Note fondée sur 465 évaluations vérifiées

3,3 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
Avis Expedia vérifiés
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Tapis

Publié le 3 févr. 2023 sur Hotels
Il y avait encore du tapis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2023 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for your recent stay at our hotel. Your comments are very important in helping us improve our services and facilities. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2022 par mit, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay.. We hope to have you back again soon! Sincerely, Mit Patel -General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 1 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2022 par mit, Gestion de l’hôtel
Dear , Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay.. We hope to have you back again soon! Sincerely, Mit Patel -General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Séjour agréable, merci à Sarah et Faith pour leur accueil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay. We are also very appreciative that you took time to tell others about our property. We hope to have you back again soon! Sincerely, Sarah L. -General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par un voyageur vérifié

TRÈS BIEN

Publié le 23 mars 2019 sur Hotels
Établissement très acceptable. Bon service, chambre confortable et propre. Évidemment petit déjeuner minimaliste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the high marks! We are so happy that you had a great stay. We are also very appreciative that you took time to tell others about our property. We hope to have you back again soon! Sincerely, Sarah L. -General Manager / Super 8 (i-10)
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Nous le conseillons

Publié le 14 nov. 2018 sur Hotels
Hôtel très propre, avons apprécié le p'tit déjeuner tarif intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2018 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Hôtel très propre, avons apprécié le p'tit déjeuner tarif intéressant. Thank you for taking time to review our property. It was great meeting you both. We hope you will stay with us again when you come back to the U.S. Thanks again! Sincerely, Sarah L. General Manager / Super 8 (i-10)
4 sur 5
par Patricia de France

Pas de mauvaise surprise

Publié le 4 avr. 2013 sur Hotels
De passage pour une nuit. Bon rapport qualité/prix. Petit déjeuner sans originalité.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 18 avr. 2024
Quick and easy check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Letisha,Thank you for your great feedback. We're delighted to hear that you had a quick and easy check-in experience! Efficiency is key, especially when you're on the go. Our team strives to make your arrival as seamless as possible, so you can start enjoying your stay without delay. We look forward to hosting you again for another hassle-free visit before your next flight.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 17 avr. 2024
Fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Beate,Thank you for your feedback. We hope the experience was enjoyable and memorable. We greatly appreciate your kind words and will do our best to make each guest's stay a unique, pleasurable one. We look forward to serving you again.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 12 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marcia,Thank you so much for the five-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon! Sincerely,Hotel Manager