Couette en duvet, lit avec matelas à plateau-coussin, coffre-fort

Super 8 by Wyndham Beaumont I-10 South/College St – Avis

2 out of 5

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 155 avis sur 576." "
Note de 8 – Bien, d’après 155 avis sur 576." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 116 avis sur 576." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 69 avis sur 576." "
Note de 2 – Terrible, d’après 81 avis sur 576." "

7,2/10

Propreté

7,4/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

eric

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Très bon accueil propre et calme
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Sam a répondu le 1 août 2022
Eric, Merci pour vos merveilleux commentaires.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Très bonne place. 4 sur 5. seulement un petit problème avec l'eau du bain. Corrigé.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Sam a répondu le 22 janv. 2019
Cher invité Nous vous remercions pour vos impressions. Nous espérons que vous passerez des vacances fantastiques. Cordialement Directeur général

10/10 – Excellent

Brian

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lots of homeless people hanging under the n nearby overpass.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Debbie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice property.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Dana

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff were friendly and helpful. The room was clean and the price was reasonable.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Rafael J

Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Patricio

Voyage d’affaires
Close to job and close to gas station big rooms but coffe pot did not work
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Scott

Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Alejandro

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Yuk
The front desk clerk was rude and condescending , very unproffessional .
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

darryl

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
good staff easy location
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Darryl,Thank you for your honest feedback.

10/10 – Excellent

Timmy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was fine
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Timmy,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Jeremy, Beaumont

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I loved the room and cleanliness
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Jeremy,Thank you for your fantastic feedback.

8/10 – Bien

Rhonda

Séjour de 5 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Ashley

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Office staff horrible
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Ashely,Thank you for your feedback.

2/10 – Terrible

Mckey

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Horrible facility. The Manager kicked me and my child out, extremely hostile, rude, disgusting half cleaned bathrooms, rust in the showers No Television and to top it off The phones aren’t even hooked up. I got kicked out because I payed online through Expedia and got somewhat of a nice deal for two days. Well the manager insisted for me to pay an extra fee of $15 for early check in and I refused since I had already been checked in the day before. I refused to check out and check back in just to pay an extra fee. Why should I pay extra when I had already checked in at 12:50pm the day before. I truly thought that was highly uncalled for and I’ve never hear of a hotel manager charge extra and insist on trying to get me to check out and checked right back in when I had already stayed. The environment was fealty, dogs barking , rust in the bath tubs, tv that don’t work, dusty all over the furniture, rooms smelled like armpits and just to make you feel even more comfortable? The fact that you can’t used the phone that sits there for display. They didn’t even have a phone line to make or receive calls. Horrible I do not recommend
Séjour de 1 nuit en février 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Hello Mckey,No one asked you to leave but you disregarded the policy for the Motel and decided to leave .Please follow and respect the polices put in place for any business.

4/10 – Médiocre

Shelby

Séjour de 2 nuits en février 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Shelby,Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Erandi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comodo
El hotel es bueno en comparación al precio
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Estimado Erandi,Gracias por tus comentarios honestos.

2/10 – Terrible

Lavaughn

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nothing it was terrible not safe needs to be shut tf down
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Lavaughn,Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Vanessa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Commodités
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Vanessa,Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Francisco

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Francisco,Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Deborah

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was updated and clean, very comfortable. Staff very helpful.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Deborah,Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Martina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Martina,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Jay

Good
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Jay,Thank you for your amazing feedback.

10/10 – Excellent

Jay

Good night
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear JayThank You for your feedback.

8/10 – Bien

Prakash

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Prakash,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

JaCoya

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good hotel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear JaCoya,Thank you for honest feedback.

8/10 – Bien

Jay

U
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Jay,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Kristina

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Kristina,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

JaCoya

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear JaCoya,Thank you for such an amazing feedback.

6/10 – Acceptable

Dale

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Dale,Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Valeria

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
When I check in the staff was nice and helpful.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Valeria,Thank you for your honest feedback.

2/10 – Terrible

Ashley

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The beds were hard and very uncomfortable slept horrible, our shower didnt even have a shower head on it just straight pounding water out of the wall! Do not recommend
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Ashley,Thank you for your feedback. But if you have informed the front desk they should have changed your room.

10/10 – Excellent

Luis

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellente rooms and comfortable
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Luis,Thank you for your amazing feedback.

4/10 – Médiocre

Michael

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
This was probably a nice hotel in the 90’s. You can tell they are trying. The rooms have been semi refreshed lately. But the carpet was filthy and the tv never worked. The bathroom was only somewhat clean. The staff was very nice and quick to deal with any issues. The breakfast was minimal and decently presented. You have to have realistic expectations for a $50 a night hotel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for your feedback.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté
Not great. The mini fridge didn't work and the food I brought expired. The rooms were fine. Although the couch was covered in dog hair and it definitely smelled musty. As a single female traveling for work I didn't feel super comfortable staying here alone. Lots of people coming and going late and night/lots of doors slamming at night.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Sonia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
nice clean and good nice staff
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

Marshall

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Sam Bhalla a répondu le 27 févr. 2024
Dear Marshall,Thank you for your feedback.

6/10 – Acceptable

Teresa

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
This Place Smells
The pictures on your site looks nothing like the room I received. It smelled like mold and it had old carpet in it . The cart for the bags had mold on it . The only reason I stayed was because there were no refunds. I will never stay there again.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Dianna

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Won't stay here again
The entire hotel smelled like mildew. The bed was hard and uncomfortable. The floor needed to be swept. The shower flow was weak. When I went to checkout I had to schlep all the way back to the room at the end of a long hallway while hauling all of my stuff so my room could be inspected for cleanliness. I felt like a 5 year old having my room inspected after being told to clean it. The only good things I can say is the TV and A/C worked.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

Michelle

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

SHEIKH ABIR

Séjour de 6 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Blake

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Maria

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 – Excellent

Theodis

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 – Acceptable

Kathryn

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
The bed was very uncomfortable. Property outside was trashy. Very trashy.
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 – Terrible

LUCY

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
I don’t even know where to start. Rooms smell nasty, huge stain under the couch. Dirty water from sink, toilet and tub. Cigarette burns on the blankets. Room reeked of smoke and the minute you walk the lobby and halls it smells like marijuana/weed. It seems like a lot of homeless people LIVE there. And our first night we got back after dark and there was crackheads all around the area. That’s probably why the lock the front doors after dark. The pool had mold. Breakfast options were slim, a homeless man walked in and got coffee. Do not stay here you won’t sleep comfortably at night praying your truck doesn’t get broken into. Plus side, they have cameras everywhere
Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 – Acceptable

Mark

Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Rude manager
The manager was very rude to me about a friend who we came to visit . Said he had to leave or he would call the law because it was at night .
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Randasia

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en août 2023