback is very valuable to us as we are continually aiming to elevate every aspect of the experience we offer our guests. We look forward to seeing you again in the near future. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 10 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2018 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear herve, Thank you for staying with us and for giving us a 5-star rating. It is fantastic to know that you had an enjoyable stay with us. We hope to have the opportunity to seeing you again soon. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

A la hauteur de sa réputation

Publié le 4 août 2018 sur Hotels
Hôtel bien placé, personnel accueillant et service conciergerie très efficace.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Fai, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie, Thank you for your kind review. I am delighted to read that our services along with our location had contributed to an enjoyable stay. Thank you for choosing Le Méridien Chiang Mai and we hope to have the opportunity to welcome you again in the near future. Best regards, Sasima Udomsilpa - Marketing Communications
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Excellente hôtel

Publié le 1 mars 2018
Excellente hôtel très bien situé. Personnel efficace et compétent. Très bon petit-déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2018 par Rojjana, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, Thank you for giving us your kind feedback. It is wonderful to read that location. services and cuisines had contributed to an enjoyable stay. We look forward to seeing you again soon. Best regards, Rojjana Franzke - Hotel Manager