Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 51 avis sur 110." "
10 – Excellent
51
Note de 8 – Bien, d’après 35 avis sur 110." "
8 – Bien
35
Note de 6 – Acceptable, d’après 15 avis sur 110." "
6 – Acceptable
15
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 110." "
4 – Médiocre
5
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 110." "
2 – Terrible
4
8,6/10
Propreté
8,2/10
Service et personnel
7,8/10
Commodités
8,4/10
État et installations de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
OLIVIER
12 janv. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
OLIVIER
10/10 – Excellent
KO
4 févr. 2024
KO
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
6/10 – Acceptable
Ying
Voyage en famille
15 janv. 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Definitely not a five star hotel. The service is not good, the reception was not friendly at all. The room is old, not in good condition.
Ying
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Owen a répondu le 18 janv. 2024
Dear guest, thank you for staying at Wanda Realm Beijing. We are very sorry for the inconvenience caused to you. First of all, thank you for your understanding of our hotel, which has been open for more than 10 years. We have been carefully maintaining the facilities and equipment of the guest rooms. Sorry again for the inconvenience, but please be assured that this is not our true level of service. We look forward to seeing you again so that we can show you our true strength. Wish you a happy life.
10/10 – Excellent
YAO
Voyage de couple
7 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We stayed for two weeks November 2023 and we stayed in the executive suite and it was perfect for us. It was clean, quiet and the service was amazing! If you plan to stay for more than a few days i highly recommend the executive suite (worth it). There is a lounge with complimentary breakfast, snacks/dessert and coffee. It was really comfortable.
YAO
Owen a répondu le 18 janv. 2024
Dear guests, thank you very much for your praise of our hotel, we will make continuous efforts to live up to your praise. Thank you again for your recognition of the hotel, look forward to coming again, wish a pleasant trip!
6/10 – Acceptable
Luis
20 avr. 2023
Buon hotel, ampio buffet per colazione e cena. Comodo con la metro, fermata babaosh, linea 1, senza cambi fino a tienamen, wangfujin, etc. Carrefour e wanda centro commerciale a 20 metri.
Prezzo un pò sopra la media ma comunque adeguato alla qualità.
Luis
Séjour de 4 nuits en avril 2023
4/10 – Médiocre
jingyi
10 janv. 2020
Points forts : Service et personnel
jingyi
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 – Excellent
Kazuki
Voyage d’affaires
23 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kazuki
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
23 nov. 2019
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 – Bien
Allan, Yantai, China
Voyage de couple
16 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The priperty is classy and well kept. The buffet for breakfast was very good.
Coffee was lacking in room. The tea bage coffee version produces very weak coffee.
AC unit had the room temperature set at 25 c and often climbed to 30c. Uncomfortable when its that hot and the windows are locked so not able to open to get releif from the heat.
Allan
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
sally a répondu le 21 nov. 2019
Dear guest, thank you for you stay in Wanda Realm Beijing, we are really sorry for all of those inconvenient and we have pass all of those to related department, looking forward of your coming back again
10/10 – Excellent
WEI-WEI
3 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
令我可以放心入住的酒店
这是第三次入住,每次入住都让我感觉舒适。
Yitai
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Sally a répondu le 2 oct. 2019
感谢您的点评支持!期待再次为您服务!
10/10 – Excellent
Keith, Hong Kong
30 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
So far quite good. Room are nice and clean enough. Reception is also helpful
Keith
Séjour de 3 nuits en août 2019
Sally a répondu le 23 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for your support and comments.
6/10 – Acceptable
Jo
25 août 2019
Jo
Séjour de 1 nuit en août 2019
Sally Song FOM a répondu le 5 sept. 2019
Dear guest, Greetings from Wanda Realm Beijing and thank you for chosen our hotel as your accommodation form during your recent trip in Beijing. Thank you for spending your time to let us know your valuable feedback which may help us to enhance our service and product. Refer to your comments about the issue you encountered, we apologize for the inconvenience during your stay. We hope this will not affect your overall opinion about our hotel and you will come back to the hotel and allow us to have the opportunity to serve you again in the near future. Please feel free to contact Director of Rooms of the hotel directly if there is anything I can assist with at any time. Best regards,
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
24 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Sally Song FOM a répondu le 5 sept. 2019
Dear guest, Greetings from Wanda Realm Beijing and thank you for chosen our hotel as your accommodation form during your recent trip in Beijing. Thank you for spending your time to let us know your valuable feedback which may help us to enhance our service and product. Refer to your comments about the issue you encountered, we apologize for the inconvenience during your stay. We hope this will not affect your overall opinion about our hotel and you will come back to the hotel and allow us to have the opportunity to serve you again in the near future. Please feel free to contact Director of Rooms of the hotel directly if there is anything I can assist with at any time. Best regards,
8/10 – Bien
Hongshu
11 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hongshu
Séjour de 1 nuit en août 2019
Sally Song FOM a répondu le 2 sept. 2019
Thank you for your good comments and score. we are looking forward to see you in future soon.
6/10 – Acceptable
Jose
Voyage de couple
1 juill. 2019
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
There were cigar ashes in the room with a lot of smoke smell and this was a non smoker room. No airport shuttle service, lots of things in the food menu were not available.
Jose
Séjour de 5 nuits en juin 2019
8/10 – Bien
Amy
Voyage en famille
27 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Some of the staff can’t speak English very well and the water pressure was quite low. Other than that it’s great
Amy
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Sally of Wanda Realm Hotels a répondu le 28 sept. 2019
Dear Guest, appreciated for your kindly review and comments. best regards.
10/10 – Excellent
Michael
21 juin 2019
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The concierge service could be improved further. The guy attended to me kind of disappeared after he made the call for a taxi upon my request. However I was waiting not knowing that the taxi has actually arrived.
Michael
Séjour de 2 nuits en juin 2019
2/10 – Terrible
Myoungsoo
15 juin 2019
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
객실에서 담배냄새가 너무 납니다. 공기청정기도 가져다 줬지만 저희가 방향제를 따로 사와야했고. 체크아웃하는 날 겨우 좋아졌습니다.
Myoungsoo
Séjour de 5 nuits en juin 2019
8/10 – Bien
SHIHCHE
30 mai 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
石景山的好選擇
在地鐵站附近,房間很大、很舒服
早餐菜色不多,也沒有什麼變化。不推薦
SHIHCHE
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 – Excellent
Ying
5 mai 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
酒店虽然设施有些老旧了,但是很干净很舒服,早餐很丰盛
Ying
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 – Bien
Roberto, Santiagp, Chile
Voyage d’affaires
6 avr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
I did like the hotel. Nice dinning room. And oof breakfast
Roberto
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Sally of Wanda Realm Hotel a répondu le 28 sept. 2019
appreciated for your kindly review and comments, best regards
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
20 mars 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 – Excellent
Maojin
13 janv. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kvalitetshotel
Super hotel og god service.
Restaurant er ligeledes god.
Rigtigt gode værelser!
Martin H
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 – Excellent
Fu, Singapore
24 nov. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good for the business traveller. Near subway station.
Fu
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Sally of Wanda Realm Hotel a répondu le 28 sept. 2019
Thank you for your commented and best regards
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
13 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 – Bien
Jessy, Taichung
13 nov. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
離演唱會的場地隔了二個公交站算是很方便,到機場的大巴也在正後面真是方便!
Jessy
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
6/10 – Acceptable
iam, Japan
17 sept. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
iam
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
6/10 – Acceptable
siwen
13 août 2018
Points forts : Propreté, confort de la chambre
room ok, close to shopping mall, 1km to subway
very comfortable bed. others just so so. expensive too. with that money, the Holliday Inn Express Dongzhimen has a better room and much better location, also much cheaper, lol
siwen
Séjour de 1 nuit en août 2018
Reservation a répondu le 28 août 2018
Thank you for your choose our hotel,we will do better.
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
24 juin 2018
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2018
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
15 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
10/10 – Excellent
Duane
12 juin 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Duane
Séjour de 5 nuits en mai 2018
10/10 – Excellent
Ulf
15 avr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ulf
10/10 – Excellent
Stephanie, from california
3 févr. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice, comfortable!!!
Everything was comfortable and clean. Thank you to the staff for making our stay great.
Stephanie
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
8/10 – Bien
Wong
4 janv. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable stay
Location was good as the Hotel is part of a entertainment complex which includes a shopping mall and cinema. Room is reasonably clean. Wish the TV was HD quality ! This would have made the stay all the more perfect! There should also be more information available in the room about day trips to cultural sites in different languages and how to go about booking them.
Wong
Séjour de 13 nuits en décembre 2017
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
26 déc. 2017
Points faibles : Propreté
Below expectations
The room floor carpet was extremely dirty with hair and dirt. The bedroom slipper stuck with hair shortly after stepped in. The water tap was not functioning well. The kettle and tap were rusty. The toilet bowl stuck. Towels looked greyish and yellowish. It is definitely not an internationally accredited 5stars hotel. It should be considered a better one in China standard. The service was average and the breakfast spread did not change at all - can skip it.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
10/10 – Excellent
YUANYUAN
3 avr. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Hungshiang
17 juin 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hungshiang
8/10 – Bien
Pak Lit
17 mai 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pak Lit
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Greatly reduced price for this quality hotel
Voyageur vérifié
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
2 mai 2016
Wanda
Stayed here as it is near to Wu Ke Song Stadium. Far from the city but convenient to buy food as a shopping mall is just across the road.
Voyageur vérifié
6/10 – Acceptable
SEUNGWON
28 avr. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
SEUNGWON
10/10 – Excellent
Hui Yu
20 avr. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hui Yu
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
훌륭했어요~~
깨끗하고 편안했으며, 한식당도 근처에서 찾을수 있어서 좋았습니다.
단점은 담배냄새가 욕실을 통해서 올라오는것 같았어요.
다른 일행은 너무 좋았다는 말만 되풀이 할만큼 좋았다고 했어요.
그리고 관광지랑 조금 멀다는거 외에는 모든게 괜찮았습니다.
Voyageur vérifié
6/10 – Acceptable
HAIYU
5 avr. 2016
Points forts : Confort de la chambre
HAIYU
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
31 mars 2016
Points forts : Confort de la chambre
New hotel but poor housekeeping and maintenance
I selected to stay in Wanda because it was relatively new. Unfortunately to poor standard of housekeeping and maintenance spoilt the stay. The daily housekeeping service is poor. I don't get properly replenishment of toiletries and towels, neither did they wah the used cups. I see shoe mark on my pillow and the carpet is not vacuumed. On maintenance, the floor surface in the shower box is badly eroded, the washing basin has cracked and there is a hole on the wall at the entrance. There was also an incident when the water supply was cut while my wife was having a shower.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Julia
12 mars 2016
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great stay, helpful staff
The staff were wonderful, very friendly, booked tours and cabs for us in Chinese. We had no language difficulties do to the staff assisting us.