15 Rue Pauline, Juan-les-Pins, Antibes, Alpes-Maritimes
Reviews
9.0
Wonderful
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This is a beautiful little boutique hotel. It's in a historic house close to everything. Loved the marble circular staircase. A nice young couple owns the hotel and they are very helpful.
The place is warm and special and the owners are charming and did everything to make us feel at home.
Great for people who wants a different atmosphere than the flashy Reviere hotels. Great spot to tour the area.
Tres bon accueil. Hotel classe avec du charme.
Chambre grande et spacieuse.
Tres belle situation geographique et hotel au calme. Quelques finitions a revoir
tanguy
Stayed 1 night in May 2019
6/10 Okay
GUY
Jul 26, 2018
Liked: Cleanliness, staff & service, room comfort
Séjour à Juan pour le festival de jazz.
L'accueil est très bien. La qualité des équipements est très moyenne ; les huisseries extérieures ne ferment pas ; la porte de la cabine de douche tient mal. Positif : le parc pour le petit déjeuner est très agréable et la proximité du centre ville et de la gare SNCF est très appréciable. Globalement trop cher pour la qualité de l'établissement.
GUY
Stayed 1 night in Jul 2018
Response from Lucie & Timothée on Jul 28, 2018
Cher client,
Nous sommes désolés que les services proposés dans notre établissement, notamment dans votre chambre n'aient pas été à la hauteur de vos attentes: quel dommage cependant que vous ayez attendu de nous avoir quitté pour nous faire part de ce retour: que ce soit concernant les huisseries ou la cabine de la double(problèmes bien entendu inacceptables), une simple demande à la réception aurait sans doute permis un réglage immédiat du matériel, et dans le cas contraire, nous aurions fait notre possible pour vous mettre à disposition une autre chambre. Nous nous mettons entièrement à la disposition de nos clients pour leur offrir le meilleur service possible, et faire preuve de réactivité en cas de soucis, de quelque nature qu'il soit, mais cela nous est rendu difficile si nos clients ne nous communiquent pas directement les informations nécessaires pour améliorer la qualité de leur séjour. Bien cordialement.
6/10 Okay
Jacky
Jul 22, 2018
Liked: Cleanliness, room comfort
Disliked: Property conditions & facilities
When we came back to the hotel at midnight from a concert which last till late, the entrance was locked and the hotel people did not tell us the code to get into it.
So we wait for other people who know the code and get into the hotel for half a hour
It was a horrable experience and you need to make sure the code with the hotel people if you get back to the hotel late.
The window at the room was broken and I couldn’t close it.
A young couple is running the hotel and I hope that they would provide better services for future custermers.
Jacky
Stayed 1 night in Jul 2018
Response from Lucie & Timothée on Jul 26, 2018
Dear,
We are very sorry that you had such a bad experience at our place but what you describe about the code is simply impossible:we cannot let you telling that: the first thing we do at any check-in is to give the code for the entrance: this is one of the mandatory steps we have for check-in process so we definitely cannot forget it. But maybe you hadn't understand what the code was for. In this case, what a shame you didn't give a call to the hotel reception contact whereas waiting at the front door! Of course someone is reachable 24/24: we would have give you immediately the code by phone as we have to do sometimes with guests who loose it or forget it. Then, we apologize for the window issue, but once again, why didn't you tell us about it for your stay ? We would have do our best for fix it or if needed to provide you a other room. We are entirely at our guests disposal for any need but unfortunately this is useless if they wait after the chek-out to communicate.
Hôtel 2*; mais service et fournitures plus que convenables.
Accueil et gentillesse appréciés.
Bon rapport "qualité-prix" pour le petit déjeuner.
Pas trop éloigné de la gare et du centre ville, on s'y rendait à pied.
Environnement très calme.
Sans hésitation, je conseillerai cet hôtel à mes proches si l'occasion se présente.
Pienamente soddisfatta di aver scelto hotel Alexandra! Lo consiglio a tutti,personale gentilissimo, pulizia eccellente, struttura graziosa e veramente accogliente.
Les gérants de l hôtel sont très agréables et serviables.
Hôtel proche de la mer, en pleine rénovation mais plus que correct malgre le rafraîchissement en cours.
À conseiller