Note fondée sur 482 évaluations vérifiées

2,9 sur 5
59 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 5 avr. 2024
Très peu de choses pour le déjeuner. On a pris seulement un café.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We apologize for the limited lunch options during your stay. We'll work to improve our offerings for a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par JJ Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business. Please let us know what we can do for you in the future.
1 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 3 janv. 2023
Dès notre arrivés on nous a donner une chambre qui était pas nettoyer et ce même si on était rendu le soir , sa été très long avoir une autre chambre qui était pas très propre, il avait pas de savon à main , ni mouchoir et il restait seulement un bout de papier de toilette…. Le plancher était salle , la salle de bain aussi …. Bref c’était deguelasse , Malheureusement nous avons pas pu être rembourser car nous avions payer par internet !!!
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 mars 2022
Proche autoroute pas cher déjeuner correct mais vieil établissement manque de rénovation Correct pour une nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2022 par Days Inn 29936, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to leave us a review! We hope to see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 4 janv. 2021 sur Hotels
Malgré un léger vieillissement concernant la cambre. Nous avons pu passer une bonne nuit . Literie comfortable et environnement calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2021 par Davina Frazier, Gestion de l’hôtel
Dear Jerome, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. It truly means a lot to have our customers share their positive experiences, especially during this time. Our team has worked hard to ensure that all health and safety concerns of our customers are met. I’m glad you enjoyed your experience here!
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 16 avr. 2024
Nice decor. Bed spread stained.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you liked the decor of our hotel. However, we apologize for any inconvenience caused by the stained bedspread. Your feedback is valuable, and we will address this issue promptly to ensure a more pleasant experience for our guests in the future. Please visit us again.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 avr. 2024
Room appeared to be clean however it was obvious it is an older property. Towel bar was missing, holes in the wall where something was removed, bathtub area was cracked and patched. Tub could use a grab bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Pamela,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience caused by the condition of your room. Your comments have been noted, and we will work diligently to address these issues to improve the overall experience for our guests. We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 31 mars 2024
Sheets and towels were dirty and stained, housekeeper lingers around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cee,We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. This does not meet our standards of excellence, and we take your feedback seriously. Rest assured, we will address these concerns with our housekeeping team to ensure improvements are made. Your comfort and satisfaction are important to us, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager