Terrasse/patio

Hampton Inn Boston Woburn – Avis

2.5 out of 5
Hampton Inn Boston Woburn
371 Washington Street, Woburn, MA

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 742 avis sur 1007." "
Note de 8 – Bien, d’après 178 avis sur 1007." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 43 avis sur 1007." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 20 avis sur 1007." "
Note de 2 – Terrible, d’après 24 avis sur 1007." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Sébastien

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A
Séjour de 2 nuits en mai 2024
GM a répondu le 25 mai 2024
Dear Sébastien, It was our pleasure hosting you, and we look forward to a return visit. Thank you for choosing us. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Paulo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All perfect
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 27 avr. 2024
Dear Paulo, It's lovely to know you enjoyed your stay. Thank you for your time in sharing a review and we hope to see you again. Best, Alex Castilleja, GM

8/10 – Bien

sony

Points forts : Commodités
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 1 avr. 2024
Dear sony, Thank you for your kind review and please visit us again. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Jessica

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Stéphane

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Wow, wow et rewow!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 11 mars 2024
Dear Stéphane, Thank you for this great review and recommendation. It's feedback like this that keeps us smiling. We hope to host you again soon. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Kimbelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel courtois
Séjour de 3 nuits en février 2024
GM a répondu le 22 févr. 2024
Dear Kimbelle, I know I am biased, but I feel we have the finest staff in Woburn. Thank you for taking time out of your day to rate your experience and compliment the team here. We enjoyed hosting you and hope to welcome you back soon. Sincerely, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Cynthia

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super séjour familial! Le déjeuner offert est bien complet et diversifié !
Séjour de 2 nuits en février 2024
GM a répondu le 12 févr. 2024
Dear Cynthia, We are thrilled to have met your family's expectations and can't thank you enough for staying with us. The compliments of your review are always welcome, but the best compliment would be a return stay. We hope to see you again! Sincerely, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Caroline

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Superbe
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
GM a répondu le 21 nov. 2023
Dear Caroline, I can't tell you how much we value your review and recommendation of Hampton Inn Boston Woburn. Thank you for choosing our hotel while visiting our city and letting other guests know how much you enjoyed the property. Please find a reason to come back again soon! Sincerely, Alex Castilleja General Manager

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

stephane

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
GM a répondu le 3 août 2023
Dear stephane, Thanks for letting us know you enjoyed your visit. We appreciate your patronage! Best, Alex Castilleja General Manager

8/10 – Bien

AZIZ

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel propre et calme. Situé proche de restaurants et centres d’achat. Petit déjeuner riche inclu.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
GM a répondu le 1 août 2023
Dear AZIZ,Your feedback is welcomed and appreciated. I’m glad to hear you enjoyed our breakfast and comfortable accommodations. Thank you for your time in reviewing your experience, and we hope to host you again soon.Best,Alex CastillejaGeneral Manager

8/10 – Bien

Mathieu

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Tout était parfait, sauf le fait de payer un extra 50$ si on voulais la chambre 1 heure avant le check-in. Personnellement, je trouvais que ça commençait pas très bien, surtout que ma famille avec mes 2 enfants sommes arrivés seulement 1 h avant le début de notre réservation. La dame qui travaillait à l’accueil m’a finalement dit qu’on pouvait prendre la chambre sans supplément 30 minutes avant le Check-in, elle se sentait mal à l’aise. Je ne recommande pas cette approche et vous conseille fortement d’arrêter cette proposition qui est malhonnête selon moi. Sinon tout était parfait!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
GM a répondu le 1 août 2023
Dear Mathieu,I'm so glad that your family enjoyed their stay. I appreciate your comments regarding your arrival and will take them into consideration. Thank you for choosing us, and we hope to see you again.Sincerely,Alex CastillejaGeneral Manager

10/10 – Excellent

Mylene

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau séjour
Notre court séjour à l’hôtel à été très agréable. Le personnel est très gentil et l’hôtel est propre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Front Desk Supervisor a répondu le 9 juill. 2023
Dear Mylene, Thank you so much for choosing us for your stay. We are glad you enjoyed our friendly staff and clean rooms! We hope to see you again for a future visit. Sincerely, Eva Chase Front Desk Supervisor

10/10 – Excellent

Mélanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel récent, beau et propre. Très bon petit déjeuner inclus. Nous recommandons cet hôtel sans hésiter. Merci!
Séjour de 1 nuit en avril 2023
GM a répondu le 25 avr. 2023
Dear Mélanie, We take great pride in providing the cleanest accommodations in the Boston Area. Thank you for recognizing the hard work of our housekeeping team in this positive review. We are ready and waiting to serve anytime you return to the area. Sincerely, Gwen Lytle General Manager

10/10 – Excellent

Jean-Frédérick

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
C’est le meilleur hôtel où nous avons séjourné.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Front Desk Supervisor a répondu le 19 avr. 2023
Dear Jean-Frederick, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again! Best, Eva Costanza Front Desk Supervisor

10/10 – Excellent

Cristina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Front Desk Supervisor a répondu le 17 avr. 2023
Dear Cristina, thank you for your time in sharing a review and we hope to see you again! Best, Eva Costanza Front Desk Supervisor

10/10 – Excellent

Samir

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Front Desk Supervisor a répondu le 22 mars 2023
Dear Samir, We’re happy to hear from you and glad you enjoyed your stay with us! Thank you so much for leaving a review, and we hope to see you again in the future! Best, Eva Costanza Front Desk Supervisor

10/10 – Excellent

sebastien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Conforme à nos attentes, chambre bien confortable
Pour une étape du côté de Salem, bon hôtel de chaine avec petit déjeuner copieux et chambres spacieuses et bien équipées très confortables
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
GM a répondu le 7 sept. 2022
Dear sebastien, We are happy to hear that our well-equipped rooms and delicious breakfast were well suited to your travel. Thank you for taking the time to share your kind feedback as it helps us monitor how we are doing and offers the staff encouragement to keep up the good work. Please come again soon. Sincerely, Gwen Lytle General Manager

10/10 – Excellent

Gessy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bons rapport qualité prix.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Guest Services a répondu le 31 août 2022
Dear Gessy, We appreciate you choosing us and I’m delighted to know your stay was pleasant. We hope to see you again for a future stay! Best, Eva Costanza Guest Services

10/10 – Excellent

Dan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Guest Services a répondu le 31 août 2022
Dear Dan, It’s wonderful to know you enjoyed your stay. Thank you for your time in sharing a review and we hope to see you again. Best, Eva Costanza Guest Services

10/10 – Excellent

Dominic

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre moderne. Tout est neuf.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Guest Services a répondu le 27 août 2022
Dear Dominic, I’m happy to know your stay was pleasant and that you especially enjoyed our clean accommodations and modern rooms. Thank you for taking the time to share your review, and we hope to see you again! Best, Eva Costanza Guest Services

10/10 – Excellent

Guy

Séjour de 3 nuits en août 2022
Guest Services a répondu le 25 août 2022
Dear Guy, It’s wonderful to know you enjoyed your stay. Thank you for your time in sharing a review and we hope to see you again. Best, Eva Costanza Guest Services

8/10 – Bien

SAM

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Le déjeuner peut être mieux en terme de Produits et quantités.
Séjour de 1 nuit en août 2022
GM a répondu le 19 août 2022
Dear SAM,Thank you for your generous rating and for being our valued guest. I am thrilled to see that you had a great stay overall and appreciate your feedback on how we can be perfect next time. Thank you for your business and please come again.Sincerely,Gwen LytleGeneral Manager

8/10 – Bien

stephanie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bien
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

claude

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bien dans l 'ensemble pres des autoroutes pour boston et hampton beach
Séjour de 2 nuits en août 2022
Guest Services a répondu le 7 août 2022
Dear Claude, Thank you for staying with us and taking the time to provide your feedback. We are happy to hear you enjoyed your stay! -Eva Costanza

10/10 – Excellent

Karen

Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Guest Services a répondu le 6 août 2022
Dear Anonymous, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review and please visit us again. Best, Eva Costanza

10/10 – Excellent

Marc

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un hôtel propre, sûr. Des équipements de qualité. Le breakfast est ok.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
GM a répondu le 29 juill. 2022
Dear Marc, Thank you for your business and for taking the time to share a review. I am glad to hear that you felt well taken care of in a clean and safe environment. We strive to provide a great experience overall and will share your feedback with our team to let them know they should keep up the good work. Please come see us again soon. Sincerely, Gwen Lytle General Manager

10/10 – Excellent

Dominic

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Just positive things. Propreté et staff courtois
Séjour de 2 nuits en avril 2022
GM a répondu le 9 mai 2022
Dear Dominic, I’m so happy to hear that you enjoyed your stay. It’s encouraging to know you found our rooms to be nice and comfortable and the staff helpful. I look forward to sharing your review with the team and we hope to see you again soon. Best, Gwen Lytle General Manager

10/10 – Excellent

Daniel

Séjour de 1 nuit en mars 2022
GM a répondu le 7 mars 2022
Dear Daniel, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us and hope to host you again in the near future. Best, Gwen Lytle General Manager

8/10 – Bien

Michel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Gwen a répondu le 9 janv. 2022
Thank you for staying with us and for your review

10/10 – Excellent

jonathan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My 1st time, not my last...
I stayed 40+ times in the Woburn area but it was my 1st visit since Covid. 1st time at this hotel. Really nice place. Friendly staff. Finding the parking entrance was a little tricky but I'll be back for sure.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
GM a répondu le 7 déc. 2021
Dear jonathan, Sincere thanks for taking the time to share your review. It’s encouraging to know that your stay was pleasant. Our goal is to provide comfort to all our guests who are away from home; your feedback allows us to monitor how we are doing. We appreciate you choosing to stay with us and look forward to your return trip. Best, Gwen Lytle General Manager

10/10 – Excellent

Cecile

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel with free parking
Nice hotel located approximately 25 minutes from the international airport. Free parking on site. The room was spotless, the bed was super comfortable and staff was very friendly. Thanks!
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
GM a répondu le 4 sept. 2021
Dear Cecile, Thanks for sharing this generous review of your experience with us. It is great to know that our spotless rooms and convenient location were perfect for your stay. We really appreciate the support and hope to host you again. Best, Gwen Lytle General Manager

6/10 – Acceptable

Challis

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Samba M

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Lyera

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Mahdieh

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, renovated place. Breakfast was very good but always something was missing!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
GM a répondu le 21 mai 2024
Dear Mahdieh, We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed our crisp and spotless rooms and our delicious breakfast buffet. Please plan to visit us again the next time you travel to the Boston area. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Rubria

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

George

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Comfortable beds Clean room
Séjour de 3 nuits en mai 2024
GM a répondu le 15 mai 2024
Dear George, What more can you ask for in a great stay at a hotel? We are thrilled to see that you had an excellent experience and are grateful for your business and feedback. Please come back soon! Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Newer hotel, great location 15 mins away from Boston. Multiple stores and restaurants nearby. Breakfast was good although a bit crowded. Room was very clean and new. Comfortable beds. Staff could have been a tad more helpful but otherwise all good!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
GM a répondu le 14 mai 2024
Dear Melissa, We appreciate your feedback and thank you for your kind and informative comments. We are pleased to hear that you were mostly satisfied with your stay. However, we apologize for any inconvenience caused by the lack of assistance from our staff. We value your business and hope to have the opportunity to provide you with a flawless experience in the future. Sincerely, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Penny, Waterville

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités
Quiet and comfortable.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
GM a répondu le 13 mai 2024
Dear Penny, We are thrilled to have met your expectations and can't thank you enough for staying with us. The compliments of your review are always welcome, but the best compliment would be a return stay. We hope to see you again! Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Patricia, Phoenix

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All resources needed available. The tub needs non-skid treatment.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
GM a répondu le 13 mai 2024
Dear Patricia, Thank you for providing us with your feedback. Your kind and informative comments are greatly appreciated. We are pleased to hear that you were mostly satisfied with your stay. However, we apologize for any inconvenience caused by the tub. We value your business and hope to have the opportunity to provide you with a flawless experience in the future. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Seth

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, quiet, and had a big window and nice lights.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
GM a répondu le 10 mai 2024
Dear Seth, Thank you for your thoughtful review. I appreciate you choosing us while in the area. It is so rewarding to know that you enjoyed your stay. It was our pleasure to host you, and we hope to see you again. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Cheyenne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Property was clean and quiet, not entirely far from Boston airport and close enough to New Hampshire if traveling to Manchester
Séjour de 2 nuits en mai 2024
GM a répondu le 6 mai 2024
Dear Cheyenne, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Dustin

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Sandy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great breakfast a little different everyday. Quiet and very clean. Was able to get an Uber quickly to go to Boston.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
GM a répondu le 6 mai 2024
Dear Sandy, We are thrilled to hear that we provided you with a great stay. Your kind review is appreciated and encourages our team, who works hard to deliver remarkable service. Thank you for selecting our hotel and for taking the time to share your experience. We look forward to your return. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Brenda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We’ve stayed here before and always had a pleasant stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
GM a répondu le 5 mai 2024
Dear Brenda, Our favorite compliment, by far, is that guests plan to return to our hotel. I am thrilled you enjoyed your stay enough to share this great review. On behalf of the entire staff here at the Hampton Inn Woburn, thank you for your business, and please come back soon. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Carol

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very comfortable, clean. Bathroom and shower excellent. Breakfast could be better with more tasty options. Fruit not fresh.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
GM a répondu le 29 avr. 2024
Dear Carol, It is wonderful to hear you had a great stay at our hotel. We appreciate your taking the time to share all your feedback, including recommendations for improvement. On behalf of the entire staff, thank you for choosing our hotel, and please come see us again in the future. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Clodel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Sundar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and modern to stay with family. No noice would highly recommend. Except the breakfast area the staff could be bit attentive. The juice machine was out of order 2 days in a row during our stay. orange juice was running out and was not filled frequently. And half and half go the morning coffee. Otherwise good place.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 29 avr. 2024
Dear Sundar, We're glad to hear from you and appreciate your review. I'm delighted you enjoyed our hotel and location. My apologies regarding breakfast; I have taken note. Sincere feedback like yours allows us to impact future guest experiences positively. Best, Alex Castilleja, GM

10/10 – Excellent

Gregory

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All good
Séjour de 2 nuits en avril 2024
GM a répondu le 28 avr. 2024
Dear Gregory, I'm so happy to hear that you enjoyed your stay. It's encouraging to know you found our rooms nice and comfortable, the location convenient, and the staff helpful. I look forward to sharing your review with the team, and we hope to see you again soon. Best, Alex Castilleja, GM