3 restaurants, servant le dîner et le souper; cuisine française

Hotel Adlon Kempinski – Avis

5 out of 5
Hotel Adlon Kempinski
Unter Den Linden 77, Berlin, BE

Avis

9,6

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 815 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 138 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 30 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 14 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 1005." "

9,8/10

Propreté

9,6/10

Service et personnel

9,4/10

Commodités

9,4/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Philippe

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Michael Sorgenfrey | Geschäftsführender Direktor a répondu le 21 mars 2022
Dear Philippe, Thank you very much for rating your recent stay at Hotel Adlon Kempinski. We are happy that you enjoyed your stay, and it would be our pleasure to welcome you again back soon. With kind regards

4/10 – Médiocre

you-chul

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 9 févr. 2022
Dear Guest you-chul, Thank you for taking the time to share your experience with us and to rate your stay on hotels.com. We would like to sincerely apologize for the dissatisfaction caused during your stay. This certainly does not reflect our high service standard and I hope this does not taint your overall impression of the Hotel Adlon in full. Once again thank you very much for your feedback.

10/10 – Excellent

Bernard

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Michael Sorgenfrey | Geschäftsführender Direktor a répondu le 19 janv. 2022
Lieber Bernard, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder einmal hier im Hotel Adlon Kempinski begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

8/10 – Bien

philippe

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le petit déjeuner
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 24 sept. 2021
Dear esteemed guest philippe, Thank you very much for your recent stay as well as for taking the time to share your feedback on expedia.com. I am very happy to hear that you enjoyed your stay and were particularly impressed with our breakfast offerings. We are already looking forward to your next visit and remain With kind regards from Berlin Cornelia Zschunke Executive Assistant Manager i/c Rooms

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'hôtel Adlon a une histoire intéressante et vous pouvez toujours sentir la grandeur de l'hôtel d'origine. Après la réunion de l'Allemagne, il a de nouveau été reconstruit et est toujours le meilleur hôtel de Berlin et d'Allemagne.
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 13 juill. 2021
Dear esteemed guest, thank you very much for taking the time to share your experiences with us and to review your stay at Hotel Adlon Kempinski Berlin. We are glad you liked the service provided in our house, and we will surely pass on the feedback to our staff! It would be our pleasure to welcome you again soon and remain with kind regards,´ Your Hotel Adlon Kempinski Berlin

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Notre séjour a l'hôtel Adlon s'est superbement bien passé. Un service irréprochable une chambre très confortable et classe et surtout un restaurant gastronomique le Lorenz qui mérite une mention spéciale. Il fait le faire une fois dans sa vie !
Séjour de 1 nuit en août 2020
Ladies in Red a répondu le 10 août 2020
Thank you for your kind E-Mail. We are more than happy to read that you had enjoyed your stay with us. Thank you for your very kind feedback. We hope to welcome you back soon. Kind regards

10/10 – Excellent

Christophe, Courbevoie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien même en cette période (corona) Déjà impatient d’y retourner
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Ladies in Red a répondu le 19 juill. 2020
Thank you very much for taking your time and share your impressions with us. We are delighted to hear that you have enjoyed your times with us and look foward to welcomig you soon again.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Lady in Red a répondu le 4 oct. 2019
Thank you for your very kind feedback. We are more than happy to read that you had enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2019
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 3 sept. 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for your review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Adlon a répondu le 29 juill. 2019
Sehr verehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback auf Expedia. Wie schade, dass wir Ihren Erwartungen ganz offensichtlich nicht vollständig entsprochen haben. Wir sind über konstruktive Kritik immer sehr dankbar, da sie uns hilft unverzügliche Optimierungsprozesse einzuleiten. Leider kann ich Ihrer Rückmeldung keine konkreten Details entnehmen. Um auf entsprechende Verbesserungsvorschläge eingehen zu können, würden wir uns über eine ausführlichere Anmerkung Ihrerseits freuen. Wir hoffen sehr, dass Sie uns bei Ihrem nächsten Besuch die Gelegenheit geben, Sie restlos von uns zu überzeugen. Beste Grüße Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

jean-jacques

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel haut de gamme exceptionnellement bien situé
Très bel hotel , chambre agréable , spacieuse et bien équipée ( petit bémol , qualite du matelas insuffisant pour un 5* et propreté des fenêtres extérieures à revoir) , grand dressing , baignoire et douche ..Excellent petit déjeuner , haut de gamme , fruits frais , champagne etc..personnel de service ( y compris concierge) très disponible et prévenant ., bref (en dehors du matelas à changer ) très bon hotel méritant le détour , prix elevé mais normal en regard des prestations et d'un emplacement exceptionnel à Berlin .
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

10/10 – Excellent

Christophe, Courbevoie

Points forts : Propreté, service et personnel
Très bien du début à la fin de mon séjour. Situation géographique parfaite.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Hotel Adlon Kempinski a répondu le 4 juin 2019
Dear Christophe, Thank you very much for the kind review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We alre looking forward to welcome you again soon. Kind regards Hotel Adlon Kempinski

10/10 – Excellent

Emilie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Localisation idéale dans Mitte, bonne qualité de services. Personnel parfait
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 1 avr. 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for the kind review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and you were satisfied by our service. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2019
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 2 avr. 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 1 avr. 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super petit bémol sur la climatisation un peu bruyante !
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 24 janv. 2019
Dear esteemed guest, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

Stephanie, Paris

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Fabuleux 1 er séjour à Berlin inoubliable à recommander.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 5 nov. 2018
Dear esteemed Stephanie, thank you very much for this very positive review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

plucas, reims

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
arrives a 9h30 de l aeroport nous avons laisse nos bagages;on nous avait dit que l hotel appellera des que la chambre sera prete;un appel qui jamais ne vint...........
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 26 oct. 2018
Dear esteemed guest, thank you very much for your review of Hotel Adlon Kempinski. As we are interested in delivering an up-to-date first class product and service to our guests we are gladly taking your feedback into account. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Carsten Seubert Hotel Manager

10/10 – Excellent

Nadine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Splendide hôtel, très bien situé.
Le cadre est unique, le personnel est au petit soin. Lors de la réservation, nous avions demandé une chambre au dernier étage avec un grand lit, notre souhait a été exaucé et même plus encore. Nous avons eu une chambre au 6ème étage, spacieuse, confortable et très bien agencée, avec un grand lit king size, une belle salle de bain avec baignoire et douche, 2 vasques. Pour une chambre exécutive, bravo.. Nous sommes enchantés..
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Hotel Adlon Kempinski Berlin a répondu le 14 mai 2018
Dear esteemed Nadine, thank you very much for the kind review. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and you were satisfied by our service. We are looking forward to welcome you again soon. Kind regards Carsten Seubert Hotel Manager

2/10 – Terrible

george

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
I booked a junior suite for 4 days.They gave me a suite which was like a sauna with NO A/C and very loud.I had to negotiate to move to another room.Most of staff was NOT well trained.Unacceptable way of handling my problem.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Michaela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
perfekter Aufenthalt in einem der besten Hotels Deutschlands
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin a répondu le 27 mai 2024
Liebe Michaela,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Es ist schön zu lesen, dass Sie einen rundum gelungenen Aufenthalt bei uns verbracht haben und wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

10/10 – Excellent

Glen

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This hotel offers excellent service, and every member of staff went out of their way to make our stay very special. A lot of Champagne, even for breakfast and nothing was too much. A very enjoyable stay at a really comfortable hotel, I would recommend the Adlon to anyone visiting Berlin.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 22 mai 2024
Dear Glen,Thank you so much for sharing your positive feedback.We look forward to your next visit.With best wishes from Berlin

10/10 – Excellent

Leighton

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is truly amazing being right next door to the Brandenburg gate. We had heard that this was a superb hotel to stay in and it was.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Karina Ansos Managing Director a répondu le 15 mai 2024
Dear Leighton, Many thanks for sharing your positive feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again back soon. With best wishes from Berlin

10/10 – Excellent

Anja

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wir haben ein kostenfreies Upgrade erhalten und sind noch immer von dem hervorragenden Service und der Freundlichkeit des Personals begeistert. Der Geburtstag unseres Kindes wurde mit einer Überraschung auf dem Zimmer gefeiert. Das Frühstück ist absolut empfehlenswert.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Karina Ansos Geschäftsführende Direktorin Hotel a répondu le 13 mai 2024
Liebe Anja,Vielen Dank für Ihre Bewertung des Hotel Adlon Kempinski Berlin. Es freut uns zu hören, dass Sie eine positive Erfahrung bei uns hatten. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, und es freut uns zu hören, dass uns dies bei Ihnen gelungen ist. Es war uns eine Freude, Sie als Gast bei uns zu haben, und wir hoffen, Sie schon bald wieder im Hotel Adlon Kempinski Berlin begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße

10/10 – Excellent

Jean, New York

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fabulous breakfast buffet!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 6 mai 2024
Dear Jean,Thank you very much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you especially enjoyed our breakfast buffet and we hope to welcome you again back soon here in Berlin.With best wishes

10/10 – Excellent

jorge

Points forts : Propreté
Muy bien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 6 mai 2024
Dear Jorge,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin

10/10 – Excellent

María

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
El spa está en obras
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 6 mai 2024
Dear Maria,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again in the near future.With kind regards from Berlin

6/10 – Acceptable

Sandra

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The property seems very safe and welcoming . On my arrival while being shown the room there was a roach in the room and the front desk person whom showed me the room was very kind but did not offer a different room . The whole time I was there I loved it with a grain of salt to say the least .
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 26 avr. 2024
Dear Sandra,Thank you for sharing your feedback.We regret reading that we could not fully convince you of our services but hope to welcome you again back soon to fully convince you.With kind regards from Berlin

10/10 – Excellent

Catherine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 29 avr. 2024
Dear Catherine,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Excellent

Alexander

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect Service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 25 avr. 2024
Dear Alexander,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Excellent

Steffen, Hannover

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Outstanding Hotel with best in class Service. I have never seen anything close to this Level, you truly get what you pay for. Even days after my visit I‘m still very much impressed by this unforgettable experience. I will for sure come back to the Adlon!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 22 avr. 2024
Dear Steffen,Thank you so much for sharing your lovely feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon.With kind regards from Berlin

10/10 – Excellent

roy

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 17 avr. 2024
Dear Roy,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin

10/10 – Excellent

Rania

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 13 mars 2024
Dear Rania,Thank you very much for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, commodités
Our suite had heating issues. We called twice and went to the reception. The staff said that it was handled but when we came back from dinner, the room was still very cold. Very unpleasant! It's a pity because it was a beautiful room. We liked a lot the outstanding breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 12 mars 2024
Dear Pierre,Many thanks for sharing your thoughts.We regret reading that we could not fully convince you. Please accept our apologies for the inconvenience.It would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin to fully convince you.With kind regards from Berlin

10/10 – Excellent

Caroline

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved the upgrade to a deluxe!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 5 mars 2024
Dear Caroline,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again back soon.With best wishes from Berlin

10/10 – Excellent

Sherfehnaz

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful, historic property. Highly recommend
Séjour de 2 nuits en février 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 4 mars 2024
Dear Sherfehnaz,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again back soon.With kind regards from Berlin

6/10 – Acceptable

Alison, Alexandria

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
The bath was dirty.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 26 févr. 2024
Dear Alison,Many thanks for sharing your thoughts.If anything should not be to your satisfaction during your stay, please let us know directly so that we can take immediate action.We apologize for any inconvenience.Bye for now.With kind regards

8/10 – Bien

Lone

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Flott hotell, super frokost og hyggelig betjening. Ba om king size bed, men fikk 2 separate, eneste vi har å utsette😊
Séjour de 4 nuits en février 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 26 févr. 2024
Dear Lone,Many thanks for sharing your feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay in general.Your guest profile has already been updated with the preference for a king-size bed.Please accept our apologies.We hope to welcome you again back soon here in Berlin.With kind regards

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Hotel precisa ser renovado
Tivemos alguns problemas com o hotel. Tivemos que mudar 2 vezes de quarto no check in em funcao do mal funcionamento da televisão nos 2 quartos. Depois disso tivemos problema com a temperatura do quarto, o quarto ficou muito quente e o ar condicionado não funcionava. Pedimos para trocar de quarto porem o hotel disse que nao tinha outro quarto disponível entao tivemos que ficar 100% do tempo com a janela do quarto aberta, o que foi um absurdo.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 19 févr. 2024
Dear guest,Many thanks for sharing your thoughts.We regret reading that we could not fully convince you of our services. Please accept our apologies for any inconvenience. Your described issues do not meet our high service standards and will be discussed with the team immediately.It would be our pleasure welcoming you again back soon to fully convince you.With kind regards

10/10 – Excellent

Antonio

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect location, excellent service and atentive staff. Highly recommended.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 12 févr. 2024
Dear Antonio,Thank you very much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure being your hosts in the near future again.With kind regards from Berlin

10/10 – Excellent

Valeria

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was great!! They gave us an early check in which was incredible useful! Very nice hotel.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 7 févr. 2024
Dear Valeria,Many thanks for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With kind regards

10/10 – Excellent

Lise Beate

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin a répondu le 2 févr. 2024
Liebe Lise Beate,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder hier im Haus begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

8/10 – Bien

Ingolf

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin a répondu le 3 févr. 2024
Lieber Ingolf,vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder hier in Berlin begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Excellent

Ingolf

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Decent hotel with exceptional breakfast and high level of service.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 2 févr. 2024
Dear Ingolf,Many thanks for sharing your positive feedback.It would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With kind regards

8/10 – Bien

Harald

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Alles war o.k. Kleinigkeitem, wie mangelde Einwegbadesandlen oder fehlende Zahnpasta waren irritierend.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin a répondu le 1 févr. 2024
Sehr geehrter Harald,vielen Dank für Ihre Rückmeldung und die hierfür investierte Zeit.Wir bedauern zu lesen, dass wir Sie nicht rundum überzeugen konnten.Sollte während Ihres Aufenthalts etwas nicht zu Ihrer Zufriedenheit sein, zögern Sie bitte nicht unser Team zu kontaktieren, sodass wir Ihnen umgehend behilflich sein können.Wir hoffen, Sie bald nochmals begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Excellent

Anke

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin a répondu le 18 janv. 2024
Liebe Anke,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Wir würden uns freuen, Sie bald wieder hier im Haus begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Berlin

8/10 – Bien

Béatrice

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bis auf ein Abendessen mit Gästen (sehr wenig Betrieb im Restaurant) waren wir wie üblich sehr zufrieden. Im Restaurant wurde leider eine Vorspreise 'vergessen' - erst nach Ermahnung kam sie mit Verspätung - alle anderen warteten am Tisch. Entweder war das Personal neu oder nicht ganz bei der Sache.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Karina Ansos | Geschäftsführende Direktorin a répondu le 16 janv. 2024
Liebe Béatrice,vielen Dank für Ihre Rückmeldung.Es freut uns zu lesen, dass Sie erneut einen schönen Aufenthalt bei uns verbracht haben.Zeitgleich bedauern wir, dass wir Sie nicht vom Service überzeugen konnten. Hierfür möchten wir uns bei Ihnen entschuldigen. Das Feedback teilen wir umgehend mit dem Team.Es wäre uns eine Freude, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen

10/10 – Excellent

Murat

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
En tidlös upplevelse
Från första stund av vår ankomst till Hotell Adlon Kempinski, kändes det som att vi hade stigit in i en scen direkt från en James Bond-film. Hotellets lobby utstrålar en otrolig elegans med sitt glitter och glamour, en atmosfär som omedelbart fångar ens uppmärksamhet. Under vår två nätters vistelse, som jag delade med min fru och två andra par, upplevde vi en service som överträffade alla förväntningar. Varje anställd på hotellet verkade ha som sitt främsta mål att göra vår vistelse så behaglig och minnesvärd som möjligt. Det var inte bara deras professionalism som imponerade oss, utan också den äkta värmen och omsorgen som visades oss. Ett särskilt omnämnande förtjänar frukosten, som var inget mindre än utomordentlig. Utbudet och kvaliteten på maten var exceptionell, med en variation som tillgodosåg alla våra smakpreferenser och dietkrav. Det var en frukostupplevelse som satte en hög standard för resten av dagen. Sammanfattningsvis erbjuder Hotell Adlon Kempinski en upplevelse som är svår att jämföra med något annat. Det är en plats där lyx möter komfort, och där varje detalj är noga genomtänkt för att skapa en oförglömlig upplevelse. Jag kan helhjärtat rekommendera detta hotell till alla som söker en extraordinär vistelse i en värld av glamour och elegans.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 15 janv. 2024
Dear Murat,Thank you so much for sharing your lovely feedback.We are happy to read that you enjoyed your stay with us all around and it would be our pleasure being your hosts in the near future again.With kind regards from Berlin

10/10 – Excellent

Christian

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The level of attention to detail is fabulous
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 9 janv. 2024
Dear Christian,Thank you so much for sharing your positive feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay with us and it would be our pleasure welcoming you again back soon here in Berlin.With best wishes

6/10 – Acceptable

Vinay

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rooms are a bit jaded; especially the bathrooms. Service at the breakfast was consistently poor.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Karina Ansos | Managing Director a répondu le 8 janv. 2024
Dear Vinay,Thank you for sharing your thoughts.We regret reading that we could not convince you of our hotel. Please accept our apologies for any inconvenience.With kind regards