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Note de 10 – Excellent, d’après 424 avis sur 1004." "
10 – Excellent
424
Note de 8 – Bien, d’après 411 avis sur 1004." "
8 – Bien
411
Note de 6 – Acceptable, d’après 107 avis sur 1004." "
6 – Acceptable
107
Note de 4 – Médiocre, d’après 45 avis sur 1004." "
4 – Médiocre
45
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 1004." "
2 – Terrible
17
8,6/10
Propreté
8,8/10
Service et personnel
7,6/10
Commodités
8,0/10
État et installations de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Alexis
Voyage en famille
11 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ce n'est pas trop loin de Banff et de lake Louise.
Alexis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guest Services a répondu le 18 mars 2024
Dear Alexis,Thank you for taking the time to rate and review your recent stay with us. We are glad to see it was a great one and that you were able to benefit from our location.We thank you once again for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon. Kindest Regards, MVI Guest Services.
8/10 – Bien
Normand
Voyage d’affaires
28 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Vieillot, pas cher, mais OK. Pas de piscine, ni spa, ni gym, ni salle de réunion, ni déjeuner, ni etc. Je n’en veux pas et ne veut pas payer pour ça: objectif satisfait.
Normand
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Guest Services a répondu le 29 avr. 2023
Dear Normand,Thank you for taking the time to review our property, we are glad you had a great stay and look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Guest Services
8/10 – Bien
Antonia
Voyage de couple
18 août 2022
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : Propreté
Les employés sont très gentils, à l'écoute et prêts pour aider.
La moquette est partout dans l'hôtel. La moquette dans la chambre était sale aux endroits moins visibles, surtout sous le lit et aux coins de la chambre. Pour les gens allérgiques aux acaériens comme.moi c'est assez difficile.
Antonia
Séjour de 4 nuits en août 2022
Igor a répondu le 18 août 2022
Merci pour votre avis. Nous transmettons cela au directeur de l'hôtel pour une enquête plus approfondie.
8/10 – Bien
mathieu
Voyage en famille
14 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Beaucoup mieux que Banff pour rapport qualité prix. Près de tout, restaurants, randonnées et 15 minutes de Banff. L’hôtel est un peu vieux mais propre et bien situé. Un des rares abordables dans la région.
mathieu
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Igor a répondu le 15 août 2022
Merci pour votre avis Mathieu. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre ville et votre séjour.
8/10 – Bien
Marlaine
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
7 août 2022
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Accessible pour aller partout mais disponibilité de stationnement plus difficile...
Marlaine
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Igor a répondu le 8 août 2022
Nous nous excusons pour le stationnement limité Marlaine. Nous informons tout nos clients que c'est le principe du premier arrivé, premier servi et nous souhaitons avoir plus de places disponibles. Merci pour votre compréhension.
10/10 – Excellent
Julie
Voyage de couple
7 juin 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel hébergement pour rapport qualité prix. Près de tous les services.
Julie
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Igor a répondu le 10 juin 2022
Merci d'avoir évalué votre séjour. Nous espérons vous revoir bientôt!
10/10 – Excellent
Audrey
31 mai 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un bon séjour
2 nuits sympa, hotel confortable et bien placé.
Audrey
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Igor a répondu le 21 juin 2022
Merci beaucoup pour votre avis Audrey!
10/10 – Excellent
Julie-Maude
5 janv. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très beau séjour
Très beau séjour. Excellent rapport qualité/prix! La vue est superbe, les chambres sont propres et le personnel est accueillant.
Julie-Maude
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 – Bien
Jean-Claude
Voyage en groupe
25 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon choix pour un gîte en chemin.
Nous avons passé une nuit sur la route vers Revelstoke. Nous sommes arrivés après les heures d’enregistrement, mais avions reçu des indications très claires. La chambre étaient très bien pour un arrêt rapide en chemin
Jean-Claude
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 – Bien
Elyse
Voyage en groupe
28 nov. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel
Le service à l'accueil était exceptionnel. Les lieux sont désuets. Les draps sont minces et la couverture par-dessus était très légère. Emplacement de l'hôtel idéal à Canmore.
Elyse
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
8/10 – Bien
Guillaume
19 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Guillaume
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 – Excellent
Karine
Voyage en famille
13 juill. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Karine
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Guest Services a répondu le 15 juill. 2021
Dear Guest, Thank you for your review. we hope to see you again.
Warm Regards,
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 sept. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Guest Services a répondu le 20 sept. 2020
Dear Guest,
Thank you for your review.
Have a great day!
8/10 – Bien
Sean
Voyage en groupe
2 juill. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Recommandé
Séjour très agréable, le rapport qualité/prix est excellent, le personnelle est courtois et professionnelle et l’endroit était très propre.
Sean
Séjour de 1 nuit en juin 2020
ff a répondu le 3 juill. 2020
Thank you for choosing to stay with us. we are glad that you enjoyed your time here.
Have a great day.
FD
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage de couple
3 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Grande chambre au calme
Personnel sympathique
Parking
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
4/10 – Médiocre
ROCH
22 juin 2019
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
TRES BIEN
ROCH
Séjour de 1 nuit en juin 2019
WR a répondu le 22 juin 2019
Thank you, it was wonderful meeting you and we hope to be able to welcome you back again in the future.
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bon emplacement mais service médiocre. À notre arrivée, on nous a annoncé que nous n'avions aucun service de chambre donc aucun entretien de la chambre pour une semaine complète. De plus, nous avons gentiment demandé si c'était possible d'utiliser un grille-pain puisque nous avions des bagels et nous aurions aimé faire chauffer...Nous avons été très mal répondu, je dirais même que nous avons fait rire de nous. Sans compter l'absence d'un simple sourire de leur part durant toute la semaine.
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
WR a répondu le 5 janv. 2019
Thank you we appreciate the feed back.
8/10 – Bien
Françoise
4 oct. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thank you! It was lovely having you stay with us.
We look forward to welcoming you again in the future.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
26 sept. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Sally a répondu le 27 sept. 2018
Thank you for taking the time to review your stay. Your feed back is appreciated.
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
23 sept. 2018
Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Mauvais choix, hôtel cheap
Hôtel très moyen, chambre vétuste.
Salle de bain trop petite, pas de place pour poser ses affaires. Douche très moyenne avec rideau suspicieux.
Également un mauvais service à notre arrivée, non-accommodant pour une arrivée d’avance, malgré des frais que l’hotel charge.
Pour pas beaucoup plus cher, nous sommes resté dans un autre hôtel de Canmore 1 nuit avant et avons regretté de ne pas y être resté plus longtemps.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
WR a répondu le 25 sept. 2018
Thank you, we appreciate your thoughts and your feed back is very helpful.
8/10 – Bien
Patrice
15 août 2018
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon pour le prix à Canmore
L'endroit est confortable avec les besoins de base sans plus. À notre surprise il y avait un frigo et un micro-onde. Le stationnement est communautaire et il est possible de devoir stationner dans la rue par contre nous n'avons pas eu à le faire. Il faut payer 25$ pour un service de chambre pendant le séjour. Alors nous avons gardé nos draps!
Patrice
Séjour de 7 nuits en août 2018
Wanda a répondu le 1 sept. 2018
Merci de rester avec nous, nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.
2/10 – Terrible
Brice
14 août 2018
Points faibles : Service et personnel
Accueil très désagréable avec une liste de pénalités financières à signer avant de prendre la chambre plus un e caution de 100 dollars pour la clé , de plus la tondeuse rugit à 8 h du matin
Brice
Séjour de 2 nuits en août 2018
Wanda a répondu le 17 août 2018
Good Evening,
We are sorry to hear that you had an unpleasant stay with us.
8/10 – Bien
Laurent
10 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel
Laurent
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Wilma a répondu le 10 juin 2018
Thank you very much for taking the time to review the Mountain View Inn. We appreciate you thoughts and feedback.
Kindest Regards,
8/10 – Bien
Scott
Voyage de couple
27 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Small and cozy! View was amazing!
Scott
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 – Bien
Kelsey, Parkland County
26 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was a comfortable and clean place to stay.
Kelsey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Andrea
Voyage de couple
23 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff
Andrea
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Rustein Rowe
17 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rustein Rowe
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 – Bien
andrew
Voyage en famille
13 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed our stay, could use an elevator for those with accessibility issues.
andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Services a répondu le 13 mai 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to rate and review your recent stay with us.We are thrilled to see you really enjoyed your stay. Despite not having an elevator, we hope that did not make things too difficult for you during your time with us. We are certainly always more than happy to help with luggage whenever needed. We thank you for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Jaeyoun
Voyage de couple
12 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice
Jaeyoun
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 12 mai 2024
Dear Jaeyoun,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are thrilled to see you had a nice one. We thank you again for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Alexander
Voyage en famille
9 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Well priced, great view, room had all amenities like microwave/fridge...heater & AC that worked really well but kept quiet most of the time. Really solid. Would've preferred it was staffed at night, but honestly keeping the price down is more important. Also liked your 'cleaning on demand only' thing. I think most people don't even want their rooms touched while they stay there.
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 10 mai 2024
Dear Alexander,We appreciate you taking the time to rate and review your recent stay with us. We are thrilled to learn you had a great stay, that you found our property to be conveniently priced, and that you were able to enjoy the view from your room. We strive to deliver the best possible experiences for our beloved guests and we are delighted to see our work was reflected during your stay. We thank you for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon for another great stay.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Jhazel
Voyage de couple
9 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Reasonable price and very close to restaurants. Only problem is Parking space is too close.
Jhazel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 10 mai 2024
Dear Jazhel,We appreciate you taking the time to rate and review your recent stay with us.We are delighted to see you had a good stay with us and you found our property to be well-located and conveniently priced.Our parking spots are normal-sized and able to fit trucks and SUVs into the lines quite easily but we do apologize if at some point the parking posed a problem during your stayWe thank you again for staying at Mountain View Inn and we look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
2/10 – Terrible
Ayaet
Voyage en groupe
8 mai 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room always smelled really weird, and the bathroom facilities were very weak and easy to breakdown. The area is nice and near the highway for easy access, but I’d highly recommend staying elsewhere. The security guards who helped us when our bathroom facilities had an issue were very nice, but the actual hotel staff were rude.
Ayaet
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Guest Services a répondu le 21 mai 2024
Dear guest,We appreciate your comments.The situation that occurred in your bathroom was something very unusual in our hotel. Additionally, we did our best to accommodate you and the rest of your guests in a different room.The situation happened again the next night, but in our public bathroom, something was also very strange. Our team members did everything possible to resolve this situation as soon as possible so as not to disturb other guests, and without causing any type of uncomfortable situation for you.We apologize for any possible inconvenience caused.Kind regards.
10/10 – Excellent
Dilman
6 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dilman
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 8 mai 2024
Dear Dilman,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are grateful to have hosted you during your time in Canmore and we look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
4/10 – Médiocre
Jack, Richmond
6 mai 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Jack
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 7 mai 2024
Dear Jack,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us.We apologize for it not going as expected, based on your rating. As we are constantly looking for ways to improve, we welcome every comment our guests provide. We would appreciate it if you could provide further information about your stay and what went wrong.We thank you for staying with us and hope to have the opportunity to serve you better in the future.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Doug
1 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly and helpful staff!
Doug
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 7 mai 2024
Dear Doug,Thank you for taking the time to review your stay and for your positive rating. We are glad to read you found our staff to be friendly and helpful. We are thankful to you for choosing us during your time in Canmore and we look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
4/10 – Médiocre
Melissa Dawn
30 avr. 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Melissa Dawn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 7 mai 2024
Dear Melissa,Thank you for taking the time to rate your stay with us.We apologize for having fallen short of your expectations, based on your rating.We would appreciate it if you could provide more information about what went wrong. We are constantly looking for ways to improve, therefore, every comment is welcomed.Thank you for staying at Mountain View Inn and we hope to have the opportunity to serve you better soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Gobind
30 avr. 2024
Gobind
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 – Bien
Douglas
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
No amenities, but clean and quiet
Douglas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 7 mai 2024
Dear Douglas,We appreciate the feedback you have provided regarding your stay with us. We are constantly looking for ways to improve, therefore, every comment, positive or negative, is welcomed. Thank you for choosing us during your time in Canmore and we look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
akshay
Voyage en famille
27 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
akshay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 28 avr. 2024
Dear Akshay,We appreciate you taking the time to rate and review your recent stay with us.We are glad to read that it was a good stay for you and your party.We thank you again for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Dengzhong
Voyage de couple
23 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and the staff and services is very nice.
Location is convenient.
If providing breakfast it would be super!
Dengzhong
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 23 avr. 2024
Dear Dengzhong,We appreciate the time taken to rate and review your recent stay with us. We are thrilled to read you enjoyed our property's cleanliness and location, as well as our staff and even though we do not provide breakfast, we are more than happy to recommend great restaurants for our guests to try.We thank you again for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
6/10 – Acceptable
Curtis
Voyage de couple
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Problem with tub draining. Lower Flo shower head would help as well. Toilet kept making noise due to flapper not sealing. All in all good place to stay. Just needs some TLC.
Curtis
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 23 avr. 2024
Dear Curtis,We appreciate you taking the time to rate and review your recent stay with us.As we are constantly looking for ways to improve, your input is deeply valued, and we will address these issues promptly to ensure they are resolved for future stays and guests.We apologize for the inconvenience and truly hope this didn't impact too much on your overall experience.We thank you again for staying at Mountain View Inn and look forward to the opportunity of welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Angela
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really good for the price. Excellent location, small affordable hotel nestled in between more expensive condos.
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 23 avr. 2024
Dear Angela,We appreciate the time taken to rate and review your recent stay with us. We are glad to read you had a great stay and you enjoyed the location and affordability of our property.We thank you again for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
VALERIA
Voyage en famille
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a good time at the hotel, the property was easy to find, quiet, and comfortable. Thank you
VALERIA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 23 avr. 2024
Dear Valeria,Thank you for taking the time to rate and review your recent stay with us. We are thrilled to see you enjoyed the quietness and comfort of our property.We thank you again for staying at Mountain View Inn and can't wait to welcome you back soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Kuntak, Calgary
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
The property was clean with easy parking, that's what we needed and it served our purpose.
Kuntak
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 22 avr. 2024
Dear Kuntak,We appreciate the feedback you have provided. We are glad to see we served your purpose.We thank you for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Cameron
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cameron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 22 avr. 2024
Dear Cameron,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are looking forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
fRANCO
13 avr. 2024
fRANCO
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services a répondu le 22 avr. 2024
Dear Franco,The time taken to rate your stay with us is much appreciated.We thank you for staying at Mountain View Inn and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Michael
13 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 22 avr. 2024
Dear Michael,We appreciate you taking the time to rate your recent stay with us.Thank you for staying at Mountain View Inn; we can't wait to welcome you again.Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Kenneth
3 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room was clean and comfortable. Shower was good, but I have never seen such thin toilet paper, worse than crafting tissue paper. It was like 1/4 ply.
Kenneth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guest Services a répondu le 10 avr. 2024
Dear Kenneth,We appreciate you taking the time to rate and review your recent stay with us.We are happy to read you enjoyed your stay in a comfortable room with a good shower.We apologize for the toilet paper inconvenience, it is something we are currently on to improve the quality of our guests' stays.Thank you for staying with us at Mountain View Inn and we hope to welcome you back in the future. Kind regards, MVI Guest Services.
10/10 – Excellent
Tomasz Marek, Toronto
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was very impressed with this property. I think some people who get rooms facing the railway complain about noise, my room was facing the parking lot so I did not hear anything.
Staff at the reception was amazing. I walked in, check in was fast and smooth and everything was explained to me.
My only suggestion to staff is to replace those coffee makers inside the rooms with normal water kettles. I know there is a kettle in the common area but it would have been nice to have one in the room.
Parking was always available when I stayed there.
My room was very spacious, the bathroom was clean. My towels were also changed every 2 days even though I wasn’t expecting it. I thought you have to request it. But they did it anyway.
Overall I had an amazing stay here. It is absolutely perfect if you are thinking of going skiing around Banff. Also it was very budget friendly!!
Tomasz Marek
Séjour de 6 nuits en mars 2024
MVI Guest Services a répondu le 31 mars 2024
Dear Tomasz,we're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay at Mountain View Inn Hotel in Canmore! It's wonderful to know that you found our staff to be amazing and that your check-in process was fast and efficient. We appreciate your feedback regarding the coffee makers in the rooms and will certainly take it into consideration for future improvements. Providing fresh towels every 2 days is part of our commitment to guest satisfaction for a minimum stay of three nights, and we're glad it was a pleasant surprise for you. It's fantastic to hear that you had an amazing overall stay and found our property to be perfect for your skiing trip to Banff. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again soon!Warm regards
10/10 – Excellent
Torrie
28 mars 2024
Only stayed one night and the room was very clean and large. A good bang for your buck for a room in Canmore. Would definitely stay again!
Torrie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
MVI Guest Services a répondu le 31 mars 2024
Hello Torrie.We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us in Canmore! Providing clean accommodations at a great value is our priority, and we're thrilled that we met your expectations. Your positive feedback is truly appreciated, and we look forward to hosting you again whenever your travels bring you back to the area!Best regards